Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VR SUX!
Last Updated: May 11 2018 20:00, Started by
_NeXUS-
, Feb 09 2017 12:39
·
0
#19
Posted 09 May 2018 - 17:34
Poate ar fi interesant sa reanimam putin threadul.
Efectul natural de 3D se obtine folosind doua camere. Artificial se obtine prin tehnici speciale de identificare a pozitiei in spatiu a elementelor dintr-o imagine 2D, decuparea si rearanjarea lor in doua imagini diferite corespunzatoare tot pentru doua camere, virtuale. VR practic e simularea orientarii cat mai naturale intr-un spatiu 3D virtual. Amatorii de VR (valabil si pentru 3D clasic) trebuie sa faca un efort pentru a-si procura echipamente cat mai performante in primul rand in ceea ce priveste calitatea imaginii si e la fel de importanta procurarea de material VR/3D de calitate. La capitolul calitate se incepe cu rezolutia imaginii. Ecranele de telefon Quad HD ( 2560 x 1440 pixeli ) constituie un minim necesar pentru a vedea despre ce e vorba. Ecranele de telefon 4K (doar Sony are) sunt un minim necesar pentru o experienta de calitate buna. Aplicatiile VR pe telefoane sunt evident mai slabute decat cele pentru PC, dar filme 3D si poze 3D se vad chiar bine. Momentan solutia de top ar putea fi Pimax 8K, care de fapt nu e 8K ci 2x4K (4K/ochi), a carei lansare a fost amanata pentru perfectionarea sistemului optic. Jucariile de calitate buna asortate cu materiale video/jocuri de calitate buna ofera senzatii chiar deosebite in sensul pozitiv. Tinand cont de faptul ca ~15% din populatie manifesta tot felul de reactii neplacute in ceea ce priveste perceptia 3D (+- cei cu sensibilitate la miscare), pana la incapacitea de a percepe lumea in 3D, astia ar fi recomandat sa se abtina de la comentarii, pentru ca ii deruteaza pe ceilalti care au sanse sa experimenteze ceva interesant. |
#20
Posted 10 May 2018 - 01:35
VR-ul este super, sunt jocuri precum simulatoarele auto, avioane, trenuri si orice altceva care beneficiaza direct de aceasta tehnologie.
Una este sa stau cu volanul in mana si sa ma uit in oglinzi si sa am un camp vizual realist si una este sa caut taste pentru unghiuri de vizualizare ireale, la fel si la X Plane, nu are haz sa dai cu mausul in printr-un cockpit virtual cand in VR simulezi avionul ca la carte, doar mansa ramanand un obiect fizic. |
#21
Posted 11 May 2018 - 20:00
Japan Display’s new virtual reality screens greatly improve pixel density
Pe un dispozitiv VR pentru telefon, cu FOV de 120*, diferenta dintre ce se vede cu un telefon cu ecran de 2560x1440 pixeli si cu unul Sony de 3840x2160 (UHD/4k) e destul de similara cu ce se vede in pozele din articol in exemplele cu ecrane de 400ppi vs 800ppi, asa ca idee daca intereseaza pe cineva. Astept un model mai recent de dispozitiv VR cu FOV de 110*, sa-l studiez pentru filme, poze 3D si pentru VR in comparatie cu BOBOVR Z4 care zice ca are FOV de 120* si la care sistemul optic deranjeaza din cateva puncte de vedere. Pentru filme ar merge mai bine ceva cu fov de 80-90*, dar ar fi interesant si un compromis la FOV de 100-110* cu sistem optic bun. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users