Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic Sedan 4D, LS, 1.8, 2016
Last Updated: Oct 23 2019 08:54, Started by
windy
, Feb 11 2017 00:28
·
0
#37
Posted 12 February 2017 - 12:11
]Sa stapanesti masina fara frica, si la multe drumuri bune sa ai.
Edited by tfmercedez, 12 February 2017 - 12:17. |
#38
Posted 12 February 2017 - 12:40
Da, eram la Mall. Ma bucur ca-ti place ! Nici octavia nu era prea menajata, pana mi-a spus tata odata, tie chiar nu-ti pare rau de ea? Ai sa distrugi motorul daca mai tragi de ea asa. Si asa de rau mi-a parut incat nu am mers mai mult de 140 km/h pe autostrada.
Multumesc ! |
#39
Posted 12 February 2017 - 13:12
La inceput , in primele zile , am intrat intr-un sens giratoriu cum intram cu octavia, la un moment dat am crezut ca s-a stricat ceva pt ca degeaba acceleram , nu ma mai asculta ! Apoi m-am gandit ca are un sistem special, nu stiu cum se cheama la japonezi. Care te protejeaza daca intri in curba cu viteza mare. Asa considera ea. E dragut ! Cineva are grija de mine !
|
#43
Posted 12 February 2017 - 19:04
In bord , de o parte si de alta a vitezometrului , sunt doua linii luminoase albastre. In repaus raman albastre, in cazul in care conduc "eco" sunt verzi, daca incep sa conduc mai cu vlaga devin verzi-albastrui si la stilul sportiv devin albastre. Mai are un sistem de alarma, pe care dealerul mi l-a setat la vit de 60 si 90 si care ma anunta in momentul in care am atins viteza respectiva printr-un mic semnal sonor si in locul ceasului apare cifra 60 sau 90. Chiar imi este util in oras.
|
#44
Posted 12 February 2017 - 20:18
windy, on 11 februarie 2017 - 11:09, said:
Cat priveste vit a 6a , la mine personal , miscarea nu curge ca la celelalte viteze, aduc schimbatorul in pct neutru si apoi ma chinui sa trec intr-a 6a. Uneori tot nu reusesc si schimb a 4a sau nu reusesc deloc si schimb a5a iarasi. Adica exista un moment destul de lung in care stau cu piciorul pe pedala de ambreiaj incercand sa schimb viteza. Acum imi este deja mult mai usor. Dar tot nu este ok. La fel a fost cu marsarierul, dar in ceea ce-l priveste am evoluat mult mai repede. Asta ,probabil,si pt ca l-am folosit de f multe ori. Da, intr-adevar , mi-a fost teama sa nu bag in R. - marsalierul este si mai spre dreapta, in dreapta liniei 5-6 si trebuie sa treci de un mic prag pentru a ajunge la el; - cutia are protectie la trecerea din 5 in R, nu te lasa sa ajungi acolo ( se inchide "portita" care genereaza pragul despre care ziceam mai sus). Nu stiu sigur, insa am impresia ca la trecere din punctul neutru in R protectia nu mai este activa, asa ca ai sanse sa bagi in R incercand sa nu faci asta. |
#45
Posted 12 February 2017 - 21:33
Off, am incercat si cum mi-ai spus, dar ajung inevitabil in a 4a. Sper din suflet sa reusesc , nu stiu ce sa ma mai fac !
|
#46
Posted 12 February 2017 - 21:43
Ajungi in trapta 4 pentru ca nu tii schimbatorul presat spre dreapta. Cum am zis, tendinta lui este sa vina la punctul mort, care este pe linia 3-4, motiv pentru care daca il lasi liber, din 5 se duce singur in 4.
|
|
#47
Posted 12 February 2017 - 22:26
windy, on 11 februarie 2017 - 00:28, said:
Se cunoaste diferenta de 40 CP fata de octavia. Bebelusa este tare iute de picior. De fapt , au fost doua motive care m-au indemnat sa schimb octavia. Puterea motorului si varsta. Octavia avea deja 6 ani si m-am gandit ca pot sa apara probleme. Ce consum scoti cu Hondita in oras sau la drum intins, la o viteza de circa 90km/h? Sa ai noroc la masina. Topp, on 11 februarie 2017 - 01:03, said:
-Masinile japoneze sunt ok, castiga teren si la noi. Pe buna dreptate, datorita fiabilitatii -Cu vitezele te obisnuieste timpul, rulajul windy, on 11 februarie 2017 - 01:11, said:
Multumesc pt urari ! Si pt caldura cu care ne-ati primit pe amandoua ! Mie mi se pare mult 6 ani. Poate pt voi este usor sa surubaresti la o masina, poate chiar va place, pt mine ar fi o chestie ff neplacuta ! Da, bineinteles, voi pune si poze. deocamdata este "mica murdarica". danvlas, on 11 februarie 2017 - 05:26, said:
Eu am acelasi model, 28.000 km fara nici un incident datorat masinii. Edited by max_01, 12 February 2017 - 22:30. |
#48
Posted 12 February 2017 - 23:29
Octavia 2, 1.6 mpi, 102 cp,, am luat-o noua in 2011, 12900 euro a fost atunci, fara prea multe dotari. A fost printre ultimele modele cu motorul aspirat, au trecut apoi la TSI. Am fost f multumita de skoda, motorul silentios, f spatioasa, portbagaj imens, scaunele comode,tapiteria frumoasa, materialele ok, dar bordul mai clasic, banal fata de Civic, prima impresie cand m-am urcat in Honda a fost ca sunt intr-un film SF.Sistemul audio lasa de dorit la skoda mea. Am prins si 190 km/h cu skoda(asa arata vitezometrul), pur si simplu se auzea numai zgomotul aerului, o senzatie fantastica , parea ireal. Skoda se simtea in largul ei cu maxim doua persoane +/- bagaje. Daca mergeam 4 sau 5 persoane trebuia sa-mi adaptez stilul de mers , iar daca foloseam si ac-ul se simtea clar scaderea de putere a motorului. In depasiri pe Valea Oltului, etc ,trebuia sa opresc ac-ul si bineinteles sa retrogradez. Si era cam gurmanda daca mergeai mai sportiv. Am scos si 6.3 consum la drum intins, max 100 km/h, fara depasiri, Dar asta rareori. Consumul ei in afara orasului , cu ac-ul pornit , la stilul meu de mers cam 7.7-8. In oras de la 9 pana la 13l. Cand i-am schimbat anvelopele de vara Continental (cele originale) cu Dunlop , a fost o trecere "wow", parca aveam alta masina, pur si simplu se lipea de asfalt, iar in curbe nu o mai recunosteam. Niciodata nu mi-as fi imaginat cat conteaza anvelopele !
Insa Honda Civic este superioara aproape in toate. Este altceva. Acum depinde si ce astepti de la o masina. Mie mi s-a parut pretul Hondei unul excelent. Am avut reducere 5000 euro, am luat-o cu 14.000, la care s-au adaugat anvelope de iarna si covorase de cauciuc gratuite. Deocamdata nu m-am uitat la consum. Poate dupa rodaj si dupa ce invat sa butonez . |
#49
Posted 13 February 2017 - 12:31
windy, on 12 februarie 2017 - 21:33, said: Off, am incercat si cum mi-ai spus, dar ajung inevitabil in a 4a. Sper din suflet sa reusesc , nu stiu ce sa ma mai fac ! - daca esti in a 3-a, tragi in jos pana la punctul mort (pastrezi apasarea spre dreapta constanta) - daca esti intr-a 4-a, impingi in sus pana in punctul mort (pastrezi apasarea spre dreapta constanta) Apasarea spre dreapta iti va duce maneta pana la capat de cursa pe linia 5-6, moment in care tragi in jos si voila, viteza a 6-a. Dintr-a 5-a e cel mai simplu, dar pozitia palmei trebuie sa fie aceeasi. Nu trebuie sa cuprinzi maneta de viteze in palma, trebuie doar sa o ghidezi cu podul palmei: -tras stanga (palma dreapta deschisa, cu degetul mare in sus) intra pe linia 1-2, -fara nici o forta stanga-dreapta intra pe linia 3-4 (pozitie normala la orice masina), -apasat dreapta intra pe linia 5-6. Nu exista nici un risc sa bagi in R in loc de a 6-a in mers, indiferent cat te chinui. Cat timp rotile sunt in miscare, pozitia de marsarier e inchisa. Acum, despre stilul de conducere: daca ti-a intrat VSA-ul in functiune in sensul giratoriu, inseamna ca ai intrat prea tare. Masina a refuzat sa mai accelereze si a franat singura pe una sau mai multe roti, astfel incat sa nu piarda aderenta. De data asta ai scapat. Calmeaza-te, altfel nici un sistem suplimentar de siguranta nu te va proteja impotriva inertiei. In schimb, in linie dreapta te poti da la ea cu incredere. Daca vrei sa depasesti pe cineva care merge cu 80-90 km/h, nici sa nu te gandesti la alta viteza decat a 3-a. Acceleratia la podea si termini depasirea in 4-5 secunde. Vreo 6 daca depasesti un TIR. Atentie ca la 147 km/h (cca 6800 rpm) o sa-ti taie alimentarea, lucru pe care o sa-l resimti ca pe niste rateuri la motor. Asta daca ajungi la linia rosie, fiindca de regula depasirea e terminata de multa vreme. In timpul depasirii nu schimbi viteza si tii permanent acceleratia la podea. Curbele de la Padurea Sarului sunt destul de inselatoare, mai ales cele pe urcare, pe sensul Craiova-Slatina. Acum vreo 5 ani, un nene s-a rostogolit chiar in fata mea pana in sant (eu coboram, el urca). Asa ca mai bine astepti vara pentru joaca pe serpentine, ca sa nu ai surpriza unei portiuni neasteptate de polei. |
#51
Posted 13 February 2017 - 13:43
windy, on 12 februarie 2017 - 23:29, said:
Octavia 2, 1.6 mpi, 102 cp,, am luat-o noua in 2011, 12900 euro a fost atunci, fara prea multe dotari. A fost printre ultimele modele cu motorul aspirat, au trecut apoi la TSI. Am fost f multumita de skoda, motorul silentios, f spatioasa, portbagaj imens, scaunele comode,tapiteria frumoasa, materialele ok, dar bordul mai clasic, banal fata de Civic, prima impresie cand m-am urcat in Honda a fost ca sunt intr-un film SF.Sistemul audio lasa de dorit la skoda mea. Am prins si 190 km/h cu skoda(asa arata vitezometrul), pur si simplu se auzea numai zgomotul aerului, o senzatie fantastica , parea ireal. Skoda se simtea in largul ei cu maxim doua persoane +/- bagaje. Daca mergeam 4 sau 5 persoane trebuia sa-mi adaptez stilul de mers , iar daca foloseam si ac-ul se simtea clar scaderea de putere a motorului. In depasiri pe Valea Oltului, etc ,trebuia sa opresc ac-ul si bineinteles sa retrogradez. Si era cam gurmanda daca mergeai mai sportiv. Am scos si 6.3 consum la drum intins, max 100 km/h, fara depasiri, Dar asta rareori. Consumul ei in afara orasului , cu ac-ul pornit , la stilul meu de mers cam 7.7-8. In oras de la 9 pana la 13l. Cand i-am schimbat anvelopele de vara Continental (cele originale) cu Dunlop , a fost o trecere "wow", parca aveam alta masina, pur si simplu se lipea de asfalt, iar in curbe nu o mai recunosteam. Niciodata nu mi-as fi imaginat cat conteaza anvelopele ! Insa Honda Civic este superioara aproape in toate. Este altceva. Acum depinde si ce astepti de la o masina. Mie mi s-a parut pretul Hondei unul excelent. Am avut reducere 5000 euro, am luat-o cu 14.000, la care s-au adaugat anvelope de iarna si covorase de cauciuc gratuite. Deocamdata nu m-am uitat la consum. Poate dupa rodaj si dupa ce invat sa butonez . Nu ai fost atrasa de Octavia 3, facelift, motorizare 1,4 TSI, 150 cai putere?Stiu, o reducere de 5000 euro, ca si la Civic, conteaza.La o achizitie conteaza fiecare banut pe care il ai sau nu il ai. Edited by max_01, 13 February 2017 - 14:10. |
|
#52
Posted 13 February 2017 - 13:44
#53
Posted 13 February 2017 - 14:00
#54
Posted 13 February 2017 - 14:13
ben_iamin, on 13 februarie 2017 - 13:41, said:
Danvlas, evident ca ai o Honda ma miram eu de ce Či-am dat 3 like-uri in 10 minute (pe alt thread) Nu stiu la ce folosesc "Like-urile", dar multumesc, oricum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users