Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"Smecherie" a statiei ITP
Last Updated: Jan 20 2023 14:24, Started by
lex2010
, Jun 11 2018 14:07
·
0
#20
Posted 11 June 2018 - 14:41
Din cate stiu blocarea unor autovehicule in statia ITP se face aleatoriu, de catre inspectorul RAR. Am patit-o si eu anul trecut, masina din 2001, blocata pe rampa, intrata prima, la ora 08,00. A venit, a verificat si a plecat. Ca am mai pierdut eu cam o ora jumate pentru treaba asta, este alta problema. Si da, sunt inspectori de teren de dimineata si de seara, sa acopere cat mai multe statii ITP. Dar in Bucuresti probabilitatea sa prinzi un blocaj este mult mai mica, fiind multe statii ITP, iar numarul de inspectori ITP de teren destul de mic. Mai ales in perioada de vara, cand sunt concedii.
Ca intra altii, desi altcineva statea la coada, se intampla. Poate ca acel cineva intra in fata pentru ca are programare pentru ziua X, ora Z, iar pentru asta s-a invoit de la serviciu. Nu ai auzit de sistemul de programare? Altfel, constat ca se discuta probleme ce tin de paranoia apropo despre ce se intampla in statiile ITP. Adica un adevarat RAR paralel. Ca se poarta, de ce numai stat paralel? Din primavara asta statiile ITP sunt monitorizate video si de RAR, iar inregistrarile se tin 6 luni, dupa care se sterg. La cat le iese extra-salariu inspectorilor RAR si celor de la ITP, nu cred ca mai risca cineva sa faca manarii. Edited by claudiu1, 11 June 2018 - 14:47. |
#21
Posted 11 June 2018 - 14:45
La statia unde am fost nu era cu programari... e pe principiul "primul venit, primul servit". Altfel, mi-as fi facut si eu programare:)
|
#22
Posted 11 June 2018 - 14:45
E normal sa faca smecherie nu stiu de ce te ambalezi atat , ca tu practic ai ajutat pe alti 10 sa treaca tip , deci ar trebui sa te bucuri .
|
#23
Posted 11 June 2018 - 14:49
lex2010, on 11 iunie 2018 - 14:21, said:
Cel de la RAR a venit dupa vreo 45 minute. Prin "inspector RAR" am vrut sa zic "inspectorul de la statia ITP"... am vazut ca a semnat la rubrica "Inspector RAR". Nu stiu care e titulatura corecta. nu am cum sa dovedesc ca s-a discutat la telefon ca urmeaza sa intre masina mea. Dar mi-am dat seama ca angajatul statiei ITP a stiut inca de la inceput ca urmeaza sa fiu blocat! Totusi, in tarile civilizate daca iei amenda pt vorbitul la telefon(constatata pe camera) si o contesti, judecatorul poate solicita companiei de telefonie apelurile efectuate in intervalul respectiv. La noi de ce nu s-ar putea? |
#24
Posted 11 June 2018 - 14:55
_Smiley_, on 11 iunie 2018 - 14:32, said:
pentru ca numarul de inspectori RAR care fac astfel de verificari e limitat. si daca cei 2-3 inspectori sunt fiecare in cate o statie pt verificari (care in total dureaza vreo 3 ore, cu tot cu drumul), atunci celelalte statii ITP pot face ce vor fara teama ca masinile vor fi blocate si verificate serios de catre RAR. problema e ca pierzi vreo 2-3 ore pana vin cei de la RAR si verifica inca o data masina. Si eu cand am facut ITP-ul, m-a plimbat putin (adica m-a amanat aproape doua ore) pana mi-a scos hartiile. Masina a trecut pe bune, dar m-a bagat la ora 13 (era sambata si ITP-ul se face pana in ora 14, dupa cum cred ca stii). Nu am avut o explicatie de ce mi-a cerut sa mai stau, desi masina trecuse pe bune (imi facuse o simulare, cred, rezultatele erau vezi la roti, nu stiu la NOx-e, (desi ulterior mi-a zis ca stau prea bine), si mi-a zis sa revin peste o ora, sa se indeparteze masina RAR-ului, probabil I-a vazut trecand prin zona si nu vroia sa stea dupa ora 14). |
#25
Posted 11 June 2018 - 15:03
lex2010, on 11 iunie 2018 - 14:07, said:
(am stat 2 ore si ceva, plus uzura suplimentara a masinii care a trecut prin doua testari) iar altii cu masini care n-ar trece niciun ITP pe bune sunt favorizati... La mine in 30 minute am iesit cu toate actele facute. O singura data mi-a dat revenire peste 3 ore (ca aveam un bec la nr ars si era o Dacie f veche). Tot timpul am mers cu programare telefonica. |
#26
Posted 11 June 2018 - 15:20
Acum vreo 3 ani eram cu cineva la care masina nu avea frana de mana functionala , nici noxe ok, si a fost blocata de rar. Spaga a fost 50 lei la ala de la rar, in plus fata de 50 lei la ala de la itp bineinteles.
|
#27
Posted 11 June 2018 - 15:33
Blocarea masinii are legatura cu zona in care se afla masina de supra control la RAR-ului.
In judete sunt putine masini, inspectorii vorbesc intre ei si stiu unde se afla echipele. Daca echipa de control este la corbeanca iti dai seama ca aia din popesti leordeni nu au niciun stres, ca nu poate ajunge la ei echipa in termenul de 30 minute (sau o ora). Degeaba ti-o blocheaza , daca nu vin in 30 min (sau o ora nu mai retin cat e termenul) poti pleca. ASadar foarte probabil la telefon itp-istul vorbea cu alt itp-ist de la alta statie. Care poate l-a avertizat ca e echipa prin zona si omul l-a linistit ca baga o benzinara buna deci nu sunt probleme. Se blocheaza masinile noi pentru ca cele vechi NU fac itp-ul decat dupa ce se termina programul celor de la supra control. Nu mai fii asa stresat. Edited by bossake, 11 June 2018 - 15:34. |
#28
Posted 11 June 2018 - 15:38
Sunt camere acum. Nu mai merg smecheriile pentru ca tot random se verifica filmarile si actele de catre Rar. Am participat de vreo 2 saptamani la o asemenea treaba.
Daca masina e ok trece, altfel nu. In maxim 2 ani se va reduce agresiv numarul masinile neconforme. Edited by dan1980_25, 11 June 2018 - 15:40. |
|
#29
Posted 11 June 2018 - 15:51
@dan1980_25
O sa cred asta numai cand voi auzi anumite persoane ca se plang ca nu au trecut ITP-ul cu rablele lor. Pana in prezent, nu am intalnit situatia asta... |
#30
Posted 11 June 2018 - 15:59
Ce camere boss, ca am facut eu RAR acum o luna, si din 15 masini la coada eram eu si cu inca unul cu o masina hibrida, aproape noua, care n aveam aranjamente. Restul jumate erau combinatori de la firme de inmatriculari, si cealalta jumatate 'baieti' de Germania cu passaturi si bemveuri.
Nenea ingineru se si cunostea cu aia, se salutau foarte cordial, dupa fiecare masina bagata se tragea usa aia glisanta ca sa nu se vada inauntru, etc. Numai la mine si la ala cu hibrida au lasat-o deschisa. Am zis si eu merci ca am luat, am mai bifat un motiv pentru care sa nu revin in Romania prea curand, si am plecat acasa. Unde sa fac reclamatie, sau ce sa zic? Am facut poza, de sanchi, la un transporter care nici n avea teava de esapament, in locul unde trebuia sa fie era doar o gaura afumata. Si sunt sigur ca a trecut si ala. Edited by wiseguy76, 11 June 2018 - 16:00. |
#31
Posted 11 June 2018 - 16:01
Eu am vazut un partner hdi 2006 cred respins pt noxe si a mea skoda din 2002 td a trecut fara probleme /am ecotuning pe ea asa am luat-o.
