VW Passat 2018 Advance 1.4 TSI 125 CP
Last Updated: May 05 2020 08:29, Started by
Mike666
, May 13 2018 14:11
·
0
#55
Posted 15 May 2018 - 15:25
izometric, on 15 mai 2018 - 14:45, said:
In nicio tara civilizata nu ai ce sa faci cu mai mult de 110 cai. Adica 10-11 secunde suta e decent pentru absolut oricine. In Romania da, cand se merge in coloana cu 10-20kmph peste viteza maxima legala, iti trebuie motor puternic sa depasesti din scurt coloana de fraieri. Sunt de acord ca in 90%-95% din timp va fi un motor excelent, dar vor si si alea cateva procente cand ai nevoie de ceva mai multa putere sau pur si simplu ai chef sa mergi mai sportiv pe un drum virajat si se va simti imediat minusul. In orice caz, asumand decizia si acceptand acest compromis, masina asta este totusi un deal grozav. Edited by FlorinMihai, 15 May 2018 - 15:26. |
#56
Posted 15 May 2018 - 21:25
izometric, on 14 mai 2018 - 08:38, said:
Banuiesc ca orice dealer sanatos la cap livreraza masini in Mai cu roti de vara. In poze de vede ca sunt jante de aliaj cu anvelope de vara pe masina. Iar din experienta mea si a cunoscutilor care au mai cumparat masini noi, absolut toate au fost livrate cu anvelope de vara indiferent de anotimp. Achiizitia anvelopelor de iarna este sarcina clientului sau doar daca ofera dealerul vreun bonus. Si mi se pare corect, fabrica nu trebuie sa faca stocuri de tipuri diferite de anvelope si sa isi bata capul cu depozitarea si inversarea lor. Plus ca nu stii cat sta masina pe stoc si cam fiecare tara are legislatie specifica si climat specific. Nu contest ca e posibil ca in Norvegia sau Suedia sa vina dotate cu anvelope de iarna, doar ca eu nu am auzit sau nu am cunostinta despre asta. |
#58
Posted 16 May 2018 - 22:44
Revin cu pozele de interior. Imi cer scuze pentru mizeria ce se vede pe covorase, pe aici au fost zile ploioase ... Ploi + noroi (de care nu poti scapa...) -> covorase murdare
In rest, cum spuneam, nu am ce sa-i reprosez masinii. Se misca bine, e puternica, e stabila in viraje, are consum foarte decent (pentru o benzinara), e foarte comoda, are antifonare buna; Android Auto isi merita toti banii ... farurile LED la fel Orice intrebari mai aveti, la care poate nu am raspuns, sunt aici sa incerc sa raspund cat de bine pot la ele Attached Files |
#59
Posted 17 May 2018 - 05:09
Ok, multumim pentru poze! Si una-doua din porCbagaj, daca se poate...
|
#60
Posted 17 May 2018 - 09:04
Intrebare de prost: Prin cablul USB ce se vede conectezi telefonul prin Android Auto si ai totul, inclusiv agenda, pe display-ul din bord?
|
#61
Posted 17 May 2018 - 09:13
radu_vasile59, on 17 mai 2018 - 09:04, said:
Intrebare de prost: Prin cablul USB ce se vede conectezi telefonul prin Android Auto si ai totul, inclusiv agenda, pe display-ul din bord? da; cred ca pentru agenda si muzica e suficient sa-l conectezi si doar prin Bluetooth; pt navigatie si mesaje Messenger / Whatsapp ai nevoie de cablu usb -> Android Auto (sau CarPlay; dar in cazul meu e Android Auto ) Edited by Mike666, 17 May 2018 - 09:13. |
#62
Posted 17 May 2018 - 09:19
Mike666, on 15 mai 2018 - 15:25, said: Vorba colegului cavaliere, si ieftin si cu motor mare si super dotat nu prea exista. Cu toate astea, pentru drumurile noastre din RO mi s-ar parea suficienta masina, ca teoretic cu mai mult de 130 km / h nu ai voie sa circuli ... Ca unii aleg sa mearga cu 170 sau mai mult, pe riscul lor, e altceva... Foarte bine zis. Cunosc foarte multi care au masini cu motoare de 1.0, 1.2, 1.4 s.a.m.d de 75-90 cp maxim 100 care fac suta in 11, 12, 13 secunde si care se descurca cu masinile. Daca vreau senzatie de viteza, imi iau un motor (dar trebuie sa-mi dau A-ul prima data ... ). Acum fiecare isi cunoaste cel mai bine nevoile, dar pentru mine a fost mult mai important confortul si siguranta decat sa faca 0-100 in 8,7 fata de 9,7 secunde. Plus ca, sunt convins ca marea majoritate a oamenilor, daca ar urca la volan sa o conduca fara sa stie ce putere are motorul, nu cred ca si-ar da seama ca e doar de 1.4 ... mie in nici un caz nu mi se pare submotorizata masina. Dar nu incerc sa conving pe nimeni, nu am de ce - doar mi se par ca inca exista pe la noi prin RO mai ales multe idei preconcepute despre motoarele mici - poate unele din ideile respectiva erau adevarate intr-o oarecare masura in trecut, dar acum nu prea. Ca exemplu, timpul pt 0-100 pt Passat B8 cu motor de 1.4 TSI 125 CP: 9,7 secunde. Timp pt 0-100 pt Passat B7, motor de 2.0 TDI cu 140 CP: 9,8 secunde . Bun, cuplu e clar ca e mult mai bun la diesel - asta e o specificatie caracteristica lor; dar nici cuplul de 200 Nm de pe motorul de 1.4 nu mi se pare ca dezamageste. Altfel, Mondeo are si motorizari de 1L, la putere similara. Suna ciudat, dar probabil ca isi face treaba cu brio. Masinile sunt mai usoare, materialele mai rezistente, optimizate, asta-i scopul, reducerea consumului de combustibil. Uneori ma gandesc, de ce nu au pus turbo pe benzinare de acum 20 de ani? |
#63
Posted 17 May 2018 - 09:32
tfmercedez, on 17 mai 2018 - 09:19, said:
Sigur nu ai 250Nm cuplu motor? Eu ma uitasem pe wiki, nu stiu cat de bine subt actualizate datele lor, si am retinut ca ar avea toate versiunile de 250Nm, cel mai puternic fiind dieselul de 240cp si 500Nm! Altfel, Mondeo are si motorizari de 1L, la putere similara. Suna ciudat, dar probabil ca isi face treaba cu brio. Masinile sunt mai usoare, materialele mai rezistente, optimizate, asta-i scopul, reducerea consumului de combustibil. Uneori ma gandesc, de ce nu au pus turbo pe benzinare de acum 20 de ani? Nu am 250, e doar 200 - din informatiile de pe brosura lor, de la ei pe site; 250 e la motorul 1.4 150 CP cu ACT sau 1.6 tdi; chiar si asa, cuplu de 200 mi se pare foarte decent |
#64
Posted 17 May 2018 - 09:33
|
#65
Posted 17 May 2018 - 09:35
Mersi. Eu pe o navigatie Blaupunkt imi conectez telefonul cu BT si imi face agenda de nefolosit. Eram curios la tine cum arata prin "cablu".
|
#66
Posted 17 May 2018 - 09:39
Passatul b8 este mai greu decat b6 de exemplu. Consumurile mai mici se datoreaza mai mult motoarelor mai economice, ca greutate de regula a cam crescut la toate marcile. Un 320d e46 era mai usor decat un 320d f30 adica modelul actual. Eficienta motoarelor este alta totusi.
Arata foarte bine masina pe culoarea asta, la banii dati pe ea eu zic ca e nemaipomenita. |
#67
Posted 17 May 2018 - 10:00
Mike666, on 16 mai 2018 - 22:44, said: Revin cu pozele de interior. Imi cer scuze pentru mizeria ce se vede pe covorase, pe aici au fost zile ploioase ... Ploi + noroi (de care nu poti scapa...) -> covorase murdare In rest, cum spuneam, nu am ce sa-i reprosez masinii. Se misca bine, e puternica, e stabila in viraje, are consum foarte decent (pentru o benzinara), e foarte comoda, are antifonare buna; Android Auto isi merita toti banii ... farurile LED la fel Orice intrebari mai aveti, la care poate nu am raspuns, sunt aici sa incerc sa raspund cat de bine pot la ele Baxon, on 17 mai 2018 - 09:33, said:
Au pus si acum 20 de ani ( doar ca nu stii tu ) On . Faina masina ! Edited by tfmercedez, 17 May 2018 - 10:01. |
#68
Posted 17 May 2018 - 10:36
Acum 20 de ani galonul de benzina era mai putin de 1 dolar, in Romania era 500 de lei litrul de benzina sau cam asa ceva. Adica aproimativ echivalentul a 5-10 bani in ziua de azi. Nu existau taxe pe motoare mari, asigurarile nu erau diferite, taxele de orice fel erau o apa si un pamant, nu interesa pe nimeni de consum si de poluare.
In plus, mecanica fina nu era ce este azi, nu existau masini CNC care sa reduca costurile de fabricatie ale turbinerlor, practic o turbina dubla costul motorului, era mult mai ieftin sa faci o cilindree mare si gata. Turbinele erau rezervate masinilor super sport, formula 1, etc, abia incepuse lumea sa le dezvolte si sa le foloseasca. Acum 20 de ani abia au inceput marile case sa puna injectie directa pe motoarele de productie in serie. Pana atunci motoarele (pe benzina) erau pe carburatie. Edited by izometric, 17 May 2018 - 10:48. |
#69
Posted 17 May 2018 - 10:59
izometric, on 17 mai 2018 - 10:36, said:
Acum 20 de ani galonul de benzina era mai putin de 1 dolar, in Romania era 500 de lei litrul de benzina sau cam asa ceva. Adica aproimativ echivalentul a 5-10 bani in ziua de azi. Nu existau taxe pe motoare mari, asigurarile nu erau diferite, taxele de orice fel erau o apa si un pamant, nu interesa pe nimeni de consum si de poluare. In plus, mecanica fina nu era ce este azi, nu existau masini CNC care sa reduca costurile de fabricatie ale turbinerlor, practic o turbina dubla costul motorului, era mult mai ieftin sa faci o cilindree mare si gata. Turbinele erau rezervate masinilor super sport, formula 1, etc, abia incepuse lumea sa le dezvolte si sa le foloseasca. Acum 20 de ani abia au inceput marile case sa puna injectie directa pe motoarele de productie in serie. Pana atunci motoarele (pe benzina) erau pe carburatie. In principiu ai dreptate, doar ca injectia pe motoare a inceput sa fie folosita in masina de acum 30 de ani nu 20. Carburatorul a murit pe la jumatatea anilor 80. La motorete e alta poveste. |
|
#70
Posted 17 May 2018 - 11:35
Injjectia directa a aparut initial pe avioanele germane in al doilea razboi mondial pentru ca alimentarea pe carburatie taia gazul la anumite manevre de lupta iar cand revenea benzina in motor il ineca.
Mercedes a introdus injectia directa in 1955. Totusi, pentru main stream, injectia directa a fost introdusa de majoritatea producatorilor la sfarsitul anilor 90. https://en.wikipedia...irect_injection |
#71
Posted 17 May 2018 - 11:45
izometric, on 17 mai 2018 - 11:35, said:
Injjectia directa a aparut initial pe avioanele germane in al doilea razboi mondial pentru ca alimentarea pe carburatie taia gazul la anumite manevre de lupta iar cand revenea benzina in motor il ineca. Mercedes a introdus injectia directa in 1955. Totusi, pentru main stream, injectia directa a fost introdusa de majoritatea producatorilor la sfarsitul anilor 90. https://en.wikipedia...irect_injection Ai spus carburatie versus injectie, iar injectia la benzina a inceput sa fie folosita la mijlocul anilor 80 mainstream. Injectia directa, da, e cum zici tu, dar vorbeam de carburator versus motor pe injectie clasica. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users