Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#973
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Deenman, on 18 decembrie 2018 - 19:46, said:

crossover, 4x4 doar, euro 5 sau euro 6.

De la Dacia doar Duster facelift 2015+ sa fie euro 6, doar motorina, doar 4x4. sub 100.000km. Se va face chiptuning, fiindca cele 10 sec+ pt 0-100 sunt criminale pe sosea.

De la altii: Toyota Rav4, Subaru Forester, Subaru Outback, Honda CR-V doar 4x4 doar 2.0 benzian 150 CP, doar euro 5 aici, ca nu ajunge bugetul. Km max 80.000.

Ma intereseaza strict fiabilitatea, confortul, si faptul ca vrem sa facem niste iesiri prin Europa cu masina.
Indiferent pentru ce marca si model de autovehicul optezi, as merge din start doar pe norma de poluare euro 6.Mai ales ca vrei sa umbli prin Europa, si mai ales   zona occidentala iar la un moment dat, o sa vrei sa vinzi acea masina.

#974
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
ahahaha, yea right. Am bani sa platesc 10000 ron taxe la stat pe an pentru masina, nu imi pasa.

Si apoi nu circul in orase, cand am zis ca merg prin Europa nu merg sa vizitez orase, ci din contra, natura, munti, plaje. Nu o sa mai folosesc prea curand masina normala in orase, este pierdere de timp, pierdere de bani si stres inutil.

Edited by Deenman, 19 December 2018 - 10:34.


#975
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Depinde de oras. In viena si altele civilizate perfect de acord. Insa in bucuresti poate fi cam greu fara auto.
Dintre toate cele de mai sus cel mai mult imi place Outback.

#976
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Deenman, on 19 decembrie 2018 - 10:33, said:

Si apoi nu circul in orase, cand am zis ca merg prin Europa nu merg sa vizitez orase, ci din contra, natura, munti, plaje. Nu o sa mai folosesc prea curand masina normala in orase, este pierdere de timp, pierdere de bani si stres inutil.
In Germania, pe un tronson al autostrazii A40, se doreste ca de anul viitor, din luna septembrie, sa fie interzis dieselul cu norma de poluare euro 5.In timp, se va ajunge sa fie interzisa norma de poluare euro 5, mai ales la diesel, si pe alte autostrazi, in alte tari.Acum in  Austria, intre Viena si Linz, uneori, in functie de trafic, viteza legala pe autostrada care este de 130km/h, cu exceptia unui tronson situat aproape de Viena unde poti rula cu 140km/h, viteza legala, uneori cand traficul este foarte aglomerat, se circula cu 100km/h, ca sa scada poluarea.Cine nu respecta limitarea de viteza primeste amenda.Candva, se va ajunge, probabil, ca pe acea portiune de autostrada, lunga de cateva sute de km sa nu poti circula cu norma de poluare euro 5, indiferent de viteza cu care rulezi.

Edited by max_01, 19 December 2018 - 13:16.


#977
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Unde se interzice nu o sa merg. Nu vad care e problema. Exista și metode alternative de a circula, deci give me a break.

#978
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Numa sa nu o interzica in toata Uniunea ca atunci... :)

Edited by fotbal5, 21 December 2018 - 15:53.


#979
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Da ma, ca eu tin masina 10 ani. Yea right.

#980
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Odata la 1-2 saptamani o scot 2-5 km in rest deloc. Zici ca e masina de showroom :)).

Am bagat-o la iernat iar, probabil pe anul asta nu mai iese deloc.

Attached Files



#981
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Sta dejeaba. Nu o folosim deloc. La 2 saptamani o scot 5 km minim sa nu rugineasca.

Data se vede pe ecranul multimedia : 30.01.2019

km se vad pe bord: 91528.

Attached Files


Edited by Deenman, 30 January 2019 - 13:34.


#982
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,594
  • Înscris: 17.08.2007
Lasă că ies acum ghioceii și începeți să mai ieșiți la plimbare.

#983
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
e fan ciuperci. nici nu are rost să mai schimbi jantele iarna

#984
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Nu se duce bateria daca o pornesti o data la 2 săptămâni?

#985
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu-mi pasa. Am redresor in casa daca e nevoie (mic din Lidl), si daca se duce iau alta. Bateriile AGM/start-stop rezista mult mai mult decat cele clasice, pana la 300%. Eu nu folosesc niciodata start-stop, alt factor de uzura a bateriilor si a electromotorului.

