Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ANPC,la dispozitia consumatorului
Last Updated: Jan 22 2018 20:31, Started by
anarchy78_ro
, Jan 21 2018 18:00
·
0
#1
Posted 21 January 2018 - 18:00
ANPC = institutie inutila sau indiferenta crasa?
Attached Files |
#2
Posted 21 January 2018 - 18:20
Consideri ca ar trebui sa poti trimite o reclamatie la orice ora din zi si din noapte?
|
#3
Posted 21 January 2018 - 18:27
poti trimite o reclamatie online oricand
programul de consiliere insa ar trebui sa fie mai apropiat de programul mediu de functionare al agentilor economici, 10-18 sau 10-20 Edited by marcusdefeis, 21 January 2018 - 18:30. |
#4
Posted 21 January 2018 - 18:28
Pai...este un formular online...se presupune ca acesta este disponibil 24/24...7/7...cel putin asa era anul trecut.
Probabil serverele nu mai fac fata reclamatiilor si le-au trecut in stand by sau pur si simplu ignora posibilii reclamanti. |
#5
Posted 21 January 2018 - 18:29
Probabil ti se pare normal sa platesti 2-3 functionari publici (in fiecare judet) cu sporuri de noapte in fiecare zi din an pentru faptul ca exista 5-6 cazuri in care vrei tu sa depui plangere la ANPC la 3.00 dimineata presupun... Mie nu mi se pare normal.
|
#6
Posted 21 January 2018 - 18:31
Plangerile / reclamatiile ce erau trimise online intr-o baza de date,erau preluate in ordine numerica in timpul programului de lucru al functionarilor ANPC.
|
#7
Posted 21 January 2018 - 18:39
E veche stirea, reclamatiile online pot fi facute doar intre anumite ore.
Fix ca in Evul Mediu: De exemplu astazi nu este zi lucratoare si nu poti lasa reclamatie online: Daca accesezi http://reclamatii.anpc.ro/ (link-ul standard) te va redirectiona catre pagina de program. Quote
Actualitate > Social > administratia Protectia Consumatorului a birocratizat si Internetul: Reclamatiile online pot fi depuse doar intre 08:30-18:30 Duminica, 19 Noiembrie 2017, ora 16:33 Tweet Protectia Consumatorului a birocratizat si Internetul: Reclamatiile online pot fi depuse doar intre 08:30-18:30Foto: Freepik.com / asierromero Informatizarea institutiilor din Romania merge greu si uneori da rateuri, am putea concluziona vazand ca Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) accepta si reclamatii depuse online, dar numai... in conformitate cu un anumit program. Situatia incredibila a fost semnalata pe Facebook de jurnalistul Liviu Iolu, fost purtator de cuvant in Guvernul Ciolos. "Nu stiu daca ati terminat programul online pe azi dar pentru ca lucrez ore suplimentare va supun atentiei o mostra a statului paralel cu informatizarea serviciilor publice", a scris acesta sambata seara pe Facebook, atragand atentia asupra precizarilor facute pe site de ANPC. Hai ca inteleg poate treaba asta, n-au oamenii chef de munca. Dar comunicarea cu publicul este zero barat. INtri in sectiunea de reclamatii online si te intampina mesajul acela, ramai prost, pentru ca nu scrie clar ca se refera la programul online, lasa impresia ca nu se pot depune online reclamatiile. Edited by gumball3000, 21 January 2018 - 18:38. |
#8
Posted 21 January 2018 - 18:42
Din ciclu "si nebunii au orele lor de somn" au inchis oamenii aia site-ul pentru plangerile online, daca se gasea vreunu sa faca o reclamatie online la 2 noaptea
|
#9
Posted 21 January 2018 - 18:43
modificarea pe online inseamna ca opereaza doar de la inceputul anului
|
#10
Posted 21 January 2018 - 18:43
E degeaba. Am vazut si eu faza cand am vrut sa depun o sesizare. Institutie de cacat.
|
|
#11
Posted 21 January 2018 - 18:47
pascali_daniel, on 21 ianuarie 2018 - 18:42, said:
Din ciclu "si nebunii au orele lor de somn" au inchis oamenii aia site-ul pentru plangerile online, daca se gasea vreunu sa faca o reclamatie online la 2 noaptea unii poate sunt ocupati intre 8-16 |
#12
Posted 21 January 2018 - 18:50
Pe vremuri cind nu gaseai orice cu google aveau telefoanele date la secret, sa nu cumva sa fie deranjati.
|
#13
Posted 21 January 2018 - 19:03
#14
Posted 21 January 2018 - 19:03
Sesizarea se poate depune oricand prin Posta Romana/Curierat. Scrisa frumos in Word, cu copii dupa documente (garantie, bon fiscal, etc) puse in plic, trimisa recomandat prin serviciile de mesagerie ale Postei sau ale diversilor curieri privati. Ajunge in 24 de ore, primesti numar de inregistrare, etc. Au la dispozitie 15 zile sa-ti rezolve problema din momentul in care primesc plicul tau.
Solutii se gasesc, dar nah... Bag de seama ca unii dintre voi faceati plangeri online la ANPC inca de cand v-ati nascut si nu aveti habar de faptul ca exista si alte posibilitati de a depune o plangere. |
#16
Posted 21 January 2018 - 19:24
E plin de ţepari şi ţepe date pe net.
Ăia cu efrauda si anpc si ce mai sunt au atat de multe că nu au cum face faţă, ar trebui depus in scris la sediu mai bine. Ălea online probabil nici nu le iau in seama. |
#17
Posted 21 January 2018 - 19:42
De câte ori ai mei au avut nevoie de ANPC, au rezolvat cazul rapid, fără să întâmpine niciun fel de rezistență pe parcurs. Nu i-a împiedicat nimeni să redacteze o reclamație și să o trimită a doua zi, pentru că oricum nu are cine să meargă în control la ora 1 noaptea.
Bineînțeles, ANPC putea să trateze mult mai elegant problema. În loc de un redirect către programul de lucru se poate explica de ce nu primesc reclamații 24/7, ori se putea implementa un sistem de ticketing. Ca idee, știu două persoane care au lucrat ca inspectori ANPC. Din relatările lor, se luptă cu o grămadă de dezaxați care își inventează drepturi, reclamații făcute la mișto, demenți care scriu câte 20 de pagini de povești irelevante sau care se cred avocați (deși abia știu să scrie) - pe aici se învârte mare parte din workload. babarzotea, on 21 ianuarie 2018 - 19:24, said:
E plin de ţepari şi ţepe date pe net. Ăia cu efrauda si anpc si ce mai sunt au atat de multe că nu au cum face faţă, ar trebui depus in scris la sediu mai bine. E plin și de proști care iau țepele alea în mod glorios. babarzotea, on 21 ianuarie 2018 - 19:24, said:
Ălea online probabil nici nu le iau in seama. Le iau, dar depinde cum e scrisă reclamația. Unele necesită ore bune de clarificări pentru că Gigel a scris în 10 pagini și câte grade erau în ziua respectivă, dar nu a scris de unde a luat produsul. Multe pică și la lipsa de dovezi / documentație. Edited by A10Warthog, 21 January 2018 - 19:54. |
#18
Posted 21 January 2018 - 20:08
Io cred totusi ca e o masura antiflood, pt ca formularul ala oricum nu avea verificare prin cod captcha.
Cred ca s-a suparat vreunul si le umplea serverul peste seara. Asa acum inchid manual formularul inainte sa plece acasa si sa inchida si lumina. Ar fi fost greu de implementat masuri antiflood cand ao angajati programatori bagati pe pile |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users