Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#289
Posted 14 November 2018 - 16:01
Da, stiu cum face 0.9-le, nu-mi facea asa grav la rece, doar ca din admisie auzeam ca trage impiedicat "vumvumvumvum" fara sa simt la pedala sau sa ma zgaltaie.
Cel putin pt moment nu mai face deloc asa |
#290
Posted 17 November 2018 - 15:04
Nu pot intelege treaba asta, ori e miserupism, ori prostie, ori ambele.
Dupa revizie am patit acelasi lucru cum a venit din fabrica, au pus ulei muuult peste max. L-am scos cu pompa, 4,8 litri...inuman ! Am bagat 4 inapoi si nivelu e la semnu se max. |
#291
Posted 17 November 2018 - 22:00
Si mie la Fiesta de fiecare data mi-au pus ulei peste max la reprezentanta. Motorul parca cere 3.5 litri si ei au turnat tot bidonul, 4 litri.
|
#292
Posted 17 November 2018 - 22:52
4 litri cu tot cu filtru de ulei schimbat.
Chiar e batjocura, era cu ~15mm peste max. E jenant sa muncesti dupa munca din reprezentanta. Plus ca au mai dat si pe jos (fum de am crezut ca iau foc ) . Oricum in 2-3000 km il scot afara, nu mai merg cu cacastrolu lor de robinet 5w20. O sa bag un 0w30, asta l-am gasit mai ok sa zic asa, sa nu sar tare cu vascozitatea (culmea ca din gama 5w30 n-am gasit nimic care sa nu sara de 10 mm2/sec la cald ) ...si cu o rez la forfecare cat de cat ok Edited by Octavian___, 17 November 2018 - 22:53. |
#293
Posted 19 November 2018 - 16:07
Au pus din inertie, ca e greu sa te uiti in documentatie, aia e pentru prosti.
|
#294
Posted 19 November 2018 - 22:20
Asa arata uleiu bagat de ei dupa aprx 300 km rulati, negru, cu miros de ars ! Am spus 300 nu 3000 km.
Sa ma ierte Dzeu, nici cand l-am schimbat eu la 10000 km nu arata asa...La 10000 km cand am schimbat era maro inchis in sticla , transparent prelins pe sticla si mirosea asa a ulei combinat cu iz de benzina, cum e uleiu uzat la un benzinar. Dupa 200+km facuti cu uleiu care l-am bagat eu acum, asa arata, adica maro deschis/auriu, asa cum l-am bagat! Deci eu zic ca nerorocitii astia au schimbat filtrul de ulei (e schimbat) si au facut doar o completare...ca altfel nu-mi explic. Nu mai spun cum suna acum polizoru, indubitabil mai silentios, il scap in 5000rpm fara sa aud ragetu de polizor chinuit...inuman. Da, si sa nu fie cu mirare, total am scos cat de vede, un bidon de 5 litri aproape plin + o sticla de 1,5 plina cam 800 gr, deci total cam 5,5 litri scosi afara !!!! Maine iau bidoanele si ma duc peste ei, le arat, le zic pomana si am terminat-o cu reprezentanta Ford Arad. Aviz amatorilor! Attached Files |
#295
Posted 19 November 2018 - 22:40
Tu nu ai stat lângă ei?
În cazul meu, tot ce fac ei la mașină se realizează în prezența mea (mai puțin vopsitoria, dar și acolo mă duc să văd stadiul). |
#296
Posted 19 November 2018 - 22:57
Dupa cum arata, fie uleiul e negru de la mama lui (posibil insa putin probabil) fie nu l-au schimbat, doar au pus peste vreun litru (de unde si cantitatea de ulei in exces).
|
#297
Posted 19 November 2018 - 23:05
Stai frate langa ei, da-i in plm, pai ala e ulei de 300km? Asa mi-au facut si mie niste rapandule de la Opel, nu am stat panga masina, doar o completare si am fost in aceeasi zi, scandal, peste tot la motor era ulei, in masina putea a ulei, dadusera pe langa, acum fac in alta parte, + cel mai ieftin si noname filtru
|
#298
Posted 20 November 2018 - 00:30
Exista totuși o posibilitate, destul de mica, e drept, ca uleiul sa fie așa și datorită faptului că el are și proprietăți de curățare. Anul trecut, când am schimbat uleiul la 10700 km, am rămas șocat de cat de negru era. Înainte îl schimbasem pe la 13500 și nu era negru. Dar după o documentație mai detaliată, am aflat că uneori e chiar bine daca e mai închis la culoare.
|
|
#299
Posted 20 November 2018 - 00:36
De acuma sa iti faci un obicei , dupa fiecare revizie inainte sa iesi pe poarta reprezentantei ridici capota si verifici uleiul pe joja . Daca e negru inseamna ca nu ti l-au schimbat si poti sa-i dai in gat cu o plangere penala !
|
#300
Posted 20 November 2018 - 14:05
Absolut, tardiv de mai comentat ce a fost, am fost un prost credul, asta e partea mea de vina.
De data viitoare (daca o mai fi) o facem romaneste. |
#301
Posted 20 November 2018 - 14:11
Era diferenta de culoare pe jojo ?
Edited by cata, 20 November 2018 - 14:11. |
#302
Posted 21 November 2018 - 10:09
La Focus e greu sa iti dai seama de culoare pe joja pt ca e din metal asa mai negricios, nu e argintie asa ca la alte masini.
Doar cand dai cu servetelu vezi culoarea. |
#303
Posted 21 November 2018 - 12:48
Ar trebui sa mergi la ei cu dovezile si sa le lasi la dl. PIS pe masa, masina...
|
|
#304
Posted 21 November 2018 - 14:39
Si la mine a facut la fel dealerul de la Galati, a pus cam multisor pente nivelul max, dar nu am apucat sa scot excesul.
|
#306
Posted 25 November 2018 - 11:04
21000km, polizoru merge extraordinar cu uleiu asta, la rece se simte ca e mai gros ca apa de fabrica, dar la cald subiectiv vorbind e o imbunatarire clara, motorul se aude frumos la 5000 rpm, adica sonor mai scazut.
Am pus anvelope Nexen allseason V 94 XL. Nu cred ca mai am nervii necesari sa mai povestesc, dar incerc, am spus toata povestea pe forumul dedicat. Poate or fi bune pe alte masini, dar la Focus sunt cele mai proaste/slabe anvelope ever care le-am avut pe vreo masina. Directie imprecisa, aderenta inuman de slaba (pleaca spatele usor, chiar pe uscat ! ) directia sensibila la usoare corectii de directie, are tendinta sa accentueze comanda, la o schimbare mai ferma de directie are tendinta sa NU ia viraj, pierde fata pt o clipa dupa care ia viraj. Pe udeala la accelerare mai tare in tr I si II pierde aderenta ! chiar si la polizoru meu, inuman !. La viteze de 120-130 masina devine instabila, senzatie ca rotile din fata sunt in aer, periculos la aceste viteze sa schimbi banda de mers, senzatie ca mergi pe mazga! Ca si comparatie, am avut Saylun allseason pe Golf, niste anvelope de low low low budget, pur si simplu Nexen astea nu se pot compara nici cu astea de buget. Le-am facut presiunea de la 2.1 treptat pana la 2.7 cu probe, nici un rezultat, sunt DEZASTRU, chiar si la mers prin oras, oleaca udeala pe jos (unde dupa testele de specialitate cica au avut rezultate f bune, mai bune decat unele marci premium ) si trebuie sa ai grija prin sensurile giratorii sa nu-ti vezi curu ...inuman. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users