Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Reziliere abonament Optim costa 727 lei

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

View PostStefanAlexandru92, on 09 februarie 2018 - 16:34, said:

era valabila pana pe 05.02.2018 Posted Image)

Incepand cu 05.02 ai 30 de zile pentru a rezilia. Asta scrie in mesaj.

#20
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,783
  • Înscris: 06.09.2004
deci tu nu stii cand ai facut abonamentul, nu stii cat a costat telefonul, nu stii ce scrie in contract, dar totusi esti convins ca suma calculata de ei este gresita?

#21
easy90rider

easy90rider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,980
  • Înscris: 01.07.2007

View PostdreaQ, on 09 februarie 2018 - 16:53, said:

Incepand cu 05.02 ai 30 de zile pentru a rezilia. Asta scrie in mesaj.
Nu, 30 zile de la data la care a fost trimis SMS-ul.

Edited by easy90rider, 09 February 2018 - 16:59.


#22
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,513
  • Înscris: 16.12.2006

View PostdreaQ, on 09 februarie 2018 - 16:53, said:


Incepand cu 05.02 ai 30 de zile pentru a rezilia. Asta scrie in mesaj.
Nu. Ai avut termen 30 de zile din 05.01 si pana pe 05.02. Din 05.02 a intrat in vigoarea modificarea si daca nu s-a cerut reziliere pana acum inseamna ca implicit ai acceptat noile conditii. ;)

#23
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,393
  • Înscris: 08.02.2011
Daca mai ai 10 luni de contract si te costa 5 euro pe luna stai la ei pana expira, dupa care reziliezi, gratis, chiar daca nu le mai folosesti serviciile. Te costa mult mai ieftin de 727 lei.

#24
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,357
  • Înscris: 01.12.2001
Acum e deja tarziu. Portarea a facut-o deja. Factura a fost emisa deja.

#25
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View Postcatalinman, on 09 februarie 2018 - 17:00, said:

Nu. Ai avut termen 30 de zile din 05.01 si pana pe 05.02. Din 05.02 a intrat in vigoarea modificarea si daca nu s-a cerut reziliere pana acum inseamna ca implicit ai acceptat noile conditii. Posted Image
Noile condiții contractuale nesemnate reprezentînd...????
Nelimitat?
2/4ani?
1/3ani?
2/3/5 euro/ab?
Mulțumesc!

Eu de ce nu primesc notificãri la terminarea unuia din contracte?

Edited by sarac.lipit, 09 February 2018 - 19:43.


#26
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View PostTheRipper, on 09 februarie 2018 - 16:38, said:

sari peste lupta cu dept. retentie RDS ( care practic nu exista, sau daca exista nu isi dau interes ) si mergi direct la anpc.
Nu poti sa sari pentru ca ANPC-ul iti va cere dovada ca ai incercat sa rezolvi cu ei.

Mai incearca sa primesti o detaliere a acelei sume.
Dupa ce au trecut cele 30 de zile in care sunt obligati sa iti raspunda, mergi la ANPC.
Pastreaza dovada solicitarii catre RDS ca dovada ca ai incercat rezolvarea pe cale amiabila.

#27
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008
Am asa o presimtire ca te lasa fara toate serviciile de la ei pana platesti factura respectiva.Posted Image

#28
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,357
  • Înscris: 01.12.2001

View Postsarac.lipit, on 09 februarie 2018 - 19:33, said:

Eu de ce nu primesc notificãri la terminarea unuia din contracte?
Nu sunt obligati sa le transmita. Clientul trebuie sa fie interesat de aceste perioade.
Eu mi-am notat pe un carnetel fiecare renegociere si perioada obligatorie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate