Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
220volt.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Aug 14 2020 09:46, Started by
lerim123
, Jan 31 2017 11:31
·
0
#1
Posted 31 January 2017 - 11:31
Pentru ca si alti cumparatori sa fie in cunostinta de cauza, va detaliez experienta proasta pe care am avut-o cu magazinul online 220volt.ro
Am achizitionat de la ei un HDD 1Gb WD si dupa ce am primit produsul, l-am instalat in PC Biosul l-a identificat, la fel si Win7 si am trecut la formatarea lui. Dupa o perioada foarte indelungata de formatare, la final, am constatat ca a fost formatat in format RAW cu toate ca am dat NTFS. Am incercat formatarea in Linux Ubuntu, Win 7 si 10, dar nu am reusit sa-l formatez. Daca Linux Ubuntu pornea si ii dadeam format si dura 1 ora sa il formateze la final nu stia ce format este, Win 7 se bloca. Am completat formularul online pentru garantie si am primit confirmarea ca voi fi contactat de un curier pentru ridicarea coletului. A fost ridicat coletul iar la 3-4 zile am primit un e-mail prin care mi se aducea la cunostinta ca urmare a deteriorarii mecanice vizibile (au trimis o fotografie) a unui pin de la mufa SATA am pierdut garantia produsului, aceasta in conditiile in care mufa era intacta in momentul returnarii. Au deteriorat fizic HDD pentru a pierde garantia produsului, in conditiile in care ar fi putut returna produsul importatorului si ar fi inlocuit produsul cu unul bun. Am citit si am gasit mai multi clienti tepuiti de respectivul magazin la primirea produselor in service. https://www.price.ro...volt.ro-reviews Nu cumparati de la ei. Daca aveti probleme cu produsele si le returnati veti avea o surpriza neplacuta. |
#2
Posted 31 January 2017 - 11:37
Chiar voiam sa cumpar ceva zilele astea de la ei
Si cum s-a terminat pana la urma, nu ti-au mai returnat nici macar HDD-ul asa defect? Totusi mufa SATA nu are pini in exterior ca sa poata fi deteriorati usor, poti pune aici si poza? Edited by gumball3000, 31 January 2017 - 11:39. |
#3
Posted 31 January 2017 - 11:38
Nu exista format RAW - asat inseamna ca nu a fost formatat niciodata - deci windwos-ul nu l-a putut formata.
Clar e problema de HDD, dar poate fi si problema de contact. Mai bien pui si poza trimisa de ei - un pin SATA se strica foarte greu. |
#4
Posted 31 January 2017 - 11:40
Chiar intentionat au stricat Hdd-ul sa nu ti-l schimbe gratuit ?! nu-mi vine sa cred !
Am cumparat si eu de la ei un SSD Samsung Evo de 250Gb si imi e teama sa nu fie defect din fabrica si sa-mi faca si mie la fel. In orice caz, inainte sa trimiti Hdd-ul trebuia sa faci poze la el, asa aveai dovada ca Hdd-ul era intreg d.p.d.v. fizic. Edited by super8, 31 January 2017 - 11:44. |
#5
Posted 31 January 2017 - 11:47
super8, on 31 ianuarie 2017 - 11:40, said:
Chiar intentionat au stricat Hdd-ul sa nu ti-l schimbe gratuit ?! nu-mi vine sa cred ! Am cumparat si eu de la ei un SSD Samsung Evo de 250Gb si imi e teama sa nu fie defect din fabrica si sa-mi faca si mie la fel. In orice caz, inainte sa trimiti Hdd-ul trebuia sa faci poze la el, asa aveai dovada ca Hdd-ul era intreg d.p.d.v. fizic. pt mine ar fi egale cu zero acele poze, nu le-as lua ca proba irefutabila |
#6
Posted 31 January 2017 - 11:48
#7
Posted 31 January 2017 - 12:00
#8
Posted 31 January 2017 - 12:59
Quote nu-l opreste nimic sa-si ia unul nou acum si sa schimbe data la aparatul foto Quote Poza respectiva e egal cu zero, nicidecum nu e o dovada. Cine te opreste sa faci praf un produs dupa ce l-ai fotografiat ? Insa cand am fost eu la un magazin cu placa de baza la garantie, mi-au aratat poze cum ca functioneaza desi mobo avea un defect ce se manifesta aleatoriu. Acum intreb si eu: ce ii opreste pe cei de la magazin/garantie sa falsifice pozele pt. a anula garantia clientilor ?! @lerin123, poti sa pui aici poza trimisa de ei ? Aici e o poza cu mufa sata a Hdd-ului Western Digital Caviar Blue 3.5" 1TB (WD10EZEX) care presupun ca l-ai cumparat [ https://i.imgur.com/LY8xWE3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Oricum, pinii SATA se pot rupe daca tragi tare de mufa in jos ! [ https://i.imgur.com/iwEB1pR.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dar numai un om fara habar trage de mufa riscand sa rupa pinii sata; deci e foarte plauzibil sa ai dreptate si magazinul sa acopere un angajat care a stricat Hdd-ul. Alta explicatie nu am. Doar daca nu l-au stricat dinadins pt. a iti anula garantia ! |
#9
Posted 31 January 2017 - 13:05
Eu am avut doar 2 comenzi la ei. Ambele produse ok. Un SSD si apoi un HDD. Ambalate ok, expediere rapida , pret mai mic decat la alte magazine online consacrate. Si functioneaza impecabil ambele. Deci nu am ce sa le reprosez.
Pe partea de service nu am avut nici o experienta cu ei asa ca nu ma pot pronunta. |
#10
Posted 31 January 2017 - 13:48
super8, on 31 ianuarie 2017 - 12:59, said:
Oricum, pinii SATA se pot rupe daca tragi tare de mufa in jos ! Slabe sanse la o utilizare cat de cat normala, chiar daca esti tolomac rau de tot. Eventual crapi/rupi ghidajul de plastic pe care stau pinii (de fapt contacte). Oricum, in postul initial spunea pin deteriorat, si nu inteleg la ce anume se refera fara sa vad poza. Restul e cancan. |
|
#11
Posted 31 January 2017 - 14:32
Eu nu am inteles, magazinul i-a inapoiat Hdd-ul defect ? sau a ramas si cu banii luati si fara Hdd [stricat] ?!
Oricum, sa asteptam sa revina @OP cu poza primita de la magazin. |
#12
Posted 31 January 2017 - 14:47
#13
Posted 31 January 2017 - 14:51
Probabil de aia au preturi asa de bune la hard disk-uri. Am luat si eu unul de vreo luna sper sa nu fie probleme.
|
#14
Posted 31 January 2017 - 14:57
#15
Posted 31 January 2017 - 15:51
Eu am cumpărat un Skylake i5 6500 de la ei, în vară, și pare să meargă bine.
|
|
#16
Posted 31 January 2017 - 16:31
posibil sa fie antireclama din partea concurentei.
E putin suspect cum apare un user si isi face cont doar ca sa ne spuna ce i-au facut cei de la 220.ro , dar fara nici un fel de dovezi. Orice om normal ar fi postat poza primita. E o practica des intalnita de a face antireclama printre concurenti... e ceva ce vad foarte des |
#17
Posted 31 January 2017 - 19:21
De garantie nu se ocupa aia de la Depanero ? Asa ca de oriunde ai cumpara, tot aia e
|
#18
Posted 31 January 2017 - 22:48
Eu am lucrat la ei, daca aveti intrebari va raspund cu placere.Magazinul din Arad s-a inchis si probabil ca si cel din Bucuresti se va inchide in curand...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users