Bateriile pe masinile benzina rezista mult mai mult decat pe motoare diesel, pentru ca motorul are compresie mica si nu e nevoie de aceasi forta sa invarta (stiu ca bateria are capacitate si intensitate in functie de motor dar uzura este mai mica la benzina).

Ca tot am pornit discutia asta, masinile cu motor pe benzina au avantaje multe fata de diesel, dar lumea nu gandeste asa. Un motor mai usor pe puntea fata ofera stabilitate mai buna - nu supravireaza,  durabilitate mai mare a suspensiei, pentru ca una e sa preiei socurile cu 860kg pe puntea fata si alta e sa preiei socurile cu 100-200kg in plus la motorul diesel. Stati linistiti, ca bucsile si suspensia sunt la fel in linii mari.

Anvelopele se uzeaza mult mai repede  la diesel, din cauza greutatii. La masinile electrice, din cauza greutatii anvelopele se uzeaza exagerat de repede. Noul e-tron are 2702kg!!!!!! manca anvelope ca pe cornulete. Tesla la fel, ca sa nu mai zic de cuplul imens care si el duce la frecari imense.

Masina are consum optimizat, ledurile pe faruri si stopuri nu consuma mult, bateria nu are consumatori mari.  Dupa cum vezi motorul are consum 0.3-0.4 litri la ralanti cu clima pornita.

Costurile cu masina stand sunt foarte mici, asigurare mica + devalorizare (care deja a trecut alt prag asa ca e mica o vreme).

Edited by Deenman, 30 January 2019 - 18:57.


#986
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Sambata am facut o mica iesire la "munte".  aprox 65 km dus- 65km intors.

Asa arata masinile pe aici, dupa drum, sunt "pline" cu sare, vedeti?

Consum 5% sa fie.

Attached Files



#987
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Inca nu am pus rotile de vara, dar urmeaza. La 18-20 grade nu ma simt in siguranta depline cu rotile de iarna, sunt prea moi, la acceleratie mai agresiva pierd aderenta instant si scartaie. Pe autostrada la manevre mai agresive stanga dreapta, masina danseaza iar anvelopele flexeaza, zero feedback, zero control.  Cand ma intorc la jantele de 18 cu anvelope CSC5 masina devine un tanc pe senile, poti sa tragi de volan la viteze mari si actioneaza instant fara balans.

Azi am iesit la Wachau cam 1 ora de Vienna. O zona viticola, cu o veche cetate romana din anul ~1100. Am facut o tura de vreo 12 km cu urcat si coborat, am prins soare si am cumparat si baut vin.

Masina s-a comportat bine, am verificat lichidele totul la nivel, am verificat presiunea in roti totul ok, am verificat AC ca era cald, merge perfect. Consum dus intors 4.8% cu viteza medie de 85km/h.

Nu am multe poze, kilometrajul actual 92.400km.

Attached Files



#988
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 Deenman, on 30 martie 2019 - 18:20, said:

Inca nu am pus rotile de vara, dar urmeaza.
Eu le-am pus la mine imediat ce am vazut ca prognoza nu mai arata negative si zapada ... adica acum o saptamana jumate :)

#989
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am pus rotile de vara. Ca de obicei am inspectat vizual amandoua seturile sa nu am umflaturi sau cuie prin anvelope. Apoi am inspectat daca am plumbi sariti si am schimbat rotile.

La schimb port mereu cu mine manusi, o carpa si spray de frane/vaselina cuprata. am curatat atat butucii cat si locul unde roata ia contact cu butucul. Deoarece fac operatiunea asta de 2 ori pe an nu e necesar curatare cu perie de sarma pentru ca nu se umple cu rugina, iar vaselina protejeaza bine.

Maine iesim la un drum mic, la iarba verde.

De fiecare data cand revin la rotile de vara, imi aduc aminte de ce am cumparat masina asta.

Sa nu uit, din cauza ca nu doresc sa uzez aiurea bateria, nu am folosit compresorul de roti din dotare, pentru ca maine oricum trec pe la peco sa umflu rotile/verific.

Attached Files



#990
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,111
  • Înscris: 16.10.2018
Vad ca o pregatesti de vinzare... Crezi ca o poti vinde cu mai mult de 8500-9000?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate