Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

reziliere cu probleme

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012
sunt abonat la telekom la net si telefonie fixa si pe dataq de 19 ianuarie imi expira perioada contractuala si pe data de 16 decembrie anul trecut leam trimis o cerere tip luata de la ei din magazin si copie dupa buletin ptr reziliere,am sunat la ei de mai multe ori si ba mi sa spus ca se reziliaza dupa 16 si a doua zi mi sa spus ca se reziliaza dupa 20 ca sa nu fie penalizari ptr 3 zile si ieri mi sa spus ca sa reziliat dupa data de 12 si sa aduc routerul intrun magazin telekom cat mai repede adica in termen de 5 zile daca nu la ultima factura se pune si contravaloarea modemului,ba ca poate sa il ia si de la domiciliu contra tazei de 5 euro transport,deocamdata internetul merge si o sa mai sun maine sa vad ce mai imi spun dar este o bataie de joc asa pe fata,un rahat de firma si angajati de 2 bani........

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
La telefon si online clientii sunt luati in bataie de joc cu scopul de a ii mai mulge de niste bani la rezilierea contractului, chipurile penalitati si alte taxe.
Cel mai bine te duci personal pe 18-19 Ianuarie la un sediu Telekom sa predai echipamentul si completezi rezilierea !
Cand te vad aia acolo fizic cu echipamentul nu au de ales decat sa preia echipamentul si rezilieze contractul.

#3
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
In primul rand nu te enerva, bucura-te ca au spus ca se reziliaza si nu au negat depunerea documentelor de reziliere . Pregateste tot ce ai de la ei si preda , scapa-te, fugi si dupa te imbeti de bucurie Posted Image .
Atentie : la telefon sa nu spui DA la nimic , atentie ce vorbesti ca asa te trezesti cu o prelungire de abonament for life ca zepterul de nici nu sti cand si ce ai spus , folosesc idiotenia aia de contract telefonic , tu spui da la te miri ce si ei imediat aha , a-ti spus da , no tine 2 ani de abonament ...Nu spune DA !

Edited by xilo, 14 January 2017 - 21:43.


#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu nu inteleg care e problema.
Ai predat routerul ?

#5
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 istrate01, on 14 ianuarie 2017 - 21:25, said:

sunt abonat la telekom la net si telefonie fixa si pe dataq de 19 ianuarie imi expira perioada contractuala si pe data de 16 decembrie anul trecut leam trimis o cerere tip luata de la ei din magazin si copie dupa buletin ptr reziliere,am sunat la ei de mai multe ori si ba mi sa spus ca se reziliaza dupa 16 si a doua zi mi sa spus ca se reziliaza dupa 20 ca sa nu fie penalizari ptr 3 zile si ieri mi sa spus ca sa reziliat dupa data de 12 si sa aduc routerul intrun magazin telekom cat mai repede adica in termen de 5 zile

Daca ai ajuns in faza predarii echipamentului, poti sa schimbi titlul in "reziliere fara probleme"....

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Problemele ti le faci singur ca ai sunat la ei.
Ei te sunau si iti spuneau cum sta treaba cu echipamentul. Daca esti client vechi, se ridica gratis de la domiciliu.
Sau in 5 zile il duci tu la magazin.

#7
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012

 dorin_2k, on 14 ianuarie 2017 - 23:48, said:

Problemele ti le faci singur ca ai sunat la ei.
Ei te sunau si iti spuneau cum sta treaba cu echipamentul. Daca esti client vechi, se ridica gratis de la domiciliu.
Sau in 5 zile il duci tu la magazin.
sunt client vechi dar auz is ca nu vin in prima faza swi dupaia au zis ca vin da ia taxa in 5 euro,si eu in 5 zile daca nu am timp ce naiba se intampla?pana la urtma o sa merg eu ca sa ma si rromescd putin cu ei sau daca nu am timp trimit pe cineva sa il duca si gata numai sa scap naibii de ei odata,scump si servicii de rahat plus bataie de joc si japca pe fata,NU VA ABONATI LA TELEKOM

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015
Pai asa sunt... tin cu dintii de orice client. Am avut de la ei telefonie fixa... nu au vrut sa ma faca sa renunt la contract, asa ca mi-au lasat abonamentul la 0 lei si nu mai pot sa folosesc telefonul, iar daca ma razgandesc ii sun si facem un abonament nou... si lunar primesc factura de la telekom cu 0 lei Posted Image

#9
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
Vezi ca mai e un topic :
https://forum.softpe...ntract-telekom/

si am si eu  niste aventuri telekomiste pe acolo.
Poate ajuta daca" bagi un ochi"

Trucul Magic dar e  chiar magic ce spui :abonament 0 lei dar nu poti folosi tel-ul ?
Cum dreaqu e aia? Mai ai tel fizic in casa?il tii pt a avea de pe ce sterge prafu' ?
Io sunt" praf" ,nu mai inteleg nimic. Am vazut io multe aiurea cu telekomu, dar asta e prea de tot...

Edited by goguboeru, 15 January 2017 - 18:20.


#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,677
  • Înscris: 24.11.2015
Exact. E telefon fix, deci e fir care vine de pe stalp. Daca renunt la abonament trebuie sa ma "taie" de pe stalp si nu erau incantati sa ma piarda ca si client... asa ca mi-au propus sa nu platesc nimic, telefonului i-a fost luat semnalul (nu stiu daca e corect cum ma exprim "semnal/ton" ?) , iar daca ma razgandesc, pot sa imi faca o oferta buna in orice moment :). Asadar primesc lunar acasa factura de la telekom cu 0 lei sau chiar - cativa lei. Daca gasesc ultima factura primita, o sa fac o poza sa te convingi.

#11
goguboeru

goguboeru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 846
  • Înscris: 19.07.2004
Mare e gradina lu' romtelekom !
Multumesc de lamurire

#12
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012
Este voce 0 poți folosi dar ești taxat așa a rămas și la mine .

#13
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012
te inchini cand vezi ce e la astia.am sunat azi la ei si miau spus ca sa mearga titularul in termen de 30 de zile cu modemul intrun magazin telekom sail predea pentru ca daca merge altcineva nu il primeste

#14
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Tu nu ai ce face ca tot ii suni?

#15
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012

 dorin_2k, on 17 ianuarie 2017 - 18:15, said:

Tu nu ai ce face ca tot ii suni?
pai chiar ca nu am ce face dar ca sa lamuresc odata treaba cu ei o sa merg in maxim 30 de zile sa le duc modemul si daca mai zic ceva le dau cu el in cap si gata...

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,423
  • Înscris: 01.12.2001
Cui sa dai in cap? Persoana de la magazin ce vina are ca tu nu ai ce face si tot ii suni?
Ti-am spus la inceput: mail cu copie CI si solicitare reziliere. Nu mai trebuie TU sa ii cauti.

#17
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012
pai am facut cerere luata de la ei din magazin si copia si leam trimis prin mail,in 2 saptamani am drum in orasul care e si magazin de al lor si o sa il iau sa il predau si gata numai sa scap odata de ei,daca intre timp or sa vina ei sa il ia de la domiciliu cu atat mai bine

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate