Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masini europeene vs japoneze
Last Updated: Jan 06 2018 20:23, Started by
navistar_eagle
, Dec 31 2017 21:23
·
0
#145
Posted 02 January 2018 - 12:05
Kroghy, on 02 ianuarie 2018 - 10:01, said:
Du-te ma. Unii au visat toata viata la o japoneza ca in filmul Bood sport! [ https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--MWU6ltvv--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/18s44dbxnbolrjpg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#146
Posted 02 January 2018 - 12:26
#147
Posted 02 January 2018 - 12:28
Cu un L300 mergeam pe coclauri la parcurile fotovoltaice in Spania.
O adevarata tancheta dubita aia. |
#148
Posted 02 January 2018 - 12:46
baxon - mai usurel cu pianul ca s-ar putea sa te lovesti
kroghy - aici e aria auto, nu cea de telefoane. |
#149
Posted 02 January 2018 - 15:38
HEX2FUN, on 02 ianuarie 2018 - 11:01, said:
Depinde ce inseamna pret beton, pentru ca daca iti iei un Serie 3 fara cateva pachete intradevar, se simte ca este un model pe cale sa fie inlocuit. Pai... Depinde cat ai negociat fata de pretul de lista. Ca poate ai luat si tu... De ex, cat ai luat discount fata de pretul de lista? E pe oferta care ai primit-o cu optiuni |
#150
Posted 03 January 2018 - 09:51
Kroghy, on 01 ianuarie 2018 - 14:51, said:
E o dovada ca majoritatea clientilor au considerat ca acea alegere e gresita. O masina care se vinde bine e o confirmare din partea majoritatii ca e cea mai buna alegere. ...... Si la noi, in 2016, majoritatea a votat PSD ! Si ca sa nu zici ca asta-i doar la romani, in 1930, majoritatea nemtilor l-a ales pe Adolf Hitler. Sa intelegem ca alegerea majoritatii a fost cea mai buna ? On-topic: Mie unul mi se pare ca asta-i doar un topic de flame. E absurd sa faci un versus general. Relevant era un versus pe clase si categorii de pret. Ca asa, japoneza este si Nissan Micra, si Toyota Land Cruiser si Subaru WRX STi, iar europeana este si Fiat Tipo si Bentely Continental. Intre care dintre ele faci comparatii ? Nu in ultimul rand, sa nu uitam particularitatile fiecarei piete auto importante. Unii aleg masinile preponderent pe considerente functionale si de necesitati, altii pe considerente de siguranta, in alta parte, alegerea este una dictata in special de factori subiectivi. Cine are dreptate ? Dau un exemplu care-mi este familiar, cu o marca de nisa, Subaru a vandut in 2016, in Statele Unite, 615.132 de masini, iar in Europa abia 37.189 de bucati. In acelasi an 2016, VW a vandut in Statele Unite 322.948 de masini, iar in Europa 1.704.547 de masini. Or fi toti americanii niste tampiti ? Or fi europenii mai destepti ? Sau, pur si simplu, pentru unii, ce ofera masinile alea inseamna mai mult decat pentru ceilalti ? Edited by marr, 03 January 2018 - 09:52. |
#151
Posted 05 January 2018 - 17:04
http://www.zfcorpora...n-2008-16917274
mazda frate! ce ziceam. ii intereseaza piata europeana Brandul nipon a livrat anul trecut aproape 2.000 de maşini, în creştere cu 23% faţă de anul anterior, atingând astfel un volum dublu faţă de cel atins în 2007. Pe de altă parte, încă mai au recuperat un decalaj de circa 500 de unităţi faţă de anul 2008, când s-au vândut 2.500 de automobile Mazda. Cel mai comercializat model al constructorului în 2017 pe piaţa locală a fost Mazda3 cu 740 de unităţi vândute şi un avans cu 73% faţă de 2016. Podiumul este completat de SUV-urile CX-3 şi CX-5 cu 508, respectiv 447 de unităţi. „Creşterea în cazul CX-5 a fost mai mare decât a SUV-ului de clasă mică CX-3. Primul model a crescut cu 12%, în timp ce al doilea cu 7%. Este firesc având în vedere că în 2017 am lansat noua generaţie Mazda CX-5, care integrează atât limbajul evoluat de design Kodo, cât şi cele mai noi tehnologii de siguranţă i-ACTIVSENSE. în ansamblu 2017 a fost un an foarte bun pentru Mazda în România, iar cota de piaţă pentru autoturisme de import a crescut la 2,4%”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. Al doilea model din punctul de vedere al creşterii înregistrate în 2017 a fost roadster-ul MX-5, pentru care au fost primite cu 47% mai multe comenzi decât în 2016. |
#152
Posted 05 January 2018 - 18:12
zile_san, on 01 ianuarie 2018 - 14:46, said: evident ca stiu, sunt membru si pe forumul dedicat marcii. pe mine nu ma intereseaza absolut deloc faptul ca un produs nu are vanzari foarte mari. eu nu cumpar numere si tabele, cumpar un produs pentru o anumita treaba si vreau sa faca exact ceea ce ii cer. Honda face foarte bine asta, am 60.000 de km cu ea facuti in tara, masina cu suspensii sport, merg cu ea foarte agresiv, nu mi-a facut niciun pacat. colegul de birou cu seria 3, are turbo-ul picat inainte de craciun. client de al meu cu Panamera turbo s are perna aer fata dusa,alt coleg cu Jaguar xj are un piston rupt- a stat masina 2 luni sa o faca, samd. pe de alta parte, in acest moment, oferta de masini noi la cele japoneze este extrem de limitata, mnie personal nu imi place niciuna ) in afara de Nissan gtr |
#153
Posted 05 January 2018 - 19:44
Fiindca esti rautacios, iti spun eu ca Opelul din dotare mi-a facut vreo patru fite in 50.000 km, cat am cu Civicul, care... just works.
|
#154
Posted 05 January 2018 - 20:31
Nu sunt răutăcios, doar întrebam.
60.000 pentru o turbina picata, e foarte puțin. La fel pentru o perna sparta....ce sa mai zic de un piston rupt? Nu sunt fanul vreunui producător. Am și am avut atât europene cât și japoneze, nu am probleme sa imi iau ori una ori alta |
|
#155
Posted 05 January 2018 - 21:00
Honda a retras Accord.
Toyota renunta la motoare diesel. Zilele japonezelor sunt numarate in Europa. |
#156
Posted 05 January 2018 - 21:34
Am vazut aici cateva postari in care se spune ca masinile japoneze sunt mai fiabile facandu-se referire la faptul ca le gasesti intr-un numar mai mic in service decat cele europene. Asta este adevarat insa si pe sosea este acelasi lucru, sunt mai putine asiatice. Este normal ! Nu ar trebui ignorat nici faptul ca romanul care isi cumpara o masina din Europa alege de obicei o europeana cu 195.000km "condusa de o baba". 195.000 care de fapt sunt 500.000km te baga mai devreme in service.
|
#157
Posted 05 January 2018 - 21:41
In acelasi timp, in Europa, sunt de zeci, poate sute de ori mai multi prosesori multumiti de europene decat de japoneze.
Edited by Kroghy, 05 January 2018 - 21:41. |
#158
Posted 05 January 2018 - 21:48
Kroghy, on 05 ianuarie 2018 - 21:41, said:
In acelasi timp, in Europa, sunt de zeci, poate sute de ori mai multi prosesori multumiti de europene decat de japoneze. Saracii, daca nu au avut si ei pe mana o japoneza, la ce sa se raporteze? Daca vecinul a schimbat de 2 ori injectoarele si el doar o data , ESTE MULTUMIT! |
#160
Posted 06 January 2018 - 00:02
Ba la Passat cam asa e
Numai ca in vest aveau rechemari in service in 2010 si 2011 la greu. Le schinbau moka. La noi invercau sa dea vina pe oameni... Oricum vanzarile Subaru in europa sunt elocvente. Parca subaru era nu? 37000 in europa... Pusese colegul mai sus. Iti dai seama ca nu se chinuie deloc, dar deloc sa faca o mașină pe gustul europenilor. Arata ca un Opel astra si are motoare cu benzina care probabil ca nu se strica dar sunt vreo 15 ani in urma Pai de ce mi as lua un subaru? |
#162
Posted 06 January 2018 - 09:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users