Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Seat Leon - FR-
Last Updated: Aug 20 2022 21:21, Started by
Deenman
, Jun 23 2017 20:13
·
0
#973
Posted 19 December 2018 - 10:26
Deenman, on 18 decembrie 2018 - 19:46, said:
crossover, 4x4 doar, euro 5 sau euro 6. De la Dacia doar Duster facelift 2015+ sa fie euro 6, doar motorina, doar 4x4. sub 100.000km. Se va face chiptuning, fiindca cele 10 sec+ pt 0-100 sunt criminale pe sosea. De la altii: Toyota Rav4, Subaru Forester, Subaru Outback, Honda CR-V doar 4x4 doar 2.0 benzian 150 CP, doar euro 5 aici, ca nu ajunge bugetul. Km max 80.000. Ma intereseaza strict fiabilitatea, confortul, si faptul ca vrem sa facem niste iesiri prin Europa cu masina. |
#974
Posted 19 December 2018 - 10:33
ahahaha, yea right. Am bani sa platesc 10000 ron taxe la stat pe an pentru masina, nu imi pasa.
Si apoi nu circul in orase, cand am zis ca merg prin Europa nu merg sa vizitez orase, ci din contra, natura, munti, plaje. Nu o sa mai folosesc prea curand masina normala in orase, este pierdere de timp, pierdere de bani si stres inutil. Edited by Deenman, 19 December 2018 - 10:34. |
#976
Posted 19 December 2018 - 12:59
Deenman, on 19 decembrie 2018 - 10:33, said:
Si apoi nu circul in orase, cand am zis ca merg prin Europa nu merg sa vizitez orase, ci din contra, natura, munti, plaje. Nu o sa mai folosesc prea curand masina normala in orase, este pierdere de timp, pierdere de bani si stres inutil. Edited by max_01, 19 December 2018 - 13:16. |
#977
Posted 19 December 2018 - 13:13
Unde se interzice nu o sa merg. Nu vad care e problema. Exista și metode alternative de a circula, deci give me a break.
|
#978
Posted 21 December 2018 - 15:53
Numa sa nu o interzica in toata Uniunea ca atunci...
Edited by fotbal5, 21 December 2018 - 15:53. |
#980
Posted 22 December 2018 - 14:09
Odata la 1-2 saptamani o scot 2-5 km in rest deloc. Zici ca e masina de showroom ).
Am bagat-o la iernat iar, probabil pe anul asta nu mai iese deloc. Attached Files |
#981
Posted 30 January 2019 - 13:34
Sta dejeaba. Nu o folosim deloc. La 2 saptamani o scot 5 km minim sa nu rugineasca.
Data se vede pe ecranul multimedia : 30.01.2019 km se vad pe bord: 91528. Attached FilesEdited by Deenman, 30 January 2019 - 13:34. |
#982
Posted 30 January 2019 - 15:28
Lasă că ies acum ghioceii și începeți să mai ieșiți la plimbare.
|
|
#983
Posted 30 January 2019 - 15:30
e fan ciuperci. nici nu are rost să mai schimbi jantele iarna
|
#984
Posted 30 January 2019 - 18:25
Nu se duce bateria daca o pornesti o data la 2 săptămâni?
|
#985
Posted 30 January 2019 - 18:33
Nu-mi pasa. Am redresor in casa daca e nevoie (mic din Lidl), si daca se duce iau alta. Bateriile AGM/start-stop rezista mult mai mult decat cele clasice, pana la 300%. Eu nu folosesc niciodata start-stop, alt factor de uzura a bateriilor si a electromotorului.
Bateriile pe masinile benzina rezista mult mai mult decat pe motoare diesel, pentru ca motorul are compresie mica si nu e nevoie de aceasi forta sa invarta (stiu ca bateria are capacitate si intensitate in functie de motor dar uzura este mai mica la benzina). Ca tot am pornit discutia asta, masinile cu motor pe benzina au avantaje multe fata de diesel, dar lumea nu gandeste asa. Un motor mai usor pe puntea fata ofera stabilitate mai buna - nu supravireaza, durabilitate mai mare a suspensiei, pentru ca una e sa preiei socurile cu 860kg pe puntea fata si alta e sa preiei socurile cu 100-200kg in plus la motorul diesel. Stati linistiti, ca bucsile si suspensia sunt la fel in linii mari. Anvelopele se uzeaza mult mai repede la diesel, din cauza greutatii. La masinile electrice, din cauza greutatii anvelopele se uzeaza exagerat de repede. Noul e-tron are 2702kg!!!!!! manca anvelope ca pe cornulete. Tesla la fel, ca sa nu mai zic de cuplul imens care si el duce la frecari imense. Masina are consum optimizat, ledurile pe faruri si stopuri nu consuma mult, bateria nu are consumatori mari. Dupa cum vezi motorul are consum 0.3-0.4 litri la ralanti cu clima pornita. Costurile cu masina stand sunt foarte mici, asigurare mica + devalorizare (care deja a trecut alt prag asa ca e mica o vreme). Edited by Deenman, 30 January 2019 - 18:57. |
#986
Posted 11 February 2019 - 07:52
Sambata am facut o mica iesire la "munte". aprox 65 km dus- 65km intors.
Asa arata masinile pe aici, dupa drum, sunt "pline" cu sare, vedeti? Consum 5% sa fie. Attached Files |
#987
Posted 30 March 2019 - 18:20
Inca nu am pus rotile de vara, dar urmeaza. La 18-20 grade nu ma simt in siguranta depline cu rotile de iarna, sunt prea moi, la acceleratie mai agresiva pierd aderenta instant si scartaie. Pe autostrada la manevre mai agresive stanga dreapta, masina danseaza iar anvelopele flexeaza, zero feedback, zero control. Cand ma intorc la jantele de 18 cu anvelope CSC5 masina devine un tanc pe senile, poti sa tragi de volan la viteze mari si actioneaza instant fara balans.
Azi am iesit la Wachau cam 1 ora de Vienna. O zona viticola, cu o veche cetate romana din anul ~1100. Am facut o tura de vreo 12 km cu urcat si coborat, am prins soare si am cumparat si baut vin. Masina s-a comportat bine, am verificat lichidele totul la nivel, am verificat presiunea in roti totul ok, am verificat AC ca era cald, merge perfect. Consum dus intors 4.8% cu viteza medie de 85km/h. Nu am multe poze, kilometrajul actual 92.400km. Attached Files |
|
#988
Posted 30 March 2019 - 21:05
#989
Posted 20 April 2019 - 18:17
Am pus rotile de vara. Ca de obicei am inspectat vizual amandoua seturile sa nu am umflaturi sau cuie prin anvelope. Apoi am inspectat daca am plumbi sariti si am schimbat rotile.
La schimb port mereu cu mine manusi, o carpa si spray de frane/vaselina cuprata. am curatat atat butucii cat si locul unde roata ia contact cu butucul. Deoarece fac operatiunea asta de 2 ori pe an nu e necesar curatare cu perie de sarma pentru ca nu se umple cu rugina, iar vaselina protejeaza bine. Maine iesim la un drum mic, la iarba verde. De fiecare data cand revin la rotile de vara, imi aduc aminte de ce am cumparat masina asta. Sa nu uit, din cauza ca nu doresc sa uzez aiurea bateria, nu am folosit compresorul de roti din dotare, pentru ca maine oricum trec pe la peco sa umflu rotile/verific. Attached Files |
#990
Posted 20 April 2019 - 18:32
Vad ca o pregatesti de vinzare... Crezi ca o poti vinde cu mai mult de 8500-9000?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users