Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla a raportat cele mai mari pierderi din istorie. Inceputul sfarsitului.
#667
Posted 10 February 2018 - 20:34
ericmario, on 10 februarie 2018 - 10:32, said:
Vrei ieftin? Poftim ieftin. Edited by marcusdefeis, 10 February 2018 - 20:34. |
#668
Posted 11 February 2018 - 19:25
dan78rom, on 09 februarie 2018 - 11:52, said:
Mai vezi cite una, dar nu-s mainstream. Opel (ok, asta a devenit fratuzeasca), Ford, chevrolet nu-s mainstream? Si crezi ca masinile europene sint mainstream in SUA? bobalex18, on 08 februarie 2018 - 12:17, said:
ți se pare că lumea asta e sănătoasă la cap? mai ales americanii Actiunile alea cresc pe niste planuri de afaceri foarte bine definite. Asa si amazon e mereu pe pierderi si e o firma gigantica de succes. Da americanii nu prea stiu chestiile astea cu afacerile, trebuie sa-i invete romanii |
#669
Posted 11 February 2018 - 20:43
Hai sa fim seriosi, Ford europa si ford usa n-au nici o treaba una cu alta.
Cite f150 ai vazut in bucuresti? Si in general in europa? Sau f350? Sau Toyota tundra, sequoia si alte asemenea? Ti se pare ca-s la fel cu hilux si ford ranger? Cu siguranta sint mai multe masini europene pe strazile din america de nord, decit americane pe strazile europei. Mercedes, Porsche, VW, audi, chiar si alfa romeo. Comparatie intre gmc si opel? Ma faci sa rid. |
#670
Posted 11 February 2018 - 21:02
Masinile europene se vand pe toate continentele si sunt considerate de top. Mercedes, Audi, BMW, Ferrari, Porsche, Lamborghini, Rolls Royce, Bentley, etc.
In schimb in europa nuprea vezi masini de pe alte continente iar singurele modele mai populare ca Focus si Mondeo sunt in alta forma. Focus in USA chiar se lauda ca are suspensie proiectata in europa. De japonezi nu mai zic, incep sa plece cu coada intre picioare din europa, Accord a fost retras, urmeaza Avensis. |
#672
Posted 11 February 2018 - 21:35
Kroghy, on 11 februarie 2018 - 21:02, said:
De japonezi nu mai zic, incep sa plece cu coada intre picioare din europa, Accord a fost retras, urmeaza Avensis. "Looking at individual brands, Toyota is the big winner this year, consolidating its position as the best selling Asian brand in Europe." http://carsalesbase....is-2017-brands/ Toyota a săltat la vânzări în Europa de la 4,7% în 2016 la 12,6% în 2017. Cum peste 60% din vânzări sunt hibride, iar europenii nu produc așa ceva, mie mi se pare că japonezii nu se retrag ci abia acum încep să intre pe piața din Europa. Dacă mai adăugăm că în 2017 cel mai bine vândut SUV în Europa a fost Nisan Qashqai, sper să realizezi că ai spus o prostie. |
#673
Posted 11 February 2018 - 21:47
Ford4, on 11 februarie 2018 - 21:35, said:
"Looking at individual brands, Toyota is the big winner this year, consolidating its position as the best selling Asian brand in Europe." http://carsalesbase....is-2017-brands/ Toyota a săltat la vânzări în Europa de la 4,7% în 2016 la 12,6% în 2017. Cum peste 60% din vânzări sunt hibride, iar europenii nu produc așa ceva, mie mi se pare că japonezii nu se retrag ci abia acum încep să intre pe piața din Europa. Dacă mai adăugăm că în 2017 cel mai bine vândut SUV în Europa a fost Nisan Qashqai, sper să realizezi că ai spus o prostie. |
#674
Posted 12 February 2018 - 02:57
dan78rom, on 11 februarie 2018 - 20:43, said:
Hai sa fim seriosi, Ford europa si ford usa n-au nici o treaba una cu alta. O fraza fara nici un sens logic.. .deci daca nu-ti convine tie nu-s americane. Desi sint. Da ma rog. Quote Totalul marcilor europene in SUA e poate 5%. La prima vedere numai Ford e mai mult de atit in Europa. Si Opel nu e foarte departe. Deci "cu siguranta" habar nu ai despre ce vorbesti. Kroghy, on 11 februarie 2018 - 21:02, said:
Masinile europene se vand pe toate continentele si sunt considerate de top. Mercedes, Audi, BMW, Ferrari, Porsche, Lamborghini, Rolls Royce, Bentley, etc. E vreuna care nu e germana (exceptind ferrari evdent) acolo? Si atunci de ce le zici "europene"? Stai ca stiu: ca sa-ti ascunzi fanboismul. Crezi ca noi sintem chiori... |
#677
Posted 12 February 2018 - 17:29
MicroEdge, on 12 februarie 2018 - 16:23, said:
Mai mica fata de VW 😂😂😂 Eu am intrebat, tu ai afirmat. Ai dovezi si calcule de specialitate sa ne arati? Incearca sa afirmi ceva, sau sa scrii ceva, responsabil si cat mai putin interpretabil. Si asta tine de limba romana. Lectie gratis: Raspuns corect putea fi: "Cred ca mai mica ca la VW" 😉 Edited by Torquemada-666, 12 February 2018 - 17:33. |
#678
Posted 12 February 2018 - 21:44
Nu-i nici un "cred ca", un motor diesel emite mai multe noxe decit un motor pe benzina, pe masini comparabile. Da de cind ai devenit asa scrupulos sa te intereseze dovezile?
Duhoarea aia de diesel pe care o simti in orice oras din Europa, in special spre est (desi mult mai putin decit acum 10 ani) nu se simte in SUA decit daca ai ghinion si prinzi vreun camion paradit sau un autobuz vechi in fata ta. Cam o data pe saptamina sa zicem. |
#679
Posted 12 February 2018 - 22:00
Torquemada-666, on 12 februarie 2018 - 17:29, said:
Eu am intrebat, tu ai afirmat. Ai dovezi si calcule de specialitate sa ne arati? Incearca sa afirmi ceva, sau sa scrii ceva, responsabil si cat mai putin interpretabil. Si asta tine de limba romana. Lectie gratis: Raspuns corect putea fi: "Cred ca mai mica ca la VW" Asta doar pentru ca te-ai transformat brusc in ecologist. (te doare pe tine de consumul unui Ford F150 pe topicul Tesla?!) |
#680
Posted 17 February 2018 - 12:31
vrajitoruldinoz, on 12 februarie 2018 - 21:44, said:
Duhoarea aia de diesel pe care o simti in orice oras din Europa, in special spre est (desi mult mai putin decit acum 10 ani) nu se simte in SUA decit daca ai ghinion si prinzi vreun camion paradit sau un autobuz vechi in fata ta. Cam o data pe saptamina sa zicem. Uite mai jos, "duhoarea" din Romania (stanga) comparata cu "duhoarea" din California (dreapta) de azi, 17.02 ora 12:00. Romania.jpg 113.75K 19 downloads California.jpg 76.98K 20 downloads Cam multe camioane paradite prin california Elon Musk back to earth: Tesla's annual loss hits $2.7 billion Pierderi de 2 miliarde de dolari americani pentru anul trecut? |
#681
Posted 17 February 2018 - 13:45
In România au fost ceva probleme cu stațiile de măsurare a calității aerului. Comparația cu California e cam forțată deoarece noi nu avem traficul lor.
|
|
#682
Posted 17 February 2018 - 15:56
De fapt situatia se prezinta cu totul altfel decat o prezinta un troll invatat sa manipuleze ca si stapanii sai de la VW.
Iata situatia calitatii aerului in SUA : SUA.JPG 86.33K 11 downloads si iata situatia in Europa cea plina de diesele : Europa.JPG 95.52K 12 downloads In Romania statiile de masurare a calitatii aerului au fost montate prin parcuri sau in spatele unor perdele de copaci pentru a pacali UE, desi n-a tinut smecheria. |
#683
Posted 17 February 2018 - 16:23
MicroEdge, on 17 februarie 2018 - 13:45, said:
In România au fost ceva probleme cu stațiile de măsurare a calității aerului. Comparația cu California e cam forțată deoarece noi nu avem traficul lor. Eu nu comparam traficul californian cu cel din Romania, eu vorbeam de nasul vrajitorului. Mai multa atentie la ce raspunzi si cum raspunzi. El a spus ca-i muta nasul mirosul de diesel din Europa de Est. Presupun ca se referea la Bucuresti, atunci cand ateriza pe Otopeni (il stiu demult, stiu ca la asta se refera, nu la poluarea din Polonia). Cum pe nasul domniei sale nu-l intereseaza ca sunt mai multe masini in California, ma asteptam ca si senzorii de calitate a aerului sa dea dreptate nasului colegului nostru. Se pare ca nu. De aici deduc ca vrajitorului ii pute mai mult Romania, nu neaparat dieselul. Nu-i asa Vrajitorule? |
#684
Posted 17 February 2018 - 21:19
valitudor, on 17 februarie 2018 - 12:31, said:
Propaganda trumpista. Uite mai jos, "duhoarea" din Romania (stanga) comparata cu "duhoarea" din California (dreapta) de azi, 17.02 ora 12:00. Romania.jpg California.jpg Cam multe camioane paradite prin california Elon Musk back to earth: Tesla's annual loss hits $2.7 billion Pierderi de 2 miliarde de dolari americani pentru anul trecut? E suficient sa te dai jos din avion o data in doua aeroporturi... cind zbori peste iocean izul de diesel se site de cind se deschide usa avionului. Cum am zis, sint imbunatatiri majore dar acum 10 ani te dadea jos. Si nu inteleg ce sint alea, valori punctuale? pai ce conteaza o intersectie sau un loc cu trafic extrem? da daca pui senzorul ala 1km mai incolo? Diferenta de trafic e intradevar enorma, in Romania prin comparatie afara din orase aproape nu-s masini. Edited by vrajitoruldinoz, 17 February 2018 - 21:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users