Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...
 

2017 Ford Kuga ST Line

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
343 răspunsuri în acest subiect

#325
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.239
  • Înscris: 12.12.2011

 Tyby, on 12 noiembrie 2019 - 09:13, said:

Zi zau, ca Sandero cu 0.9 TCe (unul dintre cele mai puturoase motoare de ascutitoare de pe piata) si portbagaj de 320 l e o alegere mai buna decat un Ecosport cu Ecoboost 1.0 / 125 CP si portbagaj de 335 l! Posted Image

PS: am un Ecosport 1.0 125 automat in familie. NU e puturos, insa DA, e motor supraalimentat pe benzina.

Zic zau, portbagajul la Ecosport e mai inalt, spatiul in plus e castigat prin podeaua aceea mobila. Pe mine ma interesa lungimea portbagajului, la care Sandero castiga. E inalt si cam atat, instabil pe viraje, la franari mai violente nu mai repet ce am scris mai sus. Anyway, sunt relatarile mele, parerile mele.

Sa va bucurat de el! Cat mai multi kilometri!

#326
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001

 alllecku, on 12 noiembrie 2019 - 09:36, said:

Suzuki SX4 SCroos sau Duster, poate, dar si astea sunt limitate dpdv al spatiului interior.
Focus, asa cum a mentionat "the_same " nu se incadreaza in dorintele mele. Vreau ceva mai inalt, ca altfel raman la Octavia mea. :)

SX4 si Duster sunt tot pe-acolo ca si spatiu. Focusul este destul de compact, insa nici Kuga - fiind pe platforma de Focus - nu e departe (am avut / am doua, si nu-s nici eu micut! :peacefingers:)

Pai da bre Corcodel, dar de aici pana la a spune ca "mai bine Sandero" - o masina mai mica, mai slab dotata, mai puturoasa - e ceva drum! :peacefingers:

PS: nici mie nu-mi place portbagajul de la EcoSport, insa profilul utilizatorului este cu totul altul. Nici la Kuga nu m-a satisfacut in mod deosebit.

#327
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.008
  • Înscris: 06.04.2007

 corcodel10, on 11 noiembrie 2019 - 22:37, said:



Decat Ecosport ala, mai bine Sandero. Am mers cu un Ecosport d-asta, 1.0 si 125 cp, accelerezi la ea pana iti vine rau, face viteza greu, e instabila, cand pui frana, fiind inalta, dai cu nasul de parbriz. Portbagajul e o gluma, da' o gluma d-aia buna de razi pana maine. Ma asteptam la mai mult de la motorul asta.
Comentez numai la motorizare, pt ca restul aspectelor sunt discutabile.
Ecoboost are o curba de acc mai lina, incepe slab si mai tare dupa jumatea cursei,  de unde si senzatia lasata ca e slab chiar si cel de 125 cp.
La polul opus e TSI care are o curba agresiva de acc, incepe tare, pune cuplu tare si la o mica acc, dar continua mai slab. Pe 2000-3500 rpm e f fain, da senzatie de putere mai mare. Dupa 3500 rpm ...am ramas un pic dezamagit, isi pierde din nervozitate, nu mai are acelasi zvac.
Treaba de preferinte, vad ca majoritatea prefera curba asta mai agresiva de acc.

#328
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.239
  • Înscris: 12.12.2011
Am comparat cu tsi-ul meu. Ai dreptate în totalitate, totul, până în 4000 de ture, se rezolvă la tsi. Eeee, la ecoboost a trebuit turat mai sus, implicând astfel un consum mai mare (cred). Nu m-a interesat asta, eram curios de cum merge mașina. Și, m-a cam dezamăgit. Dar, repet, e strict părerea mea. Nu vreau să poluez pe aici.
Îi cer scuze inițiatorului, pe această cale🙂

#329
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.008
  • Înscris: 06.04.2007
Ecoboost consuma mai mult ca TSI.
Pe turatii mari e o idee mai vanos decat tsi, pe turatii normale de lucru 2000-3500 rpm, TSI da clasa.

#330
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
In weekend am trecut si de 125000 km cu bine, ziceam eu. Saptamana trecuta am lasat masina cu contactul pus vreo 10 min si cand am dat sa o pornesc, nimic. Nici macar nu a invartit motorul si a trebuit sa o pornesc cu cabluri. Am zis ca am lasat contactul pus prea mult, cu prea multi consumatori si asta ar fi fost cauza. Primele dubii in privinta bateriei au aparut acum vreo 2 luni, cand am observat ca Start/Stop a intrat in vacanta si nu vrea sa mai faca treaba, lucru care nu m.a dernajat ci m.a bucurat ca ma scutea de apasarea lui la fiecare pornire a motorului. Cand am facut revizia, am semnalat acest lucru si i.am rugat sa verifice bateria. Cred ca a uitat sa o verifice, sincer... ca mi.a spus ca are incarcare 96%. Zilele trecute, fiind putin mai frig, la prima pornire am observat ca invartit putin motorul si apoi a pornit. Alaltaieri dimineata am fost la Ford, sa.mi iau un set de stergatoare noi si pentru un test de baterie si surpriza! Bateria avea incarcare 50% dupa aproape 100 km facuti pana am ajuns la ei. Situatia e aiurea avand in vedere ca masina are abia 2 ani si jumatate si 125000 km, deci ar fi trebuit sa fie destul de incarcata. In concluzie, azi am schimbat bateria originala cu una Varta Blue Dynamic EFB 75Ah 730A.
Stergatoarele inca nu le.am schimbat, ca inca fac treaba, dar daca ploua pe timp de noapte atunci treaba nu mai e atat de buna. Sper sa trec cu ele de zapada si gheata ce se va forma pe parbriz iarna asta, ca parca nu ma indur sa le stric din prima.
Acum cateva luni am facut un mic upgrade masinii, cu o camera de bord, dupa ce mi.a fost retinut permisul de conducere pe motiv ca as fi trecut pe culoarea rosie a semaforului. Initial voiam sa o leg direct la bateria masinii, dar pana la urma am alimentat.o de la priza de 12V.
Camera este Bluskysea B1W 1080p 30fps cu card 64GB.

Fișiere atașate



#331
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Avand in vedere temepraturile scazute ce urmeaza sa vina, vineri am decis sa schimb anvelopele de vara Pirelli Scorpion All-Season, cu cele de iarna Nokian WR A4 la 129880 km. Numai bine, ca aseara au cazut primii fulgi de zapada. Pana acum am parcurs in jur de 38000 km cu cele de vara si se prezinta cu o uzura destul de mica, cred ca vor duce lejer 70-80000 km. Dupa un sezon de "purtat" Pirelli, sunt chiar multumit de alegerea facuta si pentru sezonul cald, tot Pirelli voi pune cand se vor toci acestea.

Fișiere atașate



#332
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Joi pe 13.02. am avut programata revizia, ca aveam in plan sa fac un drum de vreo 3500 km, dar s.a anulat. Asa ca, la 134084 am facut revizia care trebuia facuta la 140000. Am decis ca masina a adunat cativa kilometri parcursi pana acum si sa o rasfat cu un schimb de ulei si filtre o data la 15k km si nu la 20k/30k km asa cum vine planul de revizii, plus ca mai e putin si dupa 150k masina iese din garantie si caut sa o verific mai des.

#333
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Ieri masina a implinit 3 ani de cand e in posesia mea si 137282 km. Desi au trecut 2 luni de cand n.am mai scris, km nu prea a mai facut, din cauza starii de urgenta si a faptului ca dupa revizie a stat mai mult prin servicrle din cauza unui update nereusit la SYNC. Baietii de la SF TEX s.au comportat si de data asta ireprosabil si au facut tot ce au putut pana au rezolvat problema. Am mai avut cateva iesiri de 70-100 km sa mai rezolv una-alta, in rest se prafuieste in parcare. Vand am intrat in iarna, ma gandeam ca pentru sezonul urmator trebuie sa.mi caut anvelope noi de iarna, ca aveam planificate vreo doua plimbari mai mari care s.au anulat si ceva km pe care ii faceam in mod regulat, dar intre timp am trecut la adidasii de vara(Pirelli Scorpion All-Season) si am pus la pastrare bocancii de iarna, pentru sezonul urmator.
Per total sunt foarte multumit de masina, uzura interiorului se prezinta foarte bine(am vazut cazuri pe forum cand la km foarte putini aveaua uzura accentuata), inca am pe masina totul din fabrica(brate, bucse, amortizoare, discuri, etc.).

Fișiere atașate



#334
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Daca la ultima postare spuneam ca per total, sunt multumit de masina, acum nu mai pot spune acelasi lucru, din moment ce asptept platforma, pentru a doua oara in 600 km. Au mai trecut cateva luni, iar kilometrii au ajuns la 147645. Masina a mai mers foarte putin, avand in vedere faptul ca au trecut aproape 4 luni de la ultima postare. Problema update.ului nereusit la SYNC s.a manifestat astfel: la 3-4 zile de la incercarea de update, masina incerca sa efectueze apel de urgenta, ca a detectat ca am facut accident. Tot meniul din SYNC era al unei masini electrice, cu scaune multi-contur si alte dotari care nu exista pe Kuga. Dupa incercari repetate si multe zile state prin service, s.a reusit update.ul SYNC.ului si totul a revenit la normal. Pentru o saptamana. Apoi, am luat.o de la capat. Am facut din nou programare la SF TEX, am dus masina la ei, cand m.am dus sa ridic masina, am primit vestea ca mi se va schimba pe garantie modulul SYNC si sa facem o programare dupa ce vine piesa. Intre timp, la cateva zile, completez cu lichid de parbriz si observ ca nivelul antigelului in vasul de expansiune era la minim. Completez la nivel, a doua zi verific iar nivelul antigelului scazuse. Completez dimineata la nivel, la pranz ma uit iar la nivel, observ ca mai era foarte putin in vas. Pun la nivel si ma duc la cei de la EST MOTORS, la Braila. Pana am ajuns la ei, deja scazuse nivelul la minim. Las masina la ei si primesc telefon ca aveam un furtun ciupit si pe la el pierdea antigel. Insist sa verifice mai amanuntit sa nu fie de la pompa sau din alta parte si imi spun ca au verificat bine si ca imi schimba furtunul pe garantie. Astept 5-7 zile lucratoare, schimba furtunul, ma duc sa intreb de masina si primesc urmatorul raspuns: "dupa ce au schimbat colegii furtunul, au observat ca a a inceput sa curga tare pe la EGR. Trebuie sa vi.l schimbam si pe acela". Ma apucasera toti nervii, cand eu stiam cat am insistat sa verifice bine. Mai astept 5-7 zile lucratoare, merg sa ridic masina, parcurg 55 km, cand intr.o depasire, masina nu mai avea putere si primesc mesaj "Engine service now". Trag pe dreapta si motorul meu facea baie in antigel din cauza termostatului care crapase la propriu. Sun dupa platforma si le duc masina inapoi. Astept alte 5-7 zile lucratoare sa vina piesa, vine dupa vreo 10 zile, si vinerea care a trecut, ridic masina de la ei cu capacul care mascheaza carligul de tractare lipsa si observ ca masina parca nu mai avea puterea de dinainte. Imi zic ca poate are nevoie de un drum lung, un filtru schimbat, ceva.. Asteptam un telefon de la Calarasi sa ridic ceva de acolo si voiam sa dau o fuga si pana la Constanta cu ceva treaba. Asadar dupa 500 de km facuti prin jurul orasului, ma pun cu ea la drum sa vad cum merge. Asa cum mi se parea si inainte, masina nu mai avea putere. Trebuia sa ma pregatesc de depasire cu 2-3 secunde inainte, ca sa am timp si sa nu incurc pe cineva. Tot aveam un pitic pe creier care nu.mi dadea pace, ca de ce nu trage masina. Trecand de Harsova spre Constanta, este o portiune dreapta putin in vale. Fiind libera portiunea asta de drum, am zis sa vad cum accelereaza. Abia s.a tarait pana la 180, fiind si drumul in vale, cand am primit in bord un calduros "Engine service now". Trag pe dreapta intr.o alveola, ridic capota iar sub vasul de expansiune aveam numai antigel prin compartimentul motor. Ma uit la roata dreapta fata, era plina si ea de antigel. N.are rost sa mai relatez ce ganduri de bine mi.au trecut prin cap legate de cei de la EST MOTORS Braila. Am sunat la Ford Asistenta sa.mi trimita o platforma fiind mai departe de Braila si acum cand scriu, inca astept sa vina masina de la Braila.
Sper ca nu i s.a facut de.un maritis, ca aveam de gand sa convietuim mai mult si chiar mi.ar parea rau sa o dau. Inca sper ca a intrat pe mana cui nu trebuie si si.a batut joc de mine si de ea.

#335
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.070
  • Înscris: 20.06.2005
Personal pe cei de la <<EST MOTORS Braila>> i-am vazut cum au pus ulei de motor de la Toyota mea in cutie la Ford. Initial am zis ca mi sa parut, dar dupa ce am judecat la rece mi-am dat seama ca asa a fost. Sa vezi ce intrebari isi va pune saracul ghinionist in caz de ii pica cutia.

Tot astia de mai sus mi-au crapat si geamul la machineta mea cand au schimbat bujiile. Cu toate reclamatiile mele am ramas cu baguba :( .

Mi-a sarit in ochi numele. Asa ca feriti-va de ei.

Drumuri line.

#336
sgabriel19

sgabriel19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 25.12.2018
Eu am plecat de la Est Motors fără trusa medicală fin portbagaj și cu mașina “reparata” de plângi cu vorbe.

#337
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Nu as fi mers la ei daca nu as fi completat asa mult antigel in atat de putini km. Mi.a fost teama sa mai merg pana la Galati. Ii cunosc demult, ca am dus si masini Toyota la ei in service si am mai avut show.uri pe acolo. Dar ma gandeam ca ce mare lucru poate fi sa rezolve problema asta. Uite ca la mai bine de o luna, tot cu masina pe platforma merg..

#338
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Oamenii sunt pe treaba lor, si prin comunitatea Toyota li se dusese vestea privind "competenta" incredibila de care pot da dovada. Problema in cazul asta nu cred ca e masina, ci ciocanarii care lucreaza la ea.

#339
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 399.554
  • Înscris: 08.10.2015
Est Motors sunt praf. Sunt numai cârpaci pe acolo. De la ei doar cumperi mașină, nu-i faci reviziile ori s-o repari.

#340
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017

 closchkutza, on 12 august 2020 - 09:34, said:

Problema in cazul asta nu cred ca e masina, ci ciocanarii care lucreaza la ea.

Eu sunt multumit de masina, dar cred ca a ajuns pe mana cui nu trebuie. Ieri am dus.o  la Galati, la SF TEX.

 G&#045;Ionel, on 12 august 2020 - 20:57, said:

Est Motors sunt praf. Sunt numai cârpaci pe acolo. De la ei doar cumperi mașină, nu-i faci reviziile ori s-o repari.

Nici macar sa o cumperi. Mie mi.au dat oferta de pret mai mare cu 2 sau 3 mii de euro decat cei de la SF TEX. Cereau 40000 pe un Ford Edge care avea interior de stofa, fara trapa si alte dotari, iar la SF TEX am gasit unul full cu 43000.

#341
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
GC (si ceilalti), incercati sa mergeti cu masina intr-un service unde cunoasteti pe cineva, si despre care aveti oarece feedback. Nu-i cunosc pe cei de la Est, dar ceva nu suna bine la povestea de mai sus.

Nu cred ca e masina de vina, la 150.000 km NU mai este noua, si - cand faci relativ multi km / an - stresul la care este supus masina (si piesele si subansamblele) este sensibil mai mare. Si deh, se mai strica si ele.

La Edge m-a lasat fulia alternatorului la 100.800 km, cred ca e prima data cand imi vad masina pe platforma, de cand am blocat ECU de la Mk1, in 2010 (sunt aproape 500 k de atunci! :w00t:). Dar in ultimele luni am facut cam 2.000 km / saptamana, mai toti in stres, cu viteze si presiune mari pe masina. Asa cum au spus si baietii de la Tiriac: nu viteza mare (160-170) este cauza caderii fuliei, dar poate ajuta. :peacefingers:

#342
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 413
  • Înscris: 23.02.2017
Sunt constient ca masina nu mai este ca noua, avand 150000 km. Dar asa cum am spus mai sus, am dus.o la Braila din cauza faptului ca pierdea destul de mult antigel in km foarte putini si mi.a fost teama sa merg cu ea chiar si pana la Galati, unde s.au realizat toate interventiile asupra masinii.
Intre timp, masina zace in parcare la Galati si am dat de o hartie facuta in garantie, de cei de la EST MOTORS Braila in care spunea asa: Termostat blocat. Motorul supraincalzeste. Aceasta hartie a fost facuta dupa ce m.a lasat prima data in drum si am dus.o la ei cu platforma. Va atasez o poza si cu termostatul, sa vedeti cat de "blocat" era.

Fișiere atașate



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate