Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

Biciclete electrice.

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
489 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
E ca o bicicleta normala, nimic in plus dpvd al securitatii.
La fel de bine poate sa-ti fure si o bicicleta normala. Bicicleta anterioara era tot un Cube de aprox. 3000 ron deci valora ceva si aia daca era de furat si nu am avut probleme.

Edited by Kroghy, 26 August 2017 - 08:18.


#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostKroghy, on 25 august 2017 - 22:23, said:

Nu, nu-l uit descarcat.
Dar am si experienta de zeci de ani de biciclat si in acelasi timp bicicleta ofera si posibilitatea de folosire pur mecanica, fara asistenta electrica.
Asa ca nu e o problema majora nici daca e acumulatorul descarcat complet.
La masini electrice da, e o mare problema mare insa la biciclete e doar putin incomod si cam atat.
Ma refeream la uitatul pe termen mai lung descarcati cand e depozitata bicla.

#21
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007

View Postizometric, on 26 august 2017 - 07:47, said:

La sosea iti trebuie mai mult, lumea foloseste asa ceva (linkul pus de mine) ca sa faca naveta. Si conteaza al dracului de tare cand ai de mers zilnic 25km intr-o directie.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eE6ciBMYMjc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tWuulZwN5hM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pentru naveta, jucariile astea sunt mult mai sigure si comode. Plus ca nu sunt scumpe deloc. Sunt grele, nu se fura la fel de usor ca o bicicleta. La o chestie de asta am vazut ca trebuie sa apesi o anumita combinatie de butoane ca sa se activeze, in afara de cheia de contact.

#22
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
La depozitare pe termen lung se incarca bateria pana la 70-75% si se scoate de pe bicicleta.

Bateria singura pierde poate un 3% din curent intr-un an.

#23
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View PostKroghy, on 25 august 2017 - 22:17, said:

Discutiile din link-urile respective sunt discutii despre improvizatii si chinezarii/ieftineli. Eu am alergie psihica la tot ce inseamna ieftin pt. ca e sinomic cu calitate redusa.
Aici propun sa discutam despre produse de calitate cu motoare Bosch, Yamaha, Schimano.
Justificarea diferentei intre un produs de 9 mii ron si unul de 3 mii ron este o gluma asa cum este o comparatie intre masini Mercedes/Audi si Dacia sau ca intre telefoane Apple/Samsung si Huawei.

De unde ai dedus ca in link-urile respective sunt discutii despre "improvizatii si chinezarii/ieftineli"? Ca sunt mult mai ieftine este clar, desi termenul "ieftineala" are conotatii peiorative. Nu intotdeauna ceva care este mai scump este mai bun. La fel si termenul "chinezarie", deoarece nu orice produs fabricat de chinezi este prost. Dar de ce "improvizatii"? Ce anume este "improvizat"?

De exemplu, eu detin un monociclu electric produs de chinezi si al carui motor nu a dat niciodata rateuri, desi l-am utilizat intens: este capabil sa mentina orice viteza constanta pentru oricata vreme (cat il tine bateria), poate accelera foarte rapid, frana de motor functioneaza perfect si poate opri vehiculul de la viteza maxima in mai putin de un metru (prin incetinire treptata), pot circula cu viteza maxima pana la epuizarea bateriei fara ca motorul sa se incalzeasca prea tare, motorul este silentios (zgomotul motorului este acoperit de zgomotul produs de frecarea cauciucului pe asfalt) si practic nu am niciun motiv de nemultumire. M-am felicitat ca nu am platit un pret de 3 ori mai mare pe un model de marca, deoarece inca nu gasesc niciun argument in favoarea unuia scump. Ce ar fi putut sa imi ofere in plus unul scump? La al meu nu stiu cine este producatorul motorului (probabil ca este no name), dar ar merita sa platesc triplu doar ca sa aflu cine a produs motorul? Eu m-am bazat pe review-uri cand l-am cumparat si in cazul acestui produs exista aproape 100% review-uri pozitive din sute de review-uri facute de utilizatori din Europa si de pe continentul american.

Deci te intreb din nou:

View Post_-_, on 25 august 2017 - 22:13, said:

Ce caracteristici consideri ca justifica diferenta de pret fata de una mai ieftina, la 3000 RON, de exemplu?

Si eu am in plan sa imi cumpar in viitor o bicicleta electrica, una pliabila si cat mai usoara (altfel mi-ar fi complet inutila), dar singura problema este ca toate bicicletele electrice de marca sunt extrem de grele, nu se pliaza si deseori nu ofera decat asistenta la pedalare. Totusi, daca un producator cu renume ar produce o astfel de bicicleta (sau poate chiar produce, dar nu am aflat eu inca), ce ar trebui sa imi ofere in plus fata de ceea ce exista deja pe piata? (Iar ceea ce exista acum pe piata cu caracterisiticile de mai sus pare a fi produs doar de chinezi sau apare sub diverse branduri non-chinezesti, dar ascund, de fapt, tot produse chinezesti, doar ca la preturi mai mari).

Daca vrei ca la topic sa se discute strict despre biciclete scumpe, cu motoare Bosch, Yamaha, Schimano, atunci cred ca ar trebui sa rogi un moderator al ariei sa editeze titul topicului ca sa nu posteze aici cei care ar fi satisfacuti de biciclete ieftine sau care ar dori sa afle de ce sa plateasca mai mult pentru o bicicleta de marca...

#24
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postizometric, on 26 august 2017 - 08:15, said:

Te poate opri orice smardoi pe strada si sa iti ciordeasca bicicleta dupa care sa o faca bani

Acum sa nu exageram, presupun ca initiatorul nu are nici 8 nici 80 ani sa ii fure careva bicicleta dintre picioare. Daca o lasa legata, da aia e problema (in Romania si nu numai).

#25
tatale45

tatale45

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 31.03.2013
Care motoare electrice de bicicleta sunt mai bune? Cele la axul pedalier,sau celepa roata din spate.Stie cineva?

#26
billy_kkk

billy_kkk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.06.2008

View Posttatale45, on 02 octombrie 2018 - 17:41, said:

Care motoare electrice de bicicleta sunt mai bune? Cele la axul pedalier,sau celepa roata din spate.Stie cineva?

Motoarele centrale în axul pedalier coboară semnificativ centrul de greutate al bicicletei, fiind astfel mai stabilă. Toți producătorii consacrați concept astfel motoarele. Motoarele aflate în butucul de spate fac ca bicicleta să fie cam disproporționată (gândește-te că acea roată cântărește vreo 5 kg când în mod normal, nu depășește aprox. 2.5 kg). Dacă vrei, poți să și convertești o bicicletă normală într-un electrică, prin montarea unui kit specific, disponibil atât pentru angrenaj cât și pentru roata de față sau de spate.

#27
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Uite in videoclipul lui nenea o bicicleta electrica cu dubla tractiune - si pe fata, si pe spate.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tiCRbw4IILM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by biogood, 26 December 2018 - 16:27.


#28
Jonny8

Jonny8

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 24.02.2017
Daca vre-ti sa cumpara-ti kituri sau biciclete electrice de pe situl '' www.biciclete-electrice.com '' nteresativa dinainte altfel o sa va vanda piese de care nu mai au nevoie . Cel mai bine faceti comanda cu cont decat sa va sfatuiasca angajatii

#29
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2019
Buna tuturor.
Sunt nou pe acest forum, si vrea sa va felicit pentru crearea acestui topic,biciclete electrice.Daca nu va deranjeaza descriu si eu cum m-a infectat si pe noi sistemul pedelec sau bicicleta electrica.
Am citit ca uni am motoare serioase, de firma cumparati cu bani multi. Am cautat si eu anul trecut pentru nevastuica mea o bicileta electrica la un pret acceptabil.Am gasit Devron/Pegas cu Bafang limitat la 25 km/h cu pret redus de aprox 7 000 lei.Alti producatori cu motoare renumite aveau pretul cu 5 cifre, si la uni nu cu 1 incepea prima cifra...
La urma am modificat un canondale Jekyll full-suspension, cu care era obisniuta in una electrica, cu motor central.In 2 luni de cand am montat kit-ul am pedalat 1350 km.
Stiu ca nu este mult, dar asteptam cu nerabdare primavara sa dam din nou la pedala.Eu in spate Ea in fata sa tina "trena"...
De ce am ales bicicleta electrica?Ne-am saturat sa ne grabim dupa restul trupei, sa ajungem printre ultimi sus pe varf, sa transpire, sa gafaie,si sa asteptam cu nerabdare urmatoarea oprire.
Sa nu intelegeti gresit, nu suntem bicilisti de mode-fite, dam la pedala din 92-94.Dar de ce sa ajunga nevasta acasa mort de oboseala, sa vada numai in poze ce peisaje faine au fost in tura,etc.
Acest  motor nu are acceleratie este un pedelec simplu,Nu pedalezi,nu te ajuta.
Eu am mers foarte putin cu bicicleta sotiei, aprox 50 km, dar sunt foarte entuziasmat de acest sistem.Simplu,eficient,usor (cu tot cu acumulator 6 kg) economic, si cel mai important, pret ok.
Daca doreste cineva pot sa prezint bicicleta chiar si cu un mic demo.Ma puteti contacta la 0724-840-240.
Va multumesc pentru atentie.
Cu stima,Z

#30
mihaii5

mihaii5

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 21.09.2016
salut, da-ne mai multe informatii
ce motor ai ales, ce baterie, de unde ai achizitionat

si pe mine ma tenteaza sa fac una custom

#31
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2019
Buna mihaii5, salut tuturor.
Ai cumva o bicicleta care cu care esti familiarizat,te simti bine pe ea, si doresti s-o modifici?Unde, in ce conditii doresti s-o folosesti?La ce motor te-ai gandit?Loc pentru prinderea acumulatorului ai?Mai sunt muuulte alte probleme cu care m-am comfruntat si eu inainte sa ma apuc sa "stric" frumusetea de canondale a sotiei.
Am ales un motor cu putere destul de mica, dar am cautat un acumulator cu o capacitate mai mare, sa tina cat mai mult posibil.Doream o viteza medie  22-28 km/h la o autonomie de peste 100 km, si am reusit.Am fost nevoit sa comand un acumulator dedicat,cu o anumita dimensiune, deoarece nu am suport de bidon-apa unde se poate monta acumulatorul.Cu mare placere va dau mai multe detalii-informatii nume de firma, etc.dar nu aici pe forum.
Nu doresc sa am probleme cu administratorul-moderatorul, ca fac reclama la o anumita firma,producator.
Cu mare drag te (va) ajut pe ([email protected]) cu poze,informatii, detalii tehnice sau telefonic.
Multumesc pentru intelegere.
Cu stima, Z.

#32
topica

topica

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.03.2019
De aproximativ 1 an am o bicicleta electrica pliabila care incape in porbagajul masinii si dupa ce las copii la gradinita o folosesc cu placere prin aglomeratie. Pentru oras este geniala pentru ca bateria se incarca cand pedalez, bateria estee detasabila si o pot incarca la birou sau acasa si cu ajutorul aplicatiei pot seta pilotul automat. Pret accesibil
o gasiti aici: electrictoys.ro
Informatii utile:
Autonomie 25-55 km
Port USB pentru incarcare telefon 5V/1A.
Acumulator detasabil pentru o incarcare facila cu timp de incarcare 2-5 ore
Acumulator LG Li-on 7,8 Ah standard
Cicluri de incarcare 1000-1200
Incarcarea acumulatorului in timpul pedalarii
Iluminare frontala,laterala si din spate
Lumina intermitenta in timpul mersului
Setare viteza cu ajutorul aplicatiei
Personalizarea culorii iluminatului lateral
Roti 16 inch
Franare pe disc fata si spate
Greutate maxima a posesorului 150KG
Cadru din aircraft aluminiu cu o greutate de 18 kg
Dimensiuni dupa pliere 650*600*834
Dimensiuni inainte de pliere 1300*520*990
Inclinatie de urcare 15 grade
Acceleratie versatila cu posibilitatea mutarii acesteia de pe dreapta pe stanga
Conexiune bluetooth 4.0
Motor 350W
Ghidon,cadru si pedale pliabile
Cric si aparatori de noroi
Securizata si izolata pentru a fi folosita in orice conditii climatice
Cheie pentru blocarea acumulatorului
Sper sa fie utila postarea,

#33
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2019
Felicitari pentru achizietie, si sa fie fara evenimente rutiere folosirea ei.
Am un pic de retinere in privinta ciclurilor de incarcare. Un producator de pachete de acumulatori din Germania garanteaza aproximativ jumatatea ciclurilor de incarcare, fata de distribuitorul din Romani.
"Hochwertige Fertigung - Made in Germany
Fertigung erst nach Zahlungseingang - frische Fertigung mit frischen Akkuzellen
BMS mit einem integrierten passiven Balancer (mindestens 4,1V pro Akkuzelle = mindestens 53,3V Spannung)
BMS mit Schutz gegen Überladung, Tiefentladung, Überentladung (Temperaturüberwachung)
Samsung INR18650-35E Li-Ion-Zellen --> bis 8,5A Dauerlast pro Parallelschaltung
Direkt vom Hersteller
Wiederaufladbar - Nach 500 Ladezyklen immer noch 80% der ursprünglichen Kapazität (Angabe von Samsung SDI)
Kein Memoryeffekt - Laden Sie den Akku wann immer Sie wollen
Umweltfreundlich gemäß EU-Richtlinie 2002/95/EG (RoHS)
Geeignet für folgenden 48V Motoren-Typen: 250W, 350W, 500W, 750W,1000W"

Cu google traducere.

"Producție de înaltă calitate - Made in Germany
  Producție numai după primirea plății - producție proaspătă cu baterii proaspete
BMS cu un balansier pasiv integrat (cel puțin 4,1V pe celula bateriei = tensiunea de cel puțin 53,3V)
BMS cu protecție împotriva supraîncărcării, supra-descărcării, descărcării excesive (monitorizarea temperaturii)
Celule Li-Ion INR18650-35E -> până la 8.5A sarcină continuă pe conexiune paralelă
Direct de la producător
Reîncărcabilă - După 500 de cicluri de încărcare, încă 80% din capacitatea inițială (specificația Samsung SDI)
Nu are efect de memorie - încărcați bateria ori de câte ori doriți
Ecologic, în conformitate cu Directiva UE 2002/95 / CE (RoHS)
Potrivit pentru următoarele tipuri de motoare de 48V: 250W, 350W, 500W, 750W, 1000W"

Eu cand am cautat acumulator pentru motorul sotiei ,am ales o varianta mai aparte.Acumulatorul  ales nu este in carcasa-cutie, deoarece nu aveam unde prinde, cadrul bicicletei are o forma aparte.Am comandat de la producatorul amintit un pachet.
Facand niste calcule am ajuns la un rezultat, ca am "curent" pentru aproximativ 2-3 ani, in acumulatorul comandat.
Producatorul-distribuitorul scrie ca sunt 500-800-1200 cicluri de incarcare...
500 / 2 =250 cicluri.250 / 52 luni / an =aprox 4,5-4,8 ani de utilizare in cazul in care se incarca saptamanal , inainte de tura de wekend,Se schimba un pic calculul daca se utilizeaza zilnic, si necesita o incarcare / 2-3 zile, sau ca noile telefonane mobile, seara in priza ziua in mana.
Daca impart si 4,5 cu 2 , ajung la rezultatul final de 2-3 ani de utilizare medie.
Mult, foarte mult depinde la consum de greutatea utilizatorului, teren, situatia meteo, temperatura, etc.
Presupun ca aceasta bicicleta va satisface toate cerintele de ce aveti nevoie.
O zi placuta, si hai primavara!!!
Cu stima.Z.

#34
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,377
  • Înscris: 09.05.2018
Salut

Am si eu o intrebare legata de acest subiect :

- Ce firme/modele de biciclete electrice de 27''/28'' se gasesc in comertul nostru pana in 2000/2500 lei ?

Asa sh sunt destule , dar avand in vedere ca ''acumulatorul'' in general este consumabil si nu poti avea incredere asa mare in cuvantul vanzatorului , as prefera ceva din magazin cu garantie
Daca aveti vreo astfel de bicicleta electrica de 27''/28'' inca in garantie/completa si sunteti din Bucuresti , scrieti-mi in pm detalile despre ea si pretul cerut ( asta ca sa imi mai ''maresc'' sansele de a gasi ceva mai... )

Detine careva dintre voi acest model - Wayscral Sporty 455 - as dori cateva pareri pro/contra despre ea

Multumesc anticipat de raspunsuri/pareri

#35
andreigh88

andreigh88

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 26.03.2019
Eu am ales, din cauza costurilor, sa imi transform bicicleta mea clasica intr-una electrica . Am gasit un kit care avea tot ce trebuie (roata spitata cu motor, baterie, controller acceleratie si alte accesorii)
Toata afacerea m-a costat 1700 Lei . Ieri am reusit sa o instalez (mi-a luat o ora) . La prima iesire bateria m-a tinut 30 Km si am ajuns la o viteza maxima de 40 Km/h .
https://www.generalm...rie-10a-7757838

#36
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 15.01.2019
Pentru acest pret este ok.
Ai mers asistat, sau numai la maneta de acceleratie ca a tinut numai 30 km?La motorul SFM (kit in locul butucului pedalier) nu este pe 500W la 36 Volti.Este cumva un Bafang?Poate asa se explica ca ai facut numai 30 km.
SFM-ul are 250W/350W la 36V, sau 500W/750W la 48V sau 52V-56V.
Sambata am fost in tura cu sotia, si am facut 192 km,cu o singura incarcare a acumulatorului (36V/15Ah) dar suntem pe ultima liniuta, care pilpie deja.Am ales un SFM motor central in locul butucului pedalier de 350W, la 36 V.
Cei drept n-am mers peste 32 km/h, dar am avut vant din fata.
Ce celule are acumulatorul tau?Unde ai reusit sa montezi acumulatorul?Daca cumva esti interesat de un acumultor de rezerva (tip termos exact ca si in poza distribuitorului) cu celule LG la 36 V nou-nout (n-am gasit locul ideal sa montez pe bicicleta sotiei) te pot ajuta.Ma poti contcta la 0724-840-240, sau [email protected]
O zi faina, si pedalare asistata fara griji.Posted Image

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate