Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Mazda 6 Combi G192 vs. Skoda Octavia Kombi RS

- - - - -
  • Please log in to reply
214 replies to this topic

#199
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,555
  • Înscris: 15.06.2007

 feitosak1, on 12 octombrie 2017 - 00:02, said:

Am facut azi un drum mai lung cu E60, in special extraurban, vreo 350km. Ce sa zic.........diferenta mare, nene, intre E60 si Superb/Insignia. Incep sa am dubii cu schimbatul masinii, singura chestie e cu spatiul pentru locurile din spate, fir'ar el de spatiu....
Am un prieten (nasul unuia dintre copii) care se ocupa cu vanzari-cumparari auto (are firma lui, masini numai de la 25-30.000 in sus), si mi-a spus ca in locul meu ar duce E60-ul la Bavaria, sa-l puna aia la punct cu 3.000-5.000E (adica sa-i schimbe niste chestii care e posibil sa cada in curand chiar si preventiv, sa fiu linistit ca e totul ok. Stie pe cineva acolo si l-ar face cum trebuie, fara prosteala), si as avea masina superioara oricarei Insignia sau Superb cu 10 ani mai noua. M-a pus cam rau pe ganduri. Am mers de vreo 3 ori si cu Insignia si cu Superb, dar nu se compara cu E60, e si normal pana la urma, E60-ul a costat mai mult decat dublu nou, e normala diferenta.
Ma mai pune pe ganduri si faptul ca ce se intampla in ultima vreme anunta un nou 2008-2009 (daca urmareste cineva preturile in zona imobiliara, cresc constant, nejustificat, remember 2007-2008?). Desi am un credit marisor in RON, nu cresterea Robor ma ingrijoreaza, ci cresterea preturilor apartamentelor, bula se umfla din nou (ajutata din rasputeri si de "conducatori"). Asa ca ma bate gandul sa lichidez creditul si sa aman schimbarea masinii. Sau, cel putin, sa nu ma grabesc, ca sa nu gresesc Posted Image
Puii mei.. zici ca ai gasit banii pe jos. Ai fi in stare sa dai 30000+ pe o masina cand parcurgi 5000-6000km pe an.
Pai nu se compara audi/bmw/MB cu gama  opel/vw/ford/citroen/renault.  
Parca doreai noua, dar acuma ramai cu aia vechie pe care  o  improspatezi.  Deci ti-e frica de o masina cu istoric dubios.  Cu 30000 de euro gasesti  F10  in stare destul de buna.

#200
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Cati km are E60-ul?
Arata ca nou. Asa a venit de fabrica sau I-ai pus pe parcurs jantele si evacuarea?
E 530Xi?
Parerea mea e ca nu se compara cu Superb/Insignia/Passat/Mazda 6, etc. Poate modelele noi sa aiba ca plus tehnologii si gadgeturi, dar nu exista comparatie in rest cu E60-ul.

#201
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
136.000
Evacuarea o avea cand l-am luat eu, jantele i le-am pus eu.
Abia am reconditionat volanul, mi-ar parea rau sa vand masina tocmai acum :)))
Sunt cam nehotarat, stiu. Tocmai d-asta incerc sa gasesc solutia optima

Attached Files



#202
Yukoto

Yukoto

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,248
  • Înscris: 11.09.2012
Pastreaza E60-ul.. este o masina foarte reusita, pune-o la punct si cam atat.

Poate dupa ce lichidezi creditul si simti ca vei avea o stabilitate sigura, atunci poti incepe cu moftul schimbarii masinii, dar musai tot cu un BMW! Noul 5-er este SUPERB!

#203
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Păstrează E60.
Nu cred ca merita sa îl schimbi cu Insignia sau superb cu diferența aia de bani.
Unde ai îmbrăcat volanul ?

#204
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
ti-am trimis pm.

multumesc tuturor pentru sfaturi.

#205
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Offtopic (de acum cam orice e offtopic, m-am decis sa pastrez E60 pentru inca 1 an minim. Vor urma cateva "investitii" minore (o aripa trebuie revopsita, un detailing complet, tipsurile de la evacuare trebuie schimbate, radiatorul are un por si l-as schimba inainte sa ma lase in drum, si alte cateva chestii de genul asta). Poate (re)deschid un jurnal, am avut unul dar nu il mai gasesc.
Azi la Azuga (in realitate a fost mai greu decat pare in poza, cauciucuri de vara, viscol in toata regula, n-am vazut asa vijelie in nicio iarna pana acum pe drumul asta desi il parcurg o data pe luna minim):

Attached Files


Edited by feitosak1, 31 October 2017 - 00:59.


#206
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Imi place, ai E60 dar te zgarcesti la uzura cauciucurilor de iarna. De cate zile se anunta frigul, temperaturi sub 0 grade si zapada la munte? Ce astepti tu si restul romanilor care mai au cauciucuri de vara inca, sa vedeti zapada sau sa ramaneti blocati o data si doar apoi treceti la cauciucurile dedicate?


P.S. logica mea e urmatoarea, toamna cand temperatura de peste noapte si dimineata este sub 5 grade, trec la cauciucurile de iarna, care raman pe masina pana in aprilie-mai cand temperaturile de noapte nu mai scad sub 5 grade. Ca sa fim realisti, un cauciuc de iarna isi pierde calitatile dupa 5-6 ani si trebuie schimbat indiferent de starea de uzura. Prefer sa schimb mai des cauciucurile de iarna decat cele de vara, pentru siguranta mea si a celor din masina.

#207
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Nu e vorba de nicio zgarceala, a fost o plecare intamplatoare, nu mai scosesem masina din garaj de vreo 10 zile si ieri dimineata am aflat ca trebuie sa plec. Fac drumul asta destul de des, dar deobicei merg cu masina unui prieten. Chiar n-am avut timp sa schimb rotile.
Ma uitam la cum se circula, cred ca 95% din masini aveau roti de vara, am vazut ML-uri sau X5-uri care abia se miscau, mergeau cu frica.

#208
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

 feitosak1, on 31 octombrie 2017 - 09:58, said:

Nu e vorba de nicio zgarceala, a fost o plecare intamplatoare, nu mai scosesem masina din garaj de vreo 10 zile si ieri dimineata am aflat ca trebuie sa plec. Fac drumul asta destul de des, dar deobicei merg cu masina unui prieten. Chiar n-am avut timp sa schimb rotile.
Ma uitam la cum se circula, cred ca 95% din masini aveau roti de vara, am vazut ML-uri sau X5-uri care abia se miscau, mergeau cu frica.
șoferi care nu au condus Dacia 1310 cu cauciucuri montana :))))

#209
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
corect :D

#210
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Dacia 1310 cu Montana, erau alte vremuri atunci... mai putine masini, viteze de deplasare mai mici, soferi inconstienti mai putini. Riscul de accidente era mai mic.

#211
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 feitosak1, on 31 octombrie 2017 - 09:58, said:


Ma uitam la cum se circula, cred ca 95% din masini aveau roti de vara, am vazut ML-uri sau X5-uri care abia se miscau, mergeau cu frica.

Pe zapada este foarte greu sa opresti un suv de 2.2t si la fel de greu sa iei un viraj cu anvelope de vara.

 berila_mz, on 31 octombrie 2017 - 08:00, said:



P.S. logica mea e urmatoarea, toamna cand temperatura de peste noapte si dimineata este sub 5 grade, trec la cauciucurile de iarna, care raman pe masina pana in aprilie-mai cand temperaturile de noapte nu mai scad sub 5 grade.

Exagerezi un pic.

#212
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Desi nu e jurnal de bord, o sa mai las cate o impresie aici despre E60

1200km facuti in ultimele 3 zile, 80% extraurban, consum mediu 12%, benzina Mol Evo Plus 100 (eu chiar simt diferenta cu benzina asta fata de cea standard).

Mers in stilul in care nu te gandesti niciodata la consum (pe A3 am mers atat ca sa nu risc prea mult sa pierd permisul), am facut o urcare pana in Poiana Brasov cu cutia in DS (un fel de mod sport), si impinsa un pic spre limita (asfaltul era uscat ieri), mi-am reamintit de ce mi-a placut si inca imi place asa mult masina asta.

Stiu ca pe la inceputul topicului spuneam ca sunt obosit psihic sa tot schimb una-alta la ea, nu e vorba de bani, ci de nervi, insa zilele astea m-au convins definitiv ca trebuie sa pastrez masina.

In TD-uri cu Insignia sau Superb n-am intrat in curbe cum am intrat zilele astea cu E60, evident, dar senzatia ramane sau e previzibila. Chiar nu se compara, desi  sunt 9 ani diferenta intre anii de fabricatie.

Edited by feitosak1, 02 November 2017 - 00:47.


#213
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
ai facut TD cu variante low entry, ai fi avut aceeasi senzatie cu un 5-ar de doar 160 de cai.

#214
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Ai si tu dreptate, n-am mers cu variantele de top de la Skoda sau Opel. Totusi Superbul cu care am mers avea 190cp si cuplu mai mare decat E60 si nu l-am simtit asa. In sfarsit, n-are importanta, e foarte posibil sa fiu subiectiv acum, ca m-am decis sa tin masina.
Cred ca trebuie sa schimb si bateria, zilele trecute la -2 grade dimineata n-a pornit chiar la secunda.

Edited by feitosak1, 02 November 2017 - 09:57.


#215
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
bmw este orientat spre sport + poziția la volan. dacă mie un rx8 îmi lasă o super senzație, nu înseamnă că este neapărat mai bună decât o Toyota gt86

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate