Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 

Tesla a raportat cele mai mari pierderi din istorie. Inceputul sfarsitului.

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
708 replies to this topic

#631
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Nu ! Sunt mai sănătoși nemții că trișează ! Devin astfel mai aproape de sufletul românului :) !

#632
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostKroghy, on 08 februarie 2018 - 10:42, said:

Pierderile continua si pentru ultimele 3 luni din 2017.
După succesul răsunător înregistrat de SpaceX cu lansarea rachetei Falcon Heavy, Tesla, cealaltă firmă a lui Elon Musk a anunţat un eşec uriaş. A pierdut peste 675 de milioane de dolari în ultimele trei luni ale lui 2017.
https://www.digi24.r...ru-tesla-874478


Am vazut ca pierderile sunt record pentru tesla. Banii i-a pierdut in ultimele 3 luni ale lui 2017. Cam mult.

Actiunile nu inseamna bani cash, sau castig efectiv.

http://www.bbc.com/n...siness-42980841

Edited by Torquemada-666, 08 February 2018 - 12:42.


#633
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostMicroEdge, on 08 februarie 2018 - 11:40, said:

Și totuși acțiunile cresc Posted Image
Normal, veniturile cresc si viziunea (outlook) e pozitiva. Pentru investitorii pe termen lung, fireste, nu pentru shortsellers.
Pe ianuarie 2018 Model 3 a ajuns deja cel mai vandut din SUA https://insideevs.co...ales-scorecard/ iar perspectivele sunt bune, avand in vedere ca s-a anuntat si Model Y si planurile pentru semi https://insideevs.co...l-y-semi-plans/
Gross margins for Model S and X should return to higher levels (around 26 percent) in 2018 because of cost reductions in manufacturing that are continuing, among other things. As well, Model 3 margins, which were actually negative this past quarter, should be close to those of its stablemates by the end of the year.
Eventual Model Y production target is one million units per year! So, twice the production of the Model 3, but using less than half of Model 3 capital expenditures to get there.

#634
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Pierderile Tesla, cat si multitudine de stiri negative, au lasat si fanii acesteia fara comentarii pe thread.uri.

#635
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,284
  • Înscris: 16.08.2016
Oamenii au o viata reala, le place sa trăiască și sa interacționeze cu alți oameni. Aici, un user ca să nu spun altfel a reușit sa distrugă orice tip de conversație. Sunt de părere ca lipsa unui user pe aceasta arie ar creste numărul postarilor dar...

#636
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Asa e. Doar la stirile pozitive se aduna instantaneu. 😂
Eu nu am distrus nimic. Stirile sunt reale cu partile negative si problemele de la Tesla. Astea nu trebuie citite? La altii da, aici ba?

Edited by Torquemada-666, 09 February 2018 - 08:55.


#637
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Astia raporteaza pierdere dupa pierdere, de mai bine de un an merg numai in pierdere. Sper sa-i cumpare un producator mare ca sa-i salveze de la faliment. De exemplu transformarea Tesla in divizia de cabluri si incarcatoare a grupului VW ar fi un viitor sigur.

Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 08:56.


#638
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Acum raporteaza si "early 2019".

#639
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Una e sa raportezi pierderi si alta e sa mergi in pierdere. De unde stie cineva cum au gandit afacerea, poate isi permit sa mearga in pierdere 1-2 ani. Depinde de strategia lor. Pana nu anunta ca se retrag totul e ok, iar restructurari nu am auzit.

#640
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Corect. Pana nu anunta nu inseamna nimic. Dar pierderi au, pentru ca nu raporteaza doar ca sa se afla in treaba.

#641
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postfotbal5, on 09 februarie 2018 - 08:59, said:

au gandit afacerea, poate isi permit sa mearga in pierdere
Afacere gandita pe pierdere?
Mergi la o banca ca sigur iei imprumut cu dobanda 0 cu astfel de idei, poate chiar un proiect european cu fonduri nerambursabile.
Asta e cea mai prostie de azi dar abia a inceput ziua.

Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 09:06.


#642
ammaus

ammaus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,213
  • Înscris: 05.04.2008
Cand raportezi pierderi automat mergi pe pierdere... adica aduci bani din profit anterior sau din buzunar, depinde de situatie. Important este daca anul viitor vor avea profit sau nu la aceeasi cifra de afaceri.

#643
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Au facut review la Grand Tour al lui Model X. FOARTE laudativ, fiind cea mai urmarita emisiune auto de pe planeta, inca un plus pentru marketingul Tesla. Asta in conditiile in care Clarkson le-a distrus Tesla Roadster-ul atunci cand i-a facut review.

#644
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View PostKroghy, on 09 februarie 2018 - 08:55, said:

Astia raporteaza pierdere dupa pierdere, de mai bine de un an merg numai in pierdere. Sper sa-i cumpare un producator mare ca sa-i salveze de la faliment. De exemplu transformarea Tesla in divizia de cabluri si incarcatoare a grupului VW ar fi un viitor sigur.
Pentru VW poate, desi nu cred ca si-ar permite financiar.
Pierderile alea se numesc investitii in viitor, nu e prima companie care a avut acelasi trend. Vom vedea dupa 10 ani cand valoarea de piata va fi mai mare decat a celorlalti producatori auto de pe actualul top 10 impreuna.

#645
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Sigur, ca in urmatorii 10 ani, ceilalti producatori se vor ascunde intr-o pestera, sa faca nani pina se dezvolta Tesla si intra pe profit.
Realist vorbind, de ce evolueaza mai mult piata electricelor, d'aia va fi mai greu pentru tesla.
Daca chiar va fi nevoie, gigantii germani isi vor unii fortele, si asta inseamna o groaza de bani si o groaza de ingineri. Cam greu de concurat cu asa ceva.
Tesla cel mai probabil va fi un producator cu o oarecare greutate pe piata din us si canada, si o prezenta usor exotica in europa, cum sint de altfel si acum masinile americane. Mai vezi cite una, dar nu-s mainstream.


#646
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Si Tesla tot cu Germania lucreaza. Deci au si nemtii o amprenta la tesla. Stiau si ei ca trebuie sa aleaga pe cei mai buni, cu care sa lucreze.

https://www.google.r...-is-making.html

"The company needs to transport new automated assembly lines from Germany to the Gigafactory in Sparks, Nevada."


#647
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postdan78rom, on 09 februarie 2018 - 11:52, said:

Sigur, ca in urmatorii 10 ani, ceilalti producatori se vor ascunde intr-o pestera, sa faca nani pina se dezvolta Tesla si intra pe profit.
Realist vorbind, de ce evolueaza mai mult piata electricelor, d'aia va fi mai greu pentru tesla.
Daca chiar va fi nevoie, gigantii germani isi vor unii fortele, si asta inseamna o groaza de bani si o groaza de ingineri. Cam greu de concurat cu asa ceva.
Tesla cel mai probabil va fi un producator cu o oarecare greutate pe piata din us si canada, si o prezenta usor exotica in europa, cum sint de altfel si acum masinile americane. Mai vezi cite una, dar nu-s mainstream.

Dar Tesla detine enorm de multa infrastructura de incarcare pe care TOTI vor fi obligati sa o foloseasca, in conditiile specificate de Tesla. Eu astept prima generatie electrica de la VW, Mercedes, BMW si, daca nu le iese, e clar ca Tesla are un mega-avantaj competitiv si nu e atat de simplu sa pui niste baterii si un motor ca sa faci o masina electrica.

#648
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

View Postfigo1988, on 09 februarie 2018 - 12:00, said:

Eu astept prima generatie electrica de la VW, Mercedes, BMW
Buna dimineata, citeste si tu noutatile, Tesla a fost depasit de mult de modelele concurentei.
Vanzarile de masini electrice:
1. BMW i3
2. Renault Zoe
3. Mishuvishi Outlander PHEV
4. VW e-Golf
https://cleantechnic...r-sales-report/

Edited by Kroghy, 09 February 2018 - 12:09.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate