Service de mana 2-a, telefon distrus in urma schimbarii acumulatorului, Note 5
#19
Posted 24 January 2017 - 16:09
#20
Posted 24 January 2017 - 16:12
last1left911, on 24 ianuarie 2017 - 15:42, said:
Trebuie sa recunosc ca asa ar merita dar as prefera sa merg pe cale amiabila sau mai departe pe cale legala doar ca nu ma pricep deloc. Nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata. Eu stiu doar un lucru: i-am dat un telefon impecabil si mi l-a adus intr-o stare de chici. Infantil dar totusi, OPC-ul se baga in asa ceva! chiar daca nu am niciun act la mana? Sau cum pot sa-l intimidez intr-atat de puternic incat sa-l fac sa creada ca daca nu colaboreaza in maxim 2 luni va fi nevoit sa-si inchida pravalia? Am nevoie de sfaturi multe Eu nu inteleg mentalitatea de a da o droaie de bani pe un telefon si il duci oriunde cand ai nevoie de o reparatie. De ce nu l-ai dus la Esd Rom sa iti schimbe bateria ? Era mai scump dar daca era vre-o problema o rezolvau. Edited by TheOne06, 24 January 2017 - 16:13. |
#21
Posted 24 January 2017 - 16:17
Adica te-ai resemnat?
Eu zic ca merita sa ii faci scandal |
#22
Posted 24 January 2017 - 16:18
TheOne06, on 24 ianuarie 2017 - 16:12, said:
Cum sa se bage daca nu ai nici un fel de document ? Pe ce baza sa se lege de service-ul ala ? Eu nu inteleg mentalitatea de a da o droaie de bani pe un telefon si il duci oriunde cand ai nevoie de o reparatie. De ce nu l-ai dus la Esd Rom sa iti schimbe bateria ? Era mai scump dar daca era vre-o problema o rezolvau. |
#23
Posted 24 January 2017 - 16:18
last1left911, on 24 ianuarie 2017 - 15:37, said:
Nu as putea sa-l intimidez decat daca-l amenint ca o sa-i fac reclama proasta cu proxima ocazie. Alte arme nu am Ma gandeam sa-i cer o despagubire si sa o rezolvam pe cale amiabila. Adica sa-mi dea telefonul asa distrus cum este si 1000 ron! Vi se pare exagerat? Pai te apuci de urlat la el si incepi sa-l ameninti cu ANAF-ul si OPC-ul. |
#24
Posted 24 January 2017 - 16:18
Esd nu face service la note 5 deoarece nu a fost importat in europa. Eu te-aş sfătui măcar în ceasul al 15-lea să mergi la ,, serviceul gsm" ăla şi să faci hârtia de intrare în service. Că eu il plesneam de cap în momentul ăla. Dacă nu ceri bon şi mergi la OPC pentru distrugere produsului. Dacă o laşi de la tine eşti un fraier.
|
#25
Posted 24 January 2017 - 16:30
Calm, du-te ia-ti hartia pe telefon. Daca face urat chemi politia, distrugere de bunuri. Ai dovezi suficiente. Fa ceva print screen pe chat
Edited by mofone, 24 January 2017 - 16:32. |
#26
Posted 24 January 2017 - 16:36
Ai achizitionat un telefon la mana a doua , te-ai decis sa ii faci reparatie de mana a doua si l-ai dus intr-un service de mana a doua.
Nu ai nici o dovada despre stare in care ai lasat telefonul la el. Acum sicner , de ce sa te credem noi ca asa sa intamplat si nu ca defapt telefonul era busit din prima si tu incerci sa il inseli pe ala de la service? Pentru ca asa isi va pune si politia(?wtf) sau ANPC-ul problema! |
#27
Posted 24 January 2017 - 16:44
Jammalan-the-Prophet, on 24 ianuarie 2017 - 16:36, said:
Pentru ca asa isi va pune si politia(?wtf) sau ANPC-ul problema! Ca sa isi puna asa politia problema trebuie ca cel care a stricat telefonul in service sa nege ca el a stricat, iar clientul are discutia pe facebook si pozele cu ce a facut cel din service. Adica cel din service sa nege ca e discutia lui si ca el a trimis pozele cu telefonul distrus. Nu cred ca va merge service-ul pe calea asta. Va incerca sa il prosteasca pe client da, dar nu cred ca in fata politiei va nega. |
#28
Posted 24 January 2017 - 16:47
Jammalan-the-Prophet, on 24 ianuarie 2017 - 16:36, said:
Ai achizitionat un telefon la mana a doua , te-ai decis sa ii faci reparatie de mana a doua si l-ai dus intr-un service de mana a doua. Nu ai nici o dovada despre stare in care ai lasat telefonul la el. Acum sicner , de ce sa te credem noi ca asa sa intamplat si nu ca defapt telefonul era busit din prima si tu incerci sa il inseli pe ala de la service? Pentru ca asa isi va pune si politia(?wtf) sau ANPC-ul problema! Attached Files |
|
#29
Posted 24 January 2017 - 16:49
Tu realizezi ca el e la mana service-ului acum?
Da , are discutia despre display , desi si aia dupa cum a scris el poate fi contestata. Dar , daca vine cu scandal si ala din service e pus pe fape mari poate sa ii dea telefonul facut numai din bucati stricate ca el nu are nici o dovada ca telefonul functiona inainte. Pot sa ii ceara aia si banii pe display , pot sa zica ca a venit cu el spart si ca l-au inlocuit o data. Dovezi 0. last1left911, on 24 ianuarie 2017 - 16:47, said:
Asa arata telefonul pana sa i-l bag in service-ul asta de 2 parale..ca nou!! Eu te cred , numai ca niste poze nu tin loc de dovezi. Eu si pufi avem telefone identice de exemplu. Cum garantezi tu ca ala din poza e telefonul tau? ANPCul nu se pronunta decat pe acte. Incearca sa vorbesti cu ei si cumva sa negociezi inainte sa ameninti cu anpc-ul. Ca daca iti joci singura carte din prima s-ar putea sa nu rezolvi nimic. Edited by Jammalan-the-Prophet, 24 January 2017 - 16:53. |
#30
Posted 24 January 2017 - 19:15
Ultimul update!
Ce se mai poate face? Zicea ca-mi da 150 ron )) Attached Files |
#31
Posted 24 January 2017 - 21:03
last1left911, on 24 ianuarie 2017 - 19:15, said:
Ultimul update! Ce se mai poate face? Zicea ca-mi da 150 ron )) |
#32
Posted 24 January 2017 - 22:17
#33
Posted 24 January 2017 - 22:22
Parca a fost sudat, asa de urat arata. Na bucurie, telefon de 3k lei, il duci la service de 0.15k lei.
Cum au recomandat si colegii, dbrand e solutia ta. https://dbrand.com/shop/galaxy-note-5 Din ce oras e? Din Iasi? Edited by WarpS, 24 January 2017 - 22:24. |
|
#34
Posted 24 January 2017 - 22:53
Omul ti-a explicat care sunt riscurile, ca se poate zgaria/coji la desfacere si tu ai fost de acord. Ce e vina lui ca nu-ti mai place acum? ... cam asta poate fi pozitia lui in fata autoritatilor
|
#35
Posted 24 January 2017 - 23:56
Din punctul meu de vedere ca și proprietar de Service GSM îți recomand si procedezi astfel: mergi și spune-i că vrei să îți schimbe sticla într-un service specializat. Și când o dă la întors cel mult acceptă o ofertă 50/50 la costuri. Sticla de schimbat nu este mai mult de 400 lei.
Dar trebuia să știe el în primul rând cum se desface telefonul ăla înainte să îți dea prețul ăla... De ce zic asta? O baterie originală de s6 (nu depozitele noastre cu marfă de China) este 150 lei fără manoperă. Nu întotdeauna ieftin înseamnă și bun. Întreabăl cum a lipit displayul la loc, pentru că mulți pun super glue și cine va încerca să schimbe sticla îl va strica definitiv. În fișa semnată (dacă ar fi existat) scria că nu își asumă răspunderea pentru defectele ascunse, NU că și le asumă. Eu unu prefer să anunț clientul, chiar dacă poate nu mai face reparția. Inclusiv la samsung cînd predai telefonul în service scrie asta și așa sunt tipizatele peste tot din ce știu. Nu ai bon cel mult la Anaf poți face plângere dacă nu te înțelegi cu el că îl va ustura grav. Anpc fără fișă este zero. Iar la poliție iar este complicat. Îți urez succes și îmi pare rău că ai avut de suferit din cauza unui amator. Din cauza lor toată lumea vrea să stea lângă „tehnician“ cînd se execută o reparație deși este cam imposibil uneori. Dacă te încălzește cu ceva și samsung cam la fel. Am văzut destule telefoane duse la ei pentru mufe și apoi dădeau negație (na nu scot banii din buzunarul lor direct). |
#36
Posted 25 January 2017 - 14:26
ZiDan, on 24 ianuarie 2017 - 23:56, said:
Din punctul meu de vedere ca și proprietar de Service GSM îți recomand si procedezi astfel: mergi și spune-i că vrei să îți schimbe sticla într-un service specializat. Și când o dă la întors cel mult acceptă o ofertă 50/50 la costuri. Sticla de schimbat nu este mai mult de 400 lei. Dar trebuia să știe el în primul rând cum se desface telefonul ăla înainte să îți dea prețul ăla... De ce zic asta? O baterie originală de s6 (nu depozitele noastre cu marfă de China) este 150 lei fără manoperă. Nu întotdeauna ieftin înseamnă și bun. Întreabăl cum a lipit displayul la loc, pentru că mulți pun super glue și cine va încerca să schimbe sticla îl va strica definitiv. În fișa semnată (dacă ar fi existat) scria că nu își asumă răspunderea pentru defectele ascunse, NU că și le asumă. Eu unu prefer să anunț clientul, chiar dacă poate nu mai face reparția. Inclusiv la samsung cînd predai telefonul în service scrie asta și așa sunt tipizatele peste tot din ce știu. Nu ai bon cel mult la Anaf poți face plângere dacă nu te înțelegi cu el că îl va ustura grav. Anpc fără fișă este zero. Iar la poliție iar este complicat. Îți urez succes și îmi pare rău că ai avut de suferit din cauza unui amator. Din cauza lor toată lumea vrea să stea lângă „tehnician“ cînd se execută o reparație deși este cam imposibil uneori. Dacă te încălzește cu ceva și samsung cam la fel. Am văzut destule telefoane duse la ei pentru mufe și apoi dădeau negație (na nu scot banii din buzunarul lor direct). Last edit: Mi-a zis ca a lipit cu adezivul original, nu a folosit superglue. Daca o sa-mi ceara 250 ron sa zicem, cum ma sfatuiesti sa procedez? Mersi frumos pentru interventie, in sfarsit o parere avizata!! Edited by last1left911, 25 January 2017 - 14:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users