Mazda 6 Combi G192 vs. Skoda Octavia Kombi RS
Last Updated: Nov 02 2017 10:01, Started by
feitosak1
, Jun 30 2017 00:11
·
0
#181
Posted 25 September 2017 - 13:54
Atunci, go for it! Oricum intotdeauna vor fi indoieli, de aceea este bine sa te bazezi si pe "simturi" in cazuri de acest gen.
Edited by edi10000, 25 September 2017 - 13:54. |
#182
Posted 25 September 2017 - 15:07
cavaliere, on 25 septembrie 2017 - 10:23, said: Unii dintre voi sunteti victimele marketingului. Tot ii trageti cu "platforma x", plaforma y, reusite.. Voi conduceti produsul finit, cu motorul x, platforma ar trebui sa fie ultima grija a unui posesor normal de turism. Dar na daca tu faci diferenta intre platforma x si y, atunci ce pot sa zic.. Masina facuta in criza,, cu solutii de criza.. Zi-ne si noua celor mai habarnisti ce inseamna asta? Ca vorbesti de parca ai lucra la Opel si ai date din interior. Am mai tot intrebat ce dracu e si platforma aia.. - se refera la "platforma indistriala" adica zona unui oras unde este amplasata fabrica? O zona din fabrica unde se asambleaza masina? Un set de piese coune identice? O ideologie comuna sau generala dupa care se ghideaza fabricatia masinii? Sistemul de management in cadrul proiectarii, dezvoltarii si productiei? Toate la un loc? Una anume in parte, sau nici una don ele. |
#183
Posted 25 September 2017 - 16:22
tfmercedez, on 25 septembrie 2017 - 15:07, said:
Mi-ai luat vorbele din gura. Am mai tot intrebat ce dracu e si platforma aia.. - se refera la "platforma indistriala" adica zona unui oras unde este amplasata fabrica? O zona din fabrica unde se asambleaza masina? Un set de piese coune identice? O ideologie comuna sau generala dupa care se ghideaza fabricatia masinii? Sistemul de management in cadrul proiectarii, dezvoltarii si productiei? Toate la un loc? Una anume in parte, sau nici una don ele. Vorbim de platforme in loc sa alegem motoare, dotari, aspect. Adica e ca si cum as zice, mama ce platforma misto are Toyota Prius ca am auzit eu la tv si sa aleg acel design de masina de vis urat cu motor de 100 de cai care cand calci pedala la podea zici ca e defecta sau ca e Logan. Despre ce vorbim noi aici? Marea masa de oameni alege o masina in primul rand dupa feelingul la condus, dupa putere, dupa materialel dinauntru, dupa beculete si alte dotari. Platforma nu se gandeste nici dracul la ea, obiectiv vorbind. Ca e atat de relativ incat daca suntem asa experti, pai platforma de la BMW seria 5 e39 conceputa in 1995 este peste orice platforma de lowcost modern la 20 si ceva de ani distanta. Deci despre ce Dumnezeu vorbim?)) |
#184
Posted 25 September 2017 - 19:48
Adevaru' asta e, ca de fapt stam la volanul masinii, nu al platformei. Nu zic ca nu e importanta platforma, dar pentru clientul final inseamna foarte putin in alegerea masinii.
De exemplu Toyota Avensis penultimul model (~2010) mi se pare o masina urata. Da' urata rau. Nu as putea sa-mi cumpar masina aia, chiar daca ar avea o platforma da 10 stele. Daca mi-ar spune un prieten: Ba, ce masina urata ti-ai luat!, eu ce sa-i raspund? Da ba, dar are o platforma........ smechera rau. E ca si la o femeie. E urata, ti-e rusine sa iesi cu ea, dar totusi esti foarte multumit de alegere, lasa ca tasu' e geniu in matematica. Edited by feitosak1, 25 September 2017 - 19:49. |
#185
Posted 26 September 2017 - 14:57
feitosak1, on 21 septembrie 2017 - 13:05, said:
Am fost la Radacini si am configurat masina impreuna cu agentul de vanzari (foarte de treaba omul). 2.0 benzina 260cp 4x4 automat culoare Abalone White (alb perlat), destul de scumpa - 630E in afara de optiunile de baza, am adaugat: - display 8" (de baza e 7) - geamuri spate si luneta fumurii - wireless charger - keyless - jante 20' bicolor - OPC line exterior - faruri intellilux LED Matrix - parbriz incalzit - audio premium Bose - OPC line interior (plafon negru, pedalier aluminiu, volan sport - e mai gros, cu padele, tesit, cu piele perforata, incalzit) - scaune sport AGR tapiterie piele perforata, incalzite, ventilate, masaj sofer Nu am luat trapa, HUD si camera marsarier, sunt destul de scumpe si nu-mi folosesc. Pret de lista - 38.260 Pret tranzactie - 32.900, a zis ca mai negociem. A ramas sa ma decid pana la 1 octombrie. Vreau sa mai merg o data cu Superbul sa fiu convins ca alegerea mai buna e Insignia. Eu am fost la erebus si pt urmatoarea config am obtinut un discount de 2K Sport Tourer Disel 2.0 177CP Manuala Inovation Optionale : Pachet asistenta sofer 4: Park&Go simplu Oglinzi laterale incalzite, pliabile electric si cu lumina de intampinare; Sistem atenționare trafic spate; Senzor detectare obstacole laterale; Camera mers inapoi; Pachet de asistenţă şofer 2 Tempomat si limitator viteza; Sistem de evitare şi reducere a impactului coliziunii, cu senzori Kyless, haion automat; Senzor Recunoastere semne circulatie; Alarma, Senzor Pres Pneuri; Faruri Ceata; Navi 900 Simplu ! Pret Lista 31900 Oferta 29700 |
#187
Posted 26 September 2017 - 17:52
Pai la erebus am obtinut si eu putin peste 3.000.
Eu am fost la Radacini langa Plaza, pe Timisoara. Au o promotie pentru anumite categorii profesionale (mai, medici, etc), cu discount de flota. Desi m-as fi incadrat, dealerul nu m a intrebat si mi a acordat discountul din prima. Cea mai buna oferta am obtinut-o de la dealerul din Pitesti, aproape 6.500, cu 1100 mai mult decat la Radacini. Probabil voi mai obtine macar 500 de la radacini inainte sa semnez contractul, ca sa nu mai merite drumurile pana la Pitesti. Altfel, pentru 1.000, iau in calcul varianta Pitesti. Sau iau si trapa. Oricum discountul se acorda in procente, la Radacini am obtinut 15%. Poate depinde si de cat si cum stii sa mai negociezi. Oricum, la 31.000 nu poti avea acelasi discount (ca suma) ca la 38.500. Edited by feitosak1, 26 September 2017 - 17:50. |
#188
Posted 26 September 2017 - 18:21
Da...dar decât 30.000 mai bine 32000 de mii dar cu optiuni mult mai multe.
|
#189
Posted 26 September 2017 - 22:30
#190
Posted 27 September 2017 - 12:29
bobalex18, on 26 septembrie 2017 - 22:30, said: Cred ca chestia aia cu "capota activa" este obligatorie ca si ABS, DRL, ESP. Are si skoda mea chestia aia. Ideea e ca daca lovesti o javra sloboda pe strazi, iti f*ti si capota pe langa bara.. ca sa ai damage cat mai mare la reparatie. De unde stie dobitoaca de masina sa deosebeasca o oaie de un om?
|
|
#191
Posted 27 September 2017 - 13:19
tfmercedez, on 27 septembrie 2017 - 12:29, said:
Cred ca chestia aia cu "capota activa" este obligatorie ca si ABS, DRL, ESP. Are si skoda mea chestia aia. Ideea e ca daca lovesti o javra sloboda pe strazi, iti f*ti si capota pe langa bara.. ca sa ai damage cat mai mare la reparatie. De unde stie dobitoaca de masina sa deosebeasca o oaie de un om? OT - dotările de asistență/siguranță sunt impresionante. Edited by asul, 27 September 2017 - 13:20. |
#192
Posted 27 September 2017 - 21:06
am primit oferta scrisa de la dealerul din Pitesti.
Pret de lista pentru configuratia dorita e 38.260 oferte: 32.900 Radacini 31.900 AWP Pitesti Pentru 1000 mai mult ca sigur ca merg la Pitesti. Sa vad daca cei de la Radacini fac o contraoferta. |
#193
Posted 28 September 2017 - 15:29
Ms mult de info feitosak1,
O sa ma mai uit in piata si va tin la curent ! |
#194
Posted 12 October 2017 - 00:02
Am facut azi un drum mai lung cu E60, in special extraurban, vreo 350km. Ce sa zic.........diferenta mare, nene, intre E60 si Superb/Insignia. Incep sa am dubii cu schimbatul masinii, singura chestie e cu spatiul pentru locurile din spate, fir'ar el de spatiu....
Am un prieten (nasul unuia dintre copii) care se ocupa cu vanzari-cumparari auto (are firma lui, masini numai de la 25-30.000 in sus), si mi-a spus ca in locul meu ar duce E60-ul la Bavaria, sa-l puna aia la punct cu 3.000-5.000E (adica sa-i schimbe niste chestii care e posibil sa cada in curand chiar si preventiv, sa fiu linistit ca e totul ok. Stie pe cineva acolo si l-ar face cum trebuie, fara prosteala), si as avea masina superioara oricarei Insignia sau Superb cu 10 ani mai noua. M-a pus cam rau pe ganduri. Am mers de vreo 3 ori si cu Insignia si cu Superb, dar nu se compara cu E60, e si normal pana la urma, E60-ul a costat mai mult decat dublu nou, e normala diferenta. Ma mai pune pe ganduri si faptul ca ce se intampla in ultima vreme anunta un nou 2008-2009 (daca urmareste cineva preturile in zona imobiliara, cresc constant, nejustificat, remember 2007-2008?). Desi am un credit marisor in RON, nu cresterea Robor ma ingrijoreaza, ci cresterea preturilor apartamentelor, bula se umfla din nou (ajutata din rasputeri si de "conducatori"). Asa ca ma bate gandul sa lichidez creditul si sa aman schimbarea masinii. Sau, cel putin, sa nu ma grabesc, ca sa nu gresesc Edited by feitosak1, 12 October 2017 - 00:11. |
#195
Posted 12 October 2017 - 05:15
Ti-a dat sfat bun omul ala, insa tu stii cel mai bine care ti-e situatia financiara...
|
|
#196
Posted 12 October 2017 - 05:40
Are dreptate prietenul tau.
Nu ai cum sa compari Insignia/Superb cu 5er pt. ca sunt clase diferite. Insignia si Superb sunt din clasa medie cu tehnologii simple, motor transversal, jumatate de suspensie, ampatament scurt si console mari. Asta se simte la drum asa cum ai remarcat si tu. Opel si Skoda nu au masini din clasa 5er care e din clasa mare. Poti sa le compari cu E90 si tot BMW iese castigator. Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 05:43. |
#197
Posted 12 October 2017 - 09:34
_R_A_D_U, on 12 octombrie 2017 - 05:15, said:
Ti-a dat sfat bun omul ala, insa tu stii cel mai bine care ti-e situatia financiara... Mai am o masina de oras pe care o frec zilnic, mi-e mila de E60 mai ales cand am treaba prin zone cu drumuri rupte. Asa ca acum pun in balanta cat de mult se justifica o investitie destul de mare in E60, sa-l mai tin vreo 2 ani macar, si cat de mult se justifica o investitie de 7-8 ori mai mare intr-o masina pe care nici macar n-as folosi-o zilnic, pun si cateva poze sa vedeti E60-ul Attached Files |
#198
Posted 12 October 2017 - 09:40
Mai tine-o si cand o schimbi, ramai tot in clasa mare ca sa nu simti downgrade-ul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users