Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Ford Mondeo break (2002) vs. Renault Laguna break(2001)

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
problema cu adusul din alte tari este taxa de inmatriculare, la RAR te costa inca 100euro pentru o masina neinmatriculata, drumul de adus, oboseala, plus faptul ca nici afara nu e asa usor sa iei o masina buna. ai de umblat pana iei. si umblat in afara inseamna timp, bani,. stres.
adica sincer la o masina pe care dai 1500euro te mai duce inca pe atat sa o aduci+ inmatriculat+ taxa. si daca tot ajungi spre 3000 euro mai bine te indrepti spre o masina mult mai noua, asa ar fi gandirea mea.

problema cu cardurile stiu ca e ceva care se strica la toate renourile. nu stiu cat costa sa o repari dar nu costa chiar o avere. stergatorul din spate da-l naiba Posted Image), ala e problema?! chiar daca este motorasul sau orice ar fi te costa 50-100 lei sa il repari sau poate chiar il poti repara singur (la o masina veche daca nu te pricepi sa iti faci singur anumite reparatii minore esti mancat!). butonul de avarii te costa si ala 50 lei de la dezmembrari. cu mocheta nu prea am inteles-o dar iti dai seama, masina de 15 ani sigur s-a umblat si reparat prin multe locuri la ea.

daca masina avea doar problemele astea si nimic legat de articulatii, functionalitate AC, probleme la directie (caseta), amortizoare, problema legata de motor (sa fiarba apa, sa piarda mult ulei pe la garnituri, sa scoata fum), ambreiaj, cutie eu zic ca va fi o afacere ok ptr cine o va cumpara.

ai mai avut masini vechi? daca nu ai mai avut iti recomand sa mai intrebi prin stanga in dreapta, de fapt mai bine lasa intrebatul ca f multi prin Romania daca ii intrebi ce au schimbat la masina zic ca nimic. nu sunt sinceri pentru ca rade lumea de ei ca li se strica des masina, sau daca ii spui unuia ce mai schimbi pe la masina unii cred aoleu dar ce e cazanul asta de iti inghite atatia bani...
mai bine uita-te pe forumuri asa la probleme, la jurnale de bord etc.. dar evident sa te uiti la masini vechi si ieftine nu la o masina 2010.

nu stiu, imi lasi impresia ca tu cauti o masina fara defecte la suma asta, ceea ce e cam imposibil :).

Edited by bossake, 07 May 2016 - 18:18.


#38
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,132
  • Înscris: 04.09.2013

View Postionut_ionut, on 07 mai 2016 - 13:43, said:

Gandeste-te si la revanzare

Cam dificil cu revânzarea unei mașini la banii ãștia. Sunt șanse mari ca aceasta sã fie ultima ei revânzare.

#39
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
din moment ce el nu a zis pe site ce are ci doar la fata locului din start isi pierde credibilitatea ... deci nu pot sa fiu sigur ca nu are alte probleme ! E adevarat ca nu costa mult pt ca m-am interesat dar toate astea se aduna la pret . Eu m-am hotarat sa mai urc la pret pt o masina si m-am gandit sa cumpar una pana in 2300-2500 Euro dar asta inseamna sa o cumpar in Iulie ... dar e mai bine sa fac asa... m-am gandit si la un Nissan Primera 2001-2008 sau poate un Citroen c4 2004-2010 Hatchback ...Ce parere aveti de astea 2 modele?

#40
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
clar iti recomand c4, daca iti va fi de ajuns spatiul sau care e cu totul altul (mai mic) decat la mondeo sau laguna (si break pe deasupra).

c4 e o masina mai noua, relativ fiabila, doar sa ai grija ca in bugetul tau te vei orienta catre alea cele mai ieftine si sa ai grija cum o testezi. mare grija si la motororizare, eu as ramane pe un 1.4 1.6 benzina dar nu stiu daca gasesti, alea ieftine sunt diesel, 1.6 hdi, pentru ca sunt alea aduse din afara, foste masini de firma.

daca urci spre 2500 cred ca la banii astia ai putea gasi un golf4 break 1.4 -1.6 (de preferat 1.6) benzina, masina fiabila, taxa mica 150-200. sau focus1, tot asa benzinar, imi place mai mult golf ca masina dar motorizarile mi s-au parut mai ok la Ford (vorbesc strict de un versus 1.4 - 1.6).

orice ai lua sa nu te grabesti e bine sa vezi cat mai multe masini.

#41
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Ai dreptate ! Dar nu imi place nici golf 4 nici focus 1! Am folosit un c4 2006 1.6 hdi timp de o saptamana si mi-a placut f. mult , spatiul a fost mai mult decat perfect ... nu mai zic de consum care a fost punctul forte parerea mea !

golf 4 si focus 1 nu imi plac deoarece nu au ceva mai diferit ... as vrea un model care nu e atat de prezent pe strazi ! golf 4 si focus 1 vad la fiecare 10 minute daca nu mai putin.

de Nissan Primera 2001-2008 break sau nu ce parere aveti ?
Posted Image

#42
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postwld-ro, on 07 mai 2016 - 18:31, said:

Cam dificil cu revânzarea unei mașini la banii ăștia. Sunt șanse mari ca aceasta să fie ultima ei revânzare.

Tocmai din motivul acesta m-as orienta catre o masina de clasa mica (ibitza,fabia etc) cu motor de 1.4 sau o compacta (mazda 3, golf IV, leon 1 etc) cu motor de 1.6. Astfel de masini se vor vinde si peste 2-3ani, dar un Mondeo cu motor de 2.0benzina va fi imposibil de vandut.

Initiator, vezi ca masinile vechi se strica, fie ca o iei din nemtia,Suedia sau Ro, in schimb ai mai multe sanse sa nimeresti o masina buna, ai mai multe sanse sa nimeresti un vanzator serios, dar la bani 100% nu iesi mai bine decat in tara.

Ce ai descoperit la acel Renault, asta la o prima vizionare, sunt defecte minore, la o masina veche este important sa mearga motorul bine (rotund, fara erori, sa aiba compresie, sa nu fiarba etc), sa aiba airbaguri si lonjeroane drepte (nu conteaza ca are 3-5 piese revopsite si un pic de rugina) sa nu ai articulatia si directia varza (un brat sau un amortizor scurs nu este un capat de tara), sa intre bine in viteze, sa functioneze compresorul de Ac, interiorul sa fie cat de cat intretinut, nu sa iti fie sila sa te urci (ca mai scartaie, ca mai are ceva rupt, nu este un capat de tara) etc.

#43
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
nu mai mai intereseaza sa o vand...nu o sa fac asta... m-am hotarat si nu cumpar acea Laguna 2 ...mai are un dezavantaj : tapiteria nu era una pe placul meu adica dadea senzatia de o masina din anii 90 (verde si putin decolorat) deci pica varianta cu laguna aia

#44
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Am gasit acest Ford Mondeo 2004 Euro 4 2.0 TDCI 130 CP acum 3 saptamani la 1700 Euro am mers am vorbit cu domnul vanzator foarte amabil dar masina avea o problema la capota adica avea stricata chestia aia unde bagi cheia ca sa deschizi capota dar miercuri o repara si am vorbit cu el sa o mai vad o data si daca e buna poate o cumpar ! P.S masina are 240000 KM si e full options ...pareri ? Taxa de timbru e 420 de Euro din iunie

Attached Files



#45
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Ai grija cu norma euro, fiind diesel s-ar putea sa fie E3. Si vezi ca este departe de full.

#46
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Da stiu partea cu full options am vb. cu el si nu e full dar are dotari bune ...cand merg sa vad masina iar ma uit si la norma de poluare

#47
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
vezi ca daca este euro3 taxa se duce spre 1300-1400.
Din ce tara e adusa masina, daca e din germania ai grija s-ar putea sa vezi pe acte D4 care este altceva decat euro4.

La cum te vad eu pe tine, si la cum este situatia (si mie care ma mai pricep, mi-ar fi frica sa iau motorul asta ptr ca poate iesi si eur3), incearca sa vezi daca gasesti intelegere de la vanzator sa scoata el cartea de la RAR inainte sa cumperi masina. Si ii dai peste pretul masinii si costul cartii (vreo 100euro)...odata cartea scoasa esti 100%sigur de norma euro.

Ai grija cum testezi si masina, este diesel, break... ar fi ceva senzational daca ar avea doar km aia. ce nu imi place e ca vad ca are ceva abtipilduri, jantele vopsite..sa nu fii fost ceva masina de pustan teribilist, tuning etc Posted Image)

Edited by bossake, 09 May 2016 - 14:35.


#48
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
E din Germania ! El zice ca in acte e Euro 4 ... oricum o sa il pun sa imi arate actele sa vad ca scrie EURO 4 sau cum ai spus tu sa scoata cartea RAR ! Poate sa fie de la un tanar teribilist poate nu...iti dai seama ca nu ai ce sa faci ...masina arata f.bine sa vedem acum...

#49
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Acum daca nu are km reali asta e...daca masina merge perfect si nu mananca bani nu ma deranjeaza

#50
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Scrie in carte : EURO 4! Inseamna ca la RAR e automat euro 4 sau trebuie sa le spun si codul motorului si decid ei ?

#51
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
daca in brief scrie euro4 atunci sunt sanse mari sa iasa euro4 si la rar. dar nu iti garantez, nu vreau dupa aia sa ma injuri pe mine.

mai poti face o chestie. ia toate actele masinii, ia vanzatorul de mana, mergeti la RAR cu toate actele si faci o cerere de consultanta in privinta normei de poluare, si aia de acolo iti vor da o hartie ce euro este masina. fara sa ii faci cartea. te costa pana in 100 lei , dar nu mai stiu exact cat.

acum sper ca vanzatorul sa fie om care sa inteleaga dilema ta, si sa accepte sa vina la RAR cu actele,ca multi vanzatori (pe oarecum buna dreptate) nu isi pierd timpul cu asa ceva,

Edited by bossake, 10 May 2016 - 12:05.


#52
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
4s7q-6007-la este codul motorului ! In brief scrie ca e EURO 4 ! Am facut poza...va postez poza ? El a spus ca daca se descopera ca e EURO 3 cica imi da banii inapoi dar poate a zis asa...oricum nu prea cred asta ...dar sper sa fie EURO 4 ca daca nu ...e naspa

Am mers cu ea si se comporta foarte bine ! Functioneaza tot...imi place mult la fel si sotiei si copilului... a ramas ca vineri sau luni sa o cumpar

Oare motorul ala e EURO 4 ? Poate stie cineva

#53
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
Fa ticont pe club Ford si intreaba acolo. Ce data de fabricatie are masina? Ai macar seria ei?

#54
Kenzor1

Kenzor1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 13.02.2016
Am cont pe acel site...e 07.2004 ! Am si seria de sasiu ! Iti zic seria?

Taxa spune el ca e din iulie 421 euro ! Asta e perfect pt ca eu nu o inmatriculez acum deci e bine.

Noxe - 163 g

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate