Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Tesla a raportat cele mai mari pierderi din istorie. Inceputul sfarsitului.

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
708 replies to this topic

#1
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Marca Tesla a profitat de o nisa de piata. Masinile electrice erau ceva rar pana acum fiind un segment neglijat de marii producatori.
In ultimul an cam toti producatorii mari s-au extins in zona masinilor electrice cu modele care concureaza modelele Tesla.
Orice producator de nisa rezista cat timp e singur sau sunt foarte putini in acea nisa de piata.
Desi vanzarile de masini electrice cresc la nivel global, Tesla raporteaza pierderi uriase.
Asistam la inceputul sfarsitului pentru Tesla? Va fi aceasta marca preluata de unui din producatorii consacrati?
"Tesla a raportat cele mai mari pierderi din istorie.
Constructorul american a anunțat pierderi uriașe atât pentru trimestrul al treilea (671 de milioane de dolari), cât și pentru primele 9 luni din 2017 (1.4 miliarde de dolari). Compania americană reușea anul trecut, în aceeași perioadă, un profit de 22 de milioane de dolari."
http://www.automarke...-lui-80803.html
"Acţiunile Tesla au scăzut miercuri cu 5,4% în urma publicării rezultatelor"
http://adevarul.ro/e...45dc/index.html

Edited by Kroghy, 02 November 2017 - 17:05.


#2
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sunt curios daca se sterge thread.ul. Ca despre VW si vag, aproape fiecare stire e un thread, care nu se sterge.


Mush s.a hazardat prea mult in afirmatiile sale, eronate, din dorinta de a atrage cumparatori si de a avea precomenzi multe.

Edited by Torquemada-666, 02 November 2017 - 17:07.


#3
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005
Tesla nu va disparea oricat s-ar ruga unii...

#4
thunderc

thunderc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 21.10.2017
Nu cumva acele pierderi sunt investitii?
Asta daca nu sunt o suveica pentru evitarea taxelor, cum fac si romanii, firma pe pierderi uriase, mama patronului mai achizitioneaza cate o casa si o masina si strange din pensie inca 100.000 euro intr-un depozit Posted Image

Edited by thunderc, 02 November 2017 - 17:13.


#5
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cum au pierdut banii aia? I-au cazut din buzunar cuiva? Sau a pierdut nenea Musk vreo valiza plina  de verzisori?
De ce nu vorbeste nici un "ziarist" din aia care au scris "articolele" respective despre investitiile accelerate, care culmea, costa, dar care vor fi recuperate cat de curand, materializand cele 500.000 precomenzi pt Model 3 in 24 MILIARDE USD.

#6
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Posttehnics, on 02 noiembrie 2017 - 17:09, said:

Tesla nu va disparea oricat s-ar ruga unii...

Nu a zis nimeni ca dispare. Concurenta e buna. Dar dispare aroganta lui musk, iar previziunile sale mincinoase in atragerea clientilor, nu mai au efect.

#7
usrnm

usrnm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 29.06.2015
Musk a declarat de n ori ca nu il intereseaza profitul, ci sa umple lumea de masini electrice si alternative. De aia si ofera patentele moka oricui si are precomenzi pt masini cacalau. Nu va disparea curand, iar noul contract SpaceX cu NASA confirma ca omul stie ce face.

Edited by usrnm, 02 November 2017 - 17:14.


#8
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postinuendo0, on 02 noiembrie 2017 - 17:11, said:

Cum au pierdut banii aia? I-au cazut din buzunar cuiva? Sau a pierdut nenea Musk vreo valiza plina  de verzisori?
De ce nu vorbeste nici un "ziarist" din aia care au scris "articolele" respective despre investitiile accelerate, care culmea, costa, dar care vor fi recuperate cat de curand, materializand cele 500.000 precomenzi pt Model 3 in 24 MILIARDE USD.

Aceeasi "ziariati" au scris "articolele" si despre VAG, pe care le.ai imbratisat si nu ai facut atata caz. In articol scrie f.clar, acesta fiind preluat din surse externe.

@usrnm, da, musk stie ce face: doar promite, ca de livrat masini la platitori nu prea. Cine stie daca a si livrat alea 260 de Tesla, asa cum spune el ca sunt doar la angajati. Poate nici pe alea nu a reusit sa le fabrice.

Edited by Torquemada-666, 02 November 2017 - 17:16.


#9
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013
BlackBerry reloaded.

#10
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
Problema lor nu e pierderea pietii, problema e producerea unitatilor promise, si lipsa banilor pentru a construii facilitati de productie.In plus, socoteala de acasa nu potriveste cu cea din targ, pe langa o masina buna e nevoie de o metoda de producere buna, ceea ce ei nu au in acest moment.E relativ simplu sa faci un concept, e mult mai greu sa ill pui in practica la productia de serie.In plus, au pornit cu mai multe modele, pentrucare au nevoie de linii separate.
Eu zic ca ideea lor e foarte buna, dar nu cred ca vor avea banii necesari pentru a o duce la capat.

View Postinuendo0, on 02 noiembrie 2017 - 17:11, said:

Cum au pierdut banii aia? I-au cazut din buzunar cuiva? Sau a pierdut nenea Musk vreo valiza plina  de verzisori?
De ce nu vorbeste nici un "ziarist" din aia care au scris "articolele" respective despre investitiile accelerate, care culmea, costa, dar care vor fi recuperate cat de curand, materializand cele 500.000 precomenzi pt Model 3 in 24 MILIARDE USD.
in cat timp, daca au amanat 20k/luna pana in martie? Ei au nevoie de un volum mult mai mare de productie pentru a se mentine.daca dureaza 5 ani pana livreaza o masina comandata acum, nu au facut nimic.

#11
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postfqx, on 02 noiembrie 2017 - 17:16, said:

Problema lor nu e pierderea pietii, problema e producerea unitatilor promise, si lipsa banilor pentru a construii facilitati de productie.In plus, socoteala de acasa nu potriveste cu cea din targ, pe langa o masina buna e nevoie de o metoda de producere buna, ceea ce ei nu au in acest moment.E relativ simplu sa faci un concept, e mult mai greu sa ill pui in practica la productia de serie.In plus, au pornit cu mai multe modele, pentrucare au nevoie de linii separate.
Eu zic ca ideea lor e foarte buna, dar nu cred ca vor avea banii necesari pentru a o duce la capat.

Asta inseamna sa fii o firma cu experienta in productie, dobandite in zeci de ani, nu in cativa ani ca Tesla.

#12
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View PostTorquemada-666, on 02 noiembrie 2017 - 17:14, said:



Aceeasi "ziariati" au scris "articolele" si despre VAG, pe care le.ai imbratisat si nu ai facut atata caz. In articol scrie f.clar, acesta fiind preluat din surse externe.

Din cate stiu eu au fist niste procese de amploare in cazul Dieselgate, si au fost niste arestari si despagubiri de miliarde, nu doar o gaselnita gazetareasca, ca in cazul de fata.
Chiar trebuia sa faci offtopic?

#13
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Parcă le-ar face cu dalta şi ciocanul, aşa greu ies pe poartă...  stă lumea la coadă, dă avans şi nu primesc nimic. Ăsta e primul pas spre faliment, GigaFactory va deveni probabil GigaThorn, adică ţeapă.

Edited by mihaicozac, 02 November 2017 - 17:24.


#14
thunderc

thunderc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 213
  • Înscris: 21.10.2017
Mai era o firma ce promitea telefoane cu specificatii misto la jumatate de pret... a lansat produsul, s-a vandut tot din prima zi, si gata, s-a sifonat treaba.
Concepte de masini electrice face oricine, problema e la constructie, si mai ales constructie in cantitati suficiente incat sa satisfaci cererea.

#15
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postinuendo0, on 02 noiembrie 2017 - 17:21, said:



Din cate stiu eu au fist niste procese de amploare in cazul Dieselgate, si au fost niste arestari si despagubiri de miliarde, nu doar o gaselnita gazetareasca, ca in cazul de fata.
Chiar trebuia sa faci offtopic?

Nu minti ai dezinforma. Dovezi ca e doar o gaselnita ai un joc gazetaresc. Dovezi.

Alta minciuna. Amenda VW nu platit.o in SUA.

Aici pt.ca nu aveau bani sa le produc, au luat prin subterfugii si cate 1000 dolari de la fiecare. Mergea odata si Caritasul, apoi Gerald.ul.

Edited by Torquemada-666, 02 November 2017 - 17:25.


#16
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttehnics, on 02 noiembrie 2017 - 17:09, said:

Tesla nu va disparea oricat s-ar ruga unii...
De disparut poate nu, eu sper sa nu. Dar e posibil sa fie cumparat de VW, Renault, Toyota.
Musk a mai vandut companii mari in trecut.

View Postinuendo0, on 02 noiembrie 2017 - 17:11, said:

Cum au pierdut banii aia? I-au cazut din buzunar cuiva? Sau a pierdut nenea Musk vreo valiza plina  de verzisori?
Prin activitati economice, dar daca tu prin pierdere financiara intelegi o valiza de bani nu cred ca ai cum sa intelegi fara sa ai un nivel minim de cunostinte economice.

Edited by Kroghy, 02 November 2017 - 17:26.


#17
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Mai sunt şi omologările, crash-testele, verificări pe viu în trafic. Pionierii în domeniu duc o viaţă grea, ceilalţi învaţă din experienţa primilor.

#18
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

View PostTorquemada-666, on 02 noiembrie 2017 - 17:18, said:

Asta inseamna sa fii o firma cu experienta in productie, dobandite in zeci de ani, nu in cativa ani ca Tesla.
Si sa aiba experienta, tot nu au banii.In plus, odata cu cresterea volumului, va creste si numarul de probleme.Pe langa asta, marii producatori, care au cele cateva zexi de miliarde de dolari necesare pentru a face ce vrea sa faca tesla, vor intra in schema de indata ce tesla devine o amenintare reala.Ce face tesla acu, la nici 200k masini pe an, nu e o amenintare nici pentru Dacia :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate