Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce fac daca nu-i merg stopurile de frana?
#74
Posted 02 August 2016 - 19:23
Ann0nyym0us, on 18 iulie 2016 - 12:50, said:
A zis ca nu stie care-i treaba cu stopurile si ca o sa-i zica barbatului diseara cand ajunge acasa. Degeaba mi-am racit eu gura explicandu-i ca nu e deloc ok sa continue sa mearga asa, ca n-am avut cu cine. Intr-un final m-am resemnat si am plecat. Bun, inafara de ceva cauciuc lasat pe asfalt, masina mea n-a patit nimic. In caz ca, totusi, se intampla ceva, aveam vreo sansa sa demonstrez ca dumneaei nu-i mergeau stopurile? Daca o loveam in spate, se putea considera ca stopurile de frana nu mai merg in urma accidentului? Numai in ultima luna am atentionat 2 soferite si 1 sofer, ca masinilor(Logan; Corsa C ; Astra G) pe care le conduc nu le functioneaza stopurile pe frana. Corsei uneori i se aprindeau si alteori ii ramaneau blocate. Culmea a fost ca toti mi-au raspuns cu Da , stiu . Multumesc ! Intrebarea este daca le-au atras atentia alti soferi...sau stiau mai demult si le facea placere sa circule asa. (niciunul nu folosea avariile) Depinde ce nu functiona si cat de dur e impactul. Spre exemplu Logan-ul si Corsa C au probleme cu switch-ul de la pedala....si asta probabil se poate dovedi.Oricum ,chiar si daca demonstrezi acest aspect...nu stiu daca poti obtine in instanta mai mult decat o culpa comuna . P.S. Cel mai bine sa ai camera video. Edited by polizei, 02 August 2016 - 19:27. |
#75
Posted 03 August 2016 - 13:55
Sigur, cameră video atașată cumva la creier, să vadă ceea ce nu văd orbii cu permis de conducere.
Vă faceți iluzii deșarte că dă cineva 2 bani pe justificările vinovatului că nu-i funcționau stopurile de frână celui din față. Cel din spate trebuie să belească bine ochii și să lase o distanță suficientă față de mașină din față, indiferent că ăla are sau nu semnalizare. Nu credeți? Mult succes în instanță. Luați-vă toți camere video ca e mai ușor, te scapă de responsabilitățile la volan. |
#76
Posted 03 August 2016 - 15:31
@valitudor, tu esti ca ala care nu accepta computerul, pentru ca inainte nu exista?
|
#77
Posted 03 August 2016 - 15:33
Eu am schimbat plăcuțele de frâna o singura data in cca 150.000 km. De doua sau de trei ori mi s-a spus ca nu-mi merg stopurile. Evident, stopurile n-aveau nimic.
|
#78
Posted 03 August 2016 - 15:42
danvlas, on 03 august 2016 - 15:33, said:
Eu am schimbat plăcuțele de frâna o singura data in cca 150.000 km. De doua sau de trei ori mi s-a spus ca nu-mi merg stopurile. Evident, stopurile n-aveau nimic. Tampoanele pe la motor nu le-ai schimbat? ) Daca tu chiar ai mers cu aceleasi placute 150.000, ori ai circulat numai poe autostrada, ori trebuie sa-i chemi pe aia de la cartea recordurilor... Sa nu zici ca ai mers in continuare cu aceleasi discuri . Edited by ipopovici11, 03 August 2016 - 15:43. |
#79
Posted 03 August 2016 - 17:31
Peste 100.000 km țin și eu plăcuțele. Mă refer la cele de pe față. Discurile față le-am schimbat o dată în 230.000 km, cele de pe spate sunt originale.
Ann0nyym0us, on 03 august 2016 - 15:31, said: @valitudor, tu esti ca ala care nu accepta computerul, pentru ca inainte nu exista? |
#80
Posted 03 August 2016 - 20:10
valitudor, on 03 august 2016 - 13:55, said:
Sigur, cameră video atașată cumva la creier, să vadă ceea ce nu văd orbii cu permis de conducere. Vă faceți iluzii deșarte că dă cineva 2 bani pe justificările vinovatului că nu-i funcționau stopurile de frână celui din față. Cel din spate trebuie să belească bine ochii și să lase o distanță suficientă față de mașină din față, indiferent că ăla are sau nu semnalizare. Nu credeți? Mult succes în instanță. Luați-vă toți camere video ca e mai ușor, te scapă de responsabilitățile la volan. Amuzanta postarea ta. Suntem totusi in 2016 , nu in 1916. Chiar si cu pastrarea distantei , stopurile pe frana pot face diferenta dintre accident si condus in siguranta . De asta au fost inventate. Pentru pastrarea distantei corespunzatoare exista o regula de 2 secunde respectiv 4 secunde in conditii meteo nefavorabile. Daca cel din fata ta are probleme cu stopurile deja ti-a anulat cele 2 secunde de distanta corespunzatoare .La 100km/h , din momentul in care a franat si pana ai sesizat pot trece 1-2 secunde.(aprox.55m) Din momentul in care ai franat si pana ai oprit mai pot trece 1-2 secunde.(aprox.40-50m)Asta inseamna ca este foarte probabil sa fii infipt in el , desi tu pastrai o distanta corepunzatoare si erai atent la volan. Mi se pare aberant sa crezi ca vina iti apartine in totalitate si sa nu intreprinzi nimic pentru ati demonstra nevinovatia ! Este nasol faptul ca legislatia din Romania nu este armonizata in totalitate cu cea din majoritatea tarilor europene si este trist ca unii soferi romani isi asuma vinovatia totala pentru fapte(accidente/incidente) la care nu au contribuit singuri.Cel mai bun exemplu este cel cu parcarea/oprirea neregulamentara. Daca avariezi o masina parcata/oprita neregulamentar , la politie esti vinovat 100%, la asigurator (si in majoritatea tarilor din UE) este culpa comuna ! Edited by polizei, 03 August 2016 - 20:16. |
#81
Posted 03 August 2016 - 20:17
Nu e chiar asa. Pentru parcare neregulamentara isi ia si celalalt o amenda dar vinovat pentru producerea accidentului esti tot "tu".
Cat despre stopuri, parerile sunt impartite. Eu cand am o masina in fata aproape o tin permanent sub observatie, numai la ea ma uit. De aia mi se pare obositor sa conduc asa si ori o depasesc ori las distanta. Daca stai pe FB sau cine stie ce mai faci, te uiti la fuste scurte pe strada, etc normal ca te ia prin surprindere franarea. Si sunt cazuri cand stopurile aluia din fata nu valoreaza 2 bani, de ex pe soare puternic acum vara, numai alea nu-ti mai sar in ochi. Edited by ipopovici11, 03 August 2016 - 20:19. |
#82
Posted 03 August 2016 - 20:50
Eu nu inteleg de ce se pleaca din start de la premisa ca stateam pe telefon sau mai stiu eu ce. Eram cu 2 maini pe volan, uitandu-ma inainte, si nu eram lipit de spatele masinii in cauza, ci pastram distanta regulamentara. Prin cativa metri e clar ca nu m-am referit la 5-7 metri, credeam ca e logic ca e vorba de 40-45m.
|
|
#83
Posted 03 August 2016 - 21:10
Dacă șofezi în stare de ebrietate sau fără permis de conducere și ești parte într-un accident de circulație, NU ești considerat automat vinovat de producerea accidentului. Că răspunzi penal pentru conducerea fără permis sau în stare de ebrietate, da. Dar nu vinovat de accident. Fiecare plătește pentru ce face (sau nu face).
Așa e și în cazul nostru. Dacă nu-ți funcționează stopurile ți se poate reține talonul sau poți primi o amendă, însă cel care nu păstrează distanța necesară nu poate scăpa de răspundere. Mai ales că poți invoca faptul ca ți s-au stricat în acea zi, iar mersul ziua, fără semnalizare funcțională este permis. Nu discut despre alte țări, mai este că sunt cazuri diferite cu legislații diferite. |
#84
Posted 03 August 2016 - 21:32
Ann0nyym0us, on 03 august 2016 - 20:50, said:
Eu nu inteleg de ce se pleaca din start de la premisa ca stateam pe telefon sau mai stiu eu ce. Eram cu 2 maini pe volan, uitandu-ma inainte, si nu eram lipit de spatele masinii in cauza, ci pastram distanta regulamentara. Prin cativa metri e clar ca nu m-am referit la 5-7 metri, credeam ca e logic ca e vorba de 40-45m. Cand zici "Cativa" nu se subintelege 45 de metri. Aia sunt "cateva zeci". |
#85
Posted 04 August 2016 - 13:07
ipopovici11, on 03 august 2016 - 20:17, said:
Nu e chiar asa. Pentru parcare neregulamentara isi ia si celalalt o amenda dar vinovat pentru producerea accidentului esti tot "tu". Cat despre stopuri, parerile sunt impartite. Eu cand am o masina in fata aproape o tin permanent sub observatie, numai la ea ma uit. De aia mi se pare obositor sa conduc asa si ori o depasesc ori las distanta. Daca stai pe FB sau cine stie ce mai faci, te uiti la fuste scurte pe strada, etc normal ca te ia prin surprindere franarea. Si sunt cazuri cand stopurile aluia din fata nu valoreaza 2 bani, de ex pe soare puternic acum vara, numai alea nu-ti mai sar in ochi. In teorie suna bine explicatia ta ,la volan lucrurile nu mai stau chiar asa. Din punctul meu de vedere fie esti robot , fie nu ai nicio treaba cu condusul. Quote Dacă șofezi în stare de ebrietate sau fără permis de conducere și ești parte într-un accident de circulație, NU ești considerat automat vinovat de producerea accidentului. Că răspunzi penal pentru conducerea fără permis sau în stare de ebrietate, da. Dar nu vinovat de accident. Fiecare plătește pentru ce face (sau nu face). Așa e și în cazul nostru. Dacă nu-ți funcționează stopurile ți se poate reține talonul sau poți primi o amendă, însă cel care nu păstrează distanța necesară nu poate scăpa de răspundere. Mai ales că poți invoca faptul ca ți s-au stricat în acea zi, iar mersul ziua, fără semnalizare funcțională este permis. Nu discut despre alte țări, mai este că sunt cazuri diferite cu legislații diferite. Circulatia in stare de ebrietate , fara permis sau la volanul unei masini cu defectiuni majore la sistemul de iluminare-semnalizare este interzisa.(nefunctionarea lampilor de franare este defect major, conform RAR).Toate aceste abateri/nereguli sunt sanctionate.(mai usor sau mai grav) In toate aceste abateri/ nereguli apar anumiti factori cauzatori de accident...factori care pot fi directi sau indirecti.Dpdv legal, politistul si asiguratorul nu pot face aceste diferente pentru ca ei aplica legea/reglementarea asa cum ea , buna sau rea .Aceste diferente le pot evidentia doar judecatorii, bineinteles dupa ce se aduc niste probe .(video , expertize , teste, etc) In practica , pentru 100-200 lei cat iti creste RCA nu stai sa ajungi prin instanta sa platesti expertize si alte combinatii. In schimb daca accidentul se soldeaza cu victime atunci trebuie sa demonstrezi faptul ca erai om (nu robot) si ca ai pastrat o distanta corespunzatoare fata de un vehicul care trebuia sa fie corespunda dpdv tehnic. Edited by polizei, 04 August 2016 - 13:17. |
#86
Posted 04 August 2016 - 13:16
Am înțeles. Deci tu pretinzi că dacă nu acorzi prioritate de trecere unui șofer cu permis de conducere, vei fi considerat vinovat de către judecător, însă dacă nu acorzi prioritatea de trecere în exact aceleași circumstanțe, dar unuia fără permis de conducere, poate scapi nevinovat, cel mult cu o culpa comună?
Doar dacă judecătorul stă mai mult beat pe la muncă... |
#87
Posted 04 August 2016 - 13:23
In situatia de fata nu prea vad o cauzalitate directa. Pe drum circula masini si nu ma interseaza daca soferul e beat sau daca e treaz , daca are ITP sau RCA .Ma interseaza spre exemplu , viteza cu care circula .....daca puteam ca om(nu ca robot) sa evit accidentul sau nu. Una e sa observi un vehicul care se deplaseaza cu 50km/h in localitate alta e sa-l observi la 100-150km/h
Edited by polizei, 04 August 2016 - 13:26. |
|
#88
Posted 04 August 2016 - 13:29
Ei, în felul cum formulezi acum problema, îți dau dreptate.
In cazul absentei luminilor nu sunt șanse de scăpare, decât în situația în care ăla a făcut ceva extrem. Gen mers noaptea fără lumini, poate pe autostradă, european, etc. Ziua, în oraș, etc NU cred că are cineva vreo șansă, mai ales ca NU încalci legea. Legea îți permite sa mergi ziua fără semnalizare dacă pui o inscripție. Convinge-l pe judecător ca ai lovit mașina din față că nu ai văzut că oprește, în schimb dacă ala avea panou, l-ai fi văzut și ai fi evitat accidentul. Edited by valitudor, 04 August 2016 - 13:32. |
#90
Posted 04 August 2016 - 13:55
În discuția cu Poliței eu am dat exemplu de circumstanță atenuantă de producerea accidentului pentru neobservarea mașinii din față din motive legate de viteză, noapte, lipsa semnalizării, etc care te-ar putea surprinde. Însă să ai mașina în față, s-o vezi, și totusi să intri în ea motivând că nu i-ai văzut stopurile... scuză-mă dacă îți par că țin cu ursul, însă eu cred că nu ai nicio șansă.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users