Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parere boxe si amplificator
Last Updated: Jul 20 2017 07:51, Started by
costi_cst
, May 13 2017 17:25
·
0
#55
Posted 16 May 2017 - 05:20
am inteles, perechea de boxe si amplificator pe care am postat-o la inceputul topicului nu e ce trebuie ca e o statie de putere prea mica si s-ar putea sa arda boxele,dar daca iau numai boxele,de ex. acestea http://www.electroni...-RMS_i79423.htm si o statie de la behringer,yamaha ceva,o sa fie ok combinatia?
|
#56
Posted 16 May 2017 - 07:30
Imi pare rau dar acele incinte sunt la fel de proaste ca si puterile comercializate de ei.
Au Spl mic, suna foarte prost(in special pe joase) iar fiabilitatea e 0.Nu ai ce sa ceri la niste trompete facute oe vapor. In buget restrans nu exista decat varianta sa t-i le confectionezi singur cum ti-am spus intr-un post anterior sau sa cauti ceva sh. Fara minim 2000 lei nu faci 2 boxe decente pe 15 si nici sh nu gadesti ceva sub pretul asta! |
#57
Posted 16 May 2017 - 09:54
...si totusi ,
https://peavey.com/s..._MUCH_POWER.pdf dar mai mult ca sigur si inginerii astia de la peavey tot niste tembeli sunt !!! |
#59
Posted 16 May 2017 - 10:16
#60
Posted 16 May 2017 - 11:16
ipsihi, on 16 mai 2017 - 10:16, said:
Pai de aia insist, nu vreau sa ies la pensie neinstruit ,stiu ca fizica a evoluat profund in ultimii 30 de ani dar legile de baza au ramas aceleasi !!! |
#61
Posted 16 May 2017 - 11:39
Cam despre asta este vorba !
Document 1.rtf 532bytes
6 downloads
Document 2.rtf 518bytes
2 downloads
|
#62
Posted 16 May 2017 - 11:48
So how much power do I need?
For maximum performance we recommend you use an amplifier that is capable of delivering the same number of RMS/continuous watts as the “program” rating of the speaker. So a speaker like an SP™ 5 (whose rating is 400W continuous/800W program/1600W peak) would be fine with a CS® 4000 (800 W at 8 ohms continuous). Now before you run off ... read the rest of this! This does not grant you permission to mic a kick drum into this speaker with this power level available without taking other precautions. If you go for maximum performance you must provide optimal operating conditions. You must limit the amount of low frequency energy being sent to the system with a high-pass filter. You must ensure that you are not clipping the mixer or any processing gear ahead of the amplifier. And the lack of seeing a flashing clip LED does not necessarily ensure that! If you are looking for a recommendation so that you would be relatively free of blowing up the speaker under almost any real world condition, you should pick an amplifier that can deliver the continuous rating of the speaker or a little less. In this case, 400W continuous at 8 ohms (such as a CS® 1400) or a little less … remembering that it is always possible to be struck by lightning, even though not likely. Eu stiu ca sunt un mos incapatanat si retrograd , dar s-a schimbat si limba engleza intre timp ? Concluzia mea e ca raportarea putere/difuzoare este relativa si tine strict de aplicatie, in cazul de fata subiectul fiind un home user cu un amplificator de 70W care cauta niste boxe potrivite . http://www.crownaudi..._power_required eu am bagat in ordine : 10m 100dBSPL 105 dB 3dB headroom ce rezulta vezi si singur . |
#63
Posted 16 May 2017 - 12:07
Lucrurile sunt(si nu sunt) simple. Ai doua situatii:
1.Vrei sa protejezi boxele nelivrandu-le puterea maxima admisa sau peste dar bagand distorsiuni la greu cand amplificatorul e impins la maxim si gafaie saracu'. Caz in care sinusoida se transforma in portiuni cu linii orizontale=distorsiuni=difuzoare arse la sigur. Adaugand la acestea si o sursa "economica"(a se citi proasta) in clasa D ,rezultatele nu sunt bune atat dpdv al calitatii sunetului cat si a protectiei boxelor. 2.Ai o rezerva de putere suficienta de la amplificator astfel incat sa nu ai distorsiuni la volume mari .adica sunet curat. Si in cazul asta vezi la fata locului cam unde sa te opresti cu butonul de volum pt. o relativa siguranta. Eu zic ca a doua situatie e mult mai avantajoasa dpdv strict a calitatii sunetului dar si a protejarii echipamentului. Edit: Recent am vazut doua JBL cu twetere prajite. Boxele suportau 150W iar bietul amplituner Kenwood livra 2x50. Si asta e doar una dintre zecile situatii intalnite in ani de zile. Desigur ca exista si amplificatoare de puteri relativ mici bine construite cu protectie anticlipping ,a se vedea NAD 325 BEE care poate conduce si boxe mari fara probleme. |
#64
Posted 16 May 2017 - 12:22
Pai in cazul de fata nu discutam de performanta sau excelenta in audio proffesional, iti garanteaza cineva ca in mijlocul spritzului nu vine un amic mai tare de urechi sa-ti arate cum iese fum din difuzoarele tale egale cu 1/2 din ce stie amplificatorul . In aplicatii profesionale ai un control strict asupra puterii , acasa cine te limiteaza ?
|
|
#65
Posted 16 May 2017 - 12:25
Quote acasa cine te limiteaza ? Fara gluma acum ,tocmai de aceea s-a stabilit acel raport de 1/1 pentru aplicatiile audio "casnice". |
#66
Posted 16 May 2017 - 12:49
De acord cu tine dar in conditiile in care ce scrie in specificatiile difuzorul corespunde 100% cu realitatea, asta costa ,mai ales in Romania unde watt'ul si SPL'ul cresc pe hartie mai vartos decat in basmele lui Ispirescu, Am niste monitoare DENON SC-35B de 50W RMS de v-o 12 de ani, niciodata forjate cu mai mult de 20W din Akai'ul meu de doua ori mai batran , AM 2350, anul trecut a cazut un difuzor de bass si am cautat ceva compatibil ca specificatii si dupa ce am cheltuit fara rezultate echivalentul a 2 perechi noi de monitoare am dus difuzorul la rebobinat.As fi facut-o din prima dar meseriasul in care aveam incredere era dus in pribegie.Acum suna ca nou si nu cred ca le-as schimba cu altceva decat in caz de forta majora.
Edited by ipsihi, 16 May 2017 - 12:50. |
#67
Posted 16 May 2017 - 13:16
Corectiile de ton si bas iarasi omoara difuzoarele. Sunt unele amplificatoare care au la treble +- 10dB. 10dB in plus pt.tweetere e enorm.
|
#68
Posted 16 May 2017 - 14:11
Asa este in cazul meu, dar pe inalte nu am avut nici o problema, pe deasupra le abuzez si cu un EQ la 9 benzi de la acelasi brand ,sunt fan vintage Akai ,singurul digital din linie e un Akai CD 1100, restul e old school , pick-up, ,deck'uri, un gx 747, gx 635D, gx 77, o strutocamila open source project fost rostov la vremea lui ,acum mai mult akai, un deck gx95 si altul mai 'primitiv ,un gx R66, 2 pick-up-uri ,evident tot Akai. Dupa v-o 35 de ani de cochetareala in audio as spune ca stiu cu ce mananca subiectul .
|
#69
Posted 16 May 2017 - 14:24
ipsihi, on 16 mai 2017 - 12:22, said:
Pai in cazul de fata nu discutam de performanta sau excelenta in audio proffesional, iti garanteaza cineva ca in mijlocul spritzului nu vine un amic mai tare de urechi sa-ti arate cum iese fum din difuzoarele tale egale cu 1/2 din ce stie amplificatorul . In aplicatii profesionale ai un control strict asupra puterii , acasa cine te limiteaza ? Tu te crezi ca la combina unde invarte nea ion de roata aia de volum pana se pluctiseste si gajaie boxele ca naiba. La sculele PA nu se regleaza volumul din ampluficator/amplificatoare. In pro audio sunt rackuri intregi cu puteri care deservesc grupe de cabinete structurate pe mai multe cai. Aceste puteri sunt in spatele unor crossovere si sau procesoare de sunet care controleaza taierile de frecventa, pantele,nivelul,fazarea si delay precum si procesare avansata de compresie,eq,limiter etc... Pe langa asta si amplificatoatele au potentiometre pentru corectia nivelului de intrare. Volumul se regleaza din mixer.Acolo ai vumetru pe master. Procesarea si si corectiile de nivel de pe puteri sunt reglate in asa fel incat cand bate vumetru de pe master in 0db sa nu se depaseasca puterea nominala pe nici un cabinet. |
|
#70
Posted 16 May 2017 - 14:34
geo123, on 16 mai 2017 - 14:24, said:
Bai frate dar ce incapatanati sunt unii. Tu te crezi ca la combina unde invarte nea ion de roata aia de volum pana se pluctiseste si gajaie boxele ca naiba. La sculele PA nu se regleaza volumul din ampluficator/amplificatoare. In pro audio sunt rackuri intregi cu puteri care deservesc grupe de cabinete structurate pe mai multe cai. Aceste puteri sunt in spatele unor crossovere si sau procesoare de sunet care controleaza taierile de frecventa, pantele,nivelul,fazarea si delay precum si procesare avansata de compresie,eq,limiter etc... Pe langa asta si amplificatoatele au potentiometre pentru corectia nivelului de intrare. Volumul se regleaza din mixer.Acolo ai vumetru pe master. Procesarea si si corectiile de nivel de pe puteri sunt reglate in asa fel incat cand bate vumetru de pe master in 0db sa nu se depaseasca puterea nominala pe nici un cabinet. Cred ca nu ai inteles pasajul pe care tocmai l-ai citat. Mai incearca !!! |
#71
Posted 16 May 2017 - 16:00
ipsihi, on 16 mai 2017 - 14:11, said:
Asa este in cazul meu, dar pe inalte nu am avut nici o problema, pe deasupra le abuzez si cu un EQ la 9 benzi de la acelasi brand ,sunt fan vintage Akai ,singurul digital din linie e un Akai CD 1100, restul e old school , pick-up, ,deck'uri, un gx 747, gx 635D, gx 77, o strutocamila open source project fost rostov la vremea lui ,acum mai mult akai, un deck gx95 si altul mai 'primitiv ,un gx R66, 2 pick-up-uri ,evident tot Akai. Dupa v-o 35 de ani de cochetareala in audio as spune ca stiu cu ce mananca subiectul . Akai-ul ala care il posezi am impresia ca e cu tranzistoare discrete pe finali. Urmatoarele modele ,ale cu potentiometre liniare, au introdus mult hulitele stck-uri pe finali ,un fel de integrate si sunau destul de precar. Gx 75 am avut eu, 747-le il are un amic. Modelul cu DBX. Si ca sa ai cunostinte mai complete despre sunet trebuie sa fi avut contact ,chiar si marginal ,cu sonorizari si PA-uri nu doar cu HI-FI home si monitoare de studio. Edited by edigee, 16 May 2017 - 16:02. |
#72
Posted 16 May 2017 - 18:27
ipsihi, on 16 mai 2017 - 14:34, said:
Cred ca nu ai inteles pasajul pe care tocmai l-ai citat. Mai incearca !!! @geo123 nu a scris prostii, asa ca ar fi de folos ( tuturor ) sa ne temperam primele reactii. Exista limitare la butonul de volum si acasa - de exemplu, incepand de la un anumit nivel SPL, te opresti daca vrei sa ramai cu timpanele intregi. In cazul particular din citatul tau, "daca vine in mijlocul spritzului un amic mai tare de urechi si pune mana pe buton", nimic nu te opreste sa-i dai una peste mana si scapi si cu timpanele intregi si cu boxele nearse. Sau poti sa-l trimiti acasa la el sau la un control ORL. Edited by bibiaudiofil, 16 May 2017 - 18:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users