Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sedan 4D, LS, 1.8, 2016
Last Updated: Oct 23 2019 08:54, Started by
windy
, Feb 11 2017 00:28
·
0
#1
Posted 11 February 2017 - 00:28
Buna, Incerc sa-i fac honditei mele un topic. Deja imi este greu , cand m-am uitat si am vazut ce discutii savante despre masini, motoare ,etc sunt pe alte jurnale de bord , ma intreb oare ce caut eu aici? Sincer, caut sfaturi , altfel as fi nevoita sa tot intru peste alti hondari si nu este ok.
Pe hondita mea o cheama Bebelusa, este satena, frumoasa, finuta si dichisita si inca nu a implinit doua luni de cand a venit in familie. In termeni tehnici este o Honda Civic Sedan 4D , LS, varianta mai slab echipata, culoare Urban Titanium, 1.8 cu 142 de caluti. A sosit in familie la sfarsitul lunii decembrie, am luat-o din Bucuresti de la Honda Nord. A avut un pret super, 14000 euro , cu anvelope de iarna Nokian, gratuite si covorase de cauciuc , gratuite si ele. In pret a intrat si vopseaua. Asa de emotionata am fost cand am luat-o incat nu reuseam sa bag cheia in contact, imi tremurau mainile , sufletul, parca nici nu mai stiam sa conduc. De la inceput am avut doua probleme , marsarierul si viteza a 6a ! Cu marsarierul am rezolvat repede, viteza a 6a inca ramane enigma pt mine. Mai intai aduc schimbatorul de viteza in pozitie neutra, apoi bag a 6a-a, numai asa reusesc. Are deja 2500 km, facuti cel mai mult pe autostrada si in Bucuresti. Pana acum am mers cu maxim 2700 tur. , rareori 3000-4000 in depasiri. Si bineinteles de curiozitate. As vrea sa-i iau un set de jante de aliaj pt iarna si un rand de huse. Culoarea tapiteriei este f deschisa si riscul sa se murdareasca este mare. Am facut deja comanda pe net la husele "Albert", arata f bine husele lor in fotografii, sper sa fie tot la fel de frumoase si in realitate. Ce as mai vrea este sa o colantez. De necesitate. Nu are geamuri atermice sau nu sunt suficient de bune. Imi puteti da un sfat in privinta asta ? As mai vrea sa-i pun scut de metal. Voi ce ziceti ? Dealerul spunea ca nu-i necesar. La octavia am avut si mi-a prins tare bine. Mai merg pe drumuri forestiere. I-am luat si tavita pt portbagaj. Pare calitate buna. Intr-un cuvant sunt f fericita ca am luat-o , dar sunt si destul de stresata pt ca inca este in rodaj si uneori obosesc stand cu ochii in bord , pe turometru, De abia astept sa scap de corvoada asta si sa ma bucur de ea . Oricum, in curbe sta fff bine si urca cu a 6a fara probleme. Se cunoaste diferenta de 40 CP fata de octavia. Bebelusa este tare iute de picior. De fapt , au fost doua motive care m-au indemnat sa schimb octavia. Puterea motorului si varsta. Octavia avea deja 6 ani si m-am gandit ca pot sa apara probleme. |
#2
Posted 11 February 2017 - 00:45
Bravo ! Sa ai noroc de multi km fara probleme .
P.S. Scapa de numele de alint " bebelusa " ca nu e ok !! Ii trebuie un nume serios nu de copil neputincios .. |
#3
Posted 11 February 2017 - 00:49
S-o porti sanatoasa fara probleme cat mai multi km!
Scut metalic - clar da, mai ales la ce-i pe la noi. Jante de iarna de aliaj - nu le vad rostul. Ma rog, de gustibus non disputandum. |
#4
Posted 11 February 2017 - 01:03
windy, on 11 februarie 2017 - 00:28, said:
============ -Cu vitezele te obisnuieste timpul, rulajul -Bune anvelopele Nokian. Se fabrica doar in doua locuri : Rusia si Finlanda. Tocmai la cei cu temperaturi joase. -Jantele de aliaj sunt pentru vara. Iarna - jante din tabla si capace. Pentru estetica si anti hot -Scutul din metal este binevenit. Deoarece nu vei sofa doar pe autostrada, ci si pe drumuri denivelate. Cca 100 E te vor scuti de eventuale cheltuieli mai mari si de stat in service daca-ti atingi baia de ulei -142 cp nu-s putini. Dar sa nu-ti fie frica, ei apar doar cand apesi accelaratia. Te vor ajuta in rampe si depasiri. Haturile-s la tine. Sa fiti sanatoase amandoua. Edited by Topp, 11 February 2017 - 01:07. |
#5
Posted 11 February 2017 - 01:06
Pozeeee , vrem multe pozeee din toate unghiurile si din exterior si interior ! Altfel e doar o poveste .
|
#6
Posted 11 February 2017 - 01:10
S-o stapanesti sanatoasa.
Ciudate motivele pt care ai schimbat masina, ca diferenta prea mare de putere la stilul tau de mers nu este intre cele 2. Cel putin nu pe masura diferentei de putere maxima. La fel celelalalt motiv, cu masina de 6 ani care probabil era si pe benzina deci o mai ducea mult si bine fara interventii majore sau costisitoare. |
#7
Posted 11 February 2017 - 01:11
Multumesc pt urari ! Si pt caldura cu care ne-ati primit pe amandoua !
Mie mi se pare mult 6 ani. Poate pt voi este usor sa surubaresti la o masina, poate chiar va place, pt mine ar fi o chestie ff neplacuta ! Da, bineinteles, voi pune si poze. deocamdata este "mica murdarica". Edited by windy, 11 February 2017 - 01:18. |
#8
Posted 11 February 2017 - 01:16
Poze avem ?!
A, scuze, emoția Să o ai cu sănătate. Edited by crisstonne, 11 February 2017 - 01:18. |
#9
Posted 11 February 2017 - 01:20
windy, on 11 februarie 2017 - 01:11, said:
Multumesc pt urari ! Si pt caldura cu care ne-ati primit pe amandoua ! Mie mi se pare mult 6 ani. Poate pt voi este usor sa surubaresti la o masina, poate chiar va place, pt mine ar fi o chestie ff neplacuta ! Da, bineinteles, voi pune si poze. deocamdata este "mica murdarica". Hai cu pozele !! |
#10
Posted 11 February 2017 - 01:30
De unde poze la ora asta ?!
Ziua e sedinta foto, desgur, dupa ce un sobor de pochi si-a facut treaba : , intru viata lunga. Isaie dantuieeste... |
|
#12
Posted 11 February 2017 - 01:59
Masina a fost la oferta. Ar fi costat cu vopsea aproape 19000 euro. Pt ca din 2017 vine noul model de Honda Civic , cu un motor de 180 Cp (masina care deja este vanduta de peste un an in America), tot ceea ce a ramas in stoc au vandut mult mai ieftin. Ca dotari este mult peste octavia mea. Motorul Hondei cu cei 142 de CP deocamdata imi este de ajuns. Vin de la 102 CP. Se cunoaste diferenta f bine, chiar si acum , in rodaj, cand nu am voie sa depasesc anumite limite.
Nu va place deloc numele ei de alint ? Hondita ? Trebuie sa o imbaiez si apoi facem sedinta foto. Cat de curand pun si poze. Edited by windy, 11 February 2017 - 02:01. |
#13
Posted 11 February 2017 - 02:08
cam asta e la mine
http://www.honda.ca/berline_civic/2016 e faina, sa te duca cu sanatate, aia din 2017 cu hayon pare mai abitir-motor 1,5 turbo e mai nervoasa. Edited by aaddyy2005, 11 February 2017 - 02:10. |
#14
Posted 11 February 2017 - 02:50
A mea nu este la fel. Este model 2015. Ceea ce vad in linkul trimis de tine este o Honda model 2016. Pare mai lunga fata de a mea. Si mai mult ca sigur, mult mai sofisticata !
http://www.hondatrad...-civic-sedan/21 |
#15
Posted 11 February 2017 - 03:32
E 2015 intradevar, e faceliftul la civicul normal.Oricum e faina si in Canada a facut proba soselelor sarate iarna. Ea si Toyota Corolla sunt masinile ce se cauta cel mai mult pt fiabilitatea si usurinta cu care se lucreaza la ele de catre mecanici.
Daca ii faci schimburile de ulei la timp si la conditiile de rulaj romanesti dupa 6 ani va arata si rula ca noua, n-o sa-ti vina -o dai ca pe Octavia garantat. Sa ai noroc in traffic! |
|
#16
Posted 11 February 2017 - 05:26
Felicitari.
Ai facut deja peste 2000 km, poti sa te bucuri de ea in voie. Motorul asta nu se supara daca-l duci in 6500 rpm, ba chiar dimpotriva. Pe la 5000 incepe distractia. Fa o depasire in viteza a 3-a cu acceleratia la podea si ai sa intelegi ce vreau sa spun. Scapa de modul ECON, nu face nimic semnificativ. Culoarea e, intr-adevar, excelenta si se potriveste la fix. Eu am acelasi model, 28.000 km fara nici un incident datorat masinii. |
#17
Posted 11 February 2017 - 06:17
Felicitari pt masinuta! O sa te obisnuiesti cu a 6a, treaba e sa tragi schimbatorul cat mai spre dreapta.
Din ce am inteles de la un dealer si ce am citit pe net noua Honda modelul hatchback( care mi se pare ca arata super bine cu cele doua guri de esapament centrale si care vor fii standard, pe orice echipare) va venii cu 2 motorizari 1.0 turbo cu 127 cp si 1.5t cu 177 diferenta de pret intre ele fiind de vreo 4000 euro.cea mai slaba echipare va pornii de pe la 18000 euro si cica ar avea navigatia inclusa de la primul nivel de echipare. De abia astept sa apara. |
#18
Posted 11 February 2017 - 09:16
Revin cu o lamurire: in mers, masina are un mecanism care nu-ti permite sa bagi in marsarier. Deci poti sa-i dai a 6-a fara teama, ducand maneta maxim dreapta si in jos.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users