VR SUX!
#1
Posted 09 February 2017 - 12:39
Mi-am luat si eu o pereche vr glasses, VR BOX 2, am incercat sa vad youtube vr 360 de grade, SUX, sux, am incercat jocurile VR si aici este asa si asa, este vorba de o rezolutie mai mica si se vad ok, sunt nasoale gen grafica 90, dar sunt ok, deci fata de youtube vr este diferenta mare.
Controler? Pai am tastatura mini bluetooth pe care o folosesc la android box, navigarea in 3d este ca dracu si pe tastatura. Am cumparat controler pentru VR, am zis ca modelul pe alb are un prieten si nu este bun, eu am luat varianta pe negru/gaming(asta sa nu ziceti ca doar culoarea difera), sux. http://img.dxcdn.com...ku_425986_6.jpg Am intrat pe youtube sa caut "vr sux" o tona de video VR SUX. Acum inteleg de ce pe magazinele online sunt foarte multe VR returnate, sigur faceam refund la chestia asta. Sper ca este aria potrivita, caz contrar rog un moderator sa o mute la locul potrivit. Mai asteptati, nu luati si voi teapa asta cu VR, eu o sa cer refund la chinez din cauza ca are un defect, ceva ce nu tine de VR in sine. Edited by _NeXUS-, 09 February 2017 - 12:43. |
#3
Posted 09 February 2017 - 12:45
_NeXUS-, on 09 februarie 2017 - 12:39, said:
Sper ca este aria potrivita, caz contrar rog un moderator sa o mute la locul potrivit. Mai asteptati, nu luati si voi teapa asta cu VR, eu o sa cer refund la chinez din cauza ca are un defect, ceva ce nu tine de VR in sine. Daca tu crezi ca o casca "VR" de 10$ de la "chineji" e egala cu un produs de 150-200$ gen Samsung Gear VR sau chiar cu solutiile reale de gaming gen Oculus Rift, HTC Vive sau PSVR atunci gresesti rau de tot. Ia joaca niste Resident Evil 7 pe PS4 cu PSVR si vei vedea cum aproape faci infarct la fiecare 10-15 minute. Edited by Hider141, 09 February 2017 - 12:46. |
#4
Posted 09 February 2017 - 12:50
Nu ca sunt si pe youtube care au dat pe ele 600 de dolari, ca alea sunt primele rezultate VR SUX, sunt ce zic eu cu rezolutia, cu partea de controler, confirm toate cele discutate in reivew de pe acolo.
Ca si cum te-ai uita prin periscop. Asta este samsung [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3UTMaBiHcXs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ast este HTC cu controler pe masura [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/H_zDFIsyE6U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ETC... Eu nu trebuie sa fiu contra la VR sau sa iau apararea... doar atrag atentia ca este o tehnologie noua si nu este nici pe aproape de ce este promovata pe TV. Edited by _NeXUS-, 09 February 2017 - 12:51. |
#5
Posted 09 February 2017 - 13:31
Am lăsat şi eu o părere aici: https://forum.softpe...4#entry20621451
Însă cum a spus şi colegul mai sus, nu poţi să ai pretenţii de la un gadget de 10-15$ comparat cu un set VR dedicat. |
#6
Posted 09 February 2017 - 14:58
Sa zici mc ca nu ai aflat lucrurile astea cumparand o scula de 600 de dolari.
"EDIT: Se pare că ar fi trebuit să aibă o telecomandă prin Bluetooth. EDIT2: Mda, se vinde separat, aproape 40 lei şi aia." Nu cumpara telecomanda respectiva, sux, acelasi model de VR am si eu. Cauta pe android store "VeeR VR" si o sa gasesti o aplicatie cu cateva videoclipuri cum ar trebui sa arate, asta ca un fel de consolare ca ai avut vr box. Eu m-am tot jucat cu el pana mi-a venit rau. Edited by _NeXUS-, 09 February 2017 - 14:59. |
#7
Posted 09 February 2017 - 16:57
Hai sa imi dau si eu cu parerea pentru ca am incercat si eu
1. Sa nu uitam ca este o tehnologie la inceput de drum 2. VR BOX2 ce ai tu ii o petarda 3. Am incercat si occulus si htc vive si am ajuns la concluzia urmatoare : e ok daca stai sa te gandesti pentru ca sunt la inceput de drum, dar chestiile ce astept sa fie imbunatatite sunt : - Ochelarii sunt foarte grei (ma refer la ochelari, gen occulus si htc vive , nu cartoane) - Cu toate ca sunt HD, nu e de ajuns. "Ecranele" fiind foarte aproape de ochi, vezi pixelii. Eu zic ca trebuie cel putin un 4K ca sa fie decent 4. Momentan, cum am spus, e inca in stadiul de concept . Dar cel mai probabil, pe viitor, cand marimea ochelarilor va fi mult mai mica si ei vor fi accesibili tuturor din punct de vedere financiar, ma astept ca lectiile de istorie sa fie predate astfel @OP : Nu e nici o teapa, atata timp cat nu stii cu ce se mananca . Ma gandesc ca tu ai crezut ca o sa te trezesti ca in desenele Johnny Quest . Se estimeaza ca pana in 2020, realitatea 3D va fi o piata de 162mld $ . Ma rog, se estimeaza, dar ramane de vazut. Edited by Andreysc7, 09 February 2017 - 16:57. |
#8
Posted 10 February 2017 - 10:49
Legat de rezolutia ecranelor, cred ca si un 2k poate fi de-ajuns ca sa nu mai vezi asa usor pixelii.
Deja la 4k ai nevoie de placa video ce duce scoate 30 fps in 8k (cate 4k pentru fiecare ochi), ce nu stiu daca e posibil in prezent macar cu GTX 1080Ti si detalii undeva la medium-high. |
#9
Posted 10 February 2017 - 18:34
Fiind in bransa m-am interesat inca de la inceputul VR-ului si am testat atat casti pentru telefoane, Oculus Rift, HTC Vive, diferite jocuri, atat cu grafica simplista, cat si jocuri in toata regula (Mai exact Project Cars). BTW, project cars-ul l-am jucat pe-un Logitech G27, senzatia e AWESOME!.
Am zis ca o sa vreau sa-mi fac si eu acasa jucarii de-astea, insa trebuie asteptat minim 2 ani dupa parerea mea. Atat Oculus Rift cat si HTC Vive are o rezolutie putin mai ridicata decat FullHD si anume 2160 x 1200. Nu este suficient, nici QHD nu este suficient (testat pe casti de telefoane, tot se vad pixelii usor, ce-i drept sesizabil mai mici, dar nu e suficient). Parerea mea este ca un 4K e minimul decent pentru o experienta super. Din cate stiu SHARP a inceput deja sa lucreze la niste display-uri pentru VR ce aveau o densitate de 1000PPI si anume 4K-uri pe 4.4" Insa pentru asta trebuie asteptat progres tehnologic din partea dezvoltatorilor de placi grafice deoarece pentru o experienta MINIMA de decenta ar trebui ca jocul sa ruleze cu minim 60FPS... am zis minim, indicat ar fi macar 120. In momentul de fata o asemenea putere grafica pe-un joc cu o grafica buna nu obti nici macar pe doua GTX 1080Ti puse in SLI. 4K@60FPS este echivament cu 8 display-uri FullHD ruland la 30FPS... E drept, si jocurile pot fi optimizate in acest fel scazand grafica dar in acelasi timp sa creasca FPS-urile... Poate vom avea o surpriza interesanta prin 2018 venita din partea nVidia... In orice caz, tehnologia este super, este de viitor indiferent cui ii place sau cui nu ii place. Dar la fel cum in primii ani SSD-urile erau scumpe si instabile in mare parte, asa-i si cu VR-ul... acorda-i timp, ca nu-i usor. Edited by AndyM, 10 February 2017 - 18:35. |
#10
Posted 11 February 2017 - 19:40
Cred si eu ca e o fasaiala VR-ul asta. Sunt o gramada de fraieri la Afi Cotroceni care arunca vreo 30 lei pentru 15 minute sa poarte gluma aia de ochelari-casca.
Pana una alta, si 3D-ul s-a fasait. Astept filmul Avatar 2 al lui James Cameron in care vom putea vedea filmul in 3D fara ochelari iritanti. Pana la imaginile cu holograme tridimensionale mai avem de asteptat decenii bune. |
|
#11
Posted 11 February 2017 - 19:44
Am probat azi PS VR.
Ii mișto. VR-ul va ajunge in ~2 ani popular dar e departe de a fi perfect. Tehnologia e limitată momentan. Pentru VR ai nevoie de 16K optim, Per ecran/ ochi. Adică 32K in total. |
#12
Posted 13 February 2017 - 12:25
#13
Posted 13 February 2017 - 15:31
Andreysc7, on 09 februarie 2017 - 16:57, said: Se estimeaza ca pana in 2020, realitatea 3D va fi o piata de 162mld $ . Ma rog, se estimeaza, dar ramane de vazut. AndyM, on 10 februarie 2017 - 18:34, said:
Dar la fel cum in primii ani SSD-urile erau scumpe si instabile in mare parte, asa-i si cu VR-ul... acorda-i timp, ca nu-i usor. Deja in japonia s-a constatat o crestere alarmanta a nr de copii cu afectiuni oftalmoligice datorate folosirii tabletelor si a telefoanelor. Sunt tare curios ce aprobari au primit sau ce studii s-au facut asupra ochiului expus la asemenea dispozitive. Cum afecteaza muschii ochiului, acuitatea vizuala, etc. |
#14
Posted 14 February 2017 - 12:27
XORIAN_L, on 13 februarie 2017 - 12:25, said:
Stiu ca esti grafician. Crezi este posibil o meserie pentru freelanceri cu grafica pentru VR? Grafica (asset-urile sau modelele )pentru VR nu e cu nimic diferita fata de jocurile 3D clasice. Aici isi baga coderii nasul mai mult in ceea ce tine de optimizare si control .. noi eventual facem asset-urile cu rezolutii mai mari (la texturi) ... In rest, pentru noi nu se schimba nimic Edited by Andreysc7, 14 February 2017 - 12:28. |
#15
Posted 14 February 2017 - 15:53
Andreysc7, on 14 februarie 2017 - 12:27, said:
Grafica (asset-urile sau modelele )pentru VR nu e cu nimic diferita fata de jocurile 3D clasice. Aici isi baga coderii nasul mai mult in ceea ce tine de optimizare si control .. noi eventual facem asset-urile cu rezolutii mai mari (la texturi) ... In rest, pentru noi nu se schimba nimic |
|
#16
Posted 16 February 2017 - 14:54
AndyM, on 14 februarie 2017 - 15:53, said:
Luand in calcul faptul ca in VR se dubleaza draw-call-urile si poligoanele, ar trebui sa te intereseze destul de mult. Fiindca va trebui optimizat la maximum sa ruleze mai fluent.... daca un joc normal merge cu 30FPS in VR ar trebui sa mearga cu 15-20... De ce sa se dubleze poligoanele si drawcall-urile ? Practic daca te uiti la un model , vezi 1 singur, dar este redat de 2 ori. Aici tine de performantele PC-ului. Ce rost ar avea sa reduci polycount-ul la jumate ? Practic scazi calitatea modelelor doar ca sa mearga fluent... VR cere multe resurse, amandoi stim asta... dar daca ai pretentii la VR , trebuie sa te tina si buzunarul si sa investesti intr-un PC care se poate descurca cu asa ceva |
#17
Posted 22 February 2017 - 00:36
Nu, nu... in VR nu ai aceeasi imagine de doua ori... pentru a reda un efect 3D vizual trebuie sa fie doua camere la un unghi usor diferit fata de celalalt... iar doua camere ce "filmeaza" jocul, automat va dubla atat poligoanele cat si drawcall-urile.
Trust me, stiu ce vorbesc. Uite exemplu: http://cdn3.sbnation...erge-6_1020.jpg https://lh3.googleus...0DUbt8RTDA=h900 https://s.aolcdn.com...35/ktane_vr.jpg EDIT: Da, ai si posibilitatea de a rula cele doua imagini dublate, dar o sa se vada foarte tare diferenta... nu mai ai acea imagine in adancime, iar muchiile obiectelor nu vor mai fi la fel de bine definite... uita-te cu un ochi la muchiile unui obiect apoi deschide-l si pe celalalt si ai sa vezi la ce ma refer... Edited by AndyM, 22 February 2017 - 00:43. |
#18
Posted 23 February 2017 - 09:58
Da, nu m-am gandit la faza cu cele 2 camere ... cand am scris aveam in minte efectul de 3D .. my bad
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users