Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Seat Toledo 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#55
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Kamikaze la 140 pe autostrada ?
Noroc ca din cate am vazut si pe la noi majoritatea nu gandesc ca tine si nu merg cu 110 pe autostrada deoarece nu trebuie sa ai motoare puternice pentru acest lucru. Motoare puternice iti trebuiesc pentru celelalte drumuri, dar asta o sa o intelegi cand o sa conduci o astfel de masina si o sa vezi cat de usor ajungi de la 80 la 130 in sub 6 s si asta nu constituie un teribilism, nu pui in pericol pe cel din sensul opus si ajuti si la fluidizarea traficului ca nu mai ingrosa dopurile din spatele vreunui TIR.
Pana atunci nu are rost sa mai poluam topicul cu aceasta discutie deoarece nici tu nu-ti vei schimba parerea despre cum se merge pe sosea si nici eu pe a mea. Totul este ca inițiatorul sa vada care stil i se potriveste mai bine la aceasta masina.

View Post_R_A_D_U, on 19 februarie 2017 - 11:38, said:

Daca s-ar respecta distanta si viteza legala, n-ar fi stirile de la ora 5. Din intimplare, sau nu, acolo apar numai accidente de masini cu "cai multi", depasiri in tromba si soferi incepatori sau in stare de ebrietate. Cine vrea sa moara, ok, problema e ca mai omoara si pe altii ce conduc prudent, cu masini nu asa puternice ca ale lor.
Vad ca zici ca ai venit din strainatate... De curiozitate, acolo mergeai cu viteza legala? Aaaa, inca ceva, nu cred ca e un capat de tara daca, pe autostrada sa zicem, in loc de 130, mergi cu 110. In fond, daca asa te simti in siguranta, nu vad care-i problema. (Vezi primul alineat)
Cu totii ne dorim trafic aerisit, sosele bune si rapide dar, in loc sa facem ceva in acest sens, mai mult incurcam. Daca pe o nationala "sufocata" bara la bara, se gaseste un "baetas" cu motor puternic ce depaseste pe linie continua, iasa din decor sau loveste pe altcineva, ca se grabea, mai mult incurca... Ambuteiaj,  blocaj, politie, salvare, pompieri... In Germania "der Stau" iti zice ceva? Eu ma loveam aproape saptaminal de el deoarece si acolo mai sunt viteji... Deci, se poate si la case mai mari.
,

Si care e limita legala pe autobahn in Germania ? Oricum vad ca nu intelegi ce scriu eu asa ca nu ma mai obosesc sa-ti raspund si tie. Condu si altceva decat Skodita aia de 75 CP si apoi mai discutam. Oricum eu n-am scris nicaieri ca fac depasiri pe banda continuă, dar ma rog vii si tu cu ce argumente poti.

View Postcobi1, on 19 februarie 2017 - 11:59, said:

Iar poluati un jurnal de bord cu ineptii de soferi extraordinari ; de ce dracu nu deschideti un topic unde sa va varsati frustrarile de romani la volan ??

Pai.... nu prea sunt multi soferi extraordinari pe acest forum. Nu vezi ca pe majoritatea ii preocupa consumul ? De ce soferi extraordinari vorbim cand nu merg macar pe autostrada cu 130 km/h ?

Edited by fortzoso, 19 February 2017 - 12:17.


#56
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View PostLauCalin, on 19 februarie 2017 - 10:52, said:

In primul rand nu am spus ca masina mea este o bijuterie tehnica. In al doilea rand, nu stiu unde gasesti tu carutele alea si tractoarele. E drept ca merg mai mult pe drumuri europene, dn1, a1 si a2. Nu mai sunt ca acum 10 ani. Merg de cateva ori pe an pana la turnu severin (a1, slatina, craiova, severin) si nu cred ca am vazut 3 carute in cei 10 ani de cand fac drumul ala si la fel si pana la Galati (a2, drajna, slobozia, braila).
Ce as castiga daca as merge pe autostrada cu 130-140 sau pe DN 1 cu 120 km/h? Nu ajungi mai devreme la destinatie, decat daca faci nebunii in trafic, adica depasiri riscante de exemplu. Suntem o tara fara sosele, dar cu soferi carora le place sa "dea talpa". Avem una dintre cele mai mari rate de mortalitate in accidente rutiere din Europa, datorita drumurilor si a marilor soferi romani.
Iar daca tu consideri ca, mergand cu 110-120 km/h pe autostrada, 100 km/h pe alte drumuri,   unii incurca traficul ca au masini cu motoare prea mici (Posted Image)... in cazul asta cred ca tirurile si camioanele ar trebui interzise pe sosele, ca n-au dinamica nici macar a a unui Logan de 1.2, nu pot decat sa-ti zic... ok. Drumuri bune!
PS: nu te imbogatesti mergand mai incet si economisind 0.5 litri de benzina la 100 de km. Nu despre asta e vorba. Posted Image

  Sa mergi cu 110 pe autostrada, chiar incurci traficul, pentru ca pur si simplu nu ai cum sa stai doar pe banda 1. Si de regula cei care abia se tarasc cu 100 110 pe autostrada adorm pe banda 2, sau atunci cand fac o depasire pe banda 2, nici in ruptul capului nu ar accelera ca sa devanseze.
Accidentele in Ro sunt pricinuite preponderent de drumuri proaste, soferi beti, soferi care adorm la volan, soferi neatenti, prosti etc. Nu masina puternica produce accidentul.
Eu cand ies cu Tesla extraurban, am observat ca desi nu mergi cu 200 des, totusi ajung mai odihnit la destinatie, spre deosebire de celelalte masini care desi nu sunt carute, totusi obosesc mai mult la depasiri pe un drum national. SA fim seriosi, ca nu majoritatea dn-urilor sunt hiperaglomerate, nu stiu unde mergeti voi cosntant cu 100 la ora, cand pentru o medie de peste 90 Bucuresti-Timisoara, trebuie sa ai masina potenta si sa mergi vioi spre foarte vioi.
Bucuresti-Severin am facut sub 3 ore cel mai putin, insa de regula intre 3 ore jumate si 4 ore, deci ce povestiti voi cu viteza constant 100 pe dn, sunt basme.
  Pana la urma, eu nu ii inteleg pe cei care fac un tel din a vedea cat consuma o masina, este aceeasi psihoza de la cei cu Prius, care stau cu ochii pe vitezometru si abia se taraie, ca apoi sa posteze pe forumuri consumuri de 2 in oras.  
Masina te costa sa o detii incomparabil mai mult, inclusiv deprecierea in primii 3 ani, decat 1-2 litri la suta de kilometri in plus sau in minus. Si pana la urma mai e si placerea de a conduce, aspect dupa parerea mea cel mai important.

#57
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
O sa va rog sa incercam pe cat posibil sa nu ne indepartam(prea mult) de la subiectul topicului.

In alta ordine de idei nu stiam ca masina are hill hold. E chiar misto chestia asta, imi place. Si ce e bine e ca am vazut ca si Dacia are hill hold. Foarte bine ca evolueaza tehnologia.

Ca intreba cineva mai sus daca are navi. Nu are navi, nu cred ca merge pus pe tipul asta de Media Sistem(inca nu sunt sigur de afirmatia asta).

In viitorul apropiat planuiesc sa pun folie la geamuri si cand vine vara jante de aliaj (probabil de 16).

#58
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Incet incet o sa investesti in ea de mai bine o luai gata configurata pe alta echipare Posted Image

#59
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Navi eu folosesc Google maps, dar Ford are Android Auto pe SYNC3. Cei de la VW stiu ca au un sistem de mirroring dar trebuie sa vezi in cartea tehnica sau in setari daca si al tau are asa ceva si daca are atunci nu mai esti limitat doar la google maps ci poti folosi orice aplicatie de navigare de pe telefon indiferent ca telefonul tau este cu android sau nu.

Edited by fortzoso, 19 February 2017 - 12:56.


#60
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,625
  • Înscris: 15.06.2007
Pacat ca nu se afiseaza poza.
Drumuri bune sa ai.
Niste detalii? Pret initial , discount, pret final?

View PostTruculMagic, on 17 februarie 2017 - 23:43, said:

Multi km fara incidente.

Are suspensie spate multilink ?


Chiar conteaza cum este suspensia?   E ca si cum ai intreba daca in spate are frane pe disc sau pe tambur. Defapt tot acelasi lucru il face. Omul a zis clar ca are motor de 1.2 tsi si nu de 5L biturbo, ca sa aibe cele mai scumpe "smecherii" pe masina.
Poate are arcuri cu foi sa poata cara saci cu ciment.

View Post41ex, on 18 februarie 2017 - 00:41, said:

nu e fabricata in spania? :( nu-mi place trendul asta al masinilor, incep toate sa arate a "hibride" sau americane, prea inaltate, mai ales fata.
vezi la climatronic sa apesi econ acum iarna. :D
Aia cu eco era mai demult. Acuma are "auto" si stie singura cum sa faca sa fie bine. Sau on/off.



View Postmax_01, on 18 februarie 2017 - 10:09, said:

Leonul nu are puntea spate independenta, printre altele, ca sa nu faca concurenta prea mare Golfului.
Fix de aia. Nu ca sa fie mai ieftina, ci au insistat sa o faca mai "proasta". De parca profitul net de pe fiecare golf, skoda sau seat nu ar ajunge fix in aceleasi buzunare?

#61
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,625
  • Înscris: 15.06.2007


View Post_R_A_D_U, on 18 februarie 2017 - 21:07, said:


Un lucru e clar: si Seat si Skoda sunt SUB VW. Dar Seat e sub Skoda (n-o zic eu, o zic specialistii, clientii, cifra de vinzari).
Pai si nu era normal? Adica de atata calitate ai in anumot pret. Ar fi si culmea sa fie una mai buna ca alta si pretul sa fie mai mare la cea mai "slaba".  Defapt e aiurea sa folosim termeni de genul "mai prost", "mai slab". Pretul e tot ce conteaza. Au ei grija sa calculeze pretul corect. Inca nu am auzit de "țepe" in domeniu" sa cumpere careva Audi nou din reprezentanta la pret de BMW nou cu dotari identice.


#62
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,625
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmariovrs, on 19 februarie 2017 - 07:58, said:

Bravo pentru masina.
Eu nu stiu de unde scot astia de la Renault preturile alea pt. un Logan, care e vai mama lui pe langa un Seat. Sau cum dracu sa dai 12-13 mii pe un Logan cand sunt atatea alternative serioase pe piata..
Daca Loganul avea scaunele de la o marca mai serioasa,  in loc de inventii de genul " cum am scos 2 suruburi si am scazut pretul de productie cu 1,5 euro" probabil ca aveam unul in fața casei.  Poate's chestii de gusturi si obisnuinta.

In poza asta, daca nu esti atent la becuri, ai putea usor sa confunzi masina cu o jetta

Pe alb, macar vezi ce faci pa spalatorie. A mea e neagra, si cand speli nu sti ce faci. Abia la uscare vezi ca ai uitat sa speli ici colo.

#63
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

View Posttfmercedez, on 19 februarie 2017 - 13:15, said:

Pacat ca nu se afiseaza poza.
Drumuri bune sa ai.
Niste detalii? Pret initial , discount, pret final?

Discount aprox 1550€. Eu am avut un buget dupa care m-am ghidat sa iau masina. Initial am vrut o buburuza de oras dar am vazut ca la aprox aceiasi bani pot avea o masina spatioasa , cu dotari suficiente pentru mine am zis ok, mai ales ca alta masina nu mai am, am zis ca oleaca de polivalenta nu strica.
Masina era pe stoc la Curtici si a mi-a venit repede cam in 7 zile.

Asa mai puteam alege un ibiza  echipat bine(scaune incalzite , volan piele , senzori de parcare) la 11800€ tot 1.2 tsi 90cp, sau Fiesta titanium la 13200€ cu pachet titanium iarasi bine echipata si culoare super cu 1.0 - 100cp. Si Sandero Stepway am luat in considerare si chiar daca era dotata bine si mai ieftina putin nu mi-a placut feelingul ce il aveam in ea. plus ca dura 2-3 luni.

Pana la urma am ales spatiul mai mare, si motorul cu mai multi cai. (Si pe toledo este varianta de 90cp oleaca mai ieftina).

#64
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Posttfmercedez, on 19 februarie 2017 - 14:30, said:

Daca Loganul avea scaunele de la o marca mai serioasa,  in loc de inventii de genul " cum am scos 2 suruburi si am scazut pretul de productie cu 1,5 euro" probabil ca aveam unul in fața casei.  Poate's chestii de gusturi si obisnuinta


Mai e si problema cu motorizarile slabe. Dar asta e politica la Renault. Nu pun motorizari mai puternice decat la echiparile de top. De parca n-ar exista oameni care sa cumpere motorizari puternice decat si cu niste optiuni pe care le folosesc din an in paste.

#65
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
@qew, deci pretul masinii era in mod normal cam 14000 de euro? In cazul asta ai facut o afacere buna. Totusi masina asta nu merita 14000 in nici un caz. Deja te puteai uita la Megane pentru o negociere. Sau Auris. Sau Civic sedan.

@fortzoso, sunt niste motive pentru care nu se pun motoare mai mari de 90 CP pe Logan, mai ales in Romania.

#66
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

View PostLauCalin, on 19 februarie 2017 - 17:51, said:

...sunt niste motive pentru care nu se pun motoare mai mari de 90 CP pe Logan, mai ales in Romania.
Unul din ele ar fi, ca atunci cand a fost disponibil un motor >100 CP nu l-a cumparat nici dracu`! Posted Image

Edited by DannyMC, 19 February 2017 - 17:55.


#67
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Exact. In Ro "grosul" vanzarilor il face 1.2 . Asa ca, insasi disponibilitatea de a avea un motor pe lista de optionale, desi cei care il cumpara sunt prea putini ca sa renteze pentru producatoer, face ca oferirea lui sa fie imposibila. Mai mult, preturile s-ar apropia si mai mult de alternative precum Toledo, Rapid, Tipo, 301...

#68
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postqew, on 19 februarie 2017 - 12:49, said:


In viitorul apropiat planuiesc sa pun folie la geamuri si cand vine vara jante de aliaj (probabil de 16).
Asculta sfatul meu, daca tot vrei sa-i infoliezi geamurile, infoliaza-i si farurile cu folie transparenta 100%.
Vei proteja farurile de matuirea aia urata.
Crede-ma, face toti banii! Posted Image

#69
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,625
  • Înscris: 15.06.2007

View Postericmario, on 19 februarie 2017 - 18:17, said:

Asculta sfatul meu, daca tot vrei sa-i infoliezi geamurile, infoliaza-i si farurile cu folie transparenta 100%.
Vei proteja farurile de matuirea aia urata.
Crede-ma, face toti banii! Posted Image
Ma mir ca niste unii la care am fost de 2 ori sa pun folie pe masina,  niciodata nu mi-au facut apropou' sa imi puna si pe faruri.  Defapt au tras de mine sa-mi puna o banda sus pe parbriz.  Eu nu, ca cum, si apoi mi se parea ca nu mai pot fara.  Dar nici vorba sa puna pe faruri. Eu dupa aprix 15000km deja am ciobituri inclusiv in far.   Atunci poate sa-si infolieze toata masina.. si costa cat un vopsit ieftin.. vreo 2500 de lei.

#70
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu mi le infoliez singur, inclusiv stopurile cu folie rosie.

#71
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View PostLauCalin, on 19 februarie 2017 - 17:58, said:

Exact. In Ro "grosul" vanzarilor il face 1.2 . Asa ca, insasi disponibilitatea de a avea un motor pe lista de optionale, desi cei care il cumpara sunt prea putini ca sa renteze pentru producatoer, face ca oferirea lui sa fie imposibila. Mai mult, preturile s-ar apropia si mai mult de alternative precum Toledo, Rapid, Tipo, 301...

Asta o pot înțelege la Dacia. Dar cu Meganu ce au mai frate, că nu-i pun motorizare de 130 CP pe benzina decât la echiparea de top. Ca sa nu mai zic că pe sedanuri nu pun la nici-o echipare un asemenea motor.

#72
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Poate pentru ca isi dau seama ca si 130 sunt destui. Sau nu isi dau seama si defapt sunt niste fraieri. :D
In alta ordine de idei:

http://www.auto-data...&modeli_id=1026

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate