In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#848
Posted 30 March 2017 - 23:46
fortzoso, on 30 martie 2017 - 22:12, said: VW nu va face recall-uri. Se bazeaza pe faptul ca nu vor exista supravietuitori sa faca reclamatie. Si chiar daca scapă unii, au avocati buni. "în timp ce în Europa au crescut cu 4% până la 4,2 milioane unități." Face si VW recall. Dar la Toyota mor oameni ca acceleratia se blocheaza, ca e risc de incendiere la masini. Au murit oameni din cauzele astea. Sunt cele mai periculoase defecte si n milioane de recalluri. fortzoso, on 30 martie 2017 - 23:13, said: Asta o treci cu vederea? 😂😂😂 deci e deranjanta si incomoda tare. http://www.descopera...din-secolul-xxi "Pai 11 mil de masini vw, 10000 ani sa scoata fum, sa verse uleiul de motor direct in apa dulce si motorina la fel si nu ajung nici pe sfert la dezastrul si urmarile inca existente. Nu dau britanicii lectii de moralitate in poluare. Singurul lucru bun pt.vag de aici, este: cum a trecut BP cu n miliarde costuri si e in varf, trece si VW si deja e 1." Britanicii moralisti 😂😂😂😂 Edited by Torquemada-666, 30 March 2017 - 23:48. |
#849
Posted 31 March 2017 - 01:57
Nu va speriați atât de recall. Mai curând când nu se întâmplă e nasol. Ori produsul e perfect, ori feedbackul e inexistent.
|
#850
Posted 31 March 2017 - 03:14
Cel mai mare constructor mondial de mizerii probabil . Motoarele pe benzina sunt praf, nu sunt in stare sa scoata unul care nu are probleme , poate cele de la 3l in sus , in rest cele mici , 1.4 , 1.8. 2.0 toate au probleme cu consumul de ulei si nu numai. La diesel ce sa mai zic , mult laudatul 2.0 tdi dadea rateuri cu consumul de ulei in trecut , in prezent cu pompa de inalta , si asta nu la kilometri prea multi , dupa cum ti-e norocul.. De cutii automate numai de "bine' schimbat multitronic cu s-tronic cu crap-tronic , nimeni nu stie , poate doar proprietarii care ajung sa dea 3000-4000 pe o reparatie . A ...nu mai zic de scandalul cu diesel-gate , mai mint si ei asta e Nu aveam o parerea prea buna de frantuzesti pana recent , dar cum s-a dus in cap VW , asa s-a ridicat Renault , vedem si alianta cu Mercedes.
|
#851
Posted 31 March 2017 - 06:54
edi10000, on 30 martie 2017 - 11:29, said:
Toyota iarasi face recall: http://economie.hotn...rile-takata.htm Bravo lor. Firma care se respecta. La VW trebue sa se faca presiuni, petitii, justitie pentru vicii de fabricatie.... Stiu ca dupa unii daca se opreste brusc motorul la 160km/h, in depasire, nu e nici cea mai mica problema....Mai ales daca vine TIR-ul din fata... Edited by bumpocbum, 31 March 2017 - 06:57. |
#852
Posted 31 March 2017 - 06:57
Titlu: Volkswagen ajunge in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
ct10dre, on 31 martie 2017 - 03:14, said: [ https://media.giphy.com/media/glmRyiSI3v5E4/giphy.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#853
Posted 31 March 2017 - 07:48
ct10dre, on 31 martie 2017 - 03:14, said:
Cel mai mare constructor mondial de mizerii probabil . Motoarele pe benzina sunt praf, nu sunt in stare sa scoata unul care nu are probleme , poate cele de la 3l in sus , in rest cele mici , 1.4 , 1.8. 2.0 toate au probleme cu consumul de ulei si nu numai. La diesel ce sa mai zic , mult laudatul 2.0 tdi dadea rateuri cu consumul de ulei in trecut , in prezent cu pompa de inalta , si asta nu la kilometri prea multi , dupa cum ti-e norocul.. De cutii automate numai de "bine' schimbat multitronic cu s-tronic cu crap-tronic , nimeni nu stie , poate doar proprietarii care ajung sa dea 3000-4000 pe o reparatie . A ...nu mai zic de scandalul cu diesel-gate , mai mint si ei asta e Nu aveam o parerea prea buna de frantuzesti pana recent , dar cum s-a dus in cap VW , asa s-a ridicat Renault , vedem si alianta cu Mercedes. Renault sa ridicat pana la scandal si inselat la emisii. Talisman noul model, nubstiu catvsa ridicat ca de mai bine de q an si jumatate, abia vinde o bruma de masini pe luna. Ce sa ridicat? Ce se ridica de obicei la modelele renault mai scumpe decat jucariile de oras: se ridica renuntarea la fabricare. bumpocbum, on 31 martie 2017 - 06:54, said: Bravo lor. Firma care se respecta. La vw trebue sa se faca presiuni, petitii, justitie pentru vicii de fabricatie.... Stiu ca dupa unii daca se opreste brusc motorul la 160km/h, in depasire, nu e nici cea mai mica problema....Mai ales daca vine TIR-ul din fata... Asa multe racall.uri nu e de bravo lor. E se fapt realitatea, ca fac asa de multe masini cu defectiuni. Asta este esenta. |
#854
Posted 31 March 2017 - 08:02
Din pacate nimic nu mai e ce a fost odata in privinta calitatii si fiabilitatii masinilor. Eu unul prefer multe recall-uri decat sa repar masina pe banii mei.
Bineinteles ideal ar fi ca masina sa fie perfecta (asa ca Loganul si Dusterul SÂC ! ) ...cel putin in privinta buzunarului.... Ca idee ma bucur ca mercedesul foloseste motoare de Logan.... poate cine stie si VW ca sa ajunga mai sus in topuri (alea cu fiabilitatea) se uita si in ograda vecinului. Ca un motor de logan pe vw nu strica !! Si nu mai au nevoie de recall... Edited by bumpocbum, 31 March 2017 - 08:07. |
#855
Posted 31 March 2017 - 08:08
@torquemada si bursul. Imi pare rau de voi dar daca nu se inverseaza trendul, va veti duce in curand sa cumparati VW din China. Doar acolo se vand 3,8 mil. Pe restul pietelor serioase care stiu ce inseamna o masina adevarata, cu 6,5 mil masini vandute, e pe la coada clasamentului. Iar in SUA cu o cota de piata de 1,7% e doar o aparitie exotica. Pana si Dacia are in UE 2,7% cota de piata.
|
#856
Posted 31 March 2017 - 08:31
Marca VW (nu grupul) are cota de piata in SUA, pe 2016, de 2%, in 2012 avea vreo 3%. Probabil ei isi doresc mai mult, mie imi este indiferent.
Dar oare cat este cota de piata a intregului grup Renault pe piata americana? Sa fie spre 0% sau chiar 0%? Comparatia cu Dacia depaseste limitele legale de ridicol. Dacia, vanzand masini masini cel mult la jumatate de pret fata de VW, este pe piata nativa la nivelul VW pe o piata foarte dificila pentru ei. |
|
#857
Posted 31 March 2017 - 08:32
Torquemada-666, on 31 martie 2017 - 07:48, said: Renault sa ridicat pana la scandal si inselat la emisii. Talisman noul model, nubstiu catvsa ridicat ca de mai bine de q an si jumatate, abia vinde o bruma de masini pe luna. Ce sa ridicat? Ce se ridica de obicei la modelele Renault mai scumpe decat jucariile de oras: se ridica renuntarea la fabricare. Asa multe racall.uri nu e de bravo lor. E se fapt realitatea, ca fac asa de multe masini cu defectiuni. Asta este esenta. Mai zi-ne cat de naspa sunt airbag-urile Takata. Alea care echipeaza si masinile VW. |
#858
Posted 31 March 2017 - 08:32
#859
Posted 31 March 2017 - 08:33
@ fortzoso - ma doare la banana. Tocmai ce mi-am luat o Skoda SH si planuiesc sa o tin peste 5 ani. Mai vedem atunci.
@bumpocbum - asa cere piata. S-a investit mult in siguranta si confort. Daca mergi in Germania vei vedea putine masini vechi de peste 10 ani. Golf 5 sunt o raritate de exemplu. In schimb e plin de Golf VII. De ce sa investeasca firma in motoare fiabile, daca clientul schimba masina dupa 5-6 ani? Cei mai multi nici nu mai schimba roata. Ai pana? Chemi ADAC-ul. Stai cuminte in masina si pana vine ala, tragi un pui de somn. Cica cele mai vandute modele in Germania in 2016: Das Zulassungsjahr 2016 ist rum, Zeit für uns Bilanz zu ziehen und die 50 meistverkauften Modelle auf dem deutschen Markt zu benennen. In den Top 10 finden sich gleich 7 Modelle aus dem VW-Konzern. Den Spitzenplatz belegt natürlich der VW Golf. Mit weitem Abstand folgen dem Golf seine Markenbrüder Passat und PoloHier geht's zur Kultmarke GRANDPRIX fake_fake_fake!. Die Mercedes C-Klasse schafft es im Jahresabschluss auf den vierten Rang, knapp vor dem Opel Astra. The 2016 approval year is time to take stock of the 50 best-selling models on the German market. In the top 10, there are 7 models from the VW Group. VW Golf is of course the top spot. By far the golf brands Passat and Polo . The Mercedes C-Class achieved fourth place in the year-end, just ahead of the Opel Astra. http://www.auto-moto...-50-720213.html 1. Golf - 235.935 inmatriculari noi 2. Passat - 80.900 inmatriculari noi 3. Polo - 72.017 inmatriculari noi 4. Mercedes C-Klasse 66.898 inmatriculari noi Edited by Bursul, 31 March 2017 - 08:34. |
#860
Posted 31 March 2017 - 08:33
Iar băgați gunoaiele alea de dacii în discuție. Dacă au ajuns astea referință, discutați degeaba.
|
#861
Posted 31 March 2017 - 08:45
Se pare ca dupa unii mercedesul a ajuns gunoi din moment ce foloseste motoare de Dacia.
Eu unul as prefera un gunoi de VW cu motor de dacia !!! Bursul, on 31 martie 2017 - 08:33, said:
De ce sa investeasca firma in motoare fiabile, daca clientul schimba masina dupa 5-6 ani? Cei mai multi nici nu mai schimba roata. Ai pana? Chemi ADAC-ul. Stai cuminte in masina si pana vine ala, tragi un pui de somn. Ai perfecta dreptate. Din pacate sh-urile astea ajung la noi unde le sunt cantate osanale. Cand iti pica insa cazanul se duc naibii toate. swtm, on 31 martie 2017 - 08:33, said:
Iar băgați gunoaiele alea de dacii în discuție. Dacă au ajuns astea referință, discutați degeaba. Ai vrea tu un gunoi din ala. E doar 20 mii euro ! "Eftin". PS: ma uit pe forumul monomarca la motorul "Motor AZD 1.6 16v". Doar 296 pagini....Buna treaba ! Edited by bumpocbum, 31 March 2017 - 08:51. |
|
#863
Posted 31 March 2017 - 08:51
Hitmaker, on 31 martie 2017 - 08:32, said:
Exact acelasi lucru faci si tu, stai linistit. Despre Takata iti spun eu, nu Torqu. Takata a afost investigata de NHTSA cu privire la airbag-urile cu probleme si a fost dovedit ca stiau de problema care a ucis atatea zece de oameni inca din anii 2000, insa nu au intreprins nimic, ba chiar au ascuns datele si au mintit autoritatile statale precum si pe producatorii auto. Au falsificat auditul si testele pentru a nu fi nevoiti sa faca recall. Quote As part of an audit paid for by Honda and Takata, engineers for the airbag maker lied about airbag inflator test results as early as 2000. So far the audit shows Takata as a company that intentionally took measures to hide data from Honda to keep the automaker buying the airbag parts. However, a recent settled lawsuit also reveals Takata lied to more automakers than Honda, including to General Motors, Nissan and Toyota. Sursa Asadar intr-o parte aveam o companie care a manipulat niste teste de omologare pe banc, insa masinile de pe strada, cumparate de utilizatori, nu sunt cu nimic mai poluante decat ale altor producatori. (mai putin in SUA, unde altii nu sunt dovediti) si pe de alta parte avem o companie (sau chiar doua) care au ascuns deliberat date si n-au intreprins niste actiuni care au dus intr-un final la pierderea a zeci de vieti omenesti. Deliberat. Evident, lupul cel rau este doar VW Edited by valitudor, 31 March 2017 - 08:53. |
#864
Posted 31 March 2017 - 08:55
bumpocbum, on 31 martie 2017 - 08:45, said:
PS: ma uit pe forumul monomarca la motorul "Motor AZD 1.6 16v". Doar 296 pagini....Buna treaba ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users