Seat Toledo 2017
#38
Posted 18 February 2017 - 22:40
@Cepy: Nu am pozat, dar azi pe traseul Timisoara- Oravita-Ciclova Montana si retur afisa CB consum mediu 5,9 si viteza medie nu am mai retinut-o. O sa va tin la curent. Eu in general o sa fac destule drumuri scurte urbane.
Edited by qew, 18 February 2017 - 22:44. |
#39
Posted 18 February 2017 - 22:56
_R_A_D_U, on 18 februarie 2017 - 21:27, said:
Ca si aspect,Toledo este mai simpatic decat Rapidul. cepy, on 18 februarie 2017 - 22:31, said:
Sunt curios ce consumuri va scoate initiatorul si sper ca nu le va pune in genul lui utopium( consumuri care nu intereseaza pe nimeni sau cel putin pt mine nu sunt relevante), adica dupa ce motorul e deja cald sau resetat tripul la iesirea din oras. LauCalin, on 18 februarie 2017 - 22:38, said:
Daca tinem cont ca un Logan de 90 CP poate ajunge pe la 12000, eu cred ca ai facut o alegere buna. Drumuri bune! qew, on 18 februarie 2017 - 22:40, said:
@Cepy: Nu am pozat, dar azi pe traseul Timisoara- Oravita-Ciclova Montana si retur afisa CB consum mediu 5,9 si viteza medie nu am mai retinut-o. O sa va tin la curent. Eu in general o sa fac destule drumuri scurte urbane. Edited by max_01, 18 February 2017 - 22:57. |
#40
Posted 18 February 2017 - 23:09
Max, stiu ca esti fanboy vag, ca si radu de altfel si n-am nimic impotriva, dar incearca sa citesti ca lumea ce scriu. Normal ca ma intereseaza consumul, dar cu ce ma ajuta un consum facut in conditii ideale? Plateste altcineva benzina pana se incalzeste motorul, sau aia pe care o consum pana ies din oras?pe mine ma intereseaza un consum facut din momentul in care ai dat drumul la motor, indiferent ca ai stat pe loc 1,5 , 10 minute, ca e motorul cald sau nu si pana ai ajuns la destinatie.consumurile astea facute cu motorul cald sau resetat tripul cand ies din oras consider ca nu ma ajuta cu nimic pe mine.
|
#41
Posted 19 February 2017 - 00:56
41ex, on 18 februarie 2017 - 21:23, said: Nu si Toledo. max_01, on 18 februarie 2017 - 22:56, said: Nu te intereseaza pe tine aceste date tehnice insa pe foarte multi dintre noi ne intereseaza asa ceva.Ca si utopium ar trebui sa procedeze fiecare atunci cand isi cumpara un autoturism deoarece din experienta lor, foarte multi oameni care doresc sa isi cumpere un autoturism, au de invatat, si se pot foarte bine documenta despre o anumita marca si model de autoturism. Din ce am citit eu utopium mi se pare genul de om care poate să vândă castraveți la grădinar. Nu zic ca Octavia e o masina rea sau nu e economica, dar e bine sa mai iei in considerare si alte surse. Nu de alta dar nu s-a inventat masina perfecta si ceea ce e bun pentru utopium nu e neaparat ceea ce-si doresc altii. Gandeste-te ca utopium a trecut de la Logan de 75 CP la Octavia de 115 CP si de aceea e foarte incantat de ea. Urmareste si postarile lui tfmercedez care are si el Octavia si e mai obiectiv. Mie la Octavia spre exemplu nu mi-a placut cum poti aborda curbele si suspensia cam dura chiar si la 1.8 TSI care are suspensie independenta. Imi inchipui atunci cum e suspensia de la 1.0 TSI. cepy, on 18 februarie 2017 - 23:09, said:
Max, stiu ca esti fanboy vag, ca si radu de altfel si n-am nimic impotriva, dar incearca sa citesti ca lumea ce scriu. Normal ca ma intereseaza consumul, dar cu ce ma ajuta un consum facut in conditii ideale? Plateste altcineva benzina pana se incalzeste motorul, sau aia pe care o consum pana ies din oras?pe mine ma intereseaza un consum facut din momentul in care ai dat drumul la motor, indiferent ca ai stat pe loc 1,5 , 10 minute, ca e motorul cald sau nu si pana ai ajuns la destinatie.consumurile astea facute cu motorul cald sau resetat tripul cand ies din oras consider ca nu ma ajuta cu nimic pe mine. Consumurile le poti afla pe spritmonitor. El depind de o sumedenie de factori si de aceea si plaja in care variaza pentru acelasi tip de masina poate sa fie pana in 4 l la suta. Dar ca idee poti proceda ca la notarile de la sarituri in apa : elimini valorile maxime si minime care apartin fie unora cu talpa grea respectiv unora care merg mosnegeste si faci media la cele ramase. Am vazut ca esti in cautare de masina si ai testat mai multe dar la toate ai gasit cate o hiba. Pana la urma ai gasit ceva care sa-ti placa ? |
#42
Posted 19 February 2017 - 07:58
#43
Posted 19 February 2017 - 08:31
in general, consumurile sunt cele din carte. totusi daca mergi 2 km in oras, lasi motorul sa se raceasca si iar 2 km, normal ca nu mai iese ca in carte. la fel si extraurban daca faci depasiri in forta sau mergi mai mult cu a 4-a.
|
#44
Posted 19 February 2017 - 09:15
cepy, on 18 februarie 2017 - 23:09, said:
Max, stiu ca esti fanboy vag, ca si radu de altfel si n-am nimic impotriva, dar incearca sa citesti ca lumea ce scriu. Normal ca ma intereseaza consumul, dar cu ce ma ajuta un consum facut in conditii ideale? Plateste altcineva benzina pana se incalzeste motorul, sau aia pe care o consum pana ies din oras?pe mine ma intereseaza un consum facut din momentul in care ai dat drumul la motor, indiferent ca ai stat pe loc 1,5 , 10 minute, ca e motorul cald sau nu si pana ai ajuns la destinatie.consumurile astea facute cu motorul cald sau resetat tripul cand ies din oras consider ca nu ma ajuta cu nimic pe mine. |
#45
Posted 19 February 2017 - 09:34
Ce probleme isi pun unii! In primul rand consumul este dat de producator in conditii stricte si rar se intampla ca cineva sa il atinga. Asta insa nu inseamna ca e imposibil (vezi cazul lui utopium). Apoi, sa spui cat consuma masina dandu-i talpa printre masini sau facand sprinturi intre semafoare, e egal cu 0. Pentru ca in mod normal NU se merge asa. Sau zicand cat iti ia pe un drum extraurban supraaglomerat cand tre' sa faci depasiri rapide, retrocedand chiar si doua trepte si ducand motorul in 4500-5000 rpm. Sau ruland cu 140-150 km/h cand vit. max pe autostrada este de 130. Constructorii cand stabilesc un consum, tin cont si de regulile de circulatie. Si la fel si soferii care scot consumuri "sf", iar altii cred ca vand gogosi. Si eu scot consumuri apropiate de ce da constructorul, mergand in extraurban cu 100 km/h constant si pe autostrada cu 110-120. Iar in oras cu 50-60-70 km/h folosint trepetele 4 sau 5 si frana de motor cat mai mult, cu schimbari de treapta pe la 2600-2700, ca sa "pic" la 2100-2200 rpm. Motorul se simte bine asa si vad ca si consumul e mai bun. Deci utopim nu cred ca minte deloc. E f posibil ce zice el si sigur si colegul cu Toledo va scoate consumuri f bune.
Eu incep sa am incredere in motorul asta de 1.2. Am avut pe mana o Jetta cu 90000 fara probl si stiu un Golf 6 cu 145000 de km nici o probl la motor. Masini de 6 si 7 ani. |
#46
Posted 19 February 2017 - 09:52
Faina achizitia , sa te poarte sanatos multi km .
P.S. De la masina ta imi place doar culoarea , in rest , no comment ! |
|
#48
Posted 19 February 2017 - 10:23
Eu am avut Leon 1M si stiam ca Toledo e aceeasi masina, dar sedan.
Acum nu stiu daca mai e legatura intre ele. Felicitari si cati mai multi km fara incidente. ps. Aia e navigatie sau e la misto? Edited by ericmario, 19 February 2017 - 10:23. |
#49
Posted 19 February 2017 - 10:46
LauCalin, on 19 februarie 2017 - 09:34, said:
Si eu scot consumuri apropiate de ce da constructorul, mergand in extraurban cu 100 km/h constant si pe autostrada cu 110-120. Iar in oras cu 50-60-70 km/h folosint trepetele 4 sau 5 si frana de motor cat mai mult, cu schimbari de treapta pe la 2600-2700, ca sa "pic" la 2100-2200 rpm. Daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca am scris ca nu contest ca masinutele astea de care tot vorbiti pe aici nu sunt economice ci doar ca utopium si altii ca tine le prezentati de parca ar fi niste bijuterii tehnologice. Am si scris doua dintre deficientele unei Skode pe care le-am observat cat am condus una cu motorizare de 1.8 si astea sunt unele care pe mine cel putin m-ar face sa nu aleg o astfel de masina. Daca voi mergeti cu masina cum descrii mai sus, e ok go for it. In schimb ceea ce nu inteleg eu este pe ce drumuri de vis mergi tu constant cu 100 km/h. Eu de cand m-am reintors in tara constat ca se merge din rau in mai rau. Merg pe multe drumuri cu o singura banda pe sens pe care intalnesti carute, tractoare plus o multime de masinute care nu au destula putere si formează coloane mari in spatele vreunor camioane. In conditiile in care si din sensul opus vin multe masini, ca sa poți face depasiri mai în forță (nu toti folosesc masina doar pentru vacante și weekenduri) o masina puternica este un must have. Eu de obicei cand am astfel de deplasari folosesc un Peugeot de 211 CP. Iar cand ai motor de 3.0 pe benzina iti dai seama ca nu te intereseaza in primul rand consumul ci sa ajungi mai repede acolo unde oricum scoti mai multi bani decat diferenta aia de cativa litri de combustibil. Cateodata mai folosesc aceasta masina si pentru placerea mea personala deoarece avand motor V6 cu tractiune pe spate si un cuplu de aproape 300 Nm, are demaraje fulminante. Fiind o placere personala iar nu ma intereseaza consumul. La urma urmei oricum fiecare cheltuie banii pe cei place lui. Evident ca daca merg cu familia folosesc o masina mai domestica, dar si aceea are 150 CP si 240 Nm cuplu ca si in vacante drumurile tot aglomerate sunt. Iar chestia ca tu mergi cu 110 - 120 km pe ora pe autostrada in conditiile in care limita este de 130, numai ca sa economisești jumătate de litru de combustibil, nu mi se pare o chestie de laudă. Si asa sunt destui cei care incurca traficul. @initiator: nu te mai uita numai la consum si bucura-te de ea. Masina asta are demaraje bune pentru clasa ei de putere si nu merita sa-ti strici placerea de a conduce pentru o economie de 1 l combustibil. ericmario, on 19 februarie 2017 - 10:23, said:
Eu am avut Leon 1M si stiam ca Toledo e aceeasi masina, dar sedan. Acum nu stiu daca mai e legatura intre ele. Felicitari si cati mai multi km fara incidente. ps. Aia e navigatie sau e la misto? Nu au legatura intre ele, sunt pe platforme diferite. Leon e mai sportiva, Toledo e mai de familie. Edited by fortzoso, 19 February 2017 - 10:44. |
#50
Posted 19 February 2017 - 10:52
In primul rand nu am spus ca masina mea este o bijuterie tehnica. In al doilea rand, nu stiu unde gasesti tu carutele alea si tractoarele. E drept ca merg mai mult pe drumuri europene, dn1, a1 si a2. Nu mai sunt ca acum 10 ani. Merg de cateva ori pe an pana la turnu severin (a1, slatina, craiova, severin) si nu cred ca am vazut 3 carute in cei 10 ani de cand fac drumul ala si la fel si pana la Galati (a2, drajna, slobozia, braila).
Ce as castiga daca as merge pe autostrada cu 130-140 sau pe DN 1 cu 120 km/h? Nu ajungi mai devreme la destinatie, decat daca faci nebunii in trafic, adica depasiri riscante de exemplu. Suntem o tara fara sosele, dar cu soferi carora le place sa "dea talpa". Avem una dintre cele mai mari rate de mortalitate in accidente rutiere din Europa, datorita drumurilor si a marilor soferi romani. Iar daca tu consideri ca, mergand cu 110-120 km/h pe autostrada, 100 km/h pe alte drumuri, unii incurca traficul ca au masini cu motoare prea mici ()... in cazul asta cred ca tirurile si camioanele ar trebui interzise pe sosele, ca n-au dinamica nici macar a a unui Logan de 1.2, nu pot decat sa-ti zic... ok. Drumuri bune! PS: nu te imbogatesti mergand mai incet si economisind 0.5 litri de benzina la 100 de km. Nu despre asta e vorba. Edited by LauCalin, 19 February 2017 - 10:56. |
#51
Posted 19 February 2017 - 11:21
LauCalin, on 19 februarie 2017 - 10:52, said:
In primul rand nu am spus ca masina mea este o bijuterie tehnica. In al doilea rand, nu stiu unde gasesti tu carutele alea si tractoarele. E drept ca merg mai mult pe drumuri europene, dn1, a1 si a2. Ce as castiga daca as merge pe autostrada cu 130-140 sau pe DN 1 cu 120 km/h? Nu ajungi mai devreme la destinatie, decat daca faci nebunii in trafic, adica depasiri riscante de exemplu. Suntem o tara fara sosele, dar cu soferi carora le place sa "dea talpa". Avem una dintre cele mai mari rate de mortalitate in accidente rutiere din Europa, datorita drumurilor si a marilor soferi romani. Iar daca tu consideri ca, mergand cu 110-120 km/h pe autostrada, 100 km/h pe alte drumuri, iar unii incurca traficul ca au masini cu motoare prea mici ()... in cazul asta cred ca tirurile si camioanele ar trebui interzise pe sosele, ca n-au dinamica nici macar a a unui Logan de 1.2, nu pot decat sa-ti zic... ok. Drumuri bune! TIR-urile pe autostrazi merg pe prima banda, in schimb masinile mici care merg cu 110 merg pe banda a doua deoarece e incomod sa stai intre TIR-uri pe prima banda. Ce e mai rau este ca daca nu le dai flash-uri de la distanta, putini simt cu ce viteza vine masina din spatele lor incat sa se traga la timp pe prima banda incat sa nu fii nevoit sa franezi in spatele lor. Asta apropo de soferii romani care sunt un pericol dar nu numai fiindca dau talpa ci si fiindca sunt soferi de duminica care incurca traficul. Iar de obicei pericolul este cand se intalnesc doi astfel de soferi. Revin insa si spun ca nu circulatia pe autostrăzi in Romania este problema (fiindca ele sunt sublime dar cam lipsesc) ci drumurile celelalte. Iar daca s-ar face o statistica s-ar vedea ca cele mai multe accidente se petrec datorita masinilor care nu au suficienta rezerva de putere decat a celorlalte. Impresia inversa e creeata de faptul ca la stiri apar doar accidente cu pusti teribilisti care de obicei au pe mana asemenea motoare. In general insa eu continui sa spun ca accidentele se datoreaza mai mult drumurilor din Romania si mai putin soferilor. În străinătate sunt multe mai multe masini puternice decat la noi si totusi rata accidentelor este mai mica. Oricum eu continui sa-l sfatuiesc pe initiator sa lase la o parte grija consumului (masina nu poate fi decat economica la asemenea cilindre) si sa-i dea din cand in cand si talpa. Masina este peste multe din cele de asemenea putere si stiu ce spun deoarece un prieten are Skoda Rapid si mi s-a parut destul de fasneata. |
|
#52
Posted 19 February 2017 - 11:27
Adevarul e ca dai flash-uri la "saracii cu masini submotorizate", daca tu vii kamikaze cu 140-150 km/h si trebuie sa franezi si ti se strica feng shui-ul. Asa cum si tu strici feng shui-ul unuia care merge cu 180.
In fine. Nu sunt de acord cu tine si ti-am explicat de ce. Hai, drumuri bune! |
#53
Posted 19 February 2017 - 11:38
Daca s-ar respecta distanta si viteza legala, n-ar fi stirile de la ora 5. Din intimplare, sau nu, acolo apar numai accidente de masini cu "cai multi", depasiri in tromba si soferi incepatori sau in stare de ebrietate. Cine vrea sa moara, ok, problema e ca mai omoara si pe altii ce conduc prudent, cu masini nu asa puternice ca ale lor.
Vad ca zici ca ai venit din strainatate... De curiozitate, acolo mergeai cu viteza legala? Aaaa, inca ceva, nu cred ca e un capat de tara daca, pe autostrada sa zicem, in loc de 130, mergi cu 110. In fond, daca asa te simti in siguranta, nu vad care-i problema. (Vezi primul alineat) Cu totii ne dorim trafic aerisit, sosele bune si rapide dar, in loc sa facem ceva in acest sens, mai mult incurcam. Daca pe o nationala "sufocata" bara la bara, se gaseste un "baetas" cu motor puternic ce depaseste pe linie continua, iasa din decor sau loveste pe altcineva, ca se grabea, mai mult incurca... Ambuteiaj, blocaj, politie, salvare, pompieri... In Germania "der Stau" iti zice ceva? Eu ma loveam aproape saptaminal de el deoarece si acolo mai sunt viteji... Deci, se poate si la case mai mari. fortzoso, on 19 februarie 2017 - 11:21, said:
TIR-urile pe autostrazi merg pe prima banda, in schimb masinile mici care merg cu 110 merg pe banda a doua deoarece e incomod sa stai intre TIR-uri pe prima banda. Ce e mai rau este ca daca nu le dai flash-uri de la distanta, putini simt cu ce viteza vine masina din spatele lor incat sa se traga la timp pe prima banda incat sa nu fii nevoit sa franezi in spatele lor. Asta apropo de soferii romani care sunt un pericol dar nu numai fiindca dau talpa ci si fiindca sunt soferi de duminica care incurca traficul. Iar de obicei pericolul este cand se intalnesc doi astfel de soferi. Revin insa si spun ca nu circulatia pe autostrăzi in Romania este problema (fiindca ele sunt sublime dar cam lipsesc) ci drumurile celelalte. Iar daca s-ar face o statistica s-ar vedea ca cele mai multe accidente se petrec datorita masinilor care nu au suficienta rezerva de putere decat a celorlalte. Impresia inversa e creeata de faptul ca la stiri apar doar accidente cu pusti teribilisti care de obicei au pe mana asemenea motoare. In general insa eu continui sa spun ca accidentele se datoreaza mai mult drumurilor din Romania si mai putin soferilor. În străinătate sunt multe mai multe masini puternice decat la noi si totusi rata accidentelor este mai mica. Oricum eu continui sa-l sfatuiesc pe initiator sa lase la o parte grija consumului (masina nu poate fi decat economica la asemenea cilindre) si sa-i dea din cand in cand si talpa. Masina este peste multe din cele de asemenea putere si stiu ce spun deoarece un prieten are Skoda Rapid si mi s-a parut destul de fasneata. |
#54
Posted 19 February 2017 - 11:59
Iar poluati un jurnal de bord cu ineptii de soferi extraordinari ; de ce dracu nu deschideti un topic unde sa va varsati frustrarile de romani la volan ??
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users