Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum inalt un Citroen C1 ?
Last Updated: Jun 22 2017 15:04, Started by
vladdy99
, Jun 20 2017 18:30
·
0
#1
Posted 20 June 2017 - 18:30
Salutare,
Am in familie un C1 care are probleme mari in a lua o simpla bordura (locurile de parcare de la bloc sunt pe un trotuar de aprox 6-7 m latime....). In trecut la o dacie 1310 a mers trecut in cartea de identitate o masura mai mare la roti. Se mai poate ? (165*60/65 in loc de 155*55)R14 Daca da, se poate pune 65 in loc de 55 Inaltime, sau 60 este maximul? Ce altceva mai pot face pt a inalta burburuza asta ? |
#2
Posted 20 June 2017 - 18:37
Nu vreau sa te dezamagesc dar nu cred ca C1 a fost proiectat sa " ia " borduri .
In alta ordine de idei , cauta un comparator de dimensiuni pe net si daca noile anvelope nu depasesc cu 2% mai mult decat cele vechi , ar trebui sa nu atinga pe dedesupt ...dar nu castigi cine stie ce ...1-2 cm pe raza Edited by JurasikMan, 20 June 2017 - 18:39. |
#4
Posted 20 June 2017 - 18:40
Vezi in talon/carte ce scrie la anvelope. La Buburuza mea (Spark) am 145/70/R13 sau 155/65/R13. Diferenta de inaltime e de 5 mm raportat la o "pierdere" de aderenta de 10 mm.
|
#6
Posted 20 June 2017 - 18:48
Inveti sa urci si sa cobori bordurile fara sa faci balans...
|
#8
Posted 20 June 2017 - 19:09
JurasikMan, on 20 iunie 2017 - 18:37, said:
Nu vreau sa te dezamagesc dar nu cred ca C1 a fost proiectat sa " ia " borduri . In alta ordine de idei , cauta un comparator de dimensiuni pe net si daca noile anvelope nu depasesc cu 2% mai mult decat cele vechi , ar trebui sa nu atinga pe dedesupt ...dar nu castigi cine stie ce ...1-2 cm pe raza Din ce am gasit, merge 60 inaltime. Asta inseamna 5mm. Bine veniti si aia..... Pololica, on 20 iunie 2017 - 18:40, said:
Vezi in talon/carte ce scrie la anvelope. La Buburuza mea (Spark) am 145/70/R13 sau 155/65/R13. Diferenta de inaltime e de 5 mm raportat la o "pierdere" de aderenta de 10 mm. Claudiu998, on 20 iunie 2017 - 18:43, said:
pierzi aderență, câștigi nițică stabilitate. Pot sa te rog de un link cu inaltatoare pt suspensii ? |
#9
Posted 20 June 2017 - 19:21
60 ăia nu sînt milimetri, sînt procente din lățimea anvelopei. De cîștigat, cîștigi cam 14 mm dar, după calculele mele, cred că nu vor accepta 165/60 în loc de 155/55 - diferența de circumferință e 5,2%. În plus vitezometrul va arăta altceva decît viteza reală, kilometrajul la fel.
Uite aici calculul. |
#10
Posted 20 June 2017 - 19:29
Pe forumul monomarca e full de 165*65! O alternativa ar fii si 155/65. Eu am zis ca 165/60 ar fi mai sigur.
Da, cred ca mai intai trebuie vazut cum pun in carte o a doua dimensiune. |
|
#11
Posted 20 June 2017 - 19:50
Sper ca diferentele nu sunt la diametru ci la raza ca raza iti ridica garda.
|
#12
Posted 20 June 2017 - 19:53
inaltatoarele pentru suspensii sunt cele mai indicate. asta daca exista asa ceva.
|
#13
Posted 20 June 2017 - 19:53
Pai cat de inalta e bordura aia. 1 cm diferenta la raza rotii nu prea are importanta cand urci bordura. La borduri de maxim 10 cm nu trebuie sa fie probleme daca le ataci cum trebuie. Cu putina experienta urci si pe 20cm, repetitia e mama invatarii
|
#14
Posted 20 June 2017 - 19:55
Legat de borduri, cand ai garda mica nu le iei frontal sau daca le iei oblic nu le iei cu rotile drepte ca dai cu botul. Le iei cu masina aproape paralel cu bordura sau la un unghi f mic si rotile bracate mult sa te sui din laterala pe bordura.
Sau poti incerca sa urci intai cu spatele. Edited by underb, 20 June 2017 - 19:56. |
#15
Posted 20 June 2017 - 19:58
vladdy99, on 20 iunie 2017 - 19:29, said:
Pe forumul monomarca e full de 165*65! underb, on 20 iunie 2017 - 19:50, said:
Sper ca diferentele nu sunt la diametru ci la raza ca raza iti ridica garda. |
|
#16
Posted 20 June 2017 - 20:09
underb, on 20 iunie 2017 - 19:55, said:
Legat de borduri, cand ai garda mica nu le iei frontal sau daca le iei oblic nu le iei cu rotile drepte ca dai cu botul. Le iei cu masina aproape paralel cu bordura sau la un unghi f mic si rotile bracate mult sa te sui din laterala pe bordura. Sau poti incerca sa urci intai cu spatele. |
#17
Posted 20 June 2017 - 20:45
Culmea e ca bordura e tesita deja de la mama ei, insa harjaie toba. Si da, din laterala se ataca.
Oricum vine vremea altor cauciucuri. O sa vad daca se poate trece la rar 60. Si da, atata geometrie mai stiu si eu. acel 5 e in jos si celalat 5 e in interiorul masinii . De aici si problema... |
#18
Posted 20 June 2017 - 20:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users