Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tesla a raportat cele mai mari pierderi din istorie. Inceputul sfarsitului.
Last Updated: Sep 23 2019 19:44, Started by
Kroghy
, Nov 02 2017 17:01
·
0
#631
Posted 08 February 2018 - 12:23
Nu ! Sunt mai sănătoși nemții că trișează ! Devin astfel mai aproape de sufletul românului !
|
#632
Posted 08 February 2018 - 12:40
Kroghy, on 08 februarie 2018 - 10:42, said:
Pierderile continua si pentru ultimele 3 luni din 2017. După succesul răsunător înregistrat de SpaceX cu lansarea rachetei Falcon Heavy, Tesla, cealaltă firmă a lui Elon Musk a anunţat un eşec uriaş. A pierdut peste 675 de milioane de dolari în ultimele trei luni ale lui 2017. https://www.digi24.r...ru-tesla-874478 Am vazut ca pierderile sunt record pentru tesla. Banii i-a pierdut in ultimele 3 luni ale lui 2017. Cam mult. Actiunile nu inseamna bani cash, sau castig efectiv. http://www.bbc.com/n...siness-42980841 Edited by Torquemada-666, 08 February 2018 - 12:42. |
#633
Posted 08 February 2018 - 14:36
MicroEdge, on 08 februarie 2018 - 11:40, said:
Și totuși acțiunile cresc Pe ianuarie 2018 Model 3 a ajuns deja cel mai vandut din SUA https://insideevs.co...ales-scorecard/ iar perspectivele sunt bune, avand in vedere ca s-a anuntat si Model Y si planurile pentru semi https://insideevs.co...l-y-semi-plans/ Gross margins for Model S and X should return to higher levels (around 26 percent) in 2018 because of cost reductions in manufacturing that are continuing, among other things. As well, Model 3 margins, which were actually negative this past quarter, should be close to those of its stablemates by the end of the year. Eventual Model Y production target is one million units per year! So, twice the production of the Model 3, but using less than half of Model 3 capital expenditures to get there. |
#635
Posted 09 February 2018 - 08:53
Oamenii au o viata reala, le place sa trăiască și sa interacționeze cu alți oameni. Aici, un user ca să nu spun altfel a reușit sa distrugă orice tip de conversație. Sunt de părere ca lipsa unui user pe aceasta arie ar creste numărul postarilor dar...
|
#637
Posted 09 February 2018 - 08:55
Astia raporteaza pierdere dupa pierdere, de mai bine de un an merg numai in pierdere. Sper sa-i cumpare un producator mare ca sa-i salveze de la faliment. De exemplu transformarea Tesla in divizia de cabluri si incarcatoare a grupului VW ar fi un viitor sigur.
Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 08:56. |
#639
Posted 09 February 2018 - 08:59
Una e sa raportezi pierderi si alta e sa mergi in pierdere. De unde stie cineva cum au gandit afacerea, poate isi permit sa mearga in pierdere 1-2 ani. Depinde de strategia lor. Pana nu anunta ca se retrag totul e ok, iar restructurari nu am auzit.
|
#640
Posted 09 February 2018 - 09:04
Corect. Pana nu anunta nu inseamna nimic. Dar pierderi au, pentru ca nu raporteaza doar ca sa se afla in treaba.
|
|
#641
Posted 09 February 2018 - 09:04
fotbal5, on 09 februarie 2018 - 08:59, said:
au gandit afacerea, poate isi permit sa mearga in pierdere Mergi la o banca ca sigur iei imprumut cu dobanda 0 cu astfel de idei, poate chiar un proiect european cu fonduri nerambursabile. Asta e cea mai prostie de azi dar abia a inceput ziua. Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 09:06. |
#642
Posted 09 February 2018 - 10:09
Cand raportezi pierderi automat mergi pe pierdere... adica aduci bani din profit anterior sau din buzunar, depinde de situatie. Important este daca anul viitor vor avea profit sau nu la aceeasi cifra de afaceri.
|
#644
Posted 09 February 2018 - 11:42
Kroghy, on 09 februarie 2018 - 08:55, said:
Pentru VW poate, desi nu cred ca si-ar permite financiar. Pierderile alea se numesc investitii in viitor, nu e prima companie care a avut acelasi trend. Vom vedea dupa 10 ani cand valoarea de piata va fi mai mare decat a celorlalti producatori auto de pe actualul top 10 impreuna. |
#645
Posted 09 February 2018 - 11:52
Sigur, ca in urmatorii 10 ani, ceilalti producatori se vor ascunde intr-o pestera, sa faca nani pina se dezvolta Tesla si intra pe profit.
Realist vorbind, de ce evolueaza mai mult piata electricelor, d'aia va fi mai greu pentru tesla. Daca chiar va fi nevoie, gigantii germani isi vor unii fortele, si asta inseamna o groaza de bani si o groaza de ingineri. Cam greu de concurat cu asa ceva. Tesla cel mai probabil va fi un producator cu o oarecare greutate pe piata din us si canada, si o prezenta usor exotica in europa, cum sint de altfel si acum masinile americane. Mai vezi cite una, dar nu-s mainstream. |
|
#646
Posted 09 February 2018 - 11:55
Si Tesla tot cu Germania lucreaza. Deci au si nemtii o amprenta la tesla. Stiau si ei ca trebuie sa aleaga pe cei mai buni, cu care sa lucreze.
https://www.google.r...-is-making.html "The company needs to transport new automated assembly lines from Germany to the Gigafactory in Sparks, Nevada." |
#647
Posted 09 February 2018 - 12:00
dan78rom, on 09 februarie 2018 - 11:52, said:
Sigur, ca in urmatorii 10 ani, ceilalti producatori se vor ascunde intr-o pestera, sa faca nani pina se dezvolta Tesla si intra pe profit. Realist vorbind, de ce evolueaza mai mult piata electricelor, d'aia va fi mai greu pentru tesla. Daca chiar va fi nevoie, gigantii germani isi vor unii fortele, si asta inseamna o groaza de bani si o groaza de ingineri. Cam greu de concurat cu asa ceva. Tesla cel mai probabil va fi un producator cu o oarecare greutate pe piata din us si canada, si o prezenta usor exotica in europa, cum sint de altfel si acum masinile americane. Mai vezi cite una, dar nu-s mainstream. Dar Tesla detine enorm de multa infrastructura de incarcare pe care TOTI vor fi obligati sa o foloseasca, in conditiile specificate de Tesla. Eu astept prima generatie electrica de la VW, Mercedes, BMW si, daca nu le iese, e clar ca Tesla are un mega-avantaj competitiv si nu e atat de simplu sa pui niste baterii si un motor ca sa faci o masina electrica. |
#648
Posted 09 February 2018 - 12:07
figo1988, on 09 februarie 2018 - 12:00, said: Buna dimineata, citeste si tu noutatile, Tesla a fost depasit de mult de modelele concurentei.Vanzarile de masini electrice: 1. BMW i3 2. Renault Zoe 3. Mishuvishi Outlander PHEV 4. VW e-Golf https://cleantechnic...r-sales-report/ Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 12:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users