Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Huawei Mate 10/10 Pro
Last Updated: Oct 07 2023 22:23, Started by
gtiu
, Oct 16 2017 16:02
·
115
#703
Posted 20 January 2018 - 12:31
Eu am un Mate 10 Pro care se restartează spontan. După ce i-am dat factory reset face mai rar (o data pe săptămână). Astăzi ascultam Spotify și am vrut sa deschid telefonul (ecranul era on) d'ar nu răspundea la comenzi și la un moment dat apare sigla Huawei (nu vibrează ca la restart) si îmi cere pin (de telefon nu de sim ca aveam semnal în continuare) și asta a fost tot. Operațiune F scurta adică a durat mult mai puțin ca la un restart normal. Oare ce sa fie?
|
#704
Posted 20 January 2018 - 17:36
Deci până la urmă m-am lămurit și cu Mate 10 pro...pocnitori chinezești. Are bateria de 4000 și cam atât din păcate, sacadări prin meniuri, se încălzește...deci nu merită să dați Note 8 și să vă luați această pocnitoare la 3500 de lei. Orientați-vă spre altceva.
Edited by MMVVDD, 20 January 2018 - 17:36. |
#705
Posted 20 January 2018 - 17:37
@PORTOCAL: Dubioasă manifestare. Al meu nu s-a restartat din senin niciodată. Ce versiune de firmware ai pe el?
@MMVVDD: Nici aceste simptome nu le-am identificat la telefon. Edited by badmania98, 20 January 2018 - 17:39. |
#707
Posted 20 January 2018 - 17:47
Posibil să fie de la o problemă hardware. Dacă i-ai dat factory reset și tot mai face așa ...poate mai aștepți un update de firmware. Eu am instalat așa zisul 127a cu firmware finder ( am postat linkul acum câteva posturi). Poate încerci și tu. Dacă continuă și după update eu aș merge cu el în garanție. Partea proastă e că nu prea poți să demonstrezi defectul ( ai spus că acum face mai rar).
|
#708
Posted 20 January 2018 - 17:49
Eu zic ca e de firmware pentru ca după cum am spus, astăzi a durat sub 4 secunde și nici nu a fost nevoie sa bag PIN de sim pur și simplu mi-a cerut numai PIN telefon. Telefonul avea în continuare semnal, nu a fost restart normal (când vibrează tel la restart) si pur și simplu nu a răspuns logo Huawei și gata.. Ma gândesc sa nu fie vreo aplicație care sa genereaze treaba asta.
La un telefon de 3600 lei nu este acceptabil oricare ar fi explicația. Edited by PORTOCAL, 20 January 2018 - 17:50. |
#709
Posted 20 January 2018 - 17:52
Firmware-ul de care spuneam este următorul: BLA-L29 8.0.0.127a(C432) FullOTA-MF 2017.12.15 2.02GB
Pentru a verifica exact ce firmware ai instalat (127 sau 127a) poți urma pașii de aici: ”Hey guys, a little tip. some of you maybe know that there were2 .127 updates: 127 and 127a . In phone's about menu, it just states .127, even if you have .127a . To see what version of software you have, launch huawei hicare app , log in and go to Service-Request Update and there you can see in the bottom side of the screen the exact version that you have” Sau în română: HiCare/ Serviciu/Solicitare actualizare. La parte de soft: și asta poate să genereze dubiozități. Nu știu ce soft ai pe el. Eu personal am doar softuri cumpărate + Kaspersky Internet Security și cum spuneam nu am nicio problemă. Edited by badmania98, 20 January 2018 - 18:08. |
#710
Posted 20 January 2018 - 18:12
Eu am tot 127a, cu asta a venit, si nu am nicio problema.
|
#712
Posted 20 January 2018 - 19:02
badmania98, on 20 ianuarie 2018 - 17:52, said:
Firmware-ul de care spuneam este următorul: BLA-L29 8.0.0.127a(C432) FullOTA-MF 2017.12.15 2.02GB Pentru a verifica exact ce firmware ai instalat (127 sau 127a) poți urma pașii de aici: ”Hey guys, a little tip. some of you maybe know that there were2 .127 updates: 127 and 127a . In phone's about menu, it just states .127, even if you have .127a . To see what version of software you have, launch huawei hicare app , log in and go to Service-Request Update and there you can see in the bottom side of the screen the exact version that you have” Sau Ă®n română: HiCare/ Serviciu/Solicitare actualizare. La parte de soft: și asta poate să genereze dubiozități. Nu știu ce soft ai pe el. Eu personal am doar softuri cumpărate + Kaspersky Internet Security și cum spuneam nu am nicio problemă. Nu știu ce înțelegi prin softuri cumpărate. Adică m-aș mira sa nu ai softuri free pe telefon. |
|
#713
Posted 20 January 2018 - 19:05
Mă gândeam la softuri crackuite, viruși sau alte variante care ar putea să-ți afecteze funcționarea telefonului . Eu nu am așa ceva.
|
#714
Posted 20 January 2018 - 19:09
badmania98, on 20 ianuarie 2018 - 19:05, said:
Mă gândeam la softuri crackuite, viruși sau alte variante care ar putea să-ți afecteze funcționarea telefonului . Eu nu am așa ceva. Edited by PORTOCAL, 20 January 2018 - 19:10. |
#715
Posted 20 January 2018 - 19:18
Dacă ai scos PIN-ul de la sim nu cred că mai este cerut nici dacă bagi simul în alt telefon.
|
#717
Posted 20 January 2018 - 20:44
Intra putin pe topicul Mate9. Cred ca cineva se plangea de aceeasi problema dupa update la Oreo ....parca pana la urma si-a dat seama care-i treaba.
|
|
#718
Posted 21 January 2018 - 09:43
La Vodafone se comercializează varianta dual SIM sau single SIM ?
|
#719
Posted 21 January 2018 - 09:53
Nici ei nu cred că știu. Nu-l au pe stoc.
Edited by badmania98, 21 January 2018 - 09:54. |
#720
Posted 21 January 2018 - 10:30
Eu am luat ieri din Media Galaxy, primele impresii sunt că își face bine treaba. Am sincronizat un pic mai greu cu s3 frontier. Pe Samsung lua automat parola de Wi-Fi, cu Mate am introdus-o manual.
Edited by Florin_lou, 21 January 2018 - 10:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users