Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Mai merită să conduci în București?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#73
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

View Posteiffel, on 20 martie 2018 - 16:43, said:

La mine media e pe la 9 km vara - cu adidasi in picioare ( semafoare incluse ). Cel mai mult cred ca am mers intr-o zi echivalentul un maraton.
Dar eu merg pe jos de cand ma stiu. Ocazie sa-mi dai Posted Image
hmm, pai e un fel de alergare usoara.
In mod normal, cam 5-6km/h e mersul vioi.
Nu recomand mersul pe jos in Bucuresti, datorita poluarii.
Cum sa mergi ore intregi pe zi pe strazi aglomerate, poate prin spatele blocurilor unde nu e trafic.
E sinucidere curata sa mergi pe Stefan cel mare. Ai plamanii negri.

La fel si cu bicicleta, printre masini. De la efort, respiratia se intensifica si inhalezi mai multe noxe.

Parera mea, ca om care am facut diverse sporturi de-a lungul timpului.

Vrei sa faci miscare, te sui in masina, tramvai, metrou, mergi in parc si fugi cat te tin picioarele, sau mergi cu bicicleta.

Solutia pt transportul personal este masina electrica.
Poti sta in trafic fara sa poluezi si fara sa te coste.
Dar mai e pana acolo, nu cred ca prea mult.

Eu unul merg si cu masina personala, am si abonament la RATB, merg si cu metroul cand e cazul sa traversez orasul.
Cunosc orasul f. bine, aleg traseele dinainte, la fel si cu RATB-ul aleg traseele optim. Uneori prefer sa ocolesc un pic dar ajung mai repede.
De circulat, circula bine si RATB-ul.
Problema e sa nu ai probleme cu fierea, ca pute in tramvaie si autobuze de iti intoarce stomacul pe dos.
Mai ales iarna cand e frig, se refugiaza aurolacii.

Apropo de tramvaie, pe linia lui 21 se merge rapid de cand cu gardul de pe Colentina si Mosilor.
Caut sa fiu eficient, ca timp si bani.

Edited by TheWarrior, 21 March 2018 - 08:02.


#74
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Fără sa poluezi....e doar o impresie :)
Nu avem încă energie electrică curată.

#75
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

View Postrichelieu, on 21 martie 2018 - 07:58, said:

Fără sa poluezi....e doar o impresie Posted Image
Nu avem încă energie electrică curată.
E gresita abordarea ta.
Mii de masini pe km patrat fac aerul irespirabil in mijlocul orasului.

Centralele electrice nu se afla in mijlocul aglomerarilor urbane.
Apoi cosurile centralelor pe carbune au filtre peste filtre.
Totul e ultrareglementat.
Sa nu mai vorbim ca se produce si hidro si eolian si solar.
http://www.transelec...areHartaportlet

Eu am mari rezerve ca jafurile de masini vechi de 20 de ani care circula prin centru mai resepcta macar norma euro1-2.

#76
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Nu e greșita, doar ca...e nițel mai out of the box :)
Da, in interiorul orașelor, impactul motoarelor termice este evident mai mare.
Dar global, încă nu sunt convins ca soluția electrică este mai buna pentru mediu. Nu doar pentru aer, ci pentru mediu in general.

#77
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

View Postrichelieu, on 21 martie 2018 - 08:23, said:

Dar global, încă nu sunt convins ca soluția electrică este mai buna pentru mediu. Nu doar pentru aer, ci pentru mediu in general.
mda, pt. hidro am si eu rezerve.
Acumularile acelea imense schimba ecosistemul.
Chinezii cand fac baraje, pai le fac nu se joaca..........

#78
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Și la acumulatori, mai precis la distrugerea lor la finalul perioadei de viața e o mare peoblema.
La fel și la celulele foto-voltaice

#79
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007
Reciclarea se poate face in anume locuri, totul controlat si f. reglementat.

E mai bine ca in aglomerarile urbane sa se circule electric, nu fac fum, nu fac galagie.
Pot fi masinute de 2 locuri cu gabarit mult redus fata de SUV-urile care sunt la moda acum.

#80
liviu_np

liviu_np

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,195
  • Înscris: 05.06.2006

View PostFlat, on 20 martie 2018 - 15:41, said:


pai de-asta se aglomereaza orasul
copilul nu are scoala in pantelimon? de ce tocmai la foisor?
e ca si cum ai locui in braila si ai duce copilul la scoala in giurgiu
Stii, mai este si chestia aia cu concurenta, competitivitatea...
De ce sa plafonez copilul la un anumit nivel cand vad ca are dorinta de a invata mult mai mult?

#81
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
nu stiam ca se plafoneaza la gimnaziu. eu stiu olimpici de matematica iesiti din scoli de cartier

daca il duce capul intra la un liceu bun si de acolo se dezvolta. pana la clasa a 8a nu are nici un sens vanzoleala cu copilul in trafic 2 ore pe zi, 10 ore pe saptamana, 300 de ore pe an... 3000 de ore in viata, sunt unii care ii duc si la gradinita nu stiu care. ce plafonare e la gradinita?

daca vrea sa invete ii pui meditatii si gata

Edited by Flat, 21 March 2018 - 11:28.


#82
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTheWarrior, on 21 martie 2018 - 07:54, said:

Nu recomand mersul pe jos in Bucuresti, datorita poluarii.
Cum sa mergi ore intregi pe zi pe strazi aglomerate, poate prin spatele blocurilor unde nu e trafic.
E sinucidere curata sa mergi pe Stefan cel mare. Ai plamanii negri.

La fel si cu bicicleta, printre masini. De la efort, respiratia se intensifica si inhalezi mai multe noxe.
Confirm si eu, un prieten biciclist convins in bucuresti, test plamani, cica aveti plamanii cam murdari, fumati? Niciodata.
Sport? Da. Sportul in bucuresti dauneaza sanatatii

Insa e un cerc vicios. Daca nu incurajam bicicleta is mersul pe jos nu scade poluarea.
O metoda ar fi fluidizarea circulatiei pt transportul in comun.

Ceva gen metroul usor pe linia lui 41. A descurajat utilizarea masinilor si incurajat utilizarea tranvaiului, care e electric

View PostTheWarrior, on 21 martie 2018 - 08:16, said:

E gresita abordarea ta.
Mii de masini pe km patrat fac aerul irespirabil in mijlocul orasului.

Centralele electrice nu se afla in mijlocul aglomerarilor urbane.
Apoi cosurile centralelor pe carbune au filtre peste filtre.
Totul e ultrareglementat.
Sa nu mai vorbim ca se produce si hidro si eolian si solar.
http://www.transelec...areHartaportlet

Eu am mari rezerve ca jafurile de masini vechi de 20 de ani care circula prin centru mai resepcta macar norma euro1-2.
nu e gresita abordarea lui.
casarea unei masinia vechi si producerea/cumparea uneia noi (chiar si electrica) polueaza mai mult decat daca lasam masina veche sa circule pana la moarte naturala.

nu rezolvi aerul poluat din bucuresti cu masini individuale, ci cu transport in comun.
Sint zeci de linii de tramvai abandonate... si pe traseul lor bagate autobuze. diesel.

Metroul stagneaza. e tot electric

trolebuzele electrice la fel... lasate sa moara si inlocuite cu autobuze diesel

un tramvai care mii de oameni de zi. O masina electrica muta fundul unui om de colo colo 5 km pe zi

#83
poadol

poadol

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,104
  • Înscris: 13.12.2010

View Postrichelieu, on 21 martie 2018 - 07:58, said:

Fără sa poluezi....e doar o impresie Posted Image
Nu avem încă energie electrică curată.
Energia electrica polueaza in orase, asa cum o fac masinile a caror motoare sunt cu ardere interna???

#84
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Nu mai spun ca dimineața spre Pipera se preling șiruri întregi de mașini și 8 din 10 au un singur ocupant. Eu as face facilitați pt car sharing. E imposibil ca in drumul lui spre birou, un sofer sa nu mai aibă încă 3-4 colegi cu care sa împartă drumul și costurile

#85
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 16.10.2007

View Postrichelieu, on 21 martie 2018 - 12:19, said:

Nu mai spun ca dimineața spre Pipera se preling șiruri întregi de mașini și 8 din 10 au un singur ocupant.
Si alea sunt SUV-uri de 5m si late de 1.85m.

Solutia e modernizarea drumurilor.
La Pipera nu s-a schimbat nimic.
Am schimbat permisul anul trecut si am asteptat 2 ore sa iau altul. M-am plimbat prin zona (metrou Pipera, capat tramvai 16).
Am lucrat acolo in urma cu 35 de ani.
Nu schimbasera nimic nenorocitii, bordurile tot alea erau.

#86
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Ma....despre suv de 5m și 1.95 lățime...nu comentez 🙄😇.


#87
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,578
  • Înscris: 15.06.2004

View Postunbrutus, on 21 martie 2018 - 12:03, said:

Sint zeci de linii de tramvai abandonate... si pe traseul lor bagate autobuze. diesel.

Metroul stagneaza. e tot electric

trolebuzele electrice la fel... lasate sa moara si inlocuite cu autobuze diesel

Adica atunci cand toata lumea trece pe electric si renunta la diesel tu vrei opusul ? :D
Tramvaie si troleibuze am vazut si in vest, ce-i drept troleibuze doar in cateva tari - in orase fara metrou. Tramvaie aproape peste tot.

#88
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,683
  • Înscris: 07.02.2003

View Postrichelieu, on 21 martie 2018 - 04:05, said:

Bine ca a primi un telefon, sau o tableta de la 4 ani, nu e considerat un abuz.
Nu are de ce sa fie... educatia si informarea corecta formeaza omul puternic, dar greselile trecutului trebuie corectate Posted Image

Edited by andreic, 21 March 2018 - 16:20.


#89
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Posteiffel, on 20 martie 2018 - 16:43, said:

La mine media e pe la 9 km vara - cu adidasi in picioare ( semafoare incluse ). Cel mai mult cred ca am mers intr-o zi echivalentul un maraton.
Dar eu merg pe jos de cand ma stiu. Ocazie sa-mi dai Posted Image

Hai mai taie din alea...
Am 1.90 si am facut destul sport la viata mea, dar nu am cum sa MERG cu 9kmh.

#90
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006

View Postandreic, on 21 martie 2018 - 16:19, said:

Nu are de ce sa fie... educatia si informarea corecta formeaza omul puternic, dar greselile trecutului trebuie corectate Posted Image
Educatie si informare la care.....o tableta si/sau un telefon date spre folosinta la 4 ani, au un rol hotarator :notangel:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate