Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
Ultima postare: mai 18 2024 16:30, Inițiat de
emil_sv
, aug 25 2016 08:05
·
42
#25255
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 00:54
Ford4, on 30 ianuarie 2021 - 17:22, said:
in loc de 12,5 cat ar fi după ac. - scrie pe cadranu' instrumentului vreo cifra urmata de o unitate de masura pentru volum ? - cind acu' e in aceeasi pozitie cantitatea de combustibil care intra in rezervor e aceeasi de fiecare data ? Editat de adrian_r5, 31 ianuarie 2021 - 01:01. |
#25256
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 01:41
vrajitoruldinoz, on 30 ianuarie 2021 - 23:47, said:
Chestia asta cu viteza mincinoasa e la masinile europene, nu la altele. 2 Honda + 2 Subaru, toate 4 cu deviatie exponentiala a vitezometrului (viteza indicata de vitezometru este mai mica decat cea indicata de GPS) 1 Renault Espace + 1 Nissan Laurel aratand aceeasi viteza cu cea masurata de GPS 1 Renault Velsatis cu aceeasi deviatie precum orezarele alea 4 de mai sus |
#25260
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 07:54
BloodRa are dreptate. Este o directiva ONU de prin '60 transpusă în reglementari naționale și altă directivă europeană.
Acul vitezometrlor trebuie să arate mai mult decât viteza reală, în anumite limite, până la maxim viteza reală. Există chiar și o formulă de calcul care arată cât trebuie să afișeze mașina. La mașina mea, într-un meniu de diagnoza, îmi arata viteza reală care-i identică cu a GPS-ului, insa pe bord este crescuta cu o deviație exponențială în funcție de viteză. |
#25265
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 09:42
ericmario, on 31 ianuarie 2021 - 08:44, said:
Până la urmă dispare sau nu dieselul? De pe masinile mici da, de pe masinile mari nu prea curand, n-au cu ce sa-l inlocuiasca, sunt penibili. De ce ramane in continuare dizalu pe masinile mari ? Stiti voi de ce. La masinile mici probabil gandesc ca unde merge un consum de dizal 4% merge si un benzinar lesinat care in veci n-are eficienta dizalului cu 6% ...alta penibilitate. Da, si probabil gandesc ca astea mici circula mai mult prin oras. In ajutor ca sa nu fie extrem de penibila treaba, le mai pune si un motoras electric, momentan in teste pe banii utilizatorilor finali. Nicio relevanta ca un dizal face mai putin co2 chiar si decat un polizor benzinar ajutat de un motoras electric. Nu sunt in stare si n-au reusit sa vina cu o solutie adevarata de inlocuire a dizalului, numa artificii de doi bani. Cel mai grav e cu tractoarele vechi, odata inscrise in circulatie nu le mai face nimeni nimic, ca ie dreptu lor saracii sa polueze cat vor muschii lor. Ies cu copilu la plimbare (pe jos, eu cardio, el verifica fiecare balta cat e de adanca) si trece cate-un idiot cu bembeu 320d evident care dupa ce ca scoate fum, mai si da forje ca doar ie bembeu. Eu ca eu, dar pana si copilu face "bleaaaahhh tata, ma inec " , ma rog, se referea la fumu lu ala, nu la baltile de pe drum. Sau stau cu copilu in parculet (amplasat langa o intersectie in cartier) , la un colt zgomot de tractor, din partea cealalta alt tractor, pe principala trece alt tractor. Un zgomot feeric...ce sa mai zic...plus usturimea din aer...scarba totala |
#25267
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 09:56
Itp-ul la diesel e o gluma proasta, și asta nu doar în România. Măsoară un singur parametru si pe ala la mișto. Treci cu un EGR sudat de exemplu fără probleme. La benzina de bine de rău măsoară 4 parametri, se poate deduce din ei dacă motorul și eșapamentul sunt sau nu în mințile lor măcar în mare.
Editat de KiloW, 31 ianuarie 2021 - 09:58. |
#25268
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 09:58
petru_, on 30 ianuarie 2021 - 21:08, said:
Chiar n-are nicio legatura cu ce-am spus eu. E complet irelevanta suma care se incaseaza acum din taxarea energiei. Procentul accizarii da, cu ala s-ar putea face o evaluare in timp. Dar astea deja sunt chestii pe care pustii de azi le invata inainte sa termine clasa a 8-a. Din fericire. Nu prea inteleg textul cu pustii, inteleg doar ca circula textul nefondat/neargumentat ca nu se poate trece pe electric ca pierde statul sau creste tariful/kwh. Asta la nivel european, unde taxele sunt mai mari atat la carburant cat si la curent, in SUA au fost calcule privind finantarea infrastructurii rutiere iar unele state au marit taxa de inmatriculare la electrice si hibride pentru a diminua scaderea incasarilor din carburant (personal cred ca e o masura aiurea pentru ca nu e legata de utilizarea infrastructurii rutiere, dupa cum nici acciza din carburant nu are legatura directa). |
#25270
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 10:26
Hansolo, on 31 ianuarie 2021 - 09:58, said:
Pai ai spus ca nu crezi ca se va compensa valoarea accizei de carburant si eu ti-am aratat cu cifre ca se va compensa chiar la valorile/cotele de azi. Nu prea inteleg textul cu pustii, inteleg doar ca circula textul nefondat/neargumentat ca nu se poate trece pe electric ca pierde statul sau creste tariful/kwh. Asta la nivel european, unde taxele sunt mai mari atat la carburant cat si la curent, in SUA au fost calcule privind finantarea infrastructurii rutiere iar unele state au marit taxa de inmatriculare la electrice si hibride pentru a diminua scaderea incasarilor din carburant (personal cred ca e o masura aiurea pentru ca nu e legata de utilizarea infrastructurii rutiere, dupa cum nici acciza din carburant nu are legatura directa). Parerea mea e ca acciza la carburant e cea mai corecta măsura simpla. Restul, genul impozite pe cildree etc sint timpenii. Asta cu cilindreea e chiar timpenia maxima. |
#25271
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 10:31
BloodRa, on 31 ianuarie 2021 - 09:52, said:
Se pot face multe, voință politică să fie: Se pot impune cote maxime de noxe / mașină pentru circulația în orașe, cote verificate la rar, nu din datele tehnice ale producătorilor Impune la toti si gata atunci, pana la urma toate termicele fac rau omenirii si planetei. Vreau doar ca acele tractoare mai vechi sa corepunda dupa normele care au fost la momentul lor. Stii cate mai corespund...? Cred ca nici 10% . ...ca e si ei oameni, am mai auzit asta. Pai daca chiar te-ai nascut in masina, ia frate un polizor mic 1.0 , 1.2 benzina in aceiasi bani ca un tractor full cu de toate fara piele. Dar iti pica mandria, sau ce drac patesti ?? Nu mai ai imagine, decazi in ochii societatii pfffff... Cat am circulat prin tarile care nu se ridica la nivelul Germaniei, ex Slovenia, aia nu-si iau cazane mari, preponderent vezi masini mici (cu scaunu de copil in spate) dar aproape noi |
#25272
Publicat: 31 ianuarie 2021 - 10:32
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi