Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

220volt.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
lerim123

lerim123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 06.05.2008
Pentru ca si alti cumparatori sa fie in cunostinta de cauza, va detaliez experienta proasta pe care am avut-o cu magazinul online 220volt.ro

Am achizitionat de la ei un HDD 1Gb WD si dupa ce am primit produsul, l-am instalat in PC Biosul l-a identificat, la fel si Win7 si am trecut la formatarea lui.

Dupa o perioada foarte indelungata de formatare, la final, am constatat ca a fost formatat in format RAW cu toate ca am dat NTFS.

Am incercat formatarea in Linux Ubuntu, Win 7 si 10, dar nu am reusit sa-l formatez. Daca Linux Ubuntu pornea si ii dadeam format si dura 1 ora sa il formateze la final nu stia ce format este, Win 7 se bloca.

Am completat formularul online pentru garantie si am primit confirmarea ca voi fi contactat de un curier pentru ridicarea coletului.

A fost ridicat coletul iar la 3-4 zile am primit un e-mail prin care mi se aducea la cunostinta ca urmare a deteriorarii mecanice vizibile (au trimis o fotografie) a unui pin de la mufa SATA am pierdut garantia produsului, aceasta in conditiile in care mufa era intacta in momentul returnarii.

Au deteriorat fizic HDD pentru a pierde garantia produsului, in conditiile in care ar fi putut returna produsul importatorului si ar fi inlocuit produsul cu unul bun.

Am citit si am gasit mai multi clienti tepuiti de respectivul magazin la primirea produselor in service. https://www.price.ro...volt.ro-reviews

Nu cumparati de la ei. Daca aveti probleme cu produsele si le returnati veti avea o surpriza neplacuta.

#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Chiar voiam sa cumpar ceva zilele astea de la ei Posted Image
Si cum s-a terminat pana la urma, nu ti-au mai returnat nici macar HDD-ul asa defect?

Totusi mufa SATA nu are pini in exterior ca sa poata fi deteriorati usor, poti pune aici si poza?

Edited by gumball3000, 31 January 2017 - 11:39.


#3
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,535
  • Înscris: 15.06.2004
Nu exista format RAW - asat inseamna ca nu a fost formatat niciodata - deci windwos-ul nu l-a putut formata.

Clar e problema de HDD, dar poate fi si problema de contact.

Mai bien pui si poza trimisa de ei - un pin SATA se strica foarte greu.

#4
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Chiar intentionat au stricat Hdd-ul sa nu ti-l schimbe gratuit ?! nu-mi vine sa cred !
Am cumparat si eu de la ei un SSD Samsung Evo de 250Gb si imi e teama sa nu fie defect din fabrica si sa-mi faca si mie la fel.

In orice caz, inainte sa trimiti Hdd-ul trebuia sa faci poze la el, asa aveai dovada ca Hdd-ul era intreg d.p.d.v. fizic.

Edited by super8, 31 January 2017 - 11:44.


#5
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 super8, on 31 ianuarie 2017 - 11:40, said:

Chiar intentionat au stricat Hdd-ul sa nu ti-l schimbe gratuit ?! nu-mi vine sa cred !
Am cumparat si eu de la ei un SSD Samsung Evo de 250Gb si imi e teama sa nu fie defect din fabrica si sa-mi faca si mie la fel.

In orice caz, inainte sa trimiti Hdd-ul trebuia sa faci poze la el, asa aveai dovada ca Hdd-ul era intreg d.p.d.v. fizic.
nu-l opreste nimic sa-si ia unul nou acum si sa schimbe data la aparatul foto
pt mine ar fi egale cu zero acele poze, nu le-as lua ca proba irefutabila

#6
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 17.02.2016

 gumball3000, on 31 ianuarie 2017 - 11:37, said:

Totusi mufa SATA nu are pini in exterior ca sa poata fi deteriorati usor, poti pune aici si poza?

Cam asta. Trebuie sa te chinuiesti sa strici un pin la sata. Tare sunt si eu curios sa vad poza.

#7
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

 super8, on 31 ianuarie 2017 - 11:40, said:

In orice caz, inainte sa trimiti Hdd-ul trebuia sa faci poze la el, asa aveai dovada ca Hdd-ul era intreg d.p.d.v. fizic.

Poza respectiva e egal cu zero, nicidecum nu e o dovada. Cine te opreste sa faci praf un produs dupa ce l-ai fotografiat?

#8
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

Quote

nu-l opreste nimic sa-si ia unul nou acum si sa schimbe data la aparatul foto

Quote

Poza respectiva e egal cu zero, nicidecum nu e o dovada. Cine te opreste sa faci praf un produs dupa ce l-ai fotografiat ?
Pe bune ?! abia acum am inteles modul de inselaciune !
Insa cand am fost eu la un magazin cu placa de baza la garantie, mi-au aratat poze cum ca functioneaza desi mobo avea un defect ce se manifesta aleatoriu.
Acum intreb si eu:
ce ii opreste pe cei de la magazin/garantie sa falsifice pozele pt. a anula garantia clientilor ?!

@lerin123, poti sa pui aici poza trimisa de ei ?
Aici e o poza cu mufa sata a Hdd-ului Western Digital Caviar Blue 3.5" 1TB (WD10EZEX) care presupun ca l-ai cumparat
[ https://i.imgur.com/LY8xWE3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Oricum, pinii SATA se pot rupe daca tragi tare de mufa in jos !
[ https://i.imgur.com/iwEB1pR.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dar numai un om fara habar trage de mufa riscand sa rupa pinii sata;
deci e foarte plauzibil sa ai dreptate si magazinul sa acopere un angajat care a stricat Hdd-ul.
Alta explicatie nu am.
Doar daca nu l-au stricat dinadins pt. a iti anula garantia !

#9
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 16.12.2011
Eu am avut doar 2 comenzi la ei. Ambele produse ok. Un SSD si apoi un HDD. Ambalate ok, expediere rapida , pret mai mic decat la alte magazine online consacrate. Si functioneaza impecabil ambele. Deci nu am ce sa le reprosez.
Pe partea de service nu am avut nici o experienta cu ei asa ca nu ma pot pronunta.

#10
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,862
  • Înscris: 17.02.2016

 super8, on 31 ianuarie 2017 - 12:59, said:

Oricum, pinii SATA se pot rupe daca tragi tare de mufa in jos !

Slabe sanse la o utilizare cat de cat normala, chiar daca esti tolomac rau de tot. Eventual crapi/rupi ghidajul de plastic pe care stau pinii (de fapt contacte).
Oricum, in postul initial spunea pin deteriorat, si nu inteleg la ce anume se refera fara sa vad poza.
Restul e cancan.

#11
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Eu nu am inteles, magazinul i-a inapoiat Hdd-ul defect ? sau a ramas si cu banii luati si fara Hdd [stricat] ?!
Oricum, sa asteptam sa revina @OP cu poza primita de la magazin.

#12
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 gumball3000, on 31 ianuarie 2017 - 11:47, said:

nu-l opreste nimic sa-si ia unul nou acum si sa schimbe data la aparatul foto
pt mine ar fi egale cu zero acele poze, nu le-as lua ca proba irefutabila

nu și dacă se vede seria

#13
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Probabil de aia au preturi asa de bune la hard disk-uri. Am luat si eu unul de vreo luna sper sa nu fie probleme.

#14
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

 DaculScoril0, on 31 ianuarie 2017 - 14:47, said:

nu și dacă se vede seria
iei cu apint o cifra din stanga, o copiezi si mai in dreapta, hai ca nu trebuie sa va invat eu
nici macar nu e nevoie de photoshop.

#15
adrian93

adrian93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,740
  • Înscris: 29.10.2009
Eu am cumpărat un Skylake i5 6500 de la ei, în vară, și pare să meargă bine.

#16
nexus_3

nexus_3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 16.01.2007
posibil sa fie antireclama din partea concurentei.

E putin suspect cum apare un user si isi face cont doar ca sa ne spuna ce i-au facut cei de la 220.ro , dar fara nici un fel de dovezi.
Orice om normal ar fi postat poza primita.

E o practica des intalnita de a face antireclama printre concurenti...
e ceva ce vad foarte des

#17
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,377
  • Înscris: 08.02.2011
De garantie nu se ocupa aia de la Depanero ? Asa ca de oriunde ai cumpara, tot aia e :)

#18
DarthVader20

DarthVader20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 427
  • Înscris: 04.01.2013
Eu am lucrat la ei, daca aveti intrebari va raspund cu placere.Magazinul din Arad s-a inchis si probabil ca si cel din Bucuresti se va inchide in curand...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate