Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#307
Posted 25 November 2018 - 12:21
Salutare. Am un focus hatchback de un an, cu motor de 1.0 si 125cp in 6 trepte si am citit topicul tau foarte curios pentru ca eram sa iau si eu un model ca al tau dar mi-a picat in ultima clipa acest model cu 6 trepte.
Referitor la uleiul din motor carte mea tehnica spune ca intra 4,6 ltr cu tot cu filtru. Deci daca tu ai scos 4,8 atunci mi se pare ok, mai mult de atat e nasol. Eu am facut revizia la Braila si am putut sa observ cand au schimbat uleiul. Pus din bidon verde Castrol profesional. Nu stiu daca sa il las, ma mai documentez. Tu ce ulei ai pus? Am observat ca mergi cu motorul la peste 3000 ture si nu ar avea consum prea mare. Mi se pare prea mult 3000 ture pentru ca eu trebuie sa schimb la 3000 sau chiar mai jos( cu exceptii in rampa sau in depasiri) altfel consuma mult si bine. In treapta a 6-a la 90km/h am 2000 ture, la 100km/h am 2250 ture si 120 km/h am 2800 ture. Deci 3000 ture ating foarte rar(nu am drumuri de mare viteza in zona). Acum inteleg ca este diferenta in cutiile de viteza dar mi se pare prea mare diferenta. Cel mai bun consum a fost prin munti cu o viteza medie de 50 km/h in treapta 4-5 si am scos 4,3%. Consumul mediu la mine se situeaza cam la 5,5% pe CB si 6% la pompa. Cat despre cei care spun ca nu sunt bune le spun ca a mea a mers pe ruta Brasov_Galati(adica prin munti) cu 4 persoane in masina, adica 420 kg( da, eu am 1,94 h si 110 kg) +portbagaj full si nu am avut nici o problema cu puterea. In tr 2 si 3 trage bine si nici nu iti trebe una mai mare. |
#308
Posted 25 November 2018 - 14:29
Octavian___, on 25 noiembrie 2018 - 11:04, said:
21000km Am pus anvelope Nexen allseason V 94 XL..............................Ca si comparatie, am avut Saylun allseason................................ Sorry , dar de ce folosesti ALL Season ??? Nu stii ca nu sunt nici nici bune de ceva ? Doar marketingul este bun la ele . Si Nexen sau Saylun ???? ca si firma ?? Please .... totusi la Fordul tau , pe care se pare ca il vrei Powerfull si Speedy , nu se aplica sa ai anvelope low budget . Ori Nokian WR D4 iarna ori nimic altceva .... Nu te supara ca m-am bagat si eu in vorba , dar am vazut ca te plangeai de aderenta Nexen ului .......( un chinezism oridinar vandut de coreeni ) . Foloseste permanent vara/iarna cele de iarna Nokian WR D4 sau maxim WR A4 si ai sa iesi bine si ca pret per totalul anului si ca aderenta vei avea o masina lipita de drum. La rally se alearga cu cauciucuri soft ( exact cum sunt cele de iarna folosite VARA ) iar iarna/ploaie sunt impecabile si ca zgomot si ca aderenta ( vezi ce clasa au pe umed ) . Suna a reclama , dar sorry , eu folosesc acest tip de anvelope, permanent , de 15 ani incoace la tot ce a miscat la mine in curte si ca exemplu dupa 55000 km / in 7 ani la un Chevy Captiva ( greu si mare ca inertie ) erau ca si nemerse cand am vandut masina ( asa a spus cumparatorul , nu eu ) ,nu credea ca le-am folosit permanent . Vara lasa dara de cauciuc in franare maxima , exact ca si superslickurile soft si super soft din motorsport , asta ca sa iti dai seama ce aderenta are vara pe 40 grade , iar cand ploua zici ca mergi cu ventuze , nu cu cauciucuri ...Degeaba CIP tuning sau Power Box , daca nu stai cu masina pe sosea si sperii pe cei din masina cu derapajele , voite sau nevoite .... Edited by stefandinescu70, 25 November 2018 - 14:55. |
#309
Posted 25 November 2018 - 15:52
Silviu - motorul mu am ce comenta, pt capcitatea lui e foarte ok, trage frumos, are cuplu.
Schimb peste 3000, e stilul meu, nu ma obisesc f tare cu consumul. La drum intins de cele mai mult ori scot undeva la 6% fara sa am grija la consum. Daca am grija nu sare de 5.5. Eu stiam ca sunt undeva la 500 rpm diferenta intre a mea pe tr 5 si cel cu 6tr, dar daca datele tale sunt corecte, ne despart doar vreo 300 rpm, nu sunt de neglijat la drum lung, dar vad ca nu e dif foarte mare la raport. Eu la 120/h am 3000-3100 rpm, la 100/h-2500 rpm. Stefan - nu vreau deloc polemica allseason vs dedicate iarna. Conduc de 22 ani, am mers cu multe masini pana acum iarna si cu gume dedicate, si cu gume de vara, si cu allseason. Sigur ca cele dedicate si premium sunt cele mai bune, cele mai recomandate. Problema expusa de mine e ca modelu asta de Nexen sunt periculoase, cel putin pe Focus 3 sunt 100% de evitat. Sunt f f slabe, mai slabe decat niste gume de buget. De neaccpetat ca pe vremea asta masina sa stea mult mai ok pe drum cu gumele de vara decat cu astea, nu mai spun daca e udeala pe asfalt, cele de vara mult mai ok. |
#310
Posted 25 November 2018 - 17:03
#311
Posted 25 November 2018 - 19:13
Pune-le. Michelin sau Pirelli din 2017 la 100€ nu a vrut...
|
#313
Posted 25 November 2018 - 21:11
Tind să cred că nu e chiar așa. Când aveam focus1 și Punto cu gume aproape identice Punto zici că era tractoraș (intram peste tot fără nici o problemă) iar in foka aveam impresia că merg pe așa ceva:
[ https://s12emagst.akamaized.net/products/9243/9242467/images/res_6470b2b324b39135e1aa869f71ff5dee_full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#314
Posted 25 November 2018 - 21:14
#315
Posted 25 November 2018 - 21:25
unbrutus, on 28 aprilie 2018 - 11:11, said:
doar pt comparatie cu ce oferte au fost: 100 de cai putere? pt marimea focusului? si ce faci cu 100 de cai atunci cand mergi pe transfagarasan cu grataru is spate si masina plina la refuz de neamuri? ii dai jos sa impinga? cum sa pui 100 de cai pe masina aia? ne intoarcem in anii 90 , la 70 100 de cai? |
#316
Posted 25 November 2018 - 23:47
Adevarul este ca de la construire pana in prezent pe acolo numai beambeuri bulgaresti cu peste 300 de gloabe au circulat, goale, doar cu o ceafa lata in ele...
Edited by M0sGerila, 25 November 2018 - 23:48. |
|
#317
Posted 26 November 2018 - 01:10
M0sGerila, on 25 noiembrie 2018 - 23:47, said:
Adevarul este ca de la construire pana in prezent pe acolo numai beambeuri bulgaresti cu peste 300 de gloabe au circulat, goale, doar cu o ceafa lata in ele... adica un focus sau o astra nu au voie sa aiba 120 130 de cai? adica ceva decent? 110 cai are un 1.6 din 1998. si nu are turbo. iar la consum 7 ... 7,5.... deci o diferenta extrem de mica. insignifiant la consum. chestia e ca masinile din anii 90 erau mult mai usoare decat ce e acum , nu aveau nevoie de cine stie ce putere... 100 de cai pe masina de 1.3 1.4 tone....nu merci. aia nu e masina. macar un 120 cai. |
#318
Posted 26 November 2018 - 01:15
Da’ tucu cine te certi aici? Esti suparat ca omu’ si-a luat o masina echipata cu un motor de 100 cp? Pot sa te intreb de ce te supara asa tare alegerea lui? Mergi tu cu masina aia? E viata ta mai trusta din cauza celor 100cp?
LOL, ce probleme au unii, te doare mintea. |
#319
Posted 26 November 2018 - 02:19
closchkutza, on 26 noiembrie 2018 - 01:15, said:
Da’ tucu cine te certi aici? Esti suparat ca omu’ si-a luat o masina echipata cu un motor de 100 cp? Pot sa te intreb de ce te supara asa tare alegerea lui? Mergi tu cu masina aia? E viata ta mai trusta din cauza celor 100cp? LOL, ce probleme au unii, te doare mintea. ha? esti avocatu poporului? eu am dat quote la un reply cu un afis si imi exprim parerea. ma doare undeva ce isi ia x sau y. Da , viata e mai trista la 100 de cai. sa inteleg ca nu mai poate omu sa vb despre masini pe aria de auto ca vezi doamne am o parere diferita. ete fas. |
#320
Posted 26 November 2018 - 02:37
Bo$$, tu esti dovada vie ca viata e trista, da’ n-are treaba cu numarul cp
Edited by closchkutza, 26 November 2018 - 02:45. |
#321
Posted 26 November 2018 - 04:28
misu78, on 25 noiembrie 2018 - 21:14, said:
View Poststefandinescu70, on 25 noiembrie 2018 - 17:29, said: La rally se alearga VARA / PE USCAT cu cauciucuri / slikuri soft ( exact cum sunt cele de iarna folosite VARA ) Initial ma gandeam ca ai scris gresit. Da tu continui cu prostiile asa ca n-ai scuze. Ai pus mana pe vreo masina/volan din motorsportul romanesc ,, sau doar googalesti ? Sorry , ma abtin de la alte comentarii ( dar am completat VARA / PE USCAT, credeam ca se intelege fara completare ) . O zi buna Edited by stefandinescu70, 26 November 2018 - 04:32. |
|
#322
Posted 26 November 2018 - 07:28
Sigur ca as fi vrut sa aibe 250 cp, dar lasati asa, sunt o gramada de subiecte pe aria auto unde ne putem da cu parerea de ce Ford pune in continuare 100 cp pe o masina de 1300 kg, sau VW pune 85 cp pe Golf, etc.
Nu mai schimb cauciucurile, le tin pt ca sunt bune de drifturi si pot pleca usor in scart de la semafor, mai ceva ca smecherii si cocalarii cu BMW. |
#323
Posted 26 November 2018 - 08:32
vapeClouds, on 25 noiembrie 2018 - 21:25, said:
cum sa pui 100 de cai pe masina aia? ne intoarcem in anii 90 , la 70 100 de cai? Marius3k, on 25 noiembrie 2018 - 21:11, said:
Tind să cred că nu e chiar așa. |
#324
Posted 26 November 2018 - 10:31
Suspensie spate independentă la Focus față de punte simplay/H la Punto.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users