Fara spagi fara nimic am lasat-o la aia am mers la cafea si treaba lor |
#32
Posted 11 June 2018 - 16:08
wiseguy76, on 11 iunie 2018 - 15:59, said:
Ce camere boss, ca am facut eu RAR acum o luna, si din 15 masini la coada eram eu si cu inca unul cu o masina hibrida, aproape noua, care n aveam aranjamente. Restul jumate erau combinatori de la firme de inmatriculari, si cealalta jumatate 'baieti' de Germania cu passaturi si bemveuri. Nenea ingineru se si cunostea cu aia, se salutau foarte cordial, dupa fiecare masina bagata se tragea usa aia glisanta ca sa nu se vada inauntru, etc. Numai la mine si la ala cu hibrida au lasat-o deschisa. Am zis si eu merci ca am luat, am mai bifat un motiv pentru care sa nu revin in Romania prea curand, si am plecat acasa. Unde sa fac reclamatie, sau ce sa zic? Am facut poza, de sanchi, la un transporter care nici n avea teava de esapament, in locul unde trebuia sa fie era doar o gaura afumata. Si sunt sigur ca a trecut si ala. Uite aici http://prog.rarom.ro...tii/default.asp |
#33
Posted 11 June 2018 - 17:03
wiseguy76, on 11 iunie 2018 - 15:59, said:
Ce camere boss, ca am facut eu RAR acum o luna, si din 15 masini la coada eram eu si cu inca unul cu o masina hibrida, aproape noua, care n aveam aranjamente. Restul jumate erau combinatori de la firme de inmatriculari, si cealalta jumatate 'baieti' de Germania cu passaturi si bemveuri. Nenea ingineru se si cunostea cu aia, se salutau foarte cordial, dupa fiecare masina bagata se tragea usa aia glisanta ca sa nu se vada inauntru, etc. Numai la mine si la ala cu hibrida au lasat-o deschisa. Am zis si eu merci ca am luat, am mai bifat un motiv pentru care sa nu revin in Romania prea curand, si am plecat acasa. Unde sa fac reclamatie, sau ce sa zic? Am facut poza, de sanchi, la un transporter care nici n avea teava de esapament, in locul unde trebuia sa fie era doar o gaura afumata. Si sunt sigur ca a trecut si ala. Acum o luna nu erau camere. Din 20 mai au intrat. lex2010, on 11 iunie 2018 - 15:51, said:
@dan1980_25 O sa cred asta numai cand voi auzi anumite persoane ca se plang ca nu au trecut ITP-ul cu rablele lor. Pana in prezent, nu am intalnit situatia asta... Acum pe bune.... crezi ca doare pe careva in cosor daca crezi tu sau nu? |
|
#34
Posted 11 June 2018 - 21:51
dan1980_25, on 11 iunie 2018 - 15:38, said:
Sunt camere acum. Nu mai merg smecheriile pentru ca tot random se verifica filmarile si actele de catre Rar. Am participat de vreo 2 saptamani la o asemenea treaba. Daca masina e ok trece, altfel nu. In maxim 2 ani se va reduce agresiv numarul masinile neconforme. Toti angajatii de la RAR sunt manjiti. Imi vine greu sa cred ca mai exista vreunul corect. Se ia spaga de la clienti , se ia spaga de la service-uri , astia ar fi in stare sa ia spaga si de la Politie sau de la DNA la ce `foame` e pe ei. S-au obisnuit cu un stil de viata bun si e greu sa revina la normalitate. (nici nu stii ce bani se invart prin buzunarele lor) Referitor la topic , bineinteles ca exista intelegeri intre cei de la RAR si unele statii ITP . De multe ori am observat ca angajatii anumitor statii ITP stiau mult mai multe decat ar trebui cand era vorba de un control la ei sau la statii de prin zona. Edited by polizei, 11 June 2018 - 22:03. |
#35
Posted 11 June 2018 - 23:29
Mda, când ai mașină nouă te deranjează; daaar, când n-o să-ți mai fie nouă îți va părea bine(că-l supraverifică pe unul cu mașina nouă și nu pe a ta)!
|
#36
Posted 11 June 2018 - 23:37
polizei, on 11 iunie 2018 - 21:51, said: Pentru orice masura luata , exista si o `rezolvare` .....unele vin chiar de la inspectorii sau directorii RAR. Toti angajatii de la RAR sunt manjiti. Imi vine greu sa cred ca mai exista vreunul corect. Se ia spaga de la clienti , se ia spaga de la service-uri , astia ar fi in stare sa ia spaga si de la Politie sau de la DNA la ce `foame` e pe ei. S-au obisnuit cu un stil de viata bun si e greu sa revina la normalitate. (nici nu stii ce bani se invart prin buzunarele lor) Referitor la topic , bineinteles ca exista intelegeri intre cei de la RAR si unele statii ITP . De multe ori am observat ca angajatii anumitor statii ITP stiau mult mai multe decat ar trebui cand era vorba de un control la ei sau la statii de prin zona. Una din masinile mele are 13 ani. Am fost cu ea la ITP acum o saptamana jumate. Din start mi-au zis ca nu are rost sa stau daca masina nu functioneaza perfect. Inca din curte, s-au apucat sa verifice becurile, anvelopele si actele pe foliile spate si luneta. Abia apoi au bagat masina la verificare. Taman la sfarsit, masina blocata de Rar. Au venit aia.... adica un singur om, si a supraverificat tot din nou. A gasut exact ce au gasit cei de la statia ITP. Adica nimic. Masina functioneaza impecabil. Toate astea s-au intamplat intr-un oras de provincie cu 3 statii ITP in tot orasul. Se poate ca in alte locuri sa mai mearga magariile, dar unde am fost eu a fost oe bune treaba desi inainte cu un an mergea si pe barosaneala. Acum s-a incheiat cu astea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users