Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 

Biciclete electrice.

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
492 replies to this topic

#55
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
Cand cumperi o bicicleta SH, care nu are baterie/ incarcator/ cheie pt baterie - si e la un pret de 400- 600 Eur > sa te gandesti ca aia a fost ciordita. Sa te gandesti ca mai dai 300-500 de eur pe o baterie + incarcator si atunci intrebarea e daca merita? Plus ca nu stii cat a fost rulat acel motor. Eu nu las bicicleta cu tot cu baterie peste noapte, deci daca mi-o fura, macar nu se poate folosi de ea Posted Image.
Am gasit si eu biciclete de genu asta pe OLX, nu am de gand sa le dau bani ciorditorilor.
Iar in ceea ce priveste chitul de conversie roata fata - nu stiu cat merita, vei avea o bicicleta inestetica, cu fire atarnand peste tot, o bicicleta care va merge cu 20 -25 km/h maxim, cu baterie custom, fie prea mica, fie prea grea. Chitul costa undeva la 1500 -1900 RON, iarasi nu se prea merita. Din China se vand chiturile ( fara baterie) cu 180 -200 USD si ajung la noi sa coste triplu. Plus ca iti trebe o bicicleta cu cadru robust, cu furca fata robusta, va trebui sa suporte constant forte de tractiune pe roata fata. Deci nu vei avea o bicicleta electrica usoara (20- 23 kg) ci o bicicleta grea pe care instalezi un motor electric, un controller, un display, o baterie si diversi senzori. Daca ar fi sa imi iau chit de conversie - mi-a lua unul tot pt butucul rotii spate, de minim 500W iar pt baterie - exista persoane care confectioneaza la comanda cu celule Samsung sau Phillips, dar nu ai garantie... Am gasit pe OLX anunt cu o persoana, care e din Timisoara. Prea multa bataie de cap.
Later Edit
Iata un exemplu de bicicleta pe care nu as da 5800 RON nici daca m-ar scoate banii din casa:
Frane mecanice pe disc, schimbatoare de acum 3 generatii, baterie foarte slaba cu autonomie maxim 35 km, firele atarnand toate pe langa cadru.. grrrr... cum pot sa vanda unii asa petarde de biciclete la pret dublu fata de cat ar valora ea ??
nu pot pune link dar o gasiti pe E-mag
"Bicicleta Electrica 2Drive, autonomie 35km, negru"
O petarda..

Edited by ionitaga, 01 July 2019 - 10:13.


#56
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postandreigh88, on 26 martie 2019 - 13:50, said:

Eu am ales, din cauza costurilor, sa imi transform bicicleta mea clasica intr-una electrica . Am gasit un kit care avea tot ce trebuie (roata spitata cu motor, baterie, controller acceleratie si alte accesorii)
Toata afacerea m-a costat 1700 Lei . Ieri am reusit sa o instalez (mi-a luat o ora) . La prima iesire bateria m-a tinut 30 Km si am ajuns la o viteza maxima de 40 Km/h .
https://www.generalm...rie-10a-7757838
Adică, cam aşa ceva :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s6_AXNSqDaE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#57
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postabac, on 27 mai 2019 - 08:02, said:

Stie cineva ce zice legislatia din Romania referitor la bicicletele electrice care depasesc viteza de 25kmph si sunt limitate la 45kmph (speed pedelec)?

Prin toata europa aceste biciclete necesita placute de inmatriculare, permis categoria AM, asigurare de raspundere civila obligatorie si casca de protectie.

Vad prin Romania youtuberi care o ard cu speed pedelec-uri neinmatriculate (Trek Super commuter 8S ) prin Bucuresti.
Eu am găsit 2 topicuri care tratează acest subiect.
In detaliu, găseşti răspuns aici, pe topicul meu.
Doar ce l-a adăugat un coleg cu cîteva ore in urmă.
Ce zice legislaţia ?!
Te doare capul, dar pînă se va impune ... politica struţului ?
Ce , cum, cînd ... ?
N-am stiut domn'le !
Acum aud prima dată !!!! :(


#58
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postionitaga, on 30 mai 2019 - 09:14, said:

. Si pe langa asta, pinionul cel mai mic nu se potriveste cu lantul, am impresia ca are alt pas, pentru ca daca merg cu foaia mare + pinion mic ( pt viteza maxima) se simte o trepidate a lantului care trece peste pinion. La penultimul pinion nu se simte trepidatia asta, doar pe ultimul - cel mai mic). Noroc ca nu prea il folosesc.
Bicicleta mea, anul acesta face 20 ani.
Attached File  IMG_20161114_160926_1.jpg   202.77K   48 downloads
Atunci cînd am cumpărat-o nu erau MTB pe toate drumurile, ca azi.
Mi-a adus-o cineva din Italia.
Echipată integral cu Shimano ! Cauciucurile Michelin ! (N-am văzut aşa ceva in România.)
Am fost foarte mulţumit de ea.
Dar, după un timp, sau tocit pinioanele.
Am cumpărat de la noi, din tîrg, tot Shimano, dar ... am păţit exact ca tine.
Pinionul mic, clănţănea.
Soluţia ...
"Închizi din ochi", te faci că nu auzi nimic, cobori pe foaia mijloc şi mergi cît mai mult pe pinionul  mic.
În maxim o lună de zile, se va toci, suficient cît să meargă la fel ca celelalte.

#59
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Posthades_cj, on 27 martie 2019 - 14:36, said:


Ideea e ca in momentul acesta nu am o bicicleta la care sa pot face conversia (am una mai veche...dar aceea e inutilizabila).
E ciudat ce citesc.
La noi, aici, in Brăila, duminica avem un "tîrg".
"Obor" se numeşte.
Fiecare vinde ce are pe acasă.
Aici, in obor poţi cumpăra o bicicletă cu 300 lei.
Deşi sînt SH, sînt aproape noi !
(Am o prietenă in Germania, şi-mi povesteşte cum se fură acolo bicicletele, la greu. Ăia le fură de acolo şi noi le cumpărăm aici.)
Eu am luat una acum un an, din aluminiu. Nu cred să aibă mai mult de 5 kg. E foarte uşoară !!!
Attached File  20180513_084133.jpg   664.34K   30 downloads Attached File  20180513_084148.jpg   586.11K   32 downloadsAttached File  20180625_133947.jpg   152.36K   38 downloads
Pe aceasta vreau să o "electrific".
Marca, ptr mine nu contează.
Să mă ducă de colo-colo.

#60
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postzilo_b333, on 04 februarie 2019 - 17:43, said:

Salut tuturor.
Ai cumva o bicicleta care cu care esti familiarizat,te simti bine pe ea, si doresti s-o modifici?
Unde, in ce conditii doresti s-o folosesti?
La ce motor te-ai gandit?
Loc pentru prinderea acumulatorului ai?
Mai sunt muuulte alte probleme cu care m-am comfruntat si eu inainte sa ma apuc sa "stric" frumusetea de canondale a sotiei.
Cu stima, Z.
Bună Zilo !
Am cam citit tot topicul. (Bine că nu este prea mare ! :) )
Am observat că cunoști o mulțime de detalii.
Am găsit mai multe topicuri cu subiect asemănător.
Te-aș ruga să participi și pe acest topic,deoarece nu vreau să repet aceleași întrebări pe 10 topicuri diferite .
Aștept ajutorul tău aici :
Transformare bicicleta in bicicleta electrica.
la revedere !

#61
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
@mcjohn@
Spui ca tzoacla ta are 5 kg, te-as ruga sa faci un test> iei un cantar , te cantaresti cu si fara bicicleta, si o sa vezi ca are de fapt intre minim 11 si 13 kg bicicleta aia. Eu as miza pe 13.5kg. Plus ca ala nu e MTB, e trekking! Bicicleta de oras, city bike.. da numa MTB nu e! Si eu am un BH, spaniola, echipata full shimano, am luat-o anu trecut pt fiica-mea, de pe OLX. frane hidraulice, furca telescopica cu cursa 120mm care lucreaza impecabil, schimbatoare shimano, pinioane shimano, merge impecabil, mai bine ca aia electrica luata de noua de la Afisport. Si eu am crezut ca are 5 - 6 kg , dar cand am facut testul cantarului am constatat ca are 12.3 kg, desi are cadru aluminiu, si pare un fulg pe langa celelalte biciclete pe care le mai am (3 bucati). Dupa nr de serie am urmarit-o pe net, produsa in spania, exportata in GB< apoi plecata in danemarca si de acolo pauza, probabil ciordita de acolo, pretul de noua e undeva la 3600 RON, eu am luat-o cu 800 in Arad, anu trecut. Din experienta, biciclete de 6 -7 kg sunt doar cele cu cadru de carbon, pentru competitii sportive.
Daca ar fi sa o transfom pe asta (BH) intr-una electrica, mi-as lua un kit cu motor de minim 500W, preferabil 1000w, si doar pt roata spate. Si neaparat kit de 48v la puterea asta. Pe roata fata nu as avea incredere, mai ales la o furca telescopica, o sa se duca furca (parere personala). Baterii cum spuneam, e un baiat care confectioneaza baterii la comanda, in Timisoara, cred ca il gasesti pe OLX.

#62
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postionitaga, on 17 iulie 2019 - 08:48, said:

@mcjohn@
Spui ca tzoacla ta are 5 kg, te-as ruga sa faci un test> iei un cantar , te cantaresti cu si fara bicicleta, si o sa vezi ca are de fapt intre minim 11 si 13 kg bicicleta aia. Eu as miza pe 13.5kg.
(Ca să primesc notificarea de "citat/quote" trebuia pus doar un singur @ . Primul ! Așa nu am fost atenționat ! :( )
A fost bună ideea ta . Nu m-am gîndit ! :)
Comparativ cu cea pe care o folosesc des ... aceea era un "fulg" ! :)
Eu cică aș avea 65 kg . (Cred că papucii sînt grei . :) Cîntăresc 1 kg ! :) Eu știam că am 64 kg. În fine ... )
Eu + biclă 80 kg. Cam grele ce 5 kg . :) Sigur e cîntarul defect . Nu-mi arată cît vreau eu :(.
Attached File  20190717_111851.jpg   323.78K   16 downloads Attached File  20190717_111953.jpg   514.81K   20 downloads
M-am cîntărit și cu cealaltă . 90 kg. Dar nu o pot ține cu o mînă, iar cu cealaltă să pozez cîntarul. :(
Mulțumesc de idee.
În ultima postare de ieri, am lăsat un link.
Poate vrei să-mi răspunzi la acele întrebări, de pe topicul celălalt.
Așa ... din ce am citit pe aici, am înțeles cîte ceva ... dar dacă nu te deranjează, poate-mi dai o mînă de ajutor acolo.
Eventual, mut acele postări aici, dar , mie mi se pare mai potrivit acel topic întrucît nu vorbim de exploatare, ci de construcția unei biciclete.

#63
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019

View PostZyx, on 29 iunie 2019 - 04:51, said:

Salut,

Ma uit dupa ceva bicicleta electrica, noua cat si SH. Noua, ceva mai ieftin vad ca intri in gama DHS, ceea ce nu as dori sa mai vad niciodata dupa ce am avut una din tabla cu care iti dadeai sufletul la cat de gre era.
Ce ma contrariat e ca pe olx am vazut ceva modele cu motor Bosch, dupa unii cel mai fiabil pana la 50.000km, cu baterie powerpack 400W in teorie cu atonomie de pana la 130Km; biciclete de 2000E le gasesti si la 2000 lei; evident nu ma astept ca bateria sa mai tina 100KM++, dar un 50km cu suport la pedalat ar fi suficient pana as lua o baterie noua care e vro 500E. Astfel ai o bicicleta scumpa, cu dotari full Shimano la jumatate de pret; practic numai bicicleta cu dotarile Shimano face peste 2000 lei.

