Returnare produs persoana juridica
#1
Posted 23 November 2017 - 11:31
Site-uri precum Flanco si eMAG accepta returnarea produsului in termen de 14/30 de zile indiferent daca acesta este cumparat ca si persoana fizica sau juridica. Din pacate acest lucru nu se aplica si la PcGarage, lucru mentionat si pe pagina de termeni si conditii - sub o forma mai putin evidenta, desigur.
Dupa o discutie cu un specialist PcGarage am cumparat un astfel de produs, dar care nu se ridica la standardele laudate de acesta pe live-chat, motiv pentru care - fiind nemultumit de el - am vrut sa il returnez. Acest lucru, nu e posibil. Se poate ceva intr-o astfel de situatie ? Am vreo optiune? (Da, ca mi-am invatat lectia e clar. Acum caut sa indrept ce mai pot in urma neglijentei mele) |
#2
Posted 23 November 2017 - 11:35
Legal, persoanele juridice nu au dreptul la retur cum au persoanele fizice. Doar daca te milogesti de ei si fac o exceptie pentru tine. Deci nu pot fi obligati sa preia returul.
|
#3
Posted 23 November 2017 - 11:38
PC Garage e renumit pt asta, am patit-o si eu, ocazie cu care am aflat ca doar Emag (aparent si Flanco) ofera si pt persoane juridice retur (30 de zile, generos).
Din pacate, nu ai ce sa faci, decat sa nu mai cumperi de la ei vreodata. |
#5
Posted 23 November 2017 - 11:51
Garajul mai nou nu mai accepta returul de produse comandate online dar ridicate din magazin pt ca au gasit chichita in lege ca contractul se semneaza atunci cand ridici produsul. Nu vad diferenta, oricum nu se desfac sau probeaza produsele...
|
#6
Posted 23 November 2017 - 11:53
Ai optiune sa-ti primesti banii inapoi dar dureaza.
Ce ai cumparat de la ei? La 3 reclamatii pe garantie sau mai mult de nu stiu cate zile stat in service poti solicita returnarea banilor. Consider ca este o lacuna a legislatiei ca imparte utilizatorii intre persoane fizice si persoane juridice. Experienta cu pcgarage in cazul multora a fost una absolut negativa. |
#7
Posted 23 November 2017 - 12:04
diZy, on 23 noiembrie 2017 - 11:51, said:
Garajul mai nou nu mai accepta returul de produse comandate online dar ridicate din magazin pt ca au gasit chichita in lege ca contractul se semneaza atunci cand ridici produsul. Nu vad diferenta, oricum nu se desfac sau probeaza produsele... Sper sa si-o ia pe chichita asta sau daca e asa de legala sa le-o scoata in urmatoarele reglementari. |
#8
Posted 23 November 2017 - 12:13
Si eu sper la fel, dar pana atunci am comandat cu livrare acasa si asa o sa fac de acum incolo.
Culmea ca voiam sa returnez un produs ieftin de care nu am fost multumit de ce stie sa faca si sa iau altul mai scump, deci ieseau pe plus asa am ramas cu asta, ma descurc eu. Edited by diZy, 23 November 2017 - 12:14. |
#9
Posted 23 November 2017 - 12:25
serginho74, on 23 noiembrie 2017 - 11:53, said:
Ce ai cumparat de la ei? Un TV de vreo 4500 RON. Nu e bun la ce aveam eu nevoie de el si vreau sa-l inlocuiesc cu altul mai performant / scump, Chiar de-ar fi sa-l iau tot de la ei... Nu prea am motiv sa-l trimit in service de 3 ori Doar suportul e "lucru ieftin" si daca nu ii pun eu niste piulite probabil o sa cada cu totul dar nah.. Edited by [ady], 23 November 2017 - 12:26. |
#10
Posted 23 November 2017 - 12:31
Vinde-l, asta e. Poate nu-l vinzi cu atat, dar macar recuperezi ceva. Intreaba contabilul cum poti sa-l scoti din firma legal...
|
|
#11
Posted 23 November 2017 - 12:45
bai3tzash, on 23 noiembrie 2017 - 11:35, said:
Legal, persoanele juridice nu au dreptul la retur cum au persoanele fizice. Doar daca te milogesti de ei si fac o exceptie pentru tine. Deci nu pot fi obligati sa preia returul. Adm, on 23 noiembrie 2017 - 11:38, said:
Din pacate, nu ai ce sa faci, decat sa nu mai cumperi de la ei vreodata. Cum sa nu ai ce sa faci ?! Persoanele juridice pot sa apeleze la instanta pentru rezolvarea diferendelor, care este una din procedurrile standard pentru rezolvare diferende intre persoane juridice. Ii dai in judecata pentru exact aceleasi chestii ca si pe persoana fizica: produsul nu corespunde cu caracteristicile/reclama/asteptarile mele... bla bla bla.... diZy, on 23 noiembrie 2017 - 11:51, said:
Garajul mai nou nu mai accepta returul de produse comandate online dar ridicate din magazin pt ca au gasit chichita in lege ca contractul se semneaza atunci cand ridici produsul. Nu vad diferenta, oricum nu se desfac sau probeaza produsele... f300, on 23 noiembrie 2017 - 12:04, said:
Sper sa si-o ia pe chichita asta sau daca e asa de legala sa le-o scoata in urmatoarele reglementari. Daca ei au fost destepti si au citit si inteles legea pina la capat, au vreo vina ca se folosesc de legea asta ?!?!?! serginho74, on 23 noiembrie 2017 - 11:53, said:
Ai optiune sa-ti primesti banii inapoi dar dureaza. Ce ai cumparat de la ei? La 3 reclamatii pe garantie sau mai mult de nu stiu cate zile stat in service poti solicita returnarea banilor. Consider ca este o lacuna a legislatiei ca imparte utilizatorii intre persoane fizice si persoane juridice. Experienta cu pcgarage in cazul multora a fost una absolut negativa. Poti sa faci 180 de reclamatii / garantii, nu are nici o treaba. Poate sa stea in service 5 ani, nu are nici o treaba. Doar atunci cind service-ul considera / constata ca produsul nu mai poate fi reparat, se ofera negatie de service. Aceasta poate sa duca la inlocuirea cu un produs identic SAU returnarea banilor (nu sint foarte sigur cine decide asta, dar conteaza mai putin acum). Nu este nici o lacuna. Persoanele juridice beneficiaza de alte parghii pentru asemenea cazuri. Legea europeana face si ea aceasta distinctie si la fel este in multe tari europene. |
#12
Posted 23 November 2017 - 13:03
buyonevideo, on 23 noiembrie 2017 - 12:45, said:
Cum sa nu ai ce sa faci ?! Persoanele juridice pot sa apeleze la instanta pentru rezolvarea diferendelor, care este una din procedurrile standard pentru rezolvare diferende intre persoane juridice. Ii dai in judecata pentru exact aceleasi chestii ca si pe persoana fizica: produsul nu corespunde cu caracteristicile/reclama/asteptarile mele... bla bla bla.... |
#13
Posted 23 November 2017 - 13:54
diZy, on 23 noiembrie 2017 - 11:51, said:
Garajul mai nou nu mai accepta returul de produse comandate online dar ridicate din magazin pt ca au gasit chichita in lege ca contractul se semneaza atunci cand ridici produsul. Nu vad diferenta, oricum nu se desfac sau probeaza produsele... |
#14
Posted 24 November 2017 - 11:13
[ady], on 23 noiembrie 2017 - 13:03, said: E mai scump sa platesti avocatul si toate cele si mai stai si o vreme prin instanta pentru asta... not worth it. N-a zis nimeni ca va fi ieftin sau usor. Tocmai de aia persoanele juridice au alt statut decit persoanele fizice. |
#15
Posted 26 November 2017 - 15:05
buyonevideo, on 24 noiembrie 2017 - 11:13, said:
Hmmm, sa fie vorba de mentalitatea pur romaneasca: ieftin si usor / daca se poate sa fiu platit fara sa muncesc / daca se p[oate s amunceasca altul in locul meu... ?! Chiar din contra, as zice. Cand vine vorba de persoana juridica, tot ce conteaza este profitul. In special atunci cand cealalta parte nu ti-a gresit intentionat. Ar fi o pierdere imensa un proces pentru un produs care "nu corespunde asteptarilor mele". Sure, la nivel de individ mi-ar fi mai bine, dar cum ziceai si tu...alt statut. Edited by [ady], 26 November 2017 - 15:07. |
|
#16
Posted 27 November 2017 - 13:57
Pierdere... nepierdere... asta conteaza mai putin.
Conteaza cum e legea. Apeleaza la un mediator. |
#17
Posted 22 March 2019 - 12:00
Eu nu pricep de comanda lumea de la pcgarage. Sunt cei mai scumpi si cei mai nesimtiti!
|
#18
Posted 11 June 2020 - 22:46
Adm, on 23 noiembrie 2017 - 11:38, said:
PC Garage e renumit pt asta, am patit-o si eu, ocazie cu care am aflat ca doar Emag (aparent si Flanco) ofera si pt persoane juridice retur (30 de zile, generos). Din pacate, nu ai ce sa faci, decat sa nu mai cumperi de la ei vreodata. Am patit-o si eu, n-am citit conditiile PC Garage si n-am putut returna un produs achizitionat pe persoana juridica. Acum cumpar de la Emag. Daca, din diferite motive, vrei sa cumperi pe persoana juridica de la PC Garage, atunci exista o varianta. Eu n-am testat-o dar nu vad de ce nu ar merge. Cumperi pe persoana fizica si ai 14 zile drept de retur conform legii. Daca esti multumit de produs, te duci cu el in magazin, faci retur si apoi cumperi acelasi produs pe persoana juridica. La final toata lumea e fericita, tu ca ai factura pe pers juridica, PC Garage ca a scapat de un produs desigilat fara batai de cap. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users