Ce fac daca nu-i merg stopurile de frana?
Last Updated: Jul 14 2020 21:19, Started by
Ann0nyym0us
, Jul 18 2016 12:50
·
0
#55
Posted 18 July 2016 - 20:45
Stai ca eu nici n-am citit bine se pare, era vorba de cativa metri la 80 la ora?
Aoleu! Pai la 80 la ora nici nu ai ce cauta la mai putin de un 50 de metri de masina din fata, asta minim, pe carosabil uscat si cu sistemul de franare si cauciucurile unei masini tocmai iesite pe poarta fabricii. In cazul asta @initiator(clar incepator) sa multumeasca divinitatii ca a avut banda in dreapta de evitare... Era odata o regula asa, ce viteza ai, acelasi numar de metri trebuie sa pastrezi fata de masina din fata. Edited by ipopovici11, 18 July 2016 - 20:47. |
#56
Posted 18 July 2016 - 20:46
Ce m-ai citit bai nene. Presupun ca stii deja ca am si BMW din 92 cu numere de bulgaria in care bag benzina amestecata cu gazolina si ii arat de fiecare data politaiului cine sunt eu. Am intrebat ipotetic cum ar fi decurs treaba daca nu reuseam sa evit, iar raspunsul este "n-ai tinut distanta". Dar deh, clonele lui Titi Aur de aici de pe SP stau in dreapta fiecarui sofer din Romania, si stiu exact ce si cum s-a intamplat.
Nu ma deranjeaza ca au unii pareri diferite, ma enerveaza sictirul asta de a-ti da cu parerea ca si cum le-ai stii pe toate sau ca si cum ai fi fost martor de prima mana la eveniment. |
#58
Posted 18 July 2016 - 22:04
maximg, on 18 iulie 2016 - 16:54, said:
Dovada ca n-am evoluat , ca societatea merge inapoi . Acum mai bine de 30 de ani se testa filamentul becului si se vedea daca in momentul ruperii era aprins . Normal ca nu la noi .... ipopovici11, on 18 iulie 2016 - 20:45, said: Stai ca eu nici n-am citit bine se pare, era vorba de cativa metri la 80 la ora? Aoleu! Pai la 80 la ora nici nu ai ce cauta la mai putin de un 50 de metri de masina din fata, asta minim, pe carosabil uscat si cu sistemul de franare si cauciucurile unei masini tocmai iesite pe poarta fabricii. In cazul asta @initiator(clar incepator) sa multumeasca divinitatii ca a avut banda in dreapta de evitare... Era odata o regula asa, ce viteza ai, acelasi numar de metri trebuie sa pastrezi fata de masina din fata. |
#59
Posted 19 July 2016 - 06:29
150 metri inseamna un teren de fotbal si inca jumatate. Mai taie din ele sau repara metronomul...
|
#60
Posted 19 July 2016 - 09:16
#61
Posted 29 July 2016 - 01:05
aeon, on 18 iulie 2016 - 15:17, said:
pe unul era sa-l lovesc pe autostrada spre ploiesti, la un moment dat e curba (prea) stransa pentru o autostrada, spre stanga, cu vizibilitate slaba din cauza parapetilor si era o masinal care mergea usurel pe banda 2 cu maxim 40km/h, eu venind cu peste 120.. conform legilor noastre (de fapt a interpretarii lor), respectivul nu avea nici o vina daca il loveam.. Având în vedere câte prostii citesc pe forumul ăsta devin din ce în ce mai convins că Dumnezeu face ce poate el mai bine ocrotind românii, deopotrivă pe cei deștepți sau mai săraci cu duhul... Cam ce vină socoți tu că ar fi trebuit să aibă ăla de mergea cu 40 km/h și pe care îl lovești tu venind cu 120 km/h într-o zonă cu vizibilitate redusă, după cum singur spui? Prietene, trezește-te! Vina ar fi fost în exclusivitate a ta pentru că nu belești bine ochii și nu adaptezi viteza la condițiile de trafic. Ai avut noroc că ăla mergea totuși cu 40 km/h și nu era oprit pe loc în coloană. Limita maximă de 130 km/h reprezintă limita MAXIMĂ și nu înseamnă că trebuie să mergi obligatoriu cu atât și în orice condiții. Cam același lucru și cu OP. Nu ai nicio șansă să scapi de culpa, nici cu martori, nici cu cameră, cu nimic. Tot ce poți obține este o amendă și reținerea talonului femeii până la remedierea problemei, dar în cazul unui accident cel din spate plătește. Și e absolut logic și normal să fie așa... |
#62
Posted 30 July 2016 - 00:18
valitudor, on 29 iulie 2016 - 01:05, said:
........... dar în cazul unui accident cel din spate plătește. Și e absolut logic și normal să fie așa... Intr-o tara cu militieni , poate este normal , dar nu logic ... Intr-o tara cu politisti , nu este nici normal nici logic .... ..dar este logic si normal in Romania , deoarece atita putem .... |
#63
Posted 30 July 2016 - 10:04
Daca reusesti sa demonstrezi in instanta ca nu ii functionau lampile stop se poate stabili culpa comuna.Aici vorbim de cazuri cu vatamari si decese , pentru ca altfel nu poti dispune imobilizarea vehiculului din fata .Oricum,daca avea becurile arse inainte de accident nu poti demonstra prin epertiza !
|
#64
Posted 30 July 2016 - 11:32
maximg, on 30 iulie 2016 - 00:18, said:
Serios ? Normal si logic ???? Intr-o tara cu militieni , poate este normal , dar nu logic ... Intr-o tara cu politisti , nu este nici normal nici logic .... ..dar este logic si normal in Romania , deoarece atita putem .... Pai este destul de normal si logic deoarece tu il ai pe ala in fata, trebuie sa casti ochii si sa pastrezi distanta. El se uita la randul lui in fata lui nu sta doar cu ochii in retrovizoare ca sa aiba grija berbecilor din spate. Nu ai niciun control asupra a ceea ce vine din spatele tau. Deci este mai mult decat normal si mai mult decat logic. Parerea mea. Bineinteles ca preventiv nu trebuie sa pui frane bruste aiurea...dar franele alea le pui doar daca esti la randul tau berbec si nu ai anticipat ce se intampla in fata. |
|
#65
Posted 30 July 2016 - 12:11
Io tare-s curios cum anticipezi tu un accident care se produce in fata ta, asa, brusc. Ca parca prea tii cu ursu.
|
#66
Posted 30 July 2016 - 12:15
ipopovici11, on 30 iulie 2016 - 11:32, said:
Pai este destul de normal si logic deoarece tu il ai pe ala in fata, trebuie sa casti ochii si sa pastrezi distanta. ......... Problema apare cind te trezesti ca circuli normal si se baga un idiot brusc in fata si frineaza ( accident comentat la fintina Miorita ) , sau cind cel din fata frineaza fara motiv ( sute de filmari sint pe net ) , cazuri in care doar protectia Divina te scapa de necaz . Asa ca nu orice " pupat in spate " inseamna vinovatie . Din fericire azi avem cu ce sa demonstram a cui a fost vina . |
#67
Posted 31 July 2016 - 18:15
maximg, on 30 iulie 2016 - 00:18, said:
Serios ? Normal si logic ???? Intr-o tara cu militieni , poate este normal , dar nu logic ... Intr-o tara cu politisti , nu este nici normal nici logic .... ..dar este logic si normal in Romania , deoarece atita putem .... Regula e simpla: Ia-ți toate măsurile necesare pentru a nu intra în cel din față. Indiferent dacă are sau nu stopuri, sau dacă vizibilitatea este bună sau nu. Culpa comună în acest caz o dau doar societățile de asigurări, nu politia sau instanțele. Repet, în anumite condiții legea permite mersul fără semnalizare. Ar trebui ca ăștia sa fie automat vinovați pentru orice berbec care intră în ei? |
#68
Posted 31 July 2016 - 22:10
Citind pe aici si aducandu-mi aminte ca am atentionat cel putin vreo 15 colegi de trafic ca nu le merg stopurile pe frana, nici unul, stau si ma gandesc, oare chiar sunt reincarnarea lui Senna? Ca se pare ca pentru muritorii de rand este al dracului de greu sa nu faca accident in asemenea conditii, chiar miraculos. Cum draci sa nu fie cand jumate din ei stau cu nasul in telefon, la 100km/h (sau mai mult), in timp ce stau la jumatea lungimii unui Tico de masina din fata lor? Mai nou pe DN1 am ajuns sa las distanta fata de masina din fata cat suma distantelor dintre 3 masini consecutive, ca sa am timp sa opresc ca si cum as transporta oua sa nu imi remodeleze spatele masinii retardul din spatele meu. Sunt accidente aproximativ saptamanal din cauza nepastrarii distantei insa maimutele nici asa nu pot invata o chestie atat de simpla. Cat despre fuga de responsabilitate si abordarea ca intotdeauna altcineva e de vina pentru greselile noastre, din pacate asta ne caracterizeaza ca natie.
Edited by closchkutza, 31 July 2016 - 22:16. |
#69
Posted 01 August 2016 - 10:44
Foarte corect ceea ce spui. Nu e asa o mare problema nici ptr mine daca aluia din fata nu-i merg stopurile d e frana.
Am citit de exemplu si multi spun ca daca vorbesti la telefon e risc maxim de accident, iti capteaza toata atentia, etc. Fals cel putin in cazul meu, pot sa vorbesc si sa fiu si atent la trafic, deoarece dupa atatia kilometri condusul a devenit un automatism. Poate la incepatori care "gandesc" pana si schimbarea vitezelor si apasatul ambreiajului, sa fie asa. Insa am fost apostrofat ca "domne , nu se poate, c -am citit eu undeva si n-ai cum, daca vorbesti la tel nu mai poti fi deloc atent la drum". Da, probabil unii nu pot fi, sunt oameni si oameni, curios e ca unii cred ca daca ei nu au anumite capacitati, nimeni nu le are si daca mai gasesc si vreun "pseudo-studiu ", sunt cei mai fericiti sa ti-l fluture in fata. Altii sustin ca nu exista atentie distributiva, iar fals. Eu spre exemplu pot sa-mi fac freza in oglinda fiind in acelasi timp atent la drum, cu celalat ochi. Desigur, nu recomand asa ceva. Edited by ipopovici11, 01 August 2016 - 10:47. |
|
#70
Posted 01 August 2016 - 11:05
Până și Napoleon putea face mai multe lucruri deodată. De exemplu stătea pe cal și privea în dreapta.
|
#71
Posted 01 August 2016 - 13:33
Daca vedeti in trafic o masina fara stop pe frana, semnalizati-le.
Si mie mi s-a intamplat sa fiu atentionat ca am un bec ars sau sa atentionez pe altii. Pastrati distanta fata de cel din fata si mai uitati-va si ce tip de masina aveti in fata voastra. Daca e vreuna sport care franeaza mult mai bine ca masina ta si distanta nu este una considerabila, te-ai ars! Drumuri sigure si fara evenimente la toata lumea! |
#72
Posted 01 August 2016 - 15:45
Daca sunteti pe cale sa faceti un accident cu acesti soferi trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:
Le faceti semn sa opreasca. Le comunicati ca sistemul de franare nu functioneaza. Mergeti la primul echipaj de Politie Rutiera si le aduceti la cunostinta ca autoturismul X nu are lumini pentru lampile de frana. Exista si varianta depuneri unei plangeri impotriva soferului la Politie. Va fi chemat si ulterior va fi trimis la RAR. Daca are modificari neautorizate va plati destul de mult din buzuar. Cat timp nu luati atitutine cei certati cu legea se vor inmulti pe strazi. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users