Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"Profesionalismul" Telekom
Last Updated: Sep 24 2016 23:17, Started by
l00natick
, Sep 07 2016 16:30
·
0
#55
Posted 08 September 2016 - 10:13
Ideea principala era sa nu platesc nici o taxa de reziliere etc.
|
#56
Posted 08 September 2016 - 15:56
l00natick, on 08 septembrie 2016 - 10:13, said:
Ideea principala era sa nu platesc nici o taxa de reziliere etc. Poti sa reziliezi si fara nici o plata asa zisele despagubiri sunt ilegale , e o taxa inventata de operatori pentru prosti , ca poate poate platesc , si ce nu folosesc si vorbesc din experientea eu am inchis un contract facut pe 24 de luni la un operator dupa 6 luni fara asa zisele despagubiri , dar daca cunosti legile cat de cat sa vezi cum nu mai zic nimic. E aberant sa platesti ce nu folosesti asa zisele ' juste despagubiri' cum le numesc ei. |
#57
Posted 08 September 2016 - 15:59
Super, multumesc mult pentru info. Am trimis intre timp si la anpc un mail in care am prezentat situatia mea si am intrebat daca ma pot pune sa platesc 50% din abonament pe restul lunilor ramase. Acum sa vad ce raspund si ei.
|
#58
Posted 08 September 2016 - 16:06
Daca nu ai luat echipament la pret promotional(telefon,modem,decodor tv) pe care va trebuii sa il platesti daca iti ramane tie ,orice taxa impusa e ilegala, fa o sesizare si la ancom , ca vei rezolva mai repede problema.
|
#59
Posted 08 September 2016 - 16:18
Am luat 4 carduri cam pt care platesc chirie si un ont in care intra fibra si iese utp si un dect in custodie. In esenta nu imi ramane nimic mie.
|
#60
Posted 08 September 2016 - 16:48
vezi sa le inapoiezi echipamentul ( daca reziliezi contractul )
|
#61
Posted 08 September 2016 - 16:49
Trebuie sa platesti reducerile primite in momentul semnarii contractului, nimic altceva.
|
#62
Posted 08 September 2016 - 17:05
Binenteles ca le inapoiez echipamentul. Iar reduceri nu am.
http://www.mediafax....elekom-15304574 E clar si cu orange, a devenit dealer pt telekom. |
#63
Posted 09 September 2016 - 06:41
l00natick, on 08 septembrie 2016 - 17:05, said:
Binenteles ca le inapoiez echipamentul. Iar reduceri nu am. http://www.mediafax....elekom-15304574 E clar si cu orange, a devenit dealer pt telekom. |
#64
Posted 10 September 2016 - 09:03
l00natick, on 07 septembrie 2016 - 16:30, said:
De 7 zile (si continua) nu mai functioneaza nimic de la Telekom (TV, Net, Voce prin fibra) si aici incepe distractia. ... Foarte enervat, am fost la un magazin si am depus o cerere de reziliere. Cum inca sunt in perioada contractuala, ei imi pot cere taxa de reziliere? Mentionez ca nu am primit de la ei decat in ONT si un DECT in custodie si 4 CAM-uri pentru care platesc chirie. Pentru asta o sa-ti scada din urmatoarea factura numarul de zile in care n-au functionat serviciile. Daca timp de 30 de zile nu reusesc sa repare, abia atunci poti rezilia din vina lor, altfel platesti jumatate din cat mai ai contract cu ei. Cu echipamentele, daca sunt doar in custodie, n-ai nici o treaba, le inapoiezi si atat. Oricum astea sunt prevederi pe care le gasesti la toti operatorii, nu e niciunul care sa-ti zica ca el se obliga sa repare in 12 ore in loc de 72, sau ca poti rezilia dupa 7 zile in loc de 30. |
|
#65
Posted 11 September 2016 - 02:19
worldwide, on 10 septembrie 2016 - 09:03, said: Pentru asta o sa-ti scada din urmatoarea factura numarul de zile in care n-au functionat serviciile. Daca timp de 30 de zile nu reusesc sa repare, abia atunci poti rezilia din vina lor, altfel platesti jumatate din cat mai ai contract cu ei. Cu echipamentele, daca sunt doar in custodie, n-ai nici o treaba, le inapoiezi si atat. Oricum astea sunt prevederi pe care le gasesti la toti operatorii, nu e niciunul care sa-ti zica ca el se obliga sa repare in 12 ore in loc de 72, sau ca poti rezilia dupa 7 zile in loc de 30. |
#66
Posted 11 September 2016 - 06:11
De ce ai scris la ANCOM? Ei nu se ocupa de asa ceva.
Citeste pe site la FAQ. |
#68
Posted 11 September 2016 - 07:40
Pe acelasi principiu va scrie si la SRI, CNADNR, MAI sau DIICOT?
|
#69
Posted 11 September 2016 - 08:13
|
#70
Posted 11 September 2016 - 08:19
Si nu ai citit cu ce se ocupa ei?
Quote ANCOM nu poate controla respectarea contractului încheiat de furnizor cu utilizatorii săi. Dacă furnizorul nu îşi respectă obligaţiile contractuale, adresează-te ANPC. |
#71
Posted 11 September 2016 - 09:08
Tu ce crezi? Am vazut postul, eram la munca si am dat copy paste la mail catre anpc si am trimis si la ei. Asta sa fie marea paguba
|
#72
Posted 11 September 2016 - 13:43
l00natick, on 11 septembrie 2016 - 02:19, said:
Pai si atunci problema e legata de lege, aia e considerata taxa abuziva, deci e nula. O sa vdm cand/daca raspunde anpc si ancom la mail legat de aceea lege. Daca nu o sa incerc sa le fac o vizita celor de la anpc. E neplacuta, asta e adevarat, mai ales cand n-ai serviciile promise la indemana. Dar in contractul semnat de tine ai exact partea pe care ti-a dat-o si dic_star79 cu o pagina in urma, deci se presupune ca ai stiut ce-ai semnat. Oricum, poate altii sa se miste mai cu talent dar contractele sunt la fel in ceea ce priveste timpii de reactie si modul in care poti rezilia. Eu am avut o singura data treaba cu ei, aproape 2 saptamani, dar m-au sunat inainte si mi-au spus ca n-o sa am telefon/internet pentru ca se lucreaza la retea (cred ca era legat de-o deviere din cauza metroului din Dr.Taberei) si c-o sa-mi scada si valoarea aferenta nefunctionarii serviciilor din factura. Si au terminat mai repede, in vreo 11 zile, dar tot m-am urcat pe pereti in timpul asta, asa ca inteleg. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users