Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Biciclete electrice.

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
492 replies to this topic

#37
hades_cj

hades_cj

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.11.2018
Salut,
Imi puteti recomanda o bicicleta electrica gen mountainbike sau bicicleta de oras care sa se incadreze sub 5-6 mii RON? Ce parere aveti despre cele de la marca Focus, CUBE? Is merita pretul lor mai mare?
Multumesc

#38
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
Buna.
Ca si firma nu sunt rele.Dca nu ma insel Focus estre entry level la Merida, iar Cube un VW pentru Romania.
Nu cunosc direct aceste biciclete in variante electrice.
Sotia a avut un Focus Donna, cumparata de nou, in afara de cadru-ghidon-teava de sit am schimbat tot.
Nu era pe placul meu echipamentul cu care a venit din fabrica.Dupa 2 ani de utilizare a gasit o noua stapina, care este foarte multumita de ea.Da, Cube este o bicicleta OK. dar depinde ce echipare are.Nu numai schimbatorul de spate conteaza intodeauna...
Cum am amintit si mai sus, propun cu mare drag o conversie de kit electric complet pe o bicicleta cu care este obisnuit (-a) stapinul,stapina.
Avantaje.
Cu bicicleta folosita esti deja obisnuit, te simti bine pe ea, cunosti ''comportamentul" ei in cazuri extreme, deci nu este o necunoscuta, si nu mai trebuie sa cumperi inca una, numai ca are un motor.
La jumatatea pretului fata de una noua poti sa-ti cumperi un set-kit electric cu puterea motorului, capacitatea acumulatorul dorit, dupa nevoile tale.Montarea se face foarte usor.Cei drept nu scrie pe motor-acumulator Bosch-Yamaha-Shimano steps-Brose, etc.Da, si nu ai o bicileta noua, dar ai ramas cu bani (poate destul de mult) in buzunar.
Acum fiecare cu alegerea-parerea lui.
Cred ca mai sus am descris detaliat de ce am trecut noi pe varianta bicicleta folosita-kit electric nou.Cred ca la noi sunt preturile umflate la bicilclete electrice (Devron-Pegas), fata de ce se promite a stii la bani astia.
Am o cunostinta care are o bicicleta cu motor Shimano steps, si nu gaseste acumulator de rezerva numai la 500 euro, original.Acumulatorul nu face parte din cadru, nu este un model complex integrat in cadru.Am gasit ceva foarte asemanator la un pret foarte atractiv, la caracteristicile tehnice bate acumulatorul original dar este mai mare cu 3.5 cm...Deci pass.
Daca doresti o discutie mai amanuntita despre avantaje-dezavantaje bibcileta noua electrica-sau una folosita cu kit electric nou, ma poti contacta pe privat sau telefonic.Spor la gasit o solutie optima pentru bugetul, nevoile tale.O zi faina.

#39
hades_cj

hades_cj

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.11.2018

View Postzilo_b333, on 27 martie 2019 - 14:27, said:

Buna.
Ca si firma nu sunt rele.Dca nu ma insel Focus estre entry level la Merida, iar Cube un VW pentru Romania.
Nu cunosc direct aceste biciclete in variante electrice.
Sotia a avut un Focus Donna, cumparata de nou, in afara de cadru-ghidon-teava de sit am schimbat tot.
Nu era pe placul meu echipamentul cu care a venit din fabrica.Dupa 2 ani de utilizare a gasit o noua stapina, care este foarte multumita de ea.Da, Cube este o bicicleta OK. dar depinde ce echipare are.Nu numai schimbatorul de spate conteaza intodeauna...
Cum am amintit si mai sus, propun cu mare drag o conversie de kit electric complet pe o bicicleta cu care este obisnuit (-a) stapinul,stapina.
Avantaje.
Cu bicicleta folosita esti deja obisnuit, te simti bine pe ea, cunosti ''comportamentul" ei in cazuri extreme, deci nu este o necunoscuta, si nu mai trebuie sa cumperi inca una, numai ca are un motor.
La jumatatea pretului fata de una noua poti sa-ti cumperi un set-kit electric cu puterea motorului, capacitatea acumulatorul dorit, dupa nevoile tale.Montarea se face foarte usor.Cei drept nu scrie pe motor-acumulator Bosch-Yamaha-Shimano steps-Brose, etc.Da, si nu ai o bicileta noua, dar ai ramas cu bani (poate destul de mult) in buzunar.
Acum fiecare cu alegerea-parerea lui.
Cred ca mai sus am descris detaliat de ce am trecut noi pe varianta bicicleta folosita-kit electric nou.Cred ca la noi sunt preturile umflate la bicilclete electrice (Devron-Pegas), fata de ce se promite a stii la bani astia.
Am o cunostinta care are o bicicleta cu motor Shimano steps, si nu gaseste acumulator de rezerva numai la 500 euro, original.Acumulatorul nu face parte din cadru, nu este un model complex integrat in cadru.Am gasit ceva foarte asemanator la un pret foarte atractiv, la caracteristicile tehnice bate acumulatorul original dar este mai mare cu 3.5 cm...Deci pass.
Daca doresti o discutie mai amanuntita despre avantaje-dezavantaje bibcileta noua electrica-sau una folosita cu kit electric nou, ma poti contacta pe privat sau telefonic.Spor la gasit o solutie optima pentru bugetul, nevoile tale.O zi faina.
Multumesc pentru raspunsul generos. Ideea e ca in momentul acesta nu am o bicicleta la care sa pot face conversia (am una mai veche...dar aceea e inutilizabila). Imi trebuie o bicicleta electrica pentru a face naveta iar traseul parcurs zilnic contine o panta destul de lunga si abrupta. De aceea nu pot merge pe o varianta cu motor/acumulator slab. Banii pentru achizitie nu constitue o problema dar nici nu as vrea sa exagerez cu pretul, avand in vedere ca nu o voi folosi intens si sa fim realisti: oricand pot ramane fara ea din cauza hotilor.

#40
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
De hoti nu scapi,incearca sa iei cu tine, sau sa fie intodeauna sub ochi, daca se poate.Din pacate asta este la noi :((.
Eu folosesc in oras un hirb cu cadrude de dame cu roti de 26 "cu 3 viteze in butuc, dar cu functionabilitate impecabila.Nici din greseala n-o spal ;).Ung lantul, reglez un pic furca si dai.
La munte scoatem bicicletele serioase.
Gandestete la o alta varianta.
Daca te pricepi un pic la biciclete cauta pe dirt bike bazar una folosita, dar intretinuta cu acte, la pret ok, cu roata de 26'' (nu mai este la moda roata "mica de 26") sau city-treking, ca sunt mai ieftine decat cele pe 27.5"-29".Franele sa fie ok, daca se poate Shimano hidraulice chiar si nivelul de baza functioneaza foarte bine, sunt fiabile, si nu necesita prea multa intretinere
.Asta daca alegi varianta de kit motor la butuc pedalier.La un motor ce are sotia de 350w la 36v am un acumulator mai special ca forma.Cu acest acumulator am 192 km facuti, si mai am o liniuta din 6.Cred ca mai pot face 10-12 km pana moare de tot.
Cei drept n-am mers repede 22-28 km, dar am avut un vant zdravan din fata in ultima tura de 92 km.
.Ce vroiam sa zic prin asta.
Conteaza unde (munte, campie) cum (eco-tour sau speed-turbo)  cand (vara-iarna-vant) ce greutate ai etc.la consum.De obicei motorul ce folosim noi este economic de 350w.La wati mai mici voltaj mai mic ai un consum optim, dar viteza maxima este mai mica,La motoarele mai puternice 500w-750w creste si puterea, si viteza, dar si consumul.
Nu cred ca ai nevoie la un kit de mai mult de 350w-36v-10.5Ah-12.5Ah la acumulator.Teoretic cu aceasta configuratie poti scoate undeva intre 45-80 km.Iar intre in comfiguratie unde-cum-cand-ul.
Bicicletele electrice din magazin (dupa cate stiu) sunt blocate din fabrica la viteza maxima de 25 km (EU), si au o autonomiei intre 30-75 km,depinde de model.Dar aceste date nu sint batute in cui, se poate sa fie mai mult sau mai putin.Unde, cat vrei sa-l folosesti, aprox cati km/zi, saptamina, cat de lunga abrupta este urcarea?
Incearca sa gasesti pe cineva in apropierea ta care are-foloseste asa ceva, si "interogheaza-probeaza", sau incearca la un magazin de biciclete, bineinteles cu test drive daca doresti una noua.
Noi suntem (sotia) foarte multumiti de sistemul asta foarte ingenios.Toamna am facut "hybridizarea-electrizarea",si are peste 1500 km facuti ;)).Asteapta cu nerabdare orice iesire, daca se poate la munte.
Spor la cautat.
O zi faina.

#41
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,378
  • Înscris: 09.05.2018
Detin aceasta bicicleta - MTB 29-er Good Bike Seattle A, 46cm/S-M, Green - nemontata inca si as dori si eu sa stiu ce ar fi mai indicat in a o transforma intr-una electrica :

- un kit roata motrica fata , avand in vedere ca roata e de 29" - ce firma/model imi recomandati , indicat ar fi din RO

- un motor central - insa existenta a mai multor foi/discuri nu stiu daca face posibil montarea/functionarea schimbatorului de foi/discuri - ce firma/model de motor central imi recomandati , indicat ar fi din RO

Multumesc anticipat de sfaturi/raspunsuri

Attached Files



#42
zilo_b333

zilo_b333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 15.01.2019
Buna Wather.

Dam voie sa te felicit pentru aceasta idee faina.
In primul rand, esti cumva din Timisoara, sau din apropiere?
Daca raspunsul este "da", atunci ne putem intilni candva-undeva, si-ti prezint in realitate cum arata-functioneza bicicleta modificata de mine pentru pentru sotie.Da, am montat 2 foi in fata (36/50) am reglat un pic schimbatorul de foi si totul este ok.
Kit-ul folosit de mine vine cu o singura foaie de 42, care este suficient pentru marea majoritate .Bicicletele mai vechi aveau 22-34-44 pe fata si 34-11 (9 pinioane pe spate).
La urcusuri sotia schimba pe foaia mica,si foloseste cele 9 pinioane din spate la un ajutor din partea motorului nivel 2-3 ,cum crede ea de cuvinta, la drum intins-drept foloseste foaia mare.Nu ne grabim, mergem cu"turma", intre 24-32 km/h.
Sunt multe de explicat, discutat.Eu am ales motorul central, in locul  butucului pedalier, deoarece bicicleta ramane aproape intacta, fara prea multe modificari.
Poate ai citit comentariile mele pe forum, cred ca acolo am descris detaliat mai multe lucruri.
Decat sa scriu o poveste intreaga, mai bine suna-ma (0724-840-240 daca nu esti din Tm), si ne jucam "intrebi-raspund" ;).
Sunt foarte entuziasmat de acest sistem.
De fapt ''nevastuica"este fascinata....are 1750 km facuti in 5 luni.
Deci poate ne vedem, poate ne auzim.

Daca nu este cu deranj, o mica "tema de casa", pana ne auzim.

1,Cate kg. ai ?
2.Pe ce teren doresti mai mult sa fie utilizat ?
3.Ce latime de cauciucuri ai montat  pe roata, subtiri 1,25 sau late 2,1 sau  2.3 ?
4.De obicei ai vant din fata, urcusuri ?
5.Cu ce viteza circuli de obicei 18-24 km, sau 28-32km ?
6.Cat de mult-des doresti s-o folosesti, zilnic-saptamanal ?
7.Cel mai important sa stii la ce nivel de ajutaj doresti sa-l folosesti;- eco - tour sau vrei sa mergi taaare pe speed - turbo ?
8.Ce marime de cadru are bicicleta pe 26"-29", nu este un FAT BIKE cu roti late?
9.Ai suporti de bidon?
Eu cu mare drag recomand motorul central, deoarece punctul de greutate este jos, bicicleta ramane foarte bine echilibrata, nu este greu (3.1-3,4 kg) fata de un motor montat in butucul rotii.Bicicleta ramane mult mai manevrabila, vezi motoarele Bosch-Shimano steep-Yamaha-Brose, etc.unde sunt montate.
Incearca sa faci niste teste pe biciclete electrice daca se poate, incearca sa ceri la un magazin de bike, sa-ti dea una de proba, sau daca au mai multe modele-tipuri-feluri.
Motor in butucul rotii fata-spate, sau cel propus de in locul butucului pedalier.

Cu stima.
Zoli.

Da Wather, bicicleta este ideala sa o modifici in una electrica, chiar cere un motor ;))).
Ce noroc ai cu cadru mare.Incape orice model de acumulator in interiorul triunghiului.
Cu stima.
Zoli

#43
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,328
  • Înscris: 28.10.2018
Stie cineva ce zice legislatia din Romania referitor la bicicletele electrice care depasesc viteza de 25kmph si sunt limitate la 45kmph (speed pedelec)?

Prin toata europa aceste biciclete necesita placute de inmatriculare, permis categoria AM, asigurare de raspundere civila obligatorie si casca de protectie.

Vad prin Romania youtuberi care o ard cu speed pedelec-uri neinmatriculate (Trek Super commuter 8S ) prin Bucuresti.

Edited by abac, 27 May 2019 - 08:07.


#44
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
Salut! sunt si eu posesor de E-byke
Un entry level , motor 250W , Devron E1.7 Riddle  W. Luata de 10 zile
Sub 1000 E. Asamblata la Deva.
Impresii:
Cat dai atata face! Are si parti bune dar si parti negative
1 - sa o lamurim cum e cu garntia : Cica 2 ani la cadru, 5 la baterie si motor. De fapt dupa ce o cumperi - in cartea tehnica sunt enumerate o gramaaaaada de component, cum ar fi furca, roti, frane, ghidon etc care sunt consumabile. Deci garanatia aia e cam degeaba. Daca vii cu cadrul fisurat dupa un an de zile poti avea surpriza sa aflii ca nu ai folosit-o in mod correct, desi ea este un MTB.. Ma rog, eu o folosesc strict pe asfalt.
2 - Vine limitata la 25km/h.. teoretic. Ca practic rotile sint pe 27.5" ceea ce corespunde unei setari pe LDC de 700C . Dar ea vine setata din fabrica pt roti de 20". Adica in ziua in care am iesit cu ea prima data, inainte sa intru in setarea meniului, bicicleta mergea cu 22.5 km/h pe LCD asistata electric. Dupa viteza aia se taia asistarea. Comparand cu gps - avem 31.5 km/h real.
Dupa ce am scos limitarea de 25km/h (se intra usor in meniul LCD-ului) si am setat correct rotile pe 700C > viteza reala a fost tot de 31.5 km/h (asistata electric)
Am mai scris problema asta - limitarea vine strict din viteza de rotatie a butucului , indifferent de setarile bicicletei.
3 - Am sunat la producator sa ii intreb de unele chesti gen far pt bicicleta care sa fie legat l bacteria ei ( are functie in LCD pt aprindere far), inclusive de problema asta cu limitarea  asistarii. Si mi-au spus " aaa pai stiti, teoretic, daca ati scos limitare de 25KM/h ati pierdut garantia.. " Bravos! Adica daca am intraznit sa setez dimensiunea corecta a rotii in meniul ei original, din fabrica, daca imi pun parola de pornire la ecran etc gata, am pierdut garantia? Bai frate, ca si cum ti-ai lua o Masina si ai active functia de Bluetooth si producator ar spune " gata.. hopaaa, ati intrat in menul de setari- ati pierdut garantia"
4 - Asistenta tehnica destul de slaba, ma asteptam ca fiind luata de la un "producatorr" sa aiba si ei in spate o echipa tehnica si sa imi spuna " da frate, vrei far original - asta e modelu , atata costa, mufa se introduce acolo si acolo, vrei aparatori noroi - astea se potrivesc, vrei cric- asta iti oferim.."
5 - Franele- hidraulice pe disc, am deja 250 km si nu mi-au facut probleme, franeaza foarte bine, discurile se incing la franari lungi sau violente, da m-m putut baza pe ele de fiecare data.
6 - Suspensia fata- lucreaza bine, nitel cam moale pt gustul meu
7 - ghidonul lat,, ok,  mansoanele neconfortabile. manetele de la schimbatoare si frane NU sunt de-alea ieftine de la DHS din plastic, asta iarasi e misto.
8 - Schimbatoarele - nici prea-prea / nici foarte foarte. nici super incantat, nici nemultumit. Functioneaza.
9 - pozitia la pedalat - imi place. LA fel ca la celalalt Mtb vechi.
10 - Cauciucurile - au aderenta, profilul destul de mic, materialul din care is facute- foarte moale, se vor uza repede.
11 - Pedalele- din fier, asta e un plus neasteptat. Nu sunt din plastic ieftin. Par solide.
12 - Bateria - 400W, 2.9 kg - autonomie reala testate de mine - duoa 35 de km full electric( pedaland in gol) pe nivelul 5 de asistenta - mai aveam 2 liniute, adica aprox 20 de km. La o alta tura, unde am mers preponderant cu nivelul 3 si 4 de aistenta, viteza 22 -27 km/h cu cateva urcari de poduri si diguri inde am folosit nivelul 5 - am facut 73.9 km pana a scazut bateria la ultima liniuta ( are 5 + modul de avarie) . Estimez ca a mai aveam cam 20 de km autonomie in acelasi stil. Deci arhisuficient.
13 - Motorul Bafang - pana acum nu am ce sa reprosez. Desigur, mi-as dori sa am asistare reala pana la 40Km/h, conform datelor din cartea tehnica, atunci cand am de parcurs 10 km drum drept in afara orasului, nu mi-ar strica un 35 -37 km/h.
Ma multumesc cu o viteza de croaziera pe treapta 5 cu pedalat si asistare 29 -30.
Momentan nu umblu la ea sa ii fac speed-tunning, o folosesc asa cum e ea. Am observant ca motorul nu se incinge chiar daca merg cu el full electric pe treapta 5. Asta e un lucru bun
Ca si evaluare generala pt o bicicleta entry-level care a costat sub 1000 E, I-as da maxim nota 8. Daca tinem cont ca vine cheala, fara cric / elemente reflectorizante, vine cu roata spate descentrata, vine fara far si nu am optiunea sa montez far original, rotile de 27.5 " sunt montate pe un cadru proiectat pt roti de 26" - si asta face ca distanta intre toata spate si seat-tube sa fie foarte mica, distanta intre mecanismul schimbatorului de foi si roata ajunge la 1 cm masurat cu ruleta > nu se paote monta o aparatoare de noroi care sa acopere acea zona > atunci scad nota la un 6.5 - 7 cu indulgenta. IAr manualul ala cu care vine este degeaba, trebe sa descarcati manualul de pe net pentru acest tip de LCD ca sa puteti face setarile corecte : LCD KD21C.Aaa, era sa uit, bateria este cu cheie, nu se paote scoate fara cheie. Asta este un mare plus, pentru ca nu trebe sa iau jos bacteria de pe bicicleta cand ma duc in magazine la cumparaturi. Bateria se incarca separat de bicicleta. Greutatea totala a bicicletei este de 21.5 kg, deci nu e grea cat un pegas :), iarasi un mare plus. Deci, cine isi ia Devron Riddle model 2019 - cam asta primeste.

#45
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
Salut!
Ieri am facut prima inspectie periodica conform cartii cu care a venit tzoacla. Prima inspectie trebe facuta la 500 km, urmatoarelele din 1000 in 1000 de km. S-a centrat roata spate ( a venit descentrata), s-a incercat reglajul schimbatorului de foi ca lovea in roata spate pe foaia cea mai mica. Mi s-a confirmat de catre cei de la Service Specialized calitatea slaba a schimbatorului montat de cei de la DHS. Daca il regleaza sa schimbe correct pe foaia mica, freaca in roata spate. Acuma nu freaca da schimba cand vrea el. Cate-odta dau 3 -4 ture de pedala si coboara lantul, altadata dau 15 -20 de ture de pedala si tot nu coboara decat daca schimb simultan si pinioanele... Mestec in schimbatoareca in mamaliga. Iar cand schmb pe foaia mare si folosesc ultimele 3 pinioane, trebuie sa mai apas o data pe maneta de la schimbator ca sa urce 3 mm mai mult ghidajul, altfel freaca lantul de ghidaj in mers. Si pe langa asta, pinionul cel mai mic nu se potriveste cu lantul, am impresia ca are alt pas, pentru ca daca merg cu foaia mare + pinion mic ( pt viteza maxima) se simte o trepidate a lantului care trece peste pinion. La penultimul pinion nu se simte trepidatia asta, doar pe ultimul - cel mai mic). Noroc ca nu prea il folosesc. Am montat si aparatori de noroi, la roata fata singura solutie a fost sa prind aparatoarea cu faseta de "U-ul" de la furca, pentru ca acolo nu exista un locas / o gaura pentru prinderea aripii fata. Deh- low cost. Pe langa asta, placutele de frana au inceput sa fluiere la roata spate cand actionez frana. Macar nu mai trebe clacson.
Cam asta e ceea ce primiti de la DHS pentru pretul asta.

#46
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,989
  • Înscris: 06.09.2008
Faza cu garantia la cele noi e mai mult de forma/ pt naivi imo, daca ai probleme mereu se gaseste o scuza sa nu-ti dea garantia.. poate doar daca are o problema majora si te duci imediat dupa achizitie !
Iar sansele sa rupi cadrul la utilizare normala sunt practic inexistente.
Plusuri la cele noi: acte pe bicicleta, 1-2 revizii gratis, nu (prea) are zgarieturi Posted Image
Ultima mea bicicleta din magazin a fost in 2007, de atunci doar sh-uri... problema la sh: trebuie sa te pricepi s-o verifici.

La a ta probabil trebuie reglata transmisia un pic, cat timp nu ai lovit-o ar trebui sa mearga bine, fara trepidatii.
Mergi la un service, pt servisare recomand magazinele mai mici...nu cele care vand bicle de 5000euro fiindca aia n-au timp/chef de dhs... sunt si exceptii dar mai rare.

Edited by sirgoofy, 30 May 2019 - 09:50.


#47
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
Salut!
La service-ul DHS (Deva) nu pot merge, pentru ca stau in Arad. Iar DHS-ul nu are reprezentant decat in vre-o trei locuri in tara. Inspectiile periodice nu sunt gratis dar nu costa o avere (30 RON cu tot cu centrat roata spate  + reglaje schimbator + montat aripa fata). Referitor la problema pinionului, cei de la Service ("specialized" - care vand bicle de 2 - 3 - 4 mii de euro :) si totusi au timp de reparatii pt biciclete ieftine, chiar is foarte OK baietii) au mai intins nitel lantul din schimbatorul spate, dar tot asa face. Vre-o juma de ora au testat si ei bicicleta si nu au solutie, poate doar inlocuirea pinionului.
Cei de la Electrobyke au facut ieri un review foarte interesant la bicicletele astea, doar ca au facut review la modelul 2018 cu motor 350W. Review-ul este aici : https://www.electrob...rica-autohtona/
Am comandat un far care promite mult, modelul Gaciron 800 lumeni. Cica farul ala chiar e cea ce trebe , dupa ce vine si dau o tura cu el o sa revin cu impresii.
Vad ca modelul meu Riddle W 1.7 2019 a fost scos de la vanzare de pe site inca de alaltaieri. Ori au epuizat stocul (sper) ori or fi gasit ceva hiba.
Acuma caut o tija de sa cu amortizor, din pacate diametrul tijei este de 30.4 si nu gasesc cam pe nicaieri decat alte dimensiuni . Nici cei de la DHS nu au. De fapt cei de la DHS nu au tija, nu au far original, nu au piese de rezerva.. tipic romanesc.

#48
VladVoda

VladVoda

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 19.06.2019
Salut! ce parere aveti despre https://www.dbsolar....a-e-mtb-26-inch ?!

#49
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,989
  • Înscris: 06.09.2008
O prostie sinistra si periculoasa imo

#50
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,328
  • Înscris: 28.10.2018

View Postsirgoofy, on 22 iunie 2019 - 08:31, said:

O prostie sinistra si periculoasa imo

Ce biciclete ai proiectat si construit la viata ta? Ca sa putem determina nivelul tau de expertiza in considerarea comentariului.

#51
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,989
  • Înscris: 06.09.2008
Aaah, niciuna... conform logicii tale sunt un habarnist total Posted Image

Vezi ca si pe sectiunea de masini raspund DOAR cei care "proiecteaza si construiesc" masini Posted Image.. si pe cea de electronice la fel... numai experti pe aici Posted Image

Edited by sirgoofy, 22 June 2019 - 09:03.


#52
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
No comment ! Posted Image

#53
ionitaga

ionitaga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 08.01.2010
Salut Referitor la  bicicleta DBSolar
Initial pe aia am vrut sa mi-o cumpar.. Dar, dupa ce am mai intrebat pe un forum dedicat bicicletelor electrice, mi s-a spus ca
1 - rotile is pe 26"
2 - Echiparea e cea mai low-entry-level pentru electrice.
3 - Cam toate piesele is chinezesti dintre cele mai ieftine..
4 - Anvelopele Kenda - eu ma feresc de ele, chinezarii..
5 - Jantele Mg, iarasi ma feresc pt ca magneziu nu are flexibilitate destula, pe scurt, iei o bordura mai serios si ai crapat janta.
6 - Comparativ cu Devronul - cadrul mi se pare mai grosolan, firele nu sunt trecute prin cadru ( ca la Devron), pedalele- desi pliabile - par muuult mai firave ca la devron..
7 - Nu in ultimul rand, autonomia bicicletei nu se compara cu cea oferita de devron.

>>> atunci am decis sa ma mai gandesc si sa mai studiez piata. Desigur, are si cateva plus-uri bicicleta aia >
1 - e pliabila, bateria e ascunsa in cadru, are un design care iese in evidenta, are instalatie elctrica pt mers noaptea ( far, stop, c;lacson ) > pt Devron astea or costat in plus 300 ROn si nu sunt legate la baterie
2 - Are suspensie fata / spate, desi cursa suspensiei fata nu ma da pe spate.
3 - Mansoanele sunt chiar mai misto decat la Devron
4 - nu are schimbator de foi , deci ar trebui sa aiba un cost mai redus decat Devronul, pt ca ansamblul schimbator foi + comanda schimbatorului - doar alea costa 3 -4 sute ron
5 - e dotata cu cric, ceea ce la Devron nu e cazul, cricu a fost si ala cu tot cu montaj vre-o 100 de ron

Am dat cateva mailuri direct la distribuitorul DBSolar, m-am interest daca pot sa o cumpar in rate cu card de Credit. Nu am primit nici un raspuns. Deci nu l-a interest sa raspunda unui potential client. Din principiu evit vanzatorii care nu isi respecta potentialii clienti. Adica aia nu se sinchisesc sa raspunda la un mail, iar io sa am incredere ca produsul lor merita 4400 ron.. nope!

De mentionat ca aceasta bicicleta cu exact aceasta echipare am gasit-o pe Alibaba la preturi intre 360 si 480 USD, bineinteles, nu scria DBSolar pe ea.. numai ca trebe sa comanzi cantitati mari (MOQ 100 buc) si sa platesti transportul. Si la cantitati de genul asta, chinezu ti-o vopseste cum frei tu, si iti pune ce stickere cu ce marca vrei tu pe ea Posted Image
Luand in calcul toate cele, am optat pt Devron. Momentan nu imi pare rau de alegere.

P.S - intre Devronul electric si bicicleta asta DBSolar - la franele pe disc exista o diferenta MAJORA, care practic schimba cu totul comportamentul bicicletei.. (iar pentru mine a fost unu dintre factorii determinant in alegere!!!) La DBSolar, desi nu se mentioneaza, in poze se observa ca franele sunt pe disc, dar  MECANICE.. aia inseamna ca trebe reglate din cand in cand, nu isi fac treaba calumea exact atunci cand ai nevoie de ele, nu uitati ca bicicleta electrica e mai grea, accelereaza mult mai repede ca o bicicleta normal si chiar are mare nevoie de FRANE BUNE pe care sa te poti baza.
La Devron franele is hidraulice si pana acum functioneaza impecabil. O pereche de frane hidraulice costa in jur de 250- 290 RON- si trebe atat fata cat si spate. Deci din pucntul asta de vedere, un mare minus pentru DBSolar.

Edited by ionitaga, 27 June 2019 - 13:58.


#54
Zyx

Zyx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 14.02.2005
Salut,

Ma uit dupa ceva bicicleta electrica, noua cat si SH. Noua, ceva mai ieftin vad ca intri in gama DHS, ceea ce nu as dori sa mai vad niciodata dupa ce am avut una din tabla cu care iti dadeai sufletul la cat de gre era.
Ce ma contrariat e ca pe olx am vazut ceva modele cu motor Bosch, dupa unii cel mai fiabil pana la 50.000km, cu baterie powerpack 400W in teorie cu atonomie de pana la 130Km; biciclete de 2000E le gasesti si la 2000 lei; evident nu ma astept ca bateria sa mai tina 100KM++, dar un 50km cu suport la pedalat ar fi suficient pana as lua o baterie noua care e vro 500E. Astfel ai o bicicleta scumpa, cu dotari full Shimano la jumatate de pret; practic numai bicicleta cu dotarile Shimano face peste 2000 lei.

Ce parere aveti despre motoarele facute de Bosch, sunt atat de fiabile pe cat sunt de laudate?
Dar despre acest calcul sau de urmatorul model? Anunturile au si cateva mii de vizualizari, o fi de bine, o fi de rau? :)
https://www.olx.ro/o...html#f65ba414f3

Diverse modele
https://www.olx.ro/o...html#e7833f02c5


Cine a incercat kit de conversie cu roata fata, dupa 1-2 luni cat mai duce bateria?Majoritatea au o baterie no name,  daca se poate specificati si nr de KM

Edited by Zyx, 29 June 2019 - 05:05.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate