Reziliere abonament Optim costa 727 lei
Last Updated: Feb 10 2018 09:27, Started by
sovu
, Feb 09 2018 14:52
·
0
#1
Posted 09 February 2018 - 14:52
Am portat un numar pe care nu mai aveam perioada contractuala, decat daca aceasta a fost prelungita automat abuziv prin alte anexe. Nu mi s-a spus cum s-a ajuns la aceasta perioada contractuala.
Pe acel numar aveam asociat un telefon Lenovo Vibe B dar nu stiu de cand si cat trebuie sa platesc pt el. Mai am alte 3 abonamente mobile si servicii fixe in derulare. Pe factura a aparut un cost total enorm avand in vedere ca vorbim de rezilierea unui numar. Am cerut lamuriri si am primit ceva destul de generic, desi am cerut detalii referitoare la cum s-a calculat si nu niste norme generale copiate din contract. " Ati portat numarul XXXX, pentru care aveati perioada contractuala pana pe 2018-09-18, astfel ca suma de 727.25 lei reprezinta promotiile si beneficiile asociate numarului si echipamentului Lenovo Vibe B. " Nu stiu cum a fost calculata perioada contractuala de 2018-09-18 si ce penalizari se platesc pt un abonament de 5 euro. In continuare le-am cerut clarificari si daca nu primesc ma voi adresa organelor legale pentru rezolvarea situatiei. Cod client : 34983245 Sper ca exista cineva gen DIGI_helper care sa imi clarifice situatia. Edited by sovu, 09 February 2018 - 14:54. |
#2
Posted 09 February 2018 - 15:02
Ai primit un Lenovo si alte beneficii si promotii.
Ei au castigat, tu ai pierdut. |
#3
Posted 09 February 2018 - 15:02
Salut, sovu!
In cazul in care esti titularul de contract, te rog sa ma contactezi in privat pentru a-ti explica situatia financiara. |
#4
Posted 09 February 2018 - 15:03
In ce retea l-ai portat din digi?
Ce ai primit acolo mai bun? |
#5
Posted 09 February 2018 - 15:11
dorin_2k:
In urma sesizarilor nerezolvate catre Digi legate de lipsa semnal zona Pipera am decis sa ma portez cu un numar in Vodafone RED. Mai am alte 3 abonamente Digi Mobil in derulare dar pe care sunt multumit de calitate semnal vs pret. |
#6
Posted 09 February 2018 - 15:12
Prin 2016-09-18 ai luat acel Lenovo si ai prelungit abonamentul.
|
#7
Posted 09 February 2018 - 15:22
Mizu, dar sa platesc 727 ron pt un telefon de 400??? si o intrerupere la un contract de 22 ron luna cu 10 luni mai devreme ?
Intreruperea contractelor de telefonie este permisa de lege unilateral fara costuri suplimentare Daca telefon a fost dat in custodie de ce nu vor sa il returnez ? Edited by sovu, 09 February 2018 - 15:25. |
#8
Posted 09 February 2018 - 15:25
#9
Posted 09 February 2018 - 15:27
AlexEn: De acord, device a fost cu reducere si accept sa platesc diferenta pana la cost device, hai si costul beneficiilor.
Dar sa imi spuna cineva cat e suma asta... ca sigur nu e 727 Sa existe transparenta si voi plati cat se cuvine... nu un cost calculat unilateral si fara explicatii. Edited by sovu, 09 February 2018 - 15:28. |
#10
Posted 09 February 2018 - 15:28
Abonamentul întreg e 10 euro daca bine rețin, de acolo până la prețul plătit e promo. Mai e și taxa de utilizare rețea din câte știu.
|
|
#11
Posted 09 February 2018 - 15:29
sovu, on 09 februarie 2018 - 15:27, said:
AlexEn: De acord, device a fost cu reducere si accept sa platesc diferenta pana la cost device, hai si costul beneficiilor. Dar sa imi spuna cineva cat e suma asta... ca sigur nu e 727 Sa existe transparenta si voi plati cat se cuvine... nu un cost calculat unilateral si fara explicatii. De acord cu tine aici. |
#12
Posted 09 February 2018 - 15:34
sovu, on 09 februarie 2018 - 14:52, said:
Pe acel numar aveam asociat un telefon Lenovo Vibe B dar nu stiu de cand si cat trebuie sa platesc pt el. Altfel ai dreptate - civilizat era să apară nu numai suma ci și defalcarea ei - X lei pentru telefon, Y pentru abonament și Z pentru ce o mai fi fost. |
#13
Posted 09 February 2018 - 15:47
#14
Posted 09 February 2018 - 16:05
Vedeti ca in contractul de telefonie mobila, sunt scrise niste taxe de rezeliere inainte de termen (si cred ca la optim nelimitat sunt 350 ron, sper sa nu gresesc.) la care se adauga diferenta dintre pretul intreg si neredus al teelonului, ratele ramase si cred ca si lunile ramase din contract. Posibil sa gresesc cu lunile ramase din contract, DAR o taxa fixa sigur este trecuta in contract, pe langa celelalte de mai sus. Lucrui dealtfel acceptate si de mine si de voi, atunci cand am semnat contractul.
|
#16
Posted 09 February 2018 - 16:34
dreaQ, on 09 februarie 2018 - 16:29, said:
De citit: https://forum.softpe...iere-fara-taxe/ |
#17
Posted 09 February 2018 - 16:38
iti zic ceva
sari peste lupta cu dept. retentie RDS ( care practic nu exista, sau daca exista nu isi dau interes ) si mergi direct la anpc. Atasezi contract, si mentionezi ca nu ai semnat act aditional de prelungire. daca l-au prelungit fara stirea ta, sunt buni de dati in judecata. eu m-am luptat cu ei 2 luni sa imi inchida abonamentul care era deja expirat, si au abuzat garla. 2 plangeri la opc i-au linistit de mi-au anulat toate facturile emise abuziv. RDS= companie cu politica nesimtita, care nu da 2 lei pe clientii lor. pacat de serviciile fixe pe care le ofera. |
#18
Posted 09 February 2018 - 16:40
Nu cred ca nu a semnat, cand iei telefonul iti face contract sigur.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users