Ce parere aveti despre motoarele facute de Bosch, sunt atat de fiabile pe cat sunt de laudate?
Dar despre acest calcul sau de urmatorul model? Anunturile au si cateva mii de vizualizari, o fi de bine, o fi de rau? Posted Image
https://www.olx.ro/o...html#f65ba414f3

Diverse modele
https://www.olx.ro/o...html#e7833f02c5


Cine a incercat kit de conversie cu roata fata, dupa 1-2 luni cat mai duce bateria?Majoritatea au o baterie no name,  daca se poate specificati si nr de KM

View PostZyx, on 29 iunie 2019 - 04:51, said:

Salut,

Ma uit dupa ceva bicicleta electrica, noua cat si SH. Noua, ceva mai ieftin vad ca intri in gama DHS, ceea ce nu as dori sa mai vad niciodata dupa ce am avut una din tabla cu care iti dadeai sufletul la cat de gre era.
Ce ma contrariat e ca pe olx am vazut ceva modele cu motor Bosch, dupa unii cel mai fiabil pana la 50.000km, cu baterie powerpack 400W in teorie cu atonomie de pana la 130Km; biciclete de 2000E le gasesti si la 2000 lei; evident nu ma astept ca bateria sa mai tina 100KM++, dar un 50km cu suport la pedalat ar fi suficient pana as lua o baterie noua care e vro 500E. Astfel ai o bicicleta scumpa, cu dotari full Shimano la jumatate de pret; practic numai bicicleta cu dotarile Shimano face peste 2000 lei.

Ce parere aveti despre motoarele facute de Bosch, sunt atat de fiabile pe cat sunt de laudate?
Dar despre acest calcul sau de urmatorul model? Anunturile au si cateva mii de vizualizari, o fi de bine, o fi de rau? Posted Image
https://www.olx.ro/o...html#f65ba414f3

Diverse modele
https://www.olx.ro/o...html#e7833f02c5


Cine a incercat kit de conversie cu roata fata, dupa 1-2 luni cat mai duce bateria?Majoritatea au o baterie no name,  daca se poate specificati si nr de KM


Buna ZYX.
Cum am amintit mai sus, eu recomand sa-ti transform tu bicicleta ta, bineinteles daca ai una.
Avantajul este ca numai trebuie sa-ti cumperi una noua (bicicleta), cu care nu esti familiarizata, nu mai dai bani pe una electrica care are un pret destul de mare.
Cum nu doresti una "imprumutata" de dincolo la un pret dubios de mic-putin, mai bine incearca sa te gandesti la propunerea mea.
Cum am scris mai demult.
" Buna tuturor.
Sunt nou pe acest forum, si vrea sa va felicit pentru crearea acestui topic,biciclete electrice.Daca nu va deranjeaza descriu si eu cum m-a infectat si pe noi sistemul pedelec sau bicicleta electrica.
Am citit ca unii au motoare serioase, de firma cumparati cu bani multi. Am cautat si eu anul trecut pentru nevastuica mea o bicileta electrica la un pret acceptabil.Am gasit Devron/Pegas cu Bafang (motor roata spate) limitat la 25 km/h cu pret redus de aprox 7 000 lei.Alti producatori cu motoare renumite aveau pretul cu 5 cifre, si la unii nu cu 1 incepea prima cifra...
La urma am modificat un canondale Jekyll full-suspension, cu care era obisniuta sotia, in una electrica, cu motor central, in locul butucului pedalier.In 2 luni de cand am montat kit-ul a pedalat 1350 km.
Stiu ca nu este mult, dar asteptam cu nerabdare primavara sa dam din nou la pedala.Eu in spate Ea in fata sa tina "trena"...
De ce am ales bicicleta electrica?Ne-am saturat sa ne grabim dupa restul trupei, sa ajungem printre ultimi sus pe varf, sa transpire, sa gafaie,si sa asteptam cu nerabdare urmatoarea oprire.
Sa nu intelegeti gresit, nu suntem biciclisti de moda - fite, dam la pedala din 92-94.Dar de ce sa ajunga nevasta acasa moarta de oboseala, sa vada numai in poze ce peisaje faine au fost in tura,etc.
Acest  motor nu are acceleratie este un pedelec simplu,Nu pedalezi,nu te ajuta, cu cat pedalez mai mult te tine acumulatorul mai mult.
Eu am mers foarte putin cu bicicleta sotiei, aprox 50 km, dar sunt foarte entuziasmat de acest sistem.Simplu,eficient,usor (cu tot cu acumulator 6 - 7 kg) economic, si cel mai important, pret ok.
Daca doreste cineva pot sa prezint bicicleta chiar si cu un mic demo.Ma puteti contacta la 0724-840-240.
Va multumesc pentru atentie.
Cu stima,Z"

Sunt adept a motoarelor centrale (kit), care se monteaza in locul butucului pedalier, fata de motoare integrate in roata (fata-spate).
La ora actuala avem deja 2 100 km parcursi cu acest system.Sper ca am reusit sa te ajut cu experienta mea (noastra), si sa te gandesti bine pe ce - cat investesti...
O zi placut.
Cu stima.
Zoli

#64
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
Kit conversie bicicleta electrica 36v 350w
Setul este alcatuit din :
-Janta dubla spitata cu motor pe ax (36v, 350w).
-Dimensiune janta 26 inch (se poate pune cauciuc de 26 x 1.75 pana la 2.125)
-Pe janta se poate monta si discul de frana
-Controller pentru baterie de 36v
-Manete de acceleratie ergonomice
-Cutiuta pentru controler
-Baterie 36v , 10 A Litiu
-Incarcator baterie

Viteză maximă 35km/h
Autonomie 30 Km (Cu senzor asistenta la pedalat)
Timp de incarcare 4 ore.

Kit conversie bicicleta electrica 36v 500w
Setul este alcatuit din :
-Janta dubla spitata cu motor pe ax (36v, 500w).
-Dimensiune janta 26 inch (se poate pune cauciuc de 26 x 1.75 pana la 2.125)
-Pe janta se poate monta si discul de frana
-Controller pentru baterie de 36v
-Manete de acceleratie ergonomice
-Baterie 36v , 10 A Litiu
-Incarcator baterie
*NU contine cutiuta pentru controler
Viteză maximă 45km/h
Autonomie 30 Km (Cu senzor asistenta la pedalat)
Timp de incarcare 4 ore.

#65
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
https://www.olx.ro/o...46e12d;promoted
3300 Devron - noua acum pe OLX...
La banii astia merita.

#66
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,381
  • Înscris: 09.05.2018
Un kit de conversie pt o bicicleta de 28" in Bucuresti pe unde pot gasi si eu
Va rog frumos detalile/ofertele/pretul in PM sa nu se considere ca face-ti reclama pe aici

#67
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
Buna tuturor.
Am vesti bune pentru cei interesati sa-si modifice bicicleta mult iubita, in una electrica fara prea multe probleme tehnice, si foarte rapid (max 2 ore cu scule necesare).
Aici este descrierea kit-ului, care se monteaza in locul butucului pedalier.

Oferta 1.

Kit-ul complet care contine motorul central, displayul, senzorul de kilometraj, cheie special, cabluri, etc. de 350 wati / 36 volti 4000 rotatii / minut, 80 Nm si pachetul de acumulatori (36 volti 468 wh/h) cu suport acumulator, incarcator, chei,cabluri de conectare, de 36 volti 468 wati/ora - wh/h.
Mai primiti si o maneta separata de acceleratie la acest typ de motor.

Oferta 2.

Kit-ul complet (display-senzor km-cabluri-mufe-cheie speciala- etc) care contine motorul central de 750 wati 48 volti, 4000 rotatii / minut, 80 Nm si pachetul de acumulatori (48 volti 624 wh/h) cu suport acumulator, incarcator, chei,cabluri de conectare, de 48 volti 624 wati/ora - wh/h.
Mai primiti si o maneta de acceleratie la acest typ de motor.

Am primit aceasta oferta din partea distribuitorului din Germania, si este valabila intre 5-20 august.
Pentru mai multe detali-informatii (model motor- pret-etc) ma puteti contacta la 0724-840-240, sau zilo_b332yahoo.co.uk
Cu stima.
Zoli

#68
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
Buna tuturor.
Pentru cei interesati sa ma contacteze in privat pentru mai multe detalii-informatii, adresa mea de email este gresita, din neatententia mea.
Imi cer scuze.
Adresa corecta.    
[email protected]
nr de t-fon este ok.
Cu stima.
Zoli
P.S.
Am vazut la distribuitorul din Germania de unde am comandat-am primit oferta un acumulator de 48 V cu Amperaj marit 17.5 Ah, adica 840 Wati / ora......la un pret destul de ok, cu celulle LG.
Cu un motor de 500W cu ajutor pe nivel tour iesi din lume cat te tine acumulatorul.Carcasa are dimensiuni normale, nu este extraordinar de mare.
  Rated capacity: 17.5AH
Voltage: 48V
Charging Voltage: 54.6V
Discharge cutoff voltage: 36.4V
5P13S Li-ion LG 65pcs battery cells(LG brand battery cells)
Continuous discharge current: 30A
Pulse/Max discharge current 50A
Max charging current : 5A
Charging temperature: 0~45°C
Dischargeing temperature: -20~55 °C
Operating voltage:36.4V~54.6V
Diamesion: 90*111*367mm
Cu stima.Zoli

#69
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
O mica precizare.
Energia pe care o poate stoca o baterie nu se masoara nici in wh/h, nici in  watti/h.

Se masoara doar in KWh sau Wh. Adica puterea x timpul.

Alta remarca,
in Ah se masoara capacitatea bateriei, nu amperajul. Amperi x timp.

Amperajul se masoara in A si reprezinta curentul pe care il poate debita bateria.

Toate sunt importante, atat energia stocata cat si capacitatea sau curentul maxim debitat dar spun lucruri diferite despre baterie.

Energia este capacitatea x tensiunea, adica 1KWh =1Ah x 1V
Tot energia e si puterea x timpul, adica 1KWh= 1KW x 1h
Capacitatea este curentul x timpul, adica 1Ah=1A x 1h.

Edited by underb, 05 September 2019 - 08:48.


#70
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
Multumesc de informare, da asa este cum scrie D-nul underb mai sus.
Bicicletele de "top" ce se vand la noi in magazine la preturi foooarte ok, nu au nici o specificatie tehnica in afara de puterea motorului mai este un numar, de obicei 500 fara Aperi, fra W/h.
De aici ce sa inteleaga cumparatorul-utilizatorul?
Cu stima.
Zoli

#71
ciupss

ciupss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 20.02.2006
Ce parere aveti de bicicleta asta? Mentionez ca pana acum nu am mai avut una electrica. Ce +uri si -uri are?
https://www.olx.ro/o...3c1e7d;promoted

#72
emilmihai

emilmihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 939
  • Înscris: 01.09.2009
In primul rand gandestete ca este sh!Si la electrice bateria este o problema!De exemplu eu cand am cumparat tel bateria ma tinea o saptamana,acum in aceleas conditi de utilizare ma tine 3 zile!Daca urmariti pe bucharestBIKEtraffic o sa vedeti ca atunci cand pleaca la drum lung are 2 sau 3 bateri cu el ca sa parcurga 50-60km!

Eu nu as investi 4-5mii lei intr-o electrica cu care sa fac 50km cu o incarcare!Cand plec la oras fac intre 60-80 de km,deci cu electrica as ramane la 30km de casa pe cand cu cea cu motor pe benzina mai pun 2litri de carburant in portbagaj si pot merge 150km lejer!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate