Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Honda Civic Sedan 4D, LS, 1.8, 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
362 replies to this topic

#37
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,448
  • Înscris: 15.06.2007
]Sa stapanesti masina fara frica, si la multe drumuri bune sa ai.

Edited by tfmercedez, 12 February 2017 - 12:17.


#38
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
Da, eram la Mall. Ma bucur ca-ti place ! Nici octavia nu era prea menajata, pana mi-a spus tata odata, tie chiar nu-ti pare rau de ea? Ai sa distrugi motorul daca mai tragi de ea asa. Si asa de rau mi-a parut incat nu am mers mai mult de 140 km/h pe autostrada.

Multumesc !

#39
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
La inceput , in primele zile  , am intrat intr-un sens giratoriu cum intram cu octavia, la un moment dat am crezut ca s-a stricat ceva pt ca degeaba acceleram , nu ma mai asculta ! Apoi m-am gandit ca are un sistem special, nu stiu cum se cheama la japonezi. Care te protejeaza daca intri in curba cu viteza mare. Asa considera ea. E dragut ! Cineva are grija de mine !

#40
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Are cruise control adaptativ ?

#41
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
Nu! Cealalta versiune avea.

#42
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
VSA (ESP).

#43
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
In bord , de o parte si de alta a vitezometrului , sunt doua linii  luminoase albastre. In repaus raman albastre, in cazul in care conduc "eco" sunt verzi, daca incep sa conduc mai cu vlaga devin verzi-albastrui si la stilul sportiv devin albastre. Mai are un sistem de alarma, pe care dealerul mi l-a setat la vit de 60 si 90 si care ma anunta in momentul in care am atins viteza respectiva printr-un mic semnal sonor si in locul ceasului apare cifra 60 sau 90. Chiar imi este util in oras.

#44
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

 windy, on 11 februarie 2017 - 11:09, said:

Cat priveste vit a 6a , la mine personal , miscarea nu curge ca la celelalte viteze, aduc schimbatorul in pct neutru si apoi ma chinui sa trec intr-a 6a. Uneori tot nu reusesc si schimb a 4a sau nu reusesc deloc si schimb a5a iarasi. Adica exista un moment destul de lung in care stau cu piciorul pe pedala de ambreiaj incercand sa schimb viteza. Acum imi este deja mult  mai usor. Dar tot nu este ok. La fel a fost cu marsarierul, dar in ceea ce-l priveste am evoluat mult mai repede. Asta ,probabil,si pt ca l-am folosit de f multe ori.
Da, intr-adevar , mi-a fost teama sa nu bag in R.
Ti-am zis ce trebuie sa faci, cand treci din 5 in 6 tii schimbatorul putin presat spre dreapta, tendinta lui este sa ajunga in punctul mort si tu trebuie sa..te opui. Nu ai cum nimeri in marsalier pentru ca:
- marsalierul este si mai spre dreapta, in dreapta liniei 5-6 si trebuie sa treci de un mic prag pentru a ajunge la el;
- cutia are protectie la trecerea din 5 in R, nu te lasa sa ajungi acolo ( se inchide "portita" care genereaza pragul despre care ziceam mai sus). Nu stiu sigur, insa am impresia ca la trecere din punctul neutru in R protectia nu mai este activa, asa ca ai sanse sa bagi in R incercand sa nu faci asta.

#45
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
Off, am incercat si cum mi-ai spus, dar ajung inevitabil in a 4a. Sper din suflet sa reusescPosted Image , nu stiu ce sa ma mai fac ! Posted Image

#46
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Ajungi in trapta 4 pentru ca nu tii schimbatorul presat spre dreapta. Cum am zis, tendinta lui este sa vina la punctul mort, care este pe linia 3-4, motiv pentru care daca il lasi liber, din 5 se duce singur in 4.

#47
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 windy, on 11 februarie 2017 - 00:28, said:

Se cunoaste diferenta de 40 CP fata de octavia. Bebelusa este tare iute de picior. De fapt , au fost doua motive care m-au indemnat sa schimb octavia. Puterea motorului si varsta. Octavia avea deja 6 ani si m-am gandit ca pot sa apara probleme.
In cazul motoarelor aspirate, asa cum este si Honda ta, beneficiezi de toata puterea motorului adica de toata herghelia abia atunci cand motorul este turat la maxim.Octavia ta avea 101 cai putere?Ce model de Octavia ai avut?Octavia 2 sau Octavia Tour?Cum ti se pare confortul  si calitatea materialelor la Civic fata de Octavia?La ce pret final ai iesit cu Civicul?
Ce consum scoti cu Hondita in oras sau la drum intins, la o viteza de circa 90km/h?
Sa ai noroc la masina.Posted Image

 Topp, on 11 februarie 2017 - 01:03, said:

  -Masinile japoneze sunt ok, castiga teren si la noi. Pe buna dreptate, datorita fiabilitatii
  -Cu vitezele te obisnuieste timpul, rulajul
Masinile japoneze nu mai sunt ce au fost in trecut.Raportul pret calitate nu mai este ok.

 windy, on 11 februarie 2017 - 01:11, said:

Multumesc pt urari ! Si pt caldura cu care ne-ati primit pe amandoua ! Posted Image
Mie mi se pare mult 6 ani. Poate pt voi este usor sa surubaresti la o masina, poate chiar va place, pt mine ar fi o chestie ff neplacuta ! Da, bineinteles, voi pune si poze. deocamdata este "mica murdarica".
Ai avut Skoda de noua sau era folosita cand ai cumparat-o?O masina de 6 ani vechime nu mi se pare veche si este ok daca este intretinuta corespunzator.

 danvlas, on 11 februarie 2017 - 05:26, said:

Eu am acelasi model, 28.000 km fara nici un incident datorat masinii.
Ce consum scoti in oras?Dar afara, pe o autostrada ruland cu circa 130km/h?Ce costuri ai la schimbarea consumabilelor(filtre si uleiul de motor)?

Edited by max_01, 12 February 2017 - 22:30.


#48
windy

windy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.02.2017
Octavia 2, 1.6 mpi, 102 cp,, am luat-o noua in 2011, 12900 euro a fost atunci, fara prea multe dotari. A fost printre ultimele modele cu motorul aspirat, au trecut apoi la TSI. Am fost f multumita de skoda, motorul silentios, f spatioasa, portbagaj imens, scaunele comode,tapiteria frumoasa, materialele ok, dar bordul mai clasic, banal fata de Civic, prima impresie cand m-am urcat in Honda a fost ca sunt intr-un film SF.Sistemul audio lasa de dorit la skoda mea.  Am prins si 190 km/h cu skoda(asa arata vitezometrul), pur si simplu se auzea numai zgomotul aerului, o senzatie fantastica , parea ireal. Skoda se simtea in largul ei cu maxim doua persoane +/- bagaje. Daca mergeam 4 sau 5 persoane  trebuia sa-mi adaptez stilul de mers , iar daca foloseam si ac-ul se simtea clar scaderea de putere a motorului. In depasiri pe Valea Oltului, etc ,trebuia sa opresc ac-ul si bineinteles sa retrogradez. Si era cam gurmanda daca mergeai mai sportiv. Am scos si 6.3 consum la drum intins, max 100 km/h, fara depasiri, Dar asta rareori. Consumul ei in afara orasului , cu ac-ul pornit , la stilul meu de mers cam 7.7-8. In oras de la 9 pana la 13l. Cand i-am schimbat anvelopele de vara Continental (cele originale) cu Dunlop , a fost o trecere "wow", parca aveam alta masina, pur si simplu se lipea de asfalt, iar in curbe nu o mai recunosteam. Niciodata nu mi-as fi imaginat cat conteaza anvelopele !
Insa Honda Civic este superioara aproape in toate. Este altceva. Acum depinde si ce astepti de la o masina. Mie mi s-a parut pretul Hondei unul excelent. Am avut reducere 5000 euro, am luat-o cu 14.000, la care s-au adaugat anvelope de iarna si covorase de cauciuc gratuite. Deocamdata nu m-am uitat la consum. Poate dupa rodaj si dupa ce invat sa butonez .

#49
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

 windy, on 12 februarie 2017 - 21:33, said:

Off, am incercat si cum mi-ai spus, dar ajung inevitabil in a 4a. Sper din suflet sa reusescPosted Image , nu stiu ce sa ma mai fac ! Posted Image
Cand vrei sa-i dai a 6-a, intorci palma dreapta cu degetul mare in jos, presezi maneta de viteze spre dreapta si:
- daca esti in a 3-a, tragi in jos pana la punctul mort (pastrezi apasarea spre dreapta constanta)
- daca esti intr-a 4-a, impingi in sus pana in punctul mort (pastrezi apasarea spre dreapta constanta)
Apasarea spre dreapta iti va duce maneta pana la capat de cursa pe linia 5-6, moment in care tragi in jos si voila, viteza a 6-a.
Dintr-a 5-a e cel mai simplu, dar pozitia palmei trebuie sa fie aceeasi.
Nu trebuie sa cuprinzi maneta de viteze in palma, trebuie doar sa o ghidezi cu podul palmei:
-tras stanga (palma dreapta deschisa, cu degetul mare in sus) intra pe linia 1-2,
-fara nici o forta stanga-dreapta intra pe linia 3-4 (pozitie normala la orice masina),
-apasat dreapta intra pe linia 5-6.
Nu exista nici un risc sa bagi in R in loc de a 6-a in mers, indiferent cat te chinui. Cat timp rotile sunt in miscare, pozitia de marsarier e inchisa.

Acum, despre stilul de conducere: daca ti-a intrat VSA-ul in functiune in sensul giratoriu, inseamna ca ai intrat prea tare. Masina a refuzat sa mai accelereze si a franat singura pe una sau mai multe roti, astfel incat sa nu piarda aderenta. De data asta ai scapat. Calmeaza-te, altfel nici un sistem suplimentar de siguranta nu te va proteja impotriva inertiei. In schimb, in linie dreapta te poti da la ea cu incredere. Daca vrei sa depasesti pe cineva care merge cu 80-90 km/h, nici sa nu te gandesti la alta viteza decat a 3-a. Acceleratia la podea si termini depasirea in 4-5 secunde. Vreo 6 daca depasesti un TIR. Atentie ca la 147 km/h (cca 6800 rpm) o sa-ti taie alimentarea, lucru pe care o sa-l resimti ca pe niste rateuri la motor. Asta daca ajungi la linia rosie, fiindca de regula depasirea e terminata de multa vreme. In timpul depasirii nu schimbi viteza si tii permanent acceleratia la podea.

Curbele de la Padurea Sarului sunt destul de inselatoare, mai ales cele pe urcare, pe sensul Craiova-Slatina. Acum vreo 5 ani, un nene s-a rostogolit chiar in fata mea pana in sant (eu coboram, el urca). Asa ca mai bine astepti vara pentru joaca pe serpentine, ca sa nu ai surpriza unei portiuni neasteptate de polei.

#50
ben_iamin

ben_iamin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.11.2007
Danvlas, evident ca ai o Honda :) ma miram eu de ce ți-am dat 3 like-uri in 10 minute (pe alt thread) :P

Edited by ben_iamin, 13 February 2017 - 13:41.


#51
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 windy, on 12 februarie 2017 - 23:29, said:

Octavia 2, 1.6 mpi, 102 cp,, am luat-o noua in 2011, 12900 euro a fost atunci, fara prea multe dotari. A fost printre ultimele modele cu motorul aspirat, au trecut apoi la TSI. Am fost f multumita de skoda, motorul silentios, f spatioasa, portbagaj imens, scaunele comode,tapiteria frumoasa, materialele ok, dar bordul mai clasic, banal fata de Civic, prima impresie cand m-am urcat in Honda a fost ca sunt intr-un film SF.Sistemul audio lasa de dorit la skoda mea.  Am prins si 190 km/h cu skoda(asa arata vitezometrul), pur si simplu se auzea numai zgomotul aerului, o senzatie fantastica , parea ireal. Skoda se simtea in largul ei cu maxim doua persoane +/- bagaje. Daca mergeam 4 sau 5 persoane  trebuia sa-mi adaptez stilul de mers , iar daca foloseam si ac-ul se simtea clar scaderea de putere a motorului. In depasiri pe Valea Oltului, etc ,trebuia sa opresc ac-ul si bineinteles sa retrogradez. Si era cam gurmanda daca mergeai mai sportiv. Am scos si 6.3 consum la drum intins, max 100 km/h, fara depasiri, Dar asta rareori. Consumul ei in afara orasului , cu ac-ul pornit , la stilul meu de mers cam 7.7-8. In oras de la 9 pana la 13l. Cand i-am schimbat anvelopele de vara Continental (cele originale) cu Dunlop , a fost o trecere "wow", parca aveam alta masina, pur si simplu se lipea de asfalt, iar in curbe nu o mai recunosteam. Niciodata nu mi-as fi imaginat cat conteaza anvelopele !
Insa Honda Civic este superioara aproape in toate. Este altceva. Acum depinde si ce astepti de la o masina. Mie mi s-a parut pretul Hondei unul excelent. Am avut reducere 5000 euro, am luat-o cu 14.000, la care s-au adaugat anvelope de iarna si covorase de cauciuc gratuite. Deocamdata nu m-am uitat la consum. Poate dupa rodaj si dupa ce invat sa butonez .
Clar, diferenta de putere a motorului se simte in favoarea Civicului.Plansa de bord a Civicului insa mi se pare prea futurista si nepractica.Cel putin la plansa de bord, daca vorbim de ergonomie si latura practica a utilizarii sale, produsele din gama VAG sunt mult mai ok.Urmeaza sa apara noua generatie de Civic motiv pentru care dealerii fac reducerii de pret pana isi lichideaza stocul.
Nu ai fost atrasa de Octavia 3, facelift, motorizare 1,4 TSI, 150 cai putere?Stiu, o reducere de 5000 euro, ca si la Civic, conteaza.La o achizitie conteaza fiecare banut pe care il ai sau nu il ai.

Edited by max_01, 13 February 2017 - 14:10.


#52
ben_iamin

ben_iamin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 19.11.2007

 max_01, on 13 februarie 2017 - 13:43, said:

Plansa de bord a Civicului insa mi se pare prea futurista si nepractica.Cel putin la plansa de bord, daca vorbim de ergonomie si latura practica a utilizarii sale, produsele din gama VAG sunt mult mai ok.

Părerea ta :)

#53
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 ben_iamin, on 13 februarie 2017 - 13:44, said:

Părerea ta Posted Image
Da.Fiecare cu perceptia sa.Sa stii ca sunt destule publicatii auto care nu apreciaza ergonomia plansei de bord a Civicului.

Edited by max_01, 13 February 2017 - 14:01.


#54
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

 ben_iamin, on 13 februarie 2017 - 13:41, said:

Danvlas, evident ca ai o Honda Posted Image ma miram eu de ce ți-am dat 3 like-uri in 10 minute (pe alt thread) Posted Image
Acelasi model ca initiatoarea, doar culoarea difera (foarte putin, eu am Polished Metal Metallic). Am avut de ales, dar culoarea lui windy a avut un singur vot, iar a mea a primit doua voturi in familie. Dupa 28.000 km facuti cu Civicul fara nici o problema in afara de terminarea lichidului de parbriz, cred ca mi-am format o parere avizata.

Nu stiu la ce folosesc "Like-urile", dar multumesc, oricum.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate