Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Porsche renunta la diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,043
  • Înscris: 02.09.2005
Porsche is getting out of the diesel business before building more plug-ins
Automaker stopped offering diesels in the US in 2015, but now the rest of the world loses them, too


https://www.autoevol...sel-123678.html

Quote

The reason for giving up on diesels is owed to a "cultural shift", as a Porsche spokesman told autocar.

Oricum era o blasfemie
#amin

Edited by Adm, 21 February 2018 - 13:07.


#2
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,414
  • Înscris: 15.12.2009
La producatorii de lux chiar nu mai vad rostul la diesel.

#3
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Motoarele diesel trebuia să rămână pe câmpuri, în mașini mari agricole sau de cărat mărfuri. Așa cum s-a pornit inițial.

Când am diesel în fața mașinii, mă sperii de ce fum scoate. Măsură este logică.

#4
monk teo

monk teo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,582
  • Înscris: 06.12.2006
absolut normal
mai urma sa faca si Ferrari un SUV si gata, Bugatti sau dus la padure

#5
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 YOUR_GOD, on 21 februarie 2018 - 09:24, said:

Motoarele diesel trebuia să rămână pe câmpuri, în mașini mari agricole sau de cărat mărfuri. Așa cum s-a pornit inițial.

Adica la Cayenne trebuie sa ramana.

Edited by don_dannielo, 21 February 2018 - 09:33.


#6
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Nu. Orice poate intra in oraș, nu trebuie să fie Diesel.

#7
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 jericho, on 21 februarie 2018 - 09:19, said:

Porsche is getting out of the diesel business before building more plug-ins
Automaker stopped offering diesels in the US in 2015, but now the rest of the world loses them, too


https://www.theverge...ybrid-electrics

Oricum era o blasfemie
#amin
Porche merge foarte mult pe hibride, in ultima vreme.In cazul unui motor hibrid montat pe modelul Panamera, avand cilindreea de 3996 cm cubi, 680 cai putere, cuplu motor de 800Nm, 3,4 s pentru a ajunge la 100km/h, viteza maxima 310km/h, consumul mediu, teoretic,  este de 2,9l la 100km.Si atunci la ce dracu sa se mai complice cu catalizator SCR pentru a avea un motor diesel, ecologic, care consuma putin?Cine isi permite o Porche, nu este afectat de consumul acestui vehicul.Cate masini non premium au un consum mediu de 2,9l la 1ookm si ofera si performantele tehnice mentionate mai sus?

Edited by max_01, 21 February 2018 - 09:51.


#8
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Fum scot junghiurile vechi. Motoarele diesel noi (Euro 5, 6) nu scot niciun fum. Ca o paranteza, inainte am avut masina pe benzina si acum am diesel (euro 6). Ambele au tevi de esapament cromate iar la cea pe benzina mereu era negru de fum cromul din jurul tevii de esapament. La asta diesel tevile sunt practic curate, deci am motive sa cred ca-i cam tot aia. Ambele produc COx, NOx, doar ca in proportii diferite. Nu poti pune egal intre un diesel de 15 ani si unul nou, cum nu poti sa faci lucrul asta nici la benzina.

Lumea se agita cu poluarea cu diesel vs benzina, cand de fapt sursele principale de poluare sunt altele, iar poluarea data de masini e o mica parte. Sigur, cand esti pieton si langa tine ard benzina si motorina zeci de masini la semafoare intr-un oras aglomerat simti poluarea aia, dar nu o simti la fel pe aia cauzata de fabricile si uzinele din afara oraselor.

Sincer marcile de lux nu ar trebui sa se mai complice cu diesel. Orice ii faci, tot tractor ramane, nu are eleganta. Un motor pe benzina suna mult mai bine pe masini sport, iar pe alea de lux, elegante unul pe benzina va fi mult mai rafinat si mai silentios. Cine da 100.000 - 200.000 pe o masina, nu ar trebui sa aiba strabateri legate de combustibil, mai ales ca vorbim de masini performante, sport.

Mie nu-mi place dieselul. Vibratiile, galagia strica un pic din placerea condusului, iar daca faceam mai putini km pe an luam in mod absolut benzina. Si asa am stat in cumpana, dar in urmatorii 200.000 km, mi-a rezultat ca o sa ma coste mai putin cu vreo 10.000 euro combustibilul fata de benzina la care daca adaugam autonomia mai mare data de un consum mai mic am decis sa iau diesel. Totusi, cand ma gandesc la Porsche, fie el si SUV, eu nu pot sa-l asociez cu un zgomot de tractoras cand e la semafor.

Eu sper sa investeasca producatorii mai mult in hibride si sa lase diesel-ul sa moara incet. Nu pentru ca polueaza mai mult, ci pentru ca nu prea are avantaje in fata hibridelor.

#9
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 jericho, on 21 februarie 2018 - 09:19, said:

Oricum era o blasfemie
#amin
Exact!   Era tractoarelor de oras apune.

#10
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

 YOUR_GOD, on 21 februarie 2018 - 09:24, said:

Când am diesel în fața mașinii, mă sperii de ce fum scoate. Măsură este logică.

Mai ai putin si vezi si particulele de NOx  :)

#11
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 YOUR_GOD, on 21 februarie 2018 - 09:24, said:

Când am diesel în fața mașinii, mă sperii de ce fum scoate. Măsură este logică.
Ce ai tu in fata sunt motoare diesel din generatia euro 2,3.Nu cred ca un diesel de ultima generatie, mai ales cele cu catalizator SCR, scoate fum asa cum zici tu.

#12
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,102
  • Înscris: 09.01.2007

 YOUR_GOD, on 21 februarie 2018 - 09:33, said:

Nu. Orice poate intra in oraș, nu trebuie să fie Diesel.

Pardon. Fara masini in oras sau cu orice masina in oras. Eu votez fara.

 max_01, on 21 februarie 2018 - 09:41, said:

Ce ai tu in fata sunt motoare diesel din generatia euro 2,3.Nu cred ca un diesel de ultima generatie, mai ales cele cu catalizator SCR, scoate fum asa cum zici tu.

Am trecut de la Passat 2008 cu soft masluit Euro 4 la o coreeana Euro 6 si zici ca miroase a trandafiri la esapament, pe bune.

#13
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

 csi1, on 21 februarie 2018 - 09:40, said:

Mai ai putin si vezi si particulele de NOx  :)
Chiar nu glumeam. Cele mai multe Diesel-uri românești sunt SH-uri uzate, de la nemți.

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ihi ...sa renunte dom'le ..sa renunte. Sa treaca si trenurile  si vapoarele  si camioanele de marfa ..pe benzina . Ce plm ...de ce sa consume un camion 25 de litri de motorina cand poate sa consume 60 de litri de benzina la suta de km ? Asa, de orgasmul ecologistilor.

Edited by JurasikMan, 21 February 2018 - 09:46.


#15
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

 max_01, on 21 februarie 2018 - 09:41, said:


Ce ai tu in fata sunt motoare diesel din generatia euro 2,3.Nu cred ca un diesel de ultima generatie, mai ales cele cu catalizator SCR, scoate fum asa cum zici tu.
Vezi mai sus. Iar fumul de Diesel, că se vede sau nu, este cel mai greu de suportat. Am mai pornit în garaj, mașini și pe motorină, și gaz și benzină. Cele pe motorină, chiar și cu catalizator, filtru de particule, etc, emană o iuțeală cate se simte rapid. La benzină, nici nu o simți. Miroase fumul, bineînțeles, dar, dacă pot spune așa, mai bine.

#16
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,262
  • Înscris: 06.07.2007
eu cand am diesel langa masina mea(benzina), ambele pornite, am impresia ca sta un tractor langa mine. Motorul meu nu se mai aude deloc, parca ar fi oprit.

#17
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010

 overseas, on 21 februarie 2018 - 09:43, said:

Soluția propusă de tine este ca distrugerea industrie, pentru limitarea poluării. Inaplicabilă. Nimeni nu va renunța la mașină, plătind taxele actuale și în 2018.

#18
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,102
  • Înscris: 09.01.2007
Pai atunci sa votam. Dieselarii fiind mai multi (inca) vom vota interzicerea benzinei in oras ! Limitand benzina, ne ramane noua norma de poluare sa ne dam cu dieselul. Omenirea e salvata. Probleme ?!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate