Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nissan admite că a falsificat datele despre emisiile poluante pt masini din Japonia
Last Updated: Jul 11 2018 12:19, Started by
Quoriah
, Jul 09 2018 13:14
·
0
#19
Posted 09 July 2018 - 14:35
Pe mine ma amuza comunicatele astea... "Un grup de muncitori" au facut ei asta dintr-un exces de zel stahanovist si din propria lor initiativa - de parca ar fi fost compania parintilor lor si fara sa se sacrifice ar fi dat faliment.
In curand o sa fie AI-ul care modifica de la sine putere cifrele, astfel incat va fi nevoie de inca o comisie. Acelasi joc de glezne... vrei sa ingropi ceva? Faci repede o comisie care sa organizeze situatia si sa lucreze la acel lucru. |
#20
Posted 09 July 2018 - 14:35
JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 13:35, said: Din pacate , se pare ca vendeta impotriva combustibililor fosili este doar la inceput . Este un atac fara precedent in istorie si se pare ca demagogia prinde la imbecili. Producatorii de electrice vor cota de piata si par sa fie foarte promovati de ecologisti . Este unul dintre motivele pentru care Trump vrea sa izoleze SUA de restul lumii. Americanii nu-si permit sa renunte la fosili . Industria auto traditionala tine toata economia SUA . Sper ca si europenii sa se trezeasca naibii din tampenia asta cu noxele . A inceput ca o gluma proasta si a prins la toti retardatii care se si vad plecand in concediu pe baterii. Masinile poluante, indiferent ca sunt pe benzina motorina sau gaz, trebuiesc scoase inafara oraselor mici si mari. Masina electrica exista de peste 100 de ani si a tot fost intarziata implementarea practica de catre unii care se cred inteligenti dar sunt departe de a fi. Poti sa pleci unde vrei cu masina pe benzina, motorina sau gaz dar circula dracului cu ea inafara oraselor. Masinile cu ardere interna polueaza hrana noastra principala adica aerul pe care-l respiram. |
#21
Posted 09 July 2018 - 14:43
Bre Poadoale .....tu ai impresia ca eu nu as vrea sa am o masina electrica care sa si mearga ? Crezi ca m-ar deranja sa fie liniste in masina cand se deplaseaza , sa ma coste un sfert fata de prezent deplasatul ...sa curga lapte si miere ? Dar uite ca treaba nu sta asa . Realitatea arata ca motoarele electrice nu pot sa-si care nici macar bateriile pe distante lungi , nicidecum sa mai duca si pasageri , cu bagaje , pe distante mari , indiferent de conditii ( frig / cald / vant din fata , etc ) . In marile orase ar trebui sa se faca transport in comun care sa nu mai justifice deplasarea cu masina , dar asta nu tine de poluare neaparat . Realitatea ne arata ca masina electrica este departe de a deveni o alternativa serioasa. Sa te duci tu cu o masina electrica de la Timisoara pana in Alanya in condediu . Ia vezi cate zile stai cu ea la incarcat dus si intors? Oare mai apuci sa faci vreo baie ?
Edited by JurasikMan, 09 July 2018 - 14:43. |
#22
Posted 09 July 2018 - 14:44
poadol, on 09 iulie 2018 - 14:35, said:
...Poti sa pleci unde vrei cu masina pe benzina, motorina sau gaz dar circula dracului cu ea inafara oraselor... Masinile cu ardere interna polueaza hrana noastra principala adica aerul pe care-l respiram. Stii... nu e chiar tot ce zboara se mananca. Problema asta cu jdemiile de morti datorita motorului cu combustie interna nu are treaba in mare cu masinile pe benzina sau GPL... Ci diesel-urile. Problema e alta.... ca "nocivitatea motorului cu combustie interna" e dictata de buzunarul unor domni la costum care stau mai toata ziua prin intalniri de afaceri. Restul e doar tam-tam-ul unor nebuni care arunca piatra pe care altii se chinuie sa o scoata din balta si uita sa se uite dupa esential. Edited by Quoriah, 09 July 2018 - 14:44. |
#23
Posted 09 July 2018 - 15:16
De la titlul topicului la ce scrie in articol e o diferenta ca intre deal si vale!
Din articol reiese ca Nissan a folosit personal neacreditat pentru efectuarea masuratorilor si si-a incalcat procedurile. Ca sint sau nu eronate masuratorile asta inca nu reiese din articol. Probabil ca au ajuns acolo si niste romani si au invatat de la ei ca zugravul este si electrician, instalatorul si sudor si mai stiu eu ce alte invaraturi mioritice. In esenta de multe ori acel zugrav este un electrician mai bun decit unul cu patalama la mina insa nu este autorizat sa faca asta. Urmarea in state in care se respecta legislatia muncii este cam jalnica pentru compania care se deda la astfel de practici. La japonezi se pare ca este la fel. |
#24
Posted 09 July 2018 - 15:54
JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 14:43, said: 1. Realitatea arata ca motoarele electrice nu pot sa-si care nici macar bateriile pe distante lungi , nicidecum sa mai duca si pasageri , cu bagaje , pe distante mari , indiferent de conditii ( frig / cald / vant din fata , etc ) . In marile orase ar trebui sa se faca transport in comun care sa nu mai justifice deplasarea cu masina , dar asta nu tine de poluare neaparat . 2. Realitatea ne arata ca masina electrica este departe de a deveni o alternativa serioasa. Sa te duci tu cu o masina electrica de la Timisoara pana in Alanya in condediu . Ia vezi cate zile stai cu ea la incarcat dus si intors? Oare mai apuci sa faci vreo baie ? Realitate: In Arad circula deja taximetre electrice, ce-i drept extrem de putine inca si reusesc cu brio sa transporte inclusiv pasagerii si eventualele bagaje pe care le au, pe langa caroseriile si bateriile ce apartin masinilor. Daca treci prin Arad suna la "Verbita Taxi" si plimba-te cu unul, doar de curiozitate, daca "buzunarul" iti permite. 2. Inteleg ca din acest motiv " |
#25
Posted 09 July 2018 - 16:52
Quoriah, on 09 iulie 2018 - 13:14, said:
Sursa: https://economie.hot...use-japonia.htm "Nissan a recunoscut oficial luni că la o mare parte dintre uzinele japoneze au fost folosite metode improprii de control și inspecție a emisiilor poluante, scrie AFP. Nissan nu a spus despre câte mașini este vorba, dar a admis că raporturile de inspecție au fost bazate pe valori eronate de măsurare." "Autoritățile din Japonia au descoperit Ă®n toamna lui 2017 că mașinile au primit certificările finale la ieșirea din fabrică de la muncitori care nu erau autorizați să facă asta." "Nissan a admis Ă®n toamna lui 2017 că vehiculele pe care le-a produs Ă®n ultimii trei ani Ă®n Japonia au fost certificate la ieșirea de pe liniile de asamblare de către oameni care nu erau calificați să acorde aceste ceritificări." Ce mai ramane? Sa aflam ca scandalul Mitsubishi a fost "facut" ca niste oameni de bine sa puna mana pe actiuni Mitsubishi? |
#26
Posted 09 July 2018 - 18:23
Bursul, on 09 iulie 2018 - 14:28, said:
Trebuie sa o zica ca lumea sa creada ca au gresit neintentionat. Incearca sa minimizeze pierderea de imagine care va urma. Cred că glumești! Nu ai văzut că pe alții scandalul i-a propulsat pe locul 1? Orice fel de publicitate e bună! Eu chiar îi bănuiesc că au făcut treaba asta intenționat, ca să beneficieze de reclamă gratuită. |
#27
Posted 09 July 2018 - 21:39
Poadol ...tu ai citit pataniile unor reporteri auto care au plecat la drum cu masini electrice facute de diferiti producatori ? Asa , de curios . eu te intrebam cum o sa faci tu cand va trebui sa acoperi 500 sau 1000 de km ca sa pleci in concediu cu masina electrica ? Raspunde la asta si nu mai ocoli intrebarile dificile ca de demagogie suntem satui de la emisiunile politice. Poate ca sunt o solutie pentru orase dar , minune , traim in Romania si oamenii nu-si permit o masina de oras si alta de deplasari pe autostrada . Asa ca , ia tu de studiaza bine problema si dupa aia vino cu cifre nu cu citate din reportaje scrise de economisti .
|
#28
Posted 09 July 2018 - 21:48
JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 14:12, said:
Este un alt fel de a recunoaste ca de fapt restrictiile impuse de grupurile ecologiste nu au acoperire in tehnologiile realiste. Aici este problema. Ca in povestea cu copilul care striga : Imparatul este gol ! Nimeni ( si asta ma irita la culme ) nu are curaj sa iasa public si sa spuna ..."bah retarzilor , exista niste limitari tehnice care nu pot fi depasite in acest moment ". Grupurile ecologiste isi fac bine treaba , prezinta noxele de euro 3,4si 5 ca fiind canceroase in utlimul hal ...sa-mi bag picioarele , acum realizez ce noroc am avut sa traiesc intr-o familie de mecanici auto , cu prieteni mecanici auto , care au stat toata viata in conditii naspa pe sub masini fara catalizatoare , si eu , nefericitul care a cumparat , reparat si vandut sute de astfel de masini ...si nu stiu pe nimeni sa fi facut cancer de plamani . In schimb am avut un var care a murit la 33 de ani de cancer la plamani si toata viata lui a fost pe camp. Avea o microferma si traia sanatos. Tu*u-va-n-dinti de ecologisti cretini ( asta-i in loc de "sanatate nepoateeeee ) . Auziti aici ...si faceti-va Biblie din ce va spun: Pozitia autoritatilor este sa taxeze masinile care sunt poluante. Dar taxarea in sine reduce poluarea ? Nu ....cei care isi permit masini poluante azi , tot aia isi vor permite si maine , vor manca mai putini mici si vor bea mai putin bere ca sa plateasca taxele ( anti-poluare ) si vor polua la fel pentru ca nu le va creste venitul odata cu introducerea de noi taxe si nu-si vor permite masini noi . Cum va rezolva o taxa fiscala neexpunerea copiilor la noxele poluante ? Sunt tare curios . Parca vad o idioata din aia cu parul facut permanent , vopsit in suvite ca sa nu-si arate varsta , care striga ca din gura de sarpe ca masinile poluante trebuie taxate ...si dupa ce incaseaza baniide la cetateni ...asa cu un gest de homosexual ....bine , mah ....mai poluati-ne putin ! Bleah ... Daca te duci in locul lui Johannis, te votez, pe cuvant! JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 21:39, said:
Poadol ...tu ai citit pataniile unor reporteri auto care au plecat la drum cu masini electrice facute de diferiti producatori ? Asa , de curios . eu te intrebam cum o sa faci tu cand va trebui sa acoperi 500 sau 1000 de km ca sa pleci in concediu cu masina electrica ? Raspunde la asta si nu mai ocoli intrebarile dificile ca de demagogie suntem satui de la emisiunile politice. Poate ca sunt o solutie pentru orase dar , minune , traim in Romania si oamenii nu-si permit o masina de oras si alta de deplasari pe autostrada . Asa ca , ia tu de studiaza bine problema si dupa aia vino cu cifre nu cu citate din reportaje scrise de economisti . Reportajele sunt scrise, din pacate, de copisti. Care nu numai ca nu discern, dar mai si traduc dupa ureche. poadol, on 09 iulie 2018 - 15:54, said:
1. In realitatea ta probabil asa este. Realitate: In Arad circula deja taximetre electrice, ce-i drept extrem de putine inca si reusesc cu brio sa transporte inclusiv pasagerii si eventualele bagaje pe care le au, pe langa caroseriile si bateriile ce apartin masinilor. Daca treci prin Arad suna la "Verbita Taxi" si plimba-te cu unul, doar de curiozitate, daca "buzunarul" iti permite. 2. Inteleg ca din acest motiv " Confirm chestia cu electricul in arad, sunt aproape zilnic pe la voi, insa l-as fi chestionat pe Falca mai mult despre starea drumurilor din oras, mai proaste drumuri decat in arad am gasit doar in padure. |
|
#29
Posted 10 July 2018 - 01:00
MarianG, on 09 iulie 2018 - 13:45, said:
de la "Nissan a recunoscut oficial luni că la o mare parte dintre uzinele japoneze au fost folosite metode improprii de control și inspecție a emisiilor poluante", pana la " a fasicifat " este cale lunga. |
#30
Posted 11 July 2018 - 12:19
JurasikMan, on 09 iulie 2018 - 21:39, said: Poadol ...tu ai citit pataniile unor reporteri auto care au plecat la drum cu masini electrice facute de diferiti producatori ? Asa , de curios . eu te intrebam cum o sa faci tu cand va trebui sa acoperi 500 sau 1000 de km ca sa pleci in concediu cu masina electrica? Raspunde la asta si nu mai ocoli intrebarile dificile ca de demagogie suntem satui de la emisiunile politice. Poate ca sunt o solutie pentru orase dar , minune , traim in Romania si oamenii nu-si permit o masina de oras si alta de deplasari pe autostrada . Asa ca , ia tu de studiaza bine problema si dupa aia vino cu cifre nu cu citate din reportaje scrise de economisti. Asta este raspunsul meu fie ca te multumeste, fie ca te nemultumeste. Quoriah, on 09 iulie 2018 - 14:44, said: Stii... nu e chiar tot ce zboara se mananca. Problema asta cu jdemiile de morti datorita motorului cu combustie interna nu are treaba in mare cu masinile pe benzina sau GPL... Ci diesel-urile. Problema e alta.... ca "nocivitatea motorului cu combustie interna" e dictata de buzunarul unor domni la costum care stau mai toata ziua prin intalniri de afaceri. Restul e doar tam-tam-ul unor nebuni care arunca piatra pe care altii se chinuie sa o scoata din balta si uita sa se uite dupa esential. Unde ai citit despre "jdemiile de morti datorita motorului cu combustie interna"??? Cei mai putini rezistenti la noxe sau poluarea produsa de masinile cu ardere interna se imbolnavesc de la usor pana la grav. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users