Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

ANPC,la dispozitia consumatorului

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Totusi e bataie de joc la adresa oricui sa privatizezi internetul si sa accepti reclamatii doar intre anumite ore aberant.
Iar pe cei care fac 50 de reclamatii zilnic de ce nu le pot da o interdictie si gata adica cand vad numele reclamantului sa nu mai citeasca nimic din ce scrie mai departe.
O alta metoda pt cei carora le scapa informatii esentiale ar putea fi un formular completat partial care sa aiba optiunea de a adauga mai apoi 10 pagini daca se cred neamuri cu ion creanga dar informatiile esentiale sunt deja clarificate.

#20
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017

View Postmarcusdefeis, on 21 ianuarie 2018 - 18:47, said:

crezi ca toata lumea beleste pwla cat e ziua de lunga?
unii poate sunt ocupati intre 8-16
pai nu ca altii o "belesc" dupa ora 16 pana noaptea tarziu sa ma fute pe mine la cap (trecand pe sub balconu meu) cu lozincile lor de rahat. cand n-ai treaba cu anpc-ul iesi pe strada ca sa tipi si sa te bati cu jandarmii

View PostDeuxEx, on 21 ianuarie 2018 - 19:03, said:

Sesizarea se poate depune oricand prin Posta Romana/Curierat. Scrisa frumos in Word, cu copii dupa documente (garantie, bon fiscal, etc) puse in plic, trimisa recomandat prin serviciile de mesagerie ale Postei sau ale diversilor curieri privati. Ajunge in 24 de ore, primesti numar de inregistrare, etc. Au la dispozitie 15 zile sa-ti rezolve problema din momentul in care primesc plicul tau.

Solutii se gasesc, dar nah... Bag de seama ca unii dintre voi faceati plangeri online la ANPC inca de cand v-ati nascut si nu aveti habar de faptul ca exista si alte posibilitati de a depune o plangere.
Lenea e cucoana mare. Asa se intampla cand a descoperit "prostul" ONLINE-ul. De cate ori am avut o problema m-au ajutat oamenii cu amabilitate da' se gaseste cate un prost sa critice aiurea niste chestii. Problemele in viata se rezolv ducandu-te personal nu sa stai cu curu pe un scaun trimitand plangeri ca am ajunge o tara de "turnatori"

View PostA10Warthog, on 21 ianuarie 2018 - 19:42, said:

Bineînțeles, ANPC putea să trateze mult mai elegant problema. În loc de un redirect către programul de lucru se poate explica de ce nu primesc reclamații 24/7, ori se putea implementa un sistem de ticketing.
Cel mai elegant era sa inchida site-ul de tot, ONLINE-ul nu-i pentru toti prostii, da' DEH normativa UE institutia publica trebuie sa aibe SITE

Edited by pascali_daniel, 22 January 2018 - 08:11.


#21
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 06.01.2005

View Postbabarzotea, on 21 ianuarie 2018 - 19:24, said:

E plin de ţepari şi ţepe date pe net.
Ăia cu efrauda si anpc si ce mai sunt au atat de multe că nu au cum face faţă, ar trebui depus in scris la sediu mai bine.

Ălea online probabil nici nu le iau in seama.

Te-as contrazice aici.
Am avut, acum cativa ani, o problema cu o agentie imobiliara - in baza unui contract abuziv m-au dat in judecata (poveste lunga dar am castigat). Ca sa dovedesc in instanta ca am dreptate, m-am gandit ca ar fi bine sa reclam agentia la ANPC. Mi-am facut dosarelul frumos, reclamatie documentata si m-am dus la ANPC.
Nu a vrut seful de la ANPC (Galati) in niciun fel sa imi primeasca reclamatia si sa-mi dea un numar de ordine. O multime de justificari cretine dar a scapat porumbelul ceva cu online ul.
Asa ca in secunda doi am scanat toata documentatia plus reclamatia si le-am dat online cu numar de inregistrare obtinut automat din sistem.
In 30 de zile aveam rezolutia: ANPC a fost in control la agentie, au gasit nereguli, contractele aveau clauze abuzive, nu respectau legea, nu-si faceau treaba conform legii etc.  Bonus, cateva sute de lei amenda agentiei!

Nu cred ca i o idee productiva sa renunti la varianta de a trimite online reclamatile. Sunt obligati sa le verifice, chiar daca sunt anonime!

View Postpascali_daniel, on 22 ianuarie 2018 - 08:12, said:

pai nu ca altii o "belesc" dupa ora 16 pana noaptea tarziu sa ma fute pe mine la cap (trecand pe sub balconu meu) cu lozincile lor de rahat. cand n-ai treaba cu anpc-ul iesi pe strada ca sa tipi si sa te bati cu jandarmii

Altii o belesc in miez de noapte ca sa dea ordonante si sa aprobe legi. Ce-i drept nu o fac pe sub balcoane, in frig! Mare-i gradina .....

Lenea e cucoana mare. Asa se intampla cand a descoperit "prostul" ONLINE-ul. De cate ori am avut o problema m-au ajutat oamenii cu amabilitate da' se gaseste cate un prost sa critice aiurea niste chestii. Problemele in viata se rezolv ducandu-te personal nu sa stai cu curu pe un scaun trimitand plangeri ca am ajunge o tara de "turnatori"

Da mestere, cand bugetarul ala m_ist nu voia sa imi primeasca reclamatia, pe motiv ca trebuie sa plece in control si nu voia pentru ca inca nu aparusera ghiceii, era dovada de harnicie bugetofaga! Cum va mai aparati voi, astia - atarnatorii de buget, unii pe altii! Mai mare dragul!

Cel mai elegant era sa inchida site-ul de tot, ONLINE-ul nu-i pentru toti prostii, da' DEH normativa UE institutia publica trebuie sa aibe SITE
Rectifica, online ul nu-i pentru toti bugetarii, du-te la o administratie financiara sa vezi cum tin unele mousul in mana si habar nu au sa dea un click!
Si ai dreptate, cum rahat sa primeasca el, maria sa functionarul, de treaba de la "neica nimeni", de la cineva care nici macar nu a stat aplecat in fata lui cu caciula intr-o mana si cu o sacosica - cu o cafea ceva, in cealalta. Macar o bucata de salam, ca de mancat mananca toata lumea!
Elegant ar fi sa apara iar postalioanele, scribii si naiba mai stie ce, numai ca functionarul cu 12 clase plus facultatea la Spiru Haret sa se simpta important!

Edited by gelublabla, 22 January 2018 - 09:37.


#22
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,863
  • Înscris: 26.02.2010

View Postbabarzotea, on 21 ianuarie 2018 - 19:24, said:

E plin de ţepari şi ţepe date pe net.
Ăia cu efrauda si anpc si ce mai sunt au atat de multe că nu au cum face faţă, ar trebui depus in scris la sediu mai bine.

Ălea online probabil nici nu le iau in seama.

de cate ori am facut online, in 30 de zile am primit raspuns favorabil. Reclamatiile in timpul liber nu le lua in considerare, probabil de aceea au restrictionat si programul la reclamatii online, asemanator cu cel de lucru.

#23
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

View PostDeuxEx, on 21 ianuarie 2018 - 19:03, said:

Au la dispozitie 15 zile sa-ti rezolve problema.
visezi frumos. peste tot (unde vrei tu) standardul este de 30, uneori prelungindu-se cu inca 15 zile peste termenul asta.

Edited by dygey, 22 January 2018 - 13:07.


#24
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007

View Postdygey, on 22 ianuarie 2018 - 13:06, said:

visezi frumos. peste tot (unde vrei tu) standardul este de 30, uneori prelungindu-se cu inca 15 zile peste termenul asta.

Mie mi-au raspuns intotdeauna in maxim 15 zile, fie ca a fost o plangere facuta imptriva celor de la eMAG (care juca ping-pong cu mine cu un expresor Saeco pe care l-am trimis de 7 ori in garantie in 3 luni de zile), fie ca e vorba de RDS, care refuza sa-mi inchida internetul intr-o locatie, desi taiasera cablul LAN si ma debranșaseră de serviciile TV in urma cererii mele facute cu vreo 3 luni inainte sa ii reclam (pe scurt, primeam facturi pe servicii pe care le inchisesem cu cateva luni inainte), fie ca e vorba de PC Garage care uitase sa-mi achite contravaloarea unui produs DOA caruia ii facusem retur.

Bine, toate plangerile le-am facut online, dar asta nu inseamna ca nu poti sa le faci si in scris, prin posta sau direct la sediul lor.

#25
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015
Eu mereu când am avut de depus, am depus în afara orelor de program și n-au fost probleme. Or fi făcut o limitare de sărbători sau de Black Friday, pentru că alea sunt perioadele în care primesc multe reclamații și or fi avut probleme să le sorteze.

#26
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postpascali_daniel, on 22 ianuarie 2018 - 08:12, said:

pai nu ca altii o "belesc" dupa ora 16 pana noaptea tarziu sa ma fute pe mine la cap (trecand pe sub balconu meu) cu lozincile lor de rahat. cand n-ai treaba cu anpc-ul iesi pe strada ca sa tipi si sa te bati cu jandarmii
ce are sula cu prefectura?

View PostSmurfK, on 22 ianuarie 2018 - 16:37, said:

Eu mereu când am avut de depus, am depus în afara orelor de program și n-au fost probleme.
la sfarsitul anului trecut inca functiona in miez de noapte formularul online

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate