Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Seat Toledo 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#163
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
macar de condus, fara opriri ... era mai scurt :) ...

#164
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Sincer, pe la Norvegieni nu stiu cat de tare se putea merge. Asa pe la suedezi pe E4 s-a mers bine de tot. Atat la dus cat si la intors. medie orara de peste 100 km/h pe 1000 de km(cu peste 50% fara autostrada) mergand legal nu am intalnit in viata mea in Romania. Noi am considerat mai scurt ca timp prin Suedia. Acum ce e sigur, ca e mai ieftin decat in Norvegia Posted Image

La anu ne tenteaza Georgia si Armenia, si Turcia de tranzit. Acu vedem daca cu Seatu sau cu vreun SUV. Sa vad daca isi ia tovarasu meu de excursii masina sau nu.

Edited by qew, 16 August 2018 - 20:16.


#165
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
40500km

Am trecut la galosii de iarna. Iar s-a uratit cu jantele de tabla :)

Cei de vara is cam gata, adica is inca peste limita legala, dar o sa vreau sa cumpar gume noi de vara primavara următoare. O sa vad ce marca, mai ales ca dimensiunea pe care o caut este destul de scumpa si greu de gasit. 215/40 r17. An avut Bridgestone si mi-au placut...

Ca de obicei cand trec de la vara la iarna parca am alta masina, diferenta de dimensiuni isi spune cuvantul.  Cu cele de iarna e mai confortabil, dar e ca o barca pe curbe. (185/60r15)

Am avut si mici neplăceri cu masina:
Am fost tamponat din spate. Pagube: zgariat bara spate, suport numar rupt, numar indoit , si spoiler spate zgariat. Nimic de speriat.
Am facut amiabila si reparația s-a facut la Autoclub: vopsire bara spate si schimbare spoiler spate.

De asemenea aveam eu un fel de scartait in mers la geamurile spate laterale,iar cel stanga spate avea si joc mare, s-a rezolvat si asta, fara cost normal,  au si curățat si gresat chederele cu ocazia asta.

Dupa aceste lucruri pot spune ca masina este ca noua si pregatita de iarna.
Urmeaza o iarna cu minim 10000 de km parcursi. Inghite kilometri masinuta.


Si ca nu am specificat si aici pe topic: volanul a fost imbracat in piele ca nu avea, napa combinat cu perforata pe lateralr.

Edited by qew, 15 November 2018 - 10:50.


#166
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
43500km

Si a venit iarna dar si excursiile.

Am avut o excursie la Chisinau, total 2080 de km facuti. In Republica Moldova temperaturile au fost de maxim -5 grade. Dar masina s-a descrucat bine, consumul simtitor mai mare decat de obicei, 6,5 media, dar s-a si condus tare, cu 4 oameni si bagaje. Am facut Chisinau- Timisoara in 12 ore(+1 ora pauza la Focsani).

Recomand DN2D, este foarte frumos. La dus l-am facut noaptea pe -14 grade si viscol, dar a fost fain si fara probleme. La inotrs l-am prins pe zi.

Foarte multumit de Nokian WR D4, Ieri am condus prin judetul timis pe cod portocaliu (Timisoara-Szeged-Timisoara) si a fost foarte safe masina cu aceste gume. Se pare ca sunt excelente pe zapada. Am putut merge in siguranta cu o viteza destul de buna si sa fac si depasiri. Si prin oras azi dimineata foarte bune la oprire, imi plac.

Ma bucur ca nu am optat pentru all season.

Pentru vacanta de craciun o sa mai manance cateva mii de km masina, dar pe drumuri mai bune din vest.
In rest fara incidente, fara probleme de niciun fel. Se prezinta tehnic ca noua.

Attached File  20181201_114906.jpg   263.25K   82 downloads
Drumul Chisinau- Orhei

Attached File  20181201_121255.jpg   590.19K   111 downloads
Drumul Orhei- Rezina

Attached File  20181201_125827.jpg   557.93K   122 downloads
Langa Manastirea Saharna, langa Nistru (Rezina/Rabnita)

Attached File  20181201_151129.jpg   272.44K   121 downloads
Tipova, in spate se vede Nistrul, si Transnistria

Acum pe vreme cu nameti mari apreciez foarte mult TC(Traction Control).

Edited by qew, 16 December 2018 - 10:31.


#167
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
50000km
Si tocmai am facut 2 ani.

De la ultima postare am hoinarit vreo 5000 de km prin austria si germania de revelion+ naveta zilnica prin oras dsr la 2 saptamani mai vede si autostrada. Deja mi s-a acrit de Timisoara-Budapesta, a devenit un drum ce il fac lunar.

Consum 6,3%, cu medii de 120 pe autobahn per etapa sa zicem(500 de km) fara resetare CB sau ceva, si intra si orasele de plecare/destinatie.


La ce rulaj am avut in 2 ani, poate mi s-ar fi pliat un diesel, doar ca diferenta initiala de pret era prea mare la momentul acela. Si in plus nu imi plac dieselurile  :))

Incidente nu am avut.

Asigurare RCA cu clasa B2 690 de lei pe un an (inca sunt tanar)


Urmeaza sa ii fac itp-ul prin mai, si un set nou de gume de vara pe 17. Inca nu sunt hotarat ce sa iau.

Prin  vara probabil o revizie+schimb de ulei.

In vara-toamna urmeaza Caucazul(georgia-armenia, vedem daca si azerbaidjan) cu masinuta.

Masina fiind usoara si eu avand un still neagresiv de condus,  placutele si discurile se mentin foarte bine. Chiar voi sa urmarii sa vad la cat o sa trebuiasca sa le schimb.


Ca si bonus, am avut in concediu masina închiriată Peugeot 108, mi-a placut maasina, pentru 2 persoane a fost perfecta si neasteptat de economa. 1000 de km facuti la temperaturi de sub -7 cu zapada si gheata, si cu AC pe caldura pornit tot timpul si a iesit 5 litri la suta la pompa. Am ramas wow.



#168
djcioc

djcioc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 08.02.2007
qew, nu te gandesti la GPL? Vad ca parcurgi destui kilometri.

#169
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,229
  • Înscris: 12.12.2011
Întrebare ce poate părea prostească: de ce unele Toledo au ștergător la lunetă, iar altele nu au? Practic, haionul se deschide la fel în ambele cazuri. Aceeași chestie și la Octavia. Și nu ține de versiune, pt că am văzut modele dotate bine care nu aveau ștergător. Mașina are formă de berlină, prezența ștergătorului o văd inutilă. Sigur ei au văzut-o utilă, însă eu nu am găsit explicația 🤔

#170
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Update:
51500km

Am facut si ITP-ul, a trecut fara problema.
Gumele de vara sunt Barum, noi. Au fost ieftine, pentru mers normal sunt bune, numai sa nu fie fortate, le simt mai proaste decat Bridgetonurile ce le-am avut si care erau destul de uzate, dar asta e parere personala..

Stergatorul la luneta este o optiune a masinii. Eu am asa ceva pentru ca asa era configurata masina, eu am luat-o din stoc, nu am tinut mortis. Sincer, mie imi convine ca am stergatorul, ma ajuta.

Tripul pentru Balcani se anuleaza. Deci masina cam someaza momentan.  Eu prin oras cam fac 400 de km lunar pentru treburile mele, deci nu imi merita GPL. Eu multi km am facut pe extraurban pana acum, si consumul mediu pe extern e cam de 6 litri plus/minus cu stilul meu de condus, indiferent pe unde, si sunt multumit de acest consum.

Urmeaza vara asta schimbul de ulei , probabil prin august.

Bonusuri: am avut ocazia sa conduc un Kia Forte(un fel de Kia Ceed sedan) in Mexic, 2.0 - 163 de cai cred, benzina aspirat cu CVT. Mi-a placut maxim masina. Avea 22000km. Mi-a placut foarte mult cutia CVT. Pacat ca masina asta nu este si in Romania ca mi-as lua-o. Consum extraurban cu mers normal pe 450 de km: 6.0, foarte ok pentru un 2.0 aspirat.
Tot prin Mexic am condus Sandero stepway 1.6MPI, Ford Fiesta sedan din 2003 dar nu ii mergeau semnalizarile, o aventura prin Ciudad de Mexic. SI Chevrolet Chevy, adica Opel Corsa B. Fordul si Corsica B nu ar trece ITP-ul la noi nici cu spaga . Ce am apucat fain sa probez in mexic:Eclipse ca in NFS cu 3.8 V6, faina experienta. Si mai vazusem in garaj la prietenul respectiv un Mustang din 67 dar era in reparatii momentan,  si un Pontiac Stingray 5.0 V8 nu mai stiu exact din ce an.

SI niste poze cu masina ca nu am mai pus din decembrie.
Poza 1: Ianuarie 2019 In Lustenau. Masina o lasasem curata in urma cu 7 ore.
Poza 2: Timisoara, 16 ore mai tarziu.
Poza 3: Kia Forte
Poza 4: Cea mai recenta ce o am in telefon cu masina Posted Image
Poza 5: Cu tenesii de vara Posted Image

Attached Files


Edited by qew, 20 May 2019 - 19:49.


#171
djcioc

djcioc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 08.02.2007
Faina experienta, bravo!
Din curiozitate, cam cat consuma urban? Eu tocmai ce mi-am luat acelasi model, cu acelasi motor si consuma pana la 9% in urban. Si 5,5 - 6 la exterior, ceea ce e bine.
Dar 9% urban mi se pare destul de mult, mai ales ca nu o alerg deloc. :)
Bine, au fost zile in care imi arata 7%, zile in care imi arata 9%, in Brasov, unde traficul nu e foarte aglomerat. Imi place ca ceea ce arata in computerul de bord, se reflecta si la statia de benzina, chiar la virgula, ma refer la consum.

Comparativ cu vechiul meu Opel Vectra B din 2001, cu motorul de 1.8 aspirat, ce consuma pana la 7,5 - 8% urban, la acelasi stil de condus. :)

#172
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Consuma la fel ca si la tine.
Eu prin oras am o medie de 17km/h, la media asta am cam 10 consum. Inclusiv cu 1.5 dci de 85 de cai tot cam asa scot , poate cam 8,5-9.

Asta la ore de varf. Ideea e ca daca stau in coloana clar creste consumul pe cei 4,5 km pe care ii fac pana la munca. Azi am scos 8,7 ca am avut medie de 20 de km, am prins traficul mai fluid si 3 semafoare pe verde, saptamana trecuta am avut si 12-13 ca am scos.medie de 8km/h. Conteaza mult traficul.

In weekend scot cam 8. Acu un an am facut strict oras de la ora 19 vineri pana seara la ora 1 180 de km, consum 6,8, mers economic.

Ideea e ca mie un plin imi ajunge pentru o luna strict pentru oras, plus 2 iesiri la sat, ceea ce e super. Oricum nu prea imi bat capul cu consumul, pentru ca eu grosul kilometrilor ii fac in extern.

Oras: Timisoara.

Edited by qew, 21 May 2019 - 13:09.


#173
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Aventura cu Toledo s-a terminat la 59200km. Dauna totala economica(desi eu nu as mai avea incredere in masina chair si reparata), lovita frontal - indoite lonjeroanele (cel mai important), sarit airbaguri. Recuperat paguba de la RCA-ul vinovatului.Cel mai important: nu au fost victime. Epava a fost vanduta prin site-ul de licitatii unde ti-o pune asiguratorul.

VIN: VSSZZZNHZH1013029

Pana la incident, masina a mai apucat sa vada noi tari: Macedonia, Kosovo si Albania. Imi pare rau de masina ca se afla intr-o stare excelenta.

Edited by qew, 24 March 2020 - 12:24.


#174
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
😣 Important este că sunteți bine. A fost ok suma evaluată a mașinii ? Sunteți mulțumit de bani?

#175
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Mai bine decat ofertele de buy back oferite de dealeri(aceiasi suma mi-a fost oferita acu un an la 45000km la o oferta de buy back la Seat),  dar mai rau decat as fi putut eu sa obtin daca o vindeam eu(neaccidentata) probabil obtineam 500 de euro in plus.

Edited by qew, 24 March 2020 - 17:07.


#176
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018
Daca nu e secret, cat ai luat pe epava?
Oricum, in scurt timp va aparea un nou anunt pe olx: "Vand Seat Toledo, 2017, 59.200 km REALI, superintretinut, revizii doar in reprezentanta, un singur proprietar. Accept verificare autorizata. Fara schimburi, doar cash. Cer si ofer maxima seriozitate!"

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate