Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Porsche renunta la diesel
#19
Posted 21 February 2018 - 09:59
overseas, on 21 februarie 2018 - 09:43, said:
Am trecut de la Passat 2008 cu soft masluit Euro 4 la o coreeana Euro 6 si zici ca miroase a trandafiri la esapament, pe bune. Mai stiu eu pe unii la care miroase a gogosi pe esapament..... Acum cum stau cu NOx-ul e greu de spus... Ca merg cu ulei de gatit uzat. |
#20
Posted 21 February 2018 - 10:01
Ce ma distreaza asta cu blasfemia si diesel de tractor
Porsche a explodat la vanzari cand a introdus diesel pe Cayenne (iar aici nu vorbesc de Romania, ca e insignifiant). Vorbim de diesel performant, de minim 3l - luat de la Audi. Totusi, au avut grija sa nu ia cele mai performante motorizari de la Audi, pentru a lasa loc de respirat motoarelor pe benzina. Distantarea de diesel e doar o problema de imagine a marcii. Astept cu mare bucurie meschina cand va exploda "adevarul ascuns la vedere" si cu hybridele: - global polueaza mult pt a fi produse, mai ales bateriile - durata de viata limitata vs automobilele clasice - autonomia pe baterie mult mai mica in viata reala -> motorul pe benzina consuma mult mai mult, pt ca are de tras dupa el o greutate semnificativa, iar adesea motorul e mic. Hybridul e momentan un placebo, de aceea prea putini producatori l-au imbratisat de buna-voie. Masina electrica e ideala, dar aceea implica si mai mare probleme de mediu, fiabilitate si adaptare a retelelor. Sa nu mai vorbim de costuri globale. Cand ma uit pe aria de achizitii si vad ca majoritatea vor masini SH de 2000 EUR, imi dau seama ca fericire va fi sa cumperi un Hybrid de 15 ani, la care sa ii scoti in service-ul de la colt bateria, ca sa mearga doar motorul termic. |
#21
Posted 21 February 2018 - 10:01
Motoarele Diesel n-au nici o vina, combustibilul care le alimenteaza e vinovat !
Cand a fost conceput motorul lui Rudolf Diesel folosea uleiuri vegetale |
#22
Posted 21 February 2018 - 10:03
overseas, on 21 februarie 2018 - 09:55, said:
Pai atunci sa votam. Dieselarii fiind mai multi (inca) vom vota interzicerea benzinei in oras ! Limitand benzina, ne ramane noua norma de poluare sa ne dam cu dieselul. Omenirea e salvata. Probleme ?! Romania nu conteaza pe piata auto ca sa conteze cum votam aici ! |
#23
Posted 21 February 2018 - 10:04
JurasikMan, on 21 februarie 2018 - 09:45, said:
Ihi ...sa renunte dom'le ..sa renunte. Sa treaca si trenurile si vapoarele si camioanele de marfa ..pe benzina . Ce plm ...de ce sa consume un camion 25 de litri de motorina cand poate sa consume 60 de litri de benzina la suta de km ? Asa, de orgasmul ecologistilor. https://monteazagpl....a-daf-gpl-2017/ Fara a fi socotita reclama... Deci se poate. |
#24
Posted 21 February 2018 - 10:13
Adm, on 21 februarie 2018 - 10:01, said:
Ce ma distreaza asta cu blasfemia si diesel de tractor Porsche a explodat la vanzari cand a introdus diesel pe Cayenne (iar aici nu vorbesc de Romania, ca e insignifiant). Vorbim de diesel performant, de minim 3l - luat de la Audi. Totusi, au avut grija sa nu ia cele mai performante motorizari de la Audi, pentru a lasa loc de respirat motoarelor pe benzina. Distantarea de diesel e doar o problema de imagine a marcii. Astept cu mare bucurie meschina cand va exploda "adevarul ascuns la vedere" si cu hybridele: - global polueaza mult pt a fi produse, mai ales bateriile - durata de viata limitata vs automobilele clasice - autonomia pe baterie mult mai mica in viata reala -> motorul pe benzina consuma mult mai mult, pt ca are de tras dupa el o greutate semnificativa, iar adesea motorul e mic. Hybridul e momentan un placebo, de aceea prea putini producatori l-au imbratisat de buna-voie. Masina electrica e ideala, dar aceea implica si mai mare probleme de mediu, fiabilitate si adaptare a retelelor. Sa nu mai vorbim de costuri globale. Cand ma uit pe aria de achizitii si vad ca majoritatea vor masini SH de 2000 EUR, imi dau seama ca fericire va fi sa cumperi un Hybrid de 15 ani, la care sa ii scoti in service-ul de la colt bateria, ca sa mearga doar motorul termic. Probabil te referi la vanzarile de Cayenne diesel in Europa. In SUA nu cred ca a contat vreodata motorizarea diesel. oricum la vanzari intre 16000 si 18000 de Cayenne pe an in Europa nu vad ce explozie de vanzari putea avea loc si asa cum am mai zis nu cu scoaterea dieselului de pe Porsche sau BMW se rezolva problema poluarii generate de diesel. Asta e cauzata de masinile de volum ca astea sunt cu milioanele prin orasele mari. Aici trebuie presati producatorii sa renunte la diesel. In Europa ma refer, fiindca in alte parti dieselul pe masinile mici e o motorizare exotica. |
#26
Posted 21 February 2018 - 10:20
#27
Posted 21 February 2018 - 10:21
dan1980_25, on 21 februarie 2018 - 09:47, said:
eu cand am diesel langa masina mea(benzina), ambele pornite, am impresia ca sta un tractor langa mine. Motorul meu nu se mai aude deloc, parca ar fi oprit. Asta e puterea Porsche Diesel. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/g-OqEzK4uxg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu zic ca e diferenta enorma intre diesel euro 5 si euro 6. Diesel Euro 6 da e silentios, nu ii simti mirosul, dar euro 5 e jale mai ales la pornire cand scoate fumul de pe lume. La particule in schimb diesel euro 6 e "silent killer", nu il vezi, auzi, mirosi dar particulele cancerigene raman. La camioane nu o sa se renunte la diesel. Alternativa benzinara ar polua considerabil mai mult pana a obtine cuplul ala ridicol de 2500 N/m. Cand urci la deal cu 40 de tone sa vezi cum incepe computerul de bord sa dea 220 l %, pai la un benzinar iar mai trebeui un motor separat sa pompeze benzina necesara sa urce la deal. Solutia pe care se merge e LNG, am vazut destule camioane din astea pe strazile din afara, le recunosti ca tpate se lauda ca is verzi cu scrisuri si rezervoarele rotunde. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kAjQIbG330M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] overseas, on 21 februarie 2018 - 09:55, said:
Pai atunci sa votam. Dieselarii fiind mai multi (inca) vom vota interzicerea benzinei in oras ! Limitand benzina, ne ramane noua norma de poluare sa ne dam cu dieselul. Omenirea e salvata. Probleme ?! 2. Locuitorii oraselor si-ar lua vinde benzinarele si si-ar lua diesel-uri si in final ati sta toti cu masti ca in China si mai crapati si de tineri de cancer. 3. Dupa ce dieselistii se omoara intre ei in orasele lor diesel benzinarii o sa vina si o sa ocupe orasele pustii . Diesel-ul are rostul lui, benzinarul rostul lui, un SUV diesel e bun cand vrei sa iti tractezi barca, o remorca cu marfa etc. O faza relativ hilara mi se pare un pic, Piatra Neamt e un oras mic, unul din cele mai curate ca poluare din Romania, si totusi vad destule motorizari pe benzina. In Bucuresti in schimb chit ca e mult trafic stop-n-go vezi un benzinar din an in paste, rar cate un FSI, TFSI, i. Treaba asta o vad si in afara, in Romania e proportie covarsitoare de diesel, in afara chiar si in Germania cateodata am impresia ca is mai multe benzinare decat diesel. La noi cum nu merge vreo chestie antipoluare gen dpf, egr, xxx, yyy solutia e anulare, cum sa dai o mie de euro pe o chestie antipoluare, daca RAR ar face controale dese in trafic si consecinte grave la aia care ii prind fara solutiile diesel antipoluare poate ar fi loc si pt diesel-urile cinstite, dar la noi cum zicea multe diesel-uri euro 5 au comportament de euro 2 in lipsa solutiilor scumpe, plus ca la noi 2.0 tdi VW pare a fi motorul universal. |
#28
Posted 21 February 2018 - 10:21
Maverick27, on 21 februarie 2018 - 10:01, said:
Motoarele Diesel n-au nici o vina, combustibilul care le alimenteaza e vinovat ! Cand a fost conceput motorul lui Rudolf Diesel folosea uleiuri vegetale Dar este super bine cãcamioanele rãmîn necanceroase secolul ãsta! Nici tractoarele. Stai sã vezi fabricile de acumulatori! Adevãrate oaze verzi!!!! Edited by sarac.lipit, 21 February 2018 - 10:29. |
|
#29
Posted 21 February 2018 - 10:24
Eu am diesel si merg foarte rar cu masina in oras.
Decat sa ma iau de guler cu colegii benzinari prefer sa cer municipalitatii sa vina in 10 ani cu un transport in comun super-futuristic, punctual si variat, care sa acopere toate nevoile. Desigur, pe langa a presa municipalitatea ar trebui sa contribui si cu ceva solutii. |
#30
Posted 21 February 2018 - 10:34
bumpocbum, on 21 februarie 2018 - 09:59, said:
Mai stiu eu pe unii la care miroase a gogosi pe esapament..... Acum cum stau cu NOx-ul e greu de spus... Ca merg cu ulei de gatit uzat. Dupã ce a trecut de gogoșerie, probabil zahãrul mai produce ceva cangerigen și ai nevoie de insulinâ dupã o turã pi'șentru'... Personal, cred cã este identic cu pericolul centralelor de apartament....dupã ce ai mîncat 5o de ani de la aragaz fãrã guri de aerisire...hopaaaa! Cancerigene și centralele..gargarã de 3bani, sã prostim tîmpiții cã noi avem de vîndut ceva....se pare cã în scurt timp, absolut tot va fi cancerigen....pe undeva logic din moment ce alimentația va fi pe bazã de plastic. Edited by sarac.lipit, 21 February 2018 - 10:41. |
#31
Posted 21 February 2018 - 10:43
Nasol moment. Zau, asa il percep... Nu am de ce sa fac pe cunoscatorul si sa spun ca tractoarele pe camp, benzinarele pe strasse.
De fapt in viata cel mai usor e sa renunti... Ma mir ca nimeni nu sesizeaza de ce Porsche renunta la diesel. Care e motivatia reala? Pai e simplu, motoarele diesel montate pe Porsche au provenit intotdeauna de la Audi, fie stock fie usor modificate niste cifre... Iar cand la sediile Audi in ianuarie 2018 bat la usa comisii de control care suspecteaza si implicit investigheaza existenta unui soft de trucare a emisiilor masurate pe motoarele 3.0 TDI EURO 6(!!!) atunci Porsche ce poate sa faca in acest moment? Sa se lege la cap cu niste motoare manevrate de VAG prin metode deja cunoscute sau mai simplu (si mai intelept) e sa spuna: Gata, mai bine nu le mai punem pe masinile noastre... Asta e toata situatia...Aparent Audi pare sa fie in deep shit cu 3.0 Euro6 si Porsche nu vrea sa se mai manjeasca... De pe DC News....ro Februarie 2018 "Procurorii germani au efectuat percheziții la sediul Audi. Este o continuare a anchetei cu privire la emisii izbucnit la compania mamă Volkswagen AG. 210.000 de mașini vândute în 2009 în Europa și SUA, cu posibile probleme Raidurile, care vin după cele efectuate în martie 2016, au fost efectuate la sediul central şi la fabrica din Neckarsulm, Germania. Investigaţia vizează cel puţin 210.000 de vehicule vândute din 2009 în Europa şi în SUA, au anunţat marţi procurorii din Munchen. Reprezentanţii Audi au dat asigurări că vor coopera cu autorităţile. Soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare la motorul diesel de trei litri V6 Audi, care are o contribuţie însemnată la profitul grupului VW, a dezvoltat motorul diesel de trei litri V6 echipat cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare. Motoarele au fost folosite la aproximativ 80.000 de vehicule VW, Audi şi Porsche ale căror emisii de oxid de azot au depăşit de câteva ori maximele permise de normativele SUA. Luna trecută, procurorii au efectuat alte percheziţii la locuinţele unor foşti şi actuali angajaţi ai Audi din landurile Bavaria, Baden-Wuerttemberg şi Renania-Palatinat." Cititi si: http://www.economica...ite_148999.html Edited by clausio, 21 February 2018 - 11:09. |
#32
Posted 21 February 2018 - 10:53
e' atat de simplu ! ...
un gram de motorina contine mai multa energie decat un gram de benzina, acetona sau kerosen ! ... dincolo de poluare, efect de sera, bla-bla-bla, vorbim de eficienta ! ... eficienta face legea in capitalism ! ... din ce-mi aduc aminte Dl. Porsche, ii prezenta lu' Hitler tancuri Diesel ! ... sa fi fost tampit ? ... eu, unu' ma indoiesc ! mai mult chiar ! ... il consider pe Dl. Porsche, unu' din marii ingineri ai sec XX ! Edited by realduc, 21 February 2018 - 10:58. |
#33
Posted 21 February 2018 - 11:08
realduc, on 21 februarie 2018 - 10:53, said:
e' atat de simplu ! ... un gram de motorina contine mai multa energie decat un gram de benzina, acetona sau kerosen ! ... dincolo de poluare, efect de sera, bla-bla-bla, vorbim de eficienta ! ... eficienta face legea in capitalism ! ... din ce-mi aduc aminte Dl. Porsche, ii prezenta lu' Hitler tancuri Diesel ! ... sa fi fost tampit ? ... eu, unu' ma indoiesc ! mai mult chiar ! ... il consider pe Dl. Porsche, unu' din marii ingineri ai sec XX ! |
|
#34
Posted 21 February 2018 - 11:10
Diesel forever. Clar trebuie sa ma misc mai repede in a lua un diesel cu cutie DSG. Am vazut pe Youtube un Golf 5 ca al meu cu DSG, la un cold start -24 C.
Am fost benzinar (familia, ma rog, eu din 2004 am permis) din 1985 pana in 2005 pe clasica Dacie, din 2005 numai Dieseluri in familie, de la Peugeot, VW si Skoda. Nu-mi place mirosul de benzina, consider ca miroase oribil in oras mai ales iarna cu motorul rece. La diesel imi place tot, mirosul, zgomotul, demarajul, cea mai faina plecare de pe loc, dieselul nu prea stie ce e aia treapta 1, trebuie schimbat repede in a 2-a. Evident turat mai bine decat un benzinar, nu prea dau a 4-a in oras pe aglomeratie. |
#35
Posted 21 February 2018 - 11:13
adipelcz, on 21 februarie 2018 - 09:38, said:
Comparația trebuie făcută între mașini cu motoare identice, benzină versus motorină, zic. Apoi, fabricile da, populează, dar dacă pui o uzină poluată, lângă un parc de Diesel-uri cu 300000 KM și 15 ani vechime, cred că mașinile ies mai sus. Și dacă mai discutăm și despre care uzine, câte mașini avem...hm... Mașinile sport, nu pot fi Diesel. Dar, mie îmi place enorm cum sună motoarele pe motorină. Dacă sunt întreținute, chiar ador sunetul emis de acestea. Când sunt obosite, da, motoarele acestea se aud rău și te duc cu gândul , vrând-nevrând, la un tractor. |
#36
Posted 21 February 2018 - 11:19
Diesel e cam blasfemie pe Porsche si pe orice masina cu veleitati sportive ... punct .
Totusi, vedeti voi ca motoarele noi Turbo produc si ele particule asemanatoare celor produse de Diesel, si deja s-au introdus GPF la masinile livrate de anul acesta cum ar fi 1.5 TSI . S-ar putea sa fie peste cativa ani un GasolineGate care sa descopere ca si benzinarele emit particule si mai nocive decat la diesel ... Edited by bbogdanmircea, 21 February 2018 - 11:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users