Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie
 

Masina noua pana in 15.000 de euro

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#55
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View Postvanitty, on 09 august 2018 - 18:37, said:

si s-a ales masina. Hyundai Tucson 1.6 GDI 132 CP 2WD 6MT Style, culoare Champion Blue inclusa in pret 19.682 euro Tva inclus.

S-a ales tucsonul pentru ca

- asta i-a placut cel mai mult viitorului proprietar,
- are 5 ani garantie,
- e printre putinele motoare pe benzina fara filtru de particule si fara sa fie turbo...


Experienta cu dealerul e deocamdata de nota 5, termen de livrare - sfarsitul lui septembrie..

Ce pot sa observ e ca astia de la hyundai nu ar face nici o reducere , nici sa ii bati, am beneficiat de aproximativ 670 de euro reducere , doar din cauza ca dealerul a facut o greseala. La Kia mai erau dispusi unii dealeri la 3% discount sau 500-600 de euro, insa la hyundai...
Pret de acum cateva luni, cu remat, poate ajuta pt comparatii despre ce pret s-ar putea obtine pt alti colegi:

Attached Files



#56
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,581
  • Înscris: 05.11.2009
stiu de preturile alea daca nu ma insel si eu le-am pus mai sus. asta este, au scumpit masina odata cu faceliftul. si nici nu au dat discounturi. Adica discountul primit pt aceasta masina, a fost in urma unei greseli destul de urate a dealerului. Hyundai si Kia nu dau discounturi

#57
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ciudat ca nu are filtru de particule fiind model nou aparut deci la zi cu norma de poluare iar motorul e cu injectie directa.

Ca vorbea lumea de consum, e bun, mai ales in oras pt o asfel de masina.
Motorul e acceptabil iar pozitia inalta te ajuta mult la depasiri, nu doar prin prisma vizibilitatii ci si prin faptul ca vezi masina din fata de pe contrasens deplasandu-se intr-un spatiu tridimensional, nu in acelasi plan cu tine ca dintr-o masina joasa si estimezi mult mai usor viteza de delasare si distanta (discutia e mai lunga si nu am sa o dezvolt aici, tine de triangulatie).
In alta ordine de idei, e cam scump.

Edited by underb, 15 August 2018 - 20:47.


#58
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,581
  • Înscris: 05.11.2009
si eu m-am mirat ca nu are si a fost un punct in plus la vanzare pentru mine si viitorul proprietar, pentru ca e motorul FARA :P fara turbo , fara fap :P

#59
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pai atunci sa-l stapaneasca sanatos. Legat de turbo, si eu vad cam la fel situatia dar doar cand vine vorba de ascutitori de 1.2 sau mai mici la care turbo e doar o complicatie inutila care nu aduce niciun spor notabil de performata fata de echivalentul aspirat. As alege oricand 1.6 aspirat, chiar daca are cuplul mai mic.
1.4 ar fi "tipping pointul" iar mai sus incepe sa aiba sens. Macar stii ca daca pica ceva, macar ai un motor care stie sa se miste cat de cat. Cred ca as prefera totusi 2.0 aspirat decat 1.4 turbo dar nu ar fi ceva f transant plus ca nu prea mai ai de unde alege. In schimb parca un 1.6t incepe sa sume mai bine decat un 2.4 aspirat.

As fi considerat turbo-ul de 1.6 pe masina asta, doar pt ca exista si nu e cu mult mai scump (sau nu era). Una e sa faci o economie de cateva mii la o masina de 10k, alta e la una de 20k. Idem cu reparatia. Una e sa bagi 1k euro in una de 10k si alta in una de 20k.

Edited by underb, 15 August 2018 - 21:03.


#60
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Clar un motor aspirat de 1.2 e acelasi lucru cu unul turbo de aceeasi putere !
Acri strugurii !

View Postunderb, on 15 august 2018 - 20:57, said:

Legat de turbo,  1.2 sau mai mici la care turbo e doar o complicatie inutila care nu aduce niciun spor notabil de performata fata de echivalentul aspirat.

75=130 (cp) si 107=205 (Nm)  !
Mda, ne-ai convins !

Edited by M0sGerila, 15 August 2018 - 22:01.


#61
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Eu zic sa-i lasam pe cei care nu se lupta cu testul Pisa. E ala cu intelegerea textului asa ca, lasa, nu te forta ca faci buba.

Pt restul zic ca e clar care e echivalentul aspirat al unui turbo de 1.2 deci putem trece mai departe.

View PostM0sGerila, on 15 august 2018 - 21:58, said:

Clar un motor aspirat de 1.2 e acelasi lucru cu unul turbo de aceeasi putere !
Acri strugurii !



75=130 (cp) si 107=205 (Nm)  !
Mda, ne-ai convins !

Edited by underb, 15 August 2018 - 23:16.


#62
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
PS. Vad ca ai si un admirator care ti-a dat like. Dragut...

#63
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Eu dau like-uri postarilor, nu persoanelor. Oricum, are dreptate. Sa arunci cu rahat intr-un motor ca are cilindree mica dar e cu turbo mi se pare cel putin o opinie neinformata, ca sa nu zic mai mult.

Toata postarea asta a ta arata ca nu stii nimic despre realitatea din teren.

View Postunderb, on 15 august 2018 - 20:57, said:

.... ascutitori de 1.2 sau mai mici la care turbo e doar o complicatie inutila care nu aduce niciun spor notabil de performata fata de echivalentul aspirat. As alege oricand 1.6 aspirat, chiar daca are cuplul mai mic.

De motoarele in 3 cilindri ce parere ai? Probabil ca sunt niste gunoaie, nu?

#64
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View Postunderb, on 15 august 2018 - 20:57, said:

Pai atunci sa-l stapaneasca sanatos. Legat de turbo, si eu vad cam la fel situatia dar doar cand vine vorba de ascutitori de 1.2 sau mai mici la care turbo e doar o complicatie inutila care nu aduce niciun spor notabil de performata fata de echivalentul aspirat. As alege oricand 1.6 aspirat, chiar daca are cuplul mai mic.
1.4 ar fi "tipping pointul" iar mai sus incepe sa aiba sens. Macar stii ca daca pica ceva, macar ai un motor care stie sa se miste cat de cat. Cred ca as prefera totusi 2.0 aspirat decat 1.4 turbo dar nu ar fi ceva f transant plus ca nu prea mai ai de unde alege. In schimb parca un 1.6t incepe sa sume mai bine decat un 2.4 aspirat.

As fi considerat turbo-ul de 1.6 pe masina asta, doar pt ca exista si nu e cu mult mai scump (sau nu era). Una e sa faci o economie de cateva mii la o masina de 10k, alta e la una de 20k. Idem cu reparatia. Una e sa bagi 1k euro in una de 10k si alta in una de 20k.

1.6 aspirat nu este echivalentul unui 1.2 turbo. Si un 1.0 turbo are un comportament dinamic net superior unui 1.6 aspirat.

#65
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,779
  • Înscris: 25.11.2009
Eu nu inteleg o chestie: la diesel turbina e ok nimeni nu se plange, toti o lauda in schimb la benzina cand aude lumea ca are turbina le pica fata. La benzina e o chestie in plus care se strica la diesel nu, aia nu se strica si nu e in plus.

#66
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Problema e ca la benzina se strica mai greu, ca nu iese funinginea ca la motorina, dar na , nu suntem toNti underspecialisti ca sa le stim asa, cu echivalente, cu pise si alte chestii d-astea de ....bube !

View Postunderb, on 15 august 2018 - 23:32, said:

PS. Vad ca ai si un admirator care ti-a dat like. Dragut...
Ce draguuut, nu te-a bagat nimeni in seama....

#67
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostRemicade, on 16 august 2018 - 08:31, said:

Eu nu inteleg o chestie: la diesel turbina e ok nimeni nu se plange, toti o lauda in schimb la benzina cand aude lumea ca are turbina le pica fata. La benzina e o chestie in plus care se strica la diesel nu, aia nu se strica si nu e in plus.
Cum am zis, la benzina turbo de mica putere, turbina nu aduce cine stie ce beneficiu. Adica nu e musai sa ai turbo pt a avea 90-110 cai la benzinara si in plus, chiar daca are turbina si cuplu ceva mai mare decat o aspirata echivalenta, tot nu e  cine stie ce. Deci, intreb din nou. De ce sa te complici la puteri mici cu un motor pe benzina cu turbina daca ai echivalent aspirat? Cand n-ai, asta e.
La puteri mai mari are sens. Macar stii de ce ai turbina.

La diesel ai in primul rand consumul mai mic decat la benzina si in al doilea rand faptul ca diesel fara turbina ajunge greu la puteri peste 80 de cai din capacitati cilindrice normale. In felul asta iti asumi turbina la fel ca restul problemelor specifice dieselului daca vrei un motor economic si cu o putere normala pt secolul asta. Cu atat mai mult daca vb de un motor diesel puternic, care sunt mult mai des intalnite decat echivalentul pe benzina.

#68
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postro_explorer, on 15 august 2018 - 23:49, said:

Eu dau like-uri postarilor, nu persoanelor. Oricum, are dreptate. Sa arunci cu rahat intr-un motor ca are cilindree mica dar e cu turbo mi se pare cel putin o opinie neinformata, ca sa nu zic mai mult.

Toata postarea asta a ta arata ca nu stii nimic despre realitatea din teren.


De motoarele in 3 cilindri ce parere ai? Probabil ca sunt niste gunoaie, nu?
Pari ca ai luat personal postarea mea din mom ce zici ca arunc cu rahat. Am scris clar ca 1.4 e "tipping pointul" dpmdv. Asta la modul general fara sa intram in detalii prea mult. Tu parca aveai un 1.5 destul de puternic de altfel pus pe o masina scumpa. O reparatie specifica motoarelor turbo nu cred ca ar fi o problema in cazul tau. In plus, forma proprietatii asupra acelei masini e putin diferita la tine decat la majoritatea si conteaza si asta.
Legat de 3 cil, aspiratele nu mi-au placut. Tce90 nu mi-a placut. Ecoboost 120 a rost ok. Si nu vb doar de putere ci si de felul in care fc.

Pe scurt, pt toata lumea, cu sau fara probleme de intelegere a textului, ce am scris mai sus sta in felul urmator:
-la motoare de putere mica, daca tot sunt slabe nu m-as complica cu artificii inutile. Daca tot e slab si cu turbo, de ce as prefera turbo?
-la motoare de putere mai mare unde inteleg ceva din acea turbina, prefer turbo pt ca piratele echivalente sunt deja prea mari
-la motoare gen 1.4T nu am o preferinta clara. Merge si turbo si aspirat achivalent.

Oricum, daca citeai postarea mea cu atentie inainte sa reactionezi iti dadeai seama despre ce vorbeam si anume ca in principiu prefer turbo daca e ce trebuie.

Edited by underb, 16 August 2018 - 11:35.


#69
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016

View Postunderb, on 16 august 2018 - 11:13, said:


Cum am zis, la benzina turbo de mica putere, turbina nu aduce cine stie ce beneficiu. Adica nu e musai sa ai turbo pt a avea 90-110 cai la benzinara si in plus, chiar daca are turbina si cuplu ceva mai mare decat o aspirata echivalenta, tot nu e  cine stie ce. Deci, intreb din nou. De ce sa te complici la puteri mici cu un motor pe benzina cu turbina daca ai echivalent aspirat? Cand n-ai, asta e.
La puteri mai mari are sens. Macar stii de ce ai turbina.

La diesel ai in primul rand consumul mai mic decat la benzina si in al doilea rand faptul ca diesel fara turbina ajunge greu la puteri peste 80 de cai din capacitati cilindrice normale. In felul asta iti asumi turbina la fel ca restul problemelor specifice dieselului daca vrei un motor economic si cu o putere normala pt secolul asta. Cu atat mai mult daca vb de un motor diesel puternic, care sunt mult mai des intalnite decat echivalentul pe benzina.
Ai reușit sa te contrazici singur 😁
La Benzinare de 1-1.5l nu e ok turbina dar la diesel de 1.3-1.6 e ok turbina :))

#70
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postunderb, on 16 august 2018 - 11:28, said:

O reparatie specifica motoarelor turbo nu cred ca ar fi o problema in cazul tau. In plus, forma proprietatii asupra acelei masini e putin diferita la tine decat la majoritatea si conteaza si asta.
...
Oricum, daca citeai postarea mea cu atentie inainte sa reactionezi iti dadeai seama despre ce vorbeam si anume ca in principiu prefer turbo daca e ce trebuie.
Cand iti cumperi o masina ar trebui sa o cumperi tinand cont de TCO si sa iti permiti acel TCO. Restul e can-can.
...
Am citit postarea ta cu atentie si, la fel cum spune si colegul @micro, te contrazici singur. Faptul ca motoarele pe benzina permit cilindree mai mica nu le invalideaza supra-alimentarea, chiar deloc. Tehnologia e destul de avansata ca sa ofere fiabilitate pe toata gama, totul tine de ce iti permiti sa cumperi si sa intretii.

P.S.: la postarea de mai sus ai 40% like (daca era 51 dadeam si click-ul :) )

Edited by ro_explorer, 16 August 2018 - 11:42.


#71
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 02.09.2016
Off topic: Asx nu intra in buget ?

#72
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Da. La benzina de 1-1.2 nu e ok turbina pt ca gasesti aspirate echivalente si pt ca turbo de putere mica nu aduce cine stie ce beneficii fata de un aspirat, tinand cont si de costurile ulterioare.
La diesel e ok pt ca beneficiile fata de un diesel aspirat sunt imense, motiv pt care cel din urma nici nu mai exista de mult. In plus consumul e oricum suficient de mic incat sa acopere eventualele costuri ulterioare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate