reziliere cu probleme
Last Updated: Jan 17 2017 22:40, Started by
istrate01
, Jan 14 2017 21:25
·
0
#1
Posted 14 January 2017 - 21:25
sunt abonat la telekom la net si telefonie fixa si pe dataq de 19 ianuarie imi expira perioada contractuala si pe data de 16 decembrie anul trecut leam trimis o cerere tip luata de la ei din magazin si copie dupa buletin ptr reziliere,am sunat la ei de mai multe ori si ba mi sa spus ca se reziliaza dupa 16 si a doua zi mi sa spus ca se reziliaza dupa 20 ca sa nu fie penalizari ptr 3 zile si ieri mi sa spus ca sa reziliat dupa data de 12 si sa aduc routerul intrun magazin telekom cat mai repede adica in termen de 5 zile daca nu la ultima factura se pune si contravaloarea modemului,ba ca poate sa il ia si de la domiciliu contra tazei de 5 euro transport,deocamdata internetul merge si o sa mai sun maine sa vad ce mai imi spun dar este o bataie de joc asa pe fata,un rahat de firma si angajati de 2 bani........
|
#2
Posted 14 January 2017 - 21:38
La telefon si online clientii sunt luati in bataie de joc cu scopul de a ii mai mulge de niste bani la rezilierea contractului, chipurile penalitati si alte taxe.
Cel mai bine te duci personal pe 18-19 Ianuarie la un sediu Telekom sa predai echipamentul si completezi rezilierea ! Cand te vad aia acolo fizic cu echipamentul nu au de ales decat sa preia echipamentul si rezilieze contractul. |
#3
Posted 14 January 2017 - 21:40
In primul rand nu te enerva, bucura-te ca au spus ca se reziliaza si nu au negat depunerea documentelor de reziliere . Pregateste tot ce ai de la ei si preda , scapa-te, fugi si dupa te imbeti de bucurie .
Atentie : la telefon sa nu spui DA la nimic , atentie ce vorbesti ca asa te trezesti cu o prelungire de abonament for life ca zepterul de nici nu sti cand si ce ai spus , folosesc idiotenia aia de contract telefonic , tu spui da la te miri ce si ei imediat aha , a-ti spus da , no tine 2 ani de abonament ...Nu spune DA ! Edited by xilo, 14 January 2017 - 21:43. |
#5
Posted 14 January 2017 - 23:30
istrate01, on 14 ianuarie 2017 - 21:25, said:
sunt abonat la telekom la net si telefonie fixa si pe dataq de 19 ianuarie imi expira perioada contractuala si pe data de 16 decembrie anul trecut leam trimis o cerere tip luata de la ei din magazin si copie dupa buletin ptr reziliere,am sunat la ei de mai multe ori si ba mi sa spus ca se reziliaza dupa 16 si a doua zi mi sa spus ca se reziliaza dupa 20 ca sa nu fie penalizari ptr 3 zile si ieri mi sa spus ca sa reziliat dupa data de 12 si sa aduc routerul intrun magazin telekom cat mai repede adica in termen de 5 zile Daca ai ajuns in faza predarii echipamentului, poti sa schimbi titlul in "reziliere fara probleme".... |
#6
Posted 14 January 2017 - 23:48
Problemele ti le faci singur ca ai sunat la ei.
Ei te sunau si iti spuneau cum sta treaba cu echipamentul. Daca esti client vechi, se ridica gratis de la domiciliu. Sau in 5 zile il duci tu la magazin. |
#7
Posted 15 January 2017 - 00:31
dorin_2k, on 14 ianuarie 2017 - 23:48, said:
Problemele ti le faci singur ca ai sunat la ei. Ei te sunau si iti spuneau cum sta treaba cu echipamentul. Daca esti client vechi, se ridica gratis de la domiciliu. Sau in 5 zile il duci tu la magazin. |
#8
Posted 15 January 2017 - 02:05
Pai asa sunt... tin cu dintii de orice client. Am avut de la ei telefonie fixa... nu au vrut sa ma faca sa renunt la contract, asa ca mi-au lasat abonamentul la 0 lei si nu mai pot sa folosesc telefonul, iar daca ma razgandesc ii sun si facem un abonament nou... si lunar primesc factura de la telekom cu 0 lei
|
#9
Posted 15 January 2017 - 18:15
Vezi ca mai e un topic :
https://forum.softpe...ntract-telekom/ si am si eu niste aventuri telekomiste pe acolo. Poate ajuta daca" bagi un ochi" Trucul Magic dar e chiar magic ce spui :abonament 0 lei dar nu poti folosi tel-ul ? Cum dreaqu e aia? Mai ai tel fizic in casa?il tii pt a avea de pe ce sterge prafu' ? Io sunt" praf" ,nu mai inteleg nimic. Am vazut io multe aiurea cu telekomu, dar asta e prea de tot... Edited by goguboeru, 15 January 2017 - 18:20. |
#10
Posted 15 January 2017 - 18:25
Exact. E telefon fix, deci e fir care vine de pe stalp. Daca renunt la abonament trebuie sa ma "taie" de pe stalp si nu erau incantati sa ma piarda ca si client... asa ca mi-au propus sa nu platesc nimic, telefonului i-a fost luat semnalul (nu stiu daca e corect cum ma exprim "semnal/ton" ?) , iar daca ma razgandesc, pot sa imi faca o oferta buna in orice moment . Asadar primesc lunar acasa factura de la telekom cu 0 lei sau chiar - cativa lei. Daca gasesc ultima factura primita, o sa fac o poza sa te convingi.
|
|
#11
Posted 15 January 2017 - 20:36
Mare e gradina lu' romtelekom !
Multumesc de lamurire |
#12
Posted 15 January 2017 - 21:16
Este voce 0 poți folosi dar ești taxat așa a rămas și la mine .
|
#13
Posted 16 January 2017 - 20:06
te inchini cand vezi ce e la astia.am sunat azi la ei si miau spus ca sa mearga titularul in termen de 30 de zile cu modemul intrun magazin telekom sail predea pentru ca daca merge altcineva nu il primeste
|
#15
Posted 17 January 2017 - 21:53
|
#16
Posted 17 January 2017 - 22:02
Cui sa dai in cap? Persoana de la magazin ce vina are ca tu nu ai ce face si tot ii suni?
Ti-am spus la inceput: mail cu copie CI si solicitare reziliere. Nu mai trebuie TU sa ii cauti. |
#17
Posted 17 January 2017 - 22:40
pai am facut cerere luata de la ei din magazin si copia si leam trimis prin mail,in 2 saptamani am drum in orasul care e si magazin de al lor si o sa il iau sa il predau si gata numai sa scap odata de ei,daca intre timp or sa vina ei sa il ia de la domiciliu cu atat mai bine
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users