Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
31999 răspunsuri în acest subiect

#25255
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.746
  • Înscris: 23.04.2007

 Ford4, on 30 ianuarie 2021 - 17:22, said:

in loc de 12,5 cat ar fi după ac.
- scrie pe cadranu' instrumentului ca in pozitia respectiva e vorba de 12.5 l ?
- scrie pe cadranu' instrumentului vreo cifra urmata de o unitate de masura pentru volum ?
- cind acu' e in aceeasi pozitie cantitatea de combustibil care intra in rezervor e aceeasi de fiecare data ?

Editat de adrian_r5, 31 ianuarie 2021 - 01:01.


#25256
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.106
  • Înscris: 12.12.2018

 vrajitoruldinoz, on 30 ianuarie 2021 - 23:47, said:

Chestia asta cu viteza mincinoasa e la masinile europene, nu la altele.


2 Honda + 2 Subaru, toate 4 cu deviatie exponentiala a vitezometrului (viteza indicata de vitezometru este mai mica decat cea indicata de GPS)

1 Renault Espace + 1 Nissan Laurel aratand aceeasi viteza cu cea masurata de GPS

1 Renault Velsatis cu aceeasi deviatie precum orezarele alea 4 de mai sus

#25257
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.953
  • Înscris: 21.06.2016
Interesant, la mine comparatia a fost Honda + Mazda + masini americane inchiriate (viteza corecta) vs 2 X VW (viteza mai mica).

#25258
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
Asta cu viteza afișată mai mare e reglementare internațională. Americanii la viteze maxime ametitoare au pe autostrăzi își pot permite să afișeze valoarea reală 🤣🤣🤣

#25259
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.953
  • Înscris: 21.06.2016
Nu e nici o reglementare...
Vitezele cu are se circula in realitate in America mai in afara localitatilor sint aceleasi cu cele legale din Europa. In localitati e aglomerat asa ca nu mai conteaza limita.

#25260
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
BloodRa are dreptate. Este o directiva ONU de prin '60 transpusă în reglementari naționale și altă directivă europeană.
Acul vitezometrlor trebuie să arate mai mult decât viteza reală, în anumite limite, până la maxim viteza reală. Există chiar și o formulă de calcul care  arată cât trebuie să afișeze mașina.

La mașina mea, într-un meniu de diagnoza, îmi arata viteza reală care-i identică cu a GPS-ului, insa pe bord este crescuta cu o deviație exponențială în funcție de viteză.

#25261
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.953
  • Înscris: 21.06.2016
Deci nu e nici o reglementare, cum am spus, numai in sensul ca vitezometrul nu poate arata mai puțin, ceea ce e destul de evident (probabil, in SUA nici asta nu exista).

#25262
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007
Până la urmă dispare sau nu dieselul?

#25263
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.800
  • Înscris: 02.05.2008
Din ofertele producatorilor, da.

#25264
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
Nici de acolo.
Deocamdată nu are ce să îl înlocuiască.

#25265
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.011
  • Înscris: 06.04.2007

 ericmario, on 31 ianuarie 2021 - 08:44, said:

Până la urmă dispare sau nu dieselul?
E buna intrebarea, cre ca putem sterge paginile anterioare toate :)))

De pe masinile mici da, de pe masinile mari nu prea curand, n-au cu ce sa-l inlocuiasca, sunt penibili. De ce ramane in continuare dizalu pe masinile mari ? Stiti voi de ce.
La masinile mici probabil gandesc ca unde merge un consum de dizal 4% merge si un benzinar lesinat care in veci n-are eficienta dizalului cu 6% ...alta penibilitate. Da, si probabil gandesc ca astea mici circula mai mult prin oras.  In ajutor ca sa nu fie extrem de penibila treaba, le mai pune si un motoras electric, momentan in teste pe banii utilizatorilor finali.  
Nicio relevanta ca un dizal face mai putin co2 chiar si decat un polizor benzinar ajutat de un motoras electric.

Nu sunt in stare si n-au reusit sa vina cu o solutie adevarata de inlocuire a dizalului, numa artificii de doi bani.

Cel mai grav e cu tractoarele vechi, odata inscrise in circulatie nu le mai face nimeni nimic, ca ie dreptu lor saracii sa polueze cat vor muschii lor. Ies cu copilu la plimbare (pe jos, eu cardio, el verifica fiecare balta cat e de adanca) si trece cate-un idiot cu bembeu 320d evident care dupa ce ca scoate fum, mai si da forje ca doar ie bembeu.
Eu ca eu, dar pana si copilu face "bleaaaahhh tata, ma inec " , ma rog, se referea la fumu lu ala, nu la baltile de pe drum.

Sau stau cu copilu in parculet (amplasat langa o intersectie in cartier) , la un colt zgomot de tractor, din partea cealalta alt tractor, pe principala trece alt tractor. Un zgomot feeric...ce sa mai zic...plus usturimea din aer...scarba totala

#25266
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.989
  • Înscris: 22.04.2019
Se pot face multe, voință politică să fie:
Se pot impune cote maxime de noxe / mașină pentru circulația în orașe, cote verificate la rar, nu din datele tehnice ale producătorilor


#25267
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.360
  • Înscris: 08.01.2021
Itp-ul la diesel e o gluma proasta, și asta nu doar în România. Măsoară un singur parametru si pe ala la mișto. Treci cu un EGR sudat de exemplu fără probleme. La benzina de bine de rău măsoară 4 parametri, se poate deduce din ei dacă motorul și eșapamentul sunt sau nu în mințile lor măcar în mare.

Editat de KiloW, 31 ianuarie 2021 - 09:58.


#25268
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.503
  • Înscris: 17.09.2007

 petru_, on 30 ianuarie 2021 - 21:08, said:

Chiar n-are nicio legatura cu ce-am spus eu. E complet irelevanta suma care se incaseaza acum din taxarea energiei. Procentul accizarii da, cu ala s-ar putea face o evaluare in timp.
Dar astea deja sunt chestii pe care pustii de azi le invata inainte sa termine clasa a 8-a. Din fericire.
Pai ai spus ca nu crezi ca se va compensa valoarea accizei de carburant si eu ti-am aratat cu cifre ca se va compensa chiar la valorile/cotele de azi.
Nu prea inteleg textul cu pustii, inteleg doar ca circula textul nefondat/neargumentat ca nu se poate trece pe electric ca pierde statul sau creste tariful/kwh. Asta la nivel european, unde taxele sunt mai mari atat la carburant cat si la curent, in SUA au fost calcule privind finantarea infrastructurii rutiere iar unele state au marit taxa de inmatriculare la electrice si hibride pentru a diminua scaderea incasarilor din carburant (personal cred ca e o masura aiurea pentru ca nu e legata de utilizarea infrastructurii rutiere, dupa cum nici acciza din carburant nu are legatura directa).

#25269
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.497
  • Înscris: 18.06.2007
Hansolo, ne faci și nouă câteva calculele simple că sa vedem pentru Romania cum se compensează?

#25270
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 32.953
  • Înscris: 21.06.2016

 Hansolo, on 31 ianuarie 2021 - 09:58, said:

Pai ai spus ca nu crezi ca se va compensa valoarea accizei de carburant si eu ti-am aratat cu cifre ca se va compensa chiar la valorile/cotele de azi.
Nu prea inteleg textul cu pustii, inteleg doar ca circula textul nefondat/neargumentat ca nu se poate trece pe electric ca pierde statul sau creste tariful/kwh. Asta la nivel european, unde taxele sunt mai mari atat la carburant cat si la curent, in SUA au fost calcule privind finantarea infrastructurii rutiere iar unele state au marit taxa de inmatriculare la electrice si hibride pentru a diminua scaderea incasarilor din carburant (personal cred ca e o masura aiurea pentru ca nu e legata de utilizarea infrastructurii rutiere, dupa cum nici acciza din carburant nu are legatura directa).


Parerea mea e ca acciza la carburant e cea mai corecta măsura simpla.
Restul, genul impozite pe cildree etc sint timpenii. Asta cu cilindreea e chiar timpenia maxima.

#25271
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.011
  • Înscris: 06.04.2007

 BloodRa, on 31 ianuarie 2021 - 09:52, said:

Se pot face multe, voință politică să fie:
Se pot impune cote maxime de noxe / mașină pentru circulația în orașe, cote verificate la rar, nu din datele tehnice ale producătorilor
Nu vreau sa impuna nimic, adica nu sunt de acord cu idiotenia asta globala de a schimba regulile in timpul jocului. Acu imi iau masina care poate circula oricune si ti se scoala tie dupa cativa ani ca nu mai am voie, imi impui restrictii locale/taxe de acces etc. Asta e DISCRIMINARE, fa o paralela la oameni cu treaba asta si pare mai evident ce spun.
Impune la toti si gata atunci, pana la urma toate termicele fac rau omenirii si planetei.

Vreau doar ca acele tractoare mai vechi sa corepunda dupa normele care au fost la momentul lor. Stii cate mai corespund...? Cred ca nici 10% .
...ca e si ei oameni, am mai auzit asta. Pai daca chiar te-ai nascut in masina, ia frate un polizor mic 1.0 , 1.2 benzina in aceiasi bani ca un tractor full cu de toate fara piele. Dar iti pica mandria, sau ce drac patesti ?? Nu mai ai imagine, decazi in ochii societatii pfffff...

Cat am circulat prin tarile care nu se ridica la nivelul Germaniei, ex Slovenia, aia nu-si iau cazane mari, preponderent vezi masini mici (cu scaunu de copil in spate) dar aproape noi

#25272
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.497
  • Înscris: 18.06.2007

 vrajitoruldinoz, on 31 ianuarie 2021 - 10:26, said:




Parerea mea e ca acciza la carburant e cea mai corecta măsura simpla.
Restul, genul impozite pe cildree etc sint timpenii. Asta cu cilindreea e chiar timpenia maxima.
Impozitarea cu hibrid in denumire e maxim de cretinatate

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 2

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate