Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Colet valoare Londra București

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta
 Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 

Seat Toledo 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#145
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Atata timp ca este in parametri normali(conform manualului) de ce sa completez? Se afla in nivelul normal. Cand ajunge mai jos aproape de minim(daca ajunge) atunci completez. Am un bidon de ulei in mașină pentru orice eventualitate. In bord nu s-a aprins nimic in afara de alerta galbena care vede ca s-a schimbat nivelul, si care se stinge dupa ce deschizi si inchizi capota.



#146
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Eu te sfatuiesc sa completezi pina la nivelul maxim, asta daca nu vrei sa ai surprize neplacute.

 qew, on 23 mai 2018 - 16:36, said:

...
Urmeaza sa pun folie pe faruri si va fi pregatita pentru excursia de la Capul Nord din iulie si pentru aprox 9000 de km Posted Image
...
Daca faci asta si da politia sau RAR-ul de tine, ai ramas fara certificat + o "prima de vacanta" sa nu-ti mai dea prin gind sa faci asta.

 Baxon, on 30 iunie 2018 - 11:30, said:

Consum de ulei ? In cartea tehnica e precizat acest consum de ulei ?
Da, la VAG este trecut in cartea tehnica un consum de 0.5L la mia de km. Citez: "Motorul consumă, în funcţie de modul de conducere şi de condiţiile existente, o cantitate de ulei (până la 0,5 l/1 000 km). În primii 5 000 km, consumul poate fi mai mare."

#147
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Folie transparenta pentru protectia farurilor. Nici nu iti dai seama ca le am decat daca dai cu unghia.

Am un prieten care are folia respectiva de 2 ani, si nu a avut probleme cu politia (si a mers si prin alte tari), a fost oprit si in serbia de cateva ori si aia chiar iti cauta nod in papura.

Edited by qew, 30 June 2018 - 19:14.


#148
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 mihalexmihalex, on 30 iunie 2018 - 18:37, said:




Da, la VAG este trecut in cartea tehnica un consum de 0.5L la mia de km. Citez: "Motorul consumă, în funcţie de modul de conducere şi de condiţiile existente, o cantitate de ulei (până la 0,5 l/1 000 km). În primii 5 000 km, consumul poate fi mai mare."
N-am stiut ! " Bune " masini astea de la vag ...

#149
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 qew, on 30 iunie 2018 - 19:05, said:

Folie transparenta pentru protectia farurilor. Nici nu iti dai seama ca le am decat daca dai cu unghia.

Am un prieten care are folia respectiva de 2 ani, si nu a avut probleme cu politia (si a mers si prin alte tari), a fost oprit si in serbia de cateva ori si aia chiar iti cauta nod in papura.
NU AI VOIE! Uite aici la minutul 31:37: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l1jng72-sxg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 Baxon, on 30 iunie 2018 - 19:13, said:

N-am stiut ! " Bune " masini astea de la vag ...
Ei, vezi, mai afli cite ceva. Adevarat, dupa cum zici... bune masinile astea VAG!
La masinile produse dupa 2013 ce au interval service 30.000 km sau 2 ani sunt cazuri cind se completeaza 2-300 ml ulei dupa 15.000 km rulati. Daca stam sa ne gindim mai bine, e chiar normal sa consume citeva sute de ml la rulajul ala. Sa nu-mi zici ca nu e asa la toate motoarele, indiferent de producator, ca nu te cred...

#150
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 08.12.2006
Lol, si cum isi dau ei seama daca folia este sau nu prezenta pe far? Incep sa-l zgarie? Trecand peste faptul ca nu vad logica aici..
Se dau cu partea dorsala de pamant ca vai dom’le, se scoate farul din omologare daca pui folie transparenta pe el in conditiile in care 70 % din masinile de pe drumuri merg cu farurile reglate ca reflectoarele de antiaeriana, probabil cel putin 50% au xenon pe far cu oglinda si la ITP nimeni nu verifica nimic legat de faruri, doar daca se aprinde ceva acolo in ele, nu conteaza ca scot ochii oamenilor pe strazi. Dar folia, folia transpartenta dom’le trebuie eradicata, scoate din omologare farul. Mai bine se face tandari de la pietrisul omniprezent pe strazi si se duce omul si-si ia un far Tyc, chinezarie omologata de RAR domnule, calitate, holograma, tot ce trebuie.

Edited by closchkutza, 30 June 2018 - 19:45.


#151
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Sa stii ca eu sunt de acord 100% cu ce zici. Si mie mi se pare o prostie sa te legi de folia transparenta pe far/stop, deoarece iti mai protejeaza sticla farului de pietre insa asa e legea.
Referitor la cum se prind aia ca e pusa? Simplu! Dupa citeva pietre sarite, stii cum se cunoaste? De la o posta. Sa nu mai zic ca la faruri, in lumina puternica, face holograme, imprastie lumina aiurea si cred ca asta e cauza interzicerii.

#152
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 qew, on 30 iunie 2018 - 12:32, said:

Din ce am cercetat pe forumuri la motorul asta(indiferent ca este pe skoda,vw sau seat cam atunci incepe.
Din pacate asta e o bila neagra a motorului, singura de altfel.

Nu stiu cat de neagra poate fi considerata bila. Sunt multe motoare in zilele noastre care consuma si ceva ulei. Nu cred ca inginerii de la VAG sunt mai prosti decat aia de la... nu stiu, Toyota sa zicem. Iar atata timp cat masina nu are simptomele uneia care are o problema din cauza asta, las-o asa si bucura-te de ea. Soate fum? E neagra teava de esapament? Daca nu, e ok. Nu uita ca la TDI-uri se recomanda verificarea si completarea cu ulei. Nu era considerata o problema daca aveai un consum si de 2 litri in 10000 de km sa zicem. Si totusi erau motoare considerate fiabile, robuste, cum nu se mai fac.

#153
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,009
  • Înscris: 09.05.2009

 LauCalin, on 01 iulie 2018 - 13:38, said:

E neagra teava de esapament? Daca nu, e ok.
Toate motoarele turbo pe benzina au teava de esapament neagra! Chiar si fara sa consume ulei! Posted Image

Edited by DannyMC, 01 July 2018 - 13:52.


#154
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
35800 km

Tocmai am terminat excursia prin Scandinavia cu Seatul. S-a comportat foarte bine.
8975 de kilometri.
4 persoane cu tot cu bagaje muuulte(fara thule).
Consum la pompa: 6.2 litri/100 km. cam 3500 de km pe autostrada, restul pe drumuri normale sau express. E4 a suedezilor este foarte interesanta si buna chiar si cand nu e autostrada.
Nu a consumat niciun ml de ulei(surprinzator)

Am implinit 30000 de km la plecarea din Rovaniemi :D

Totul s-a facut in 16 zile. S-a mers la limita superioara a legalitatii si cateodata unde s-a putut chiar si peste dar cu atentie, si nu neaparat datorita amenzilor(care sunt mari sau a radarelor fixe, care sunt omniprezente si in marea majoritate a cazurilor semnalizate corespunzator) ci datorita drumurilor destul de virajate si spectaculoase, dar foarte bune dpdv al asfaltului. Aaaa, si a renilor, is o pacoste renii. Dar cel mai periculos e cu elanii, is mari cat casa si destul de periculosi.

Prin Finlanda si Norvegia, daca primeai flashuri din sens opus nu insemna ca la noi ca e politie in fata, ci ca is reni in fata Posted Image

Amenzi nu am luat, acu sa vedem daca ne vin cateva acasa. Eu sper sa nu. La o camera fixa din Finlanda de dinaitne de Rovaniemi avem emotii ca am avut impresia ca am avut din neatentie 56 in loc de 50.

PS: Merita excursia, drumuri superbe prin Nordul Finlandei si Nordul Norvegiei. Drumuri de macadam mai bune decat multe drumuri asfaltate de la noi...

Edited by qew, 06 August 2018 - 09:25.


#155
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
un traseul pe google maps poți să pui? :D cred că ar fi util. eu îmi doresc să fac helsinki - sankt petersburg - talinn - riga - vilnius - minsk

#156
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Cu tarile zise de tine pot fi putin mai problematice(Rusia,Belarus) datorita granitelor samd. Eu in afara de vama Romania-Ungaria, in rest nu a fost stres. Vama a lipsit si la granita cu Norvegia.

Avand un timp scurt,si avand ca scop nordul extrem si Capul Nord, am facut traseul in asa fel incat sa ajung cat mai repede si lejer acolo neinteresandu-ma prea mult ce aveam pe traseu pana acolo, ca sa am timp de petrecut pe acolo cat mai mult(cu exceptia Gdansk). Am preferat sa luam feribot Gdynia - Karlskrona(dus intors)

Drumu "pe continent" a fost Timisoara - Gdynia via Ungaria si Slovacia, identic si la dus is la intors.

Ca si costuri am iesit super bine zic eu, am luat cele mai ieftine cazari si toate au fost foarte bune. Am fost 4 persoane si tot bugetul la comun de mancare, sucuri, bauturi alcoolice.

Cu totul cazare+drum(benzina, taxe si feribot - 10 ore un dus)+bani de cheltuiala am iesit la 900 de euro de persoana, 16 zile. Cine vrea detalii de cazari ieftine si interesante in locuri nu prea mainstream, ci la oameni acasa sa ma caute si dau toate detaliile Posted Image

La dus am facut Timisoara- Gdynia dintr-o bucata. Pleca la ora 15 din Timisoara ajuns la ora 8 dimineata la Gdynia, cu tot cu 3 pauze de masa si cumparaturi(Budapesta,Bratislava si Grudziadz). Capul Nord l-am atins "noaptea" la ora 1. Cea mai nordica cazare a fost la Alta, la 230 de km de Capul Nord. Drumul este fenomenal si divers, si liber. De la drum drept si intins pe ceva platou cu diferente de nivel, pana la tunele de 6 km pe sub apa si drumuri virajate prin fiorduri. Cu o masina mai potenta ca a mea poate fi foarte distractiv pe acolo. Nu ca pentru noi nu a fost Posted Image .

Attached Files


Edited by qew, 06 August 2018 - 10:50.


#157
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
am fost la tromso de câteva ori, mai sus nu am urcat.

gdanya/gdansk efectiv superb. rămâi fără cuvinte. oraș/regiune cu o istorie extraordinară, de la oraș port independent la primele obuze din al II război mondial și până la revoltele anti comunism/urss.

baie în mare la gdansk pe 13 noiembrie. inconstienta maximă din partea mea

Attached File  DSC01313.JPG   245.06K   68 downloads


felicitări pentru traseu.

#158
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Am facut si revizia cu schimb de ulei si filtre(le fac impreuna). Am facut la Autoclub Timsioara, enorm de scump ( 890 de lei).
Vestea buna e ca masina e in stare excelenta.

Deci avem asa pana acum (masina e din februarie 2017)
Prima revizie(si schimb de ulei): 12.09.2017 - 14120km
A doua revizie(si schimb de ulei): 13.08.2018 - 36389km

Masina e la LongLife service, adica la 30000km sau 2 ani, dar eu nu vreau asa mult. Chit ca merg destul de mult extraurban, dar merg rar.

Si cateva poze cu masina din excursie plus peisaje si bonus o Dacia 1300 foarte bine intretinuta in centrul Gdanskului.

Poza 16 este facuta cand am implinit 30000 de km, la 40 de km nord de Rovaniemi. Si asa arata masina cu toata lumea inauntru(in afara de mine) si incarcata full de bagaje. In poza 15 doar bagajele fara pasageri Posted Image), pozele is facute in aceiasi zi, dar in locatii diferite.

Pozele 4-7 is facute dupa miezul noptii :D

Attached Files


Edited by qew, 16 August 2018 - 19:27.


#159
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
890 de lei ? Da ce o costat atata ?! Foarte foarte scump .

#160
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Doar uleiul a fost dublu la pret decat in magazin. Am schimbat si filtrele de aer si polen. Data trecuta fara filtrele de aer si polen a fost 590 de lei. Tot scump.

#161
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 qew, on 06 august 2018 - 10:48, said:

....
La drumul de intoarcere nu trebuia sa intrati in Suedia asa de in nord. Ar fi fost firesc sa coborati pe coasta pana la Oslo si apoi sa va intoarceti la punctul de feribot din Suedia. Era mai scurt si vedeati mai mult din Norvegia, care e superba (cu fiordurile alea si cu relieful variat e mai faina ca Suedia la peisaje).

#162
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Nu am mai avut timp Posted Image. Partea aia de Norvegie am lasat-o pentru alta data. Daca ai stii cat ne-am planificat si schimbat traseul sa incapa in 2 saptamani, ca atat aveam timp toti 4, nimic mai mult. Si asa din Narvik s-a venit cu un singur sofer ca eu a trebuit sa revin de urgenta in Romania, si a fost putin problematica treaba si pentru soferul ramas. Ca pana atunci faceam cu schimbul.

Edited by qew, 16 August 2018 - 20:05.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate