Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.
#181
Posted 07 July 2016 - 21:40
#182
Posted 07 July 2016 - 21:49
Corect. Nu e depasire, e devansare.
Care devansare se executa la fel, pe partea stanga. Cateodata ma intreb daca aveti carnet de conducere cand discutati chestii din astea. Circulatia pe autostrada se face intre 50-130 km/h, daca eu vreau sa circul cu 70 km/h, pot folosi banda a doua atata timp cat prima banda e libera? Chiar imi doresc sa vad ce mai zici cand te opresc militienii prin Germania si te amendeaza ca ai folosit banda a doua fara motiv. Edited by ericmario, 07 July 2016 - 22:05. |
#183
Posted 08 July 2016 - 05:28
Unii nu ies nici din orasul de bastina si tu vrei sa ii vezi in tari straine...
|
#184
Posted 08 July 2016 - 07:14
#185
Posted 08 July 2016 - 10:19
#186
Posted 08 July 2016 - 11:19
#187
Posted 09 July 2016 - 10:53
Clar nu, dar off-topicul era deja la pensie...
Revenind la subiect, eu sunt pentru separatoarele de sens, pentru ca asa am macar garantia ca nu ma voi ciocni frontal cu vreun "sofer". Acum, ca nu-s cum trebuie, ca nu-s ancorate in pamant cum trebuie, asta e alta discutie. Acolo sunt bani furati si oameni ce trebuiesc trasi la raspundere. Dar ideea nu e rea, s-a dovedit buna si in alte parti, doar ca noi avem o problema cu respectatul legii, sau al codului rutier. Asta e, mentalitatea de cocalar, care are impresia ca toate i se cuvin. Noi restul, nu contam. In alte tari, cu cat esti mai relaxat, cu atat esti mai cool! Dar la noi nu! Prostia-fatarnicia trebuie sa epateze! Mii de scuze pentru off-topic, dar trebuia sa spun ce am pe suflet. Edited by ericmario, 09 July 2016 - 10:54. |
#188
Posted 10 July 2016 - 10:32
ericmario, on 08 iulie 2016 - 10:19, said:
Si tu crezi ca e normal sa circuli pe banda a doua atata timp cat prima banda e libera??? ipopovici11, on 08 iulie 2016 - 11:19, said:
Nu despre asta era vorba... Acum cativa ani am fost martor la o chestie cam ciudata (cel putin pentru mine). Pe o autostrada in Croatia mergeam constant cu vreo 140 km/h (pe banda 1-a, stai linistit ...) cand am vazut apropiindu-se usor, exclusiv pe a 2-a, o ambulanta cu semnalele aprinse. Ambulanta a trecut in fata mea la vreo cateva sute de m, si pentru ca aveam cam aceeasi viteza, am mers impreuna multa vreme. La un moment dat, din spate a venit un S Klasse cu numere de Germania, cu peste 200 km/h si s-a oprit in spatele ambulantei, banda 1-a fiind libera, autostrada era cam pustie. Au mers asa, cu ala in spatele ambulantei, aproape 40 km. Erau convins ca ala cu S Klasse este impreuna cu ambulanta, pana cand ambulanta a faut dreapta la o iesire iar ala cu S Klasse a disparut in fata. Nu stiu cum e in alte tari legal, desi am condus prin destule tari, insa comportamentul neamtului imi spune ca n-ar fi permis asta in Germania Revenind la separatoarele noastre, eu mi-as dori si mai multe drumuri cu ele. Cele mai multe accidente si cele mai grave sunt produse de depasiri facute de oameni idioti, iar aceste separatoare tocmai asta descurajeaza. Nu au rolul de a te proteja de sensul celalalt, desi ar fi fost ideal sa fie asa. Ca bonus scapam si de cei de pe contrasens care nu pot lua curbele fara sa le taie. Sunt extrem de multi care o fac din obisnuinta, chiar si printre cunoscuti de-ai mei. Cand ii intreb de ce taie curbele imi spun ca de ce nu, ca doar nu vine nimic din fata, ca doar s-a uitat... Edited by valitudor, 10 July 2016 - 10:34. |
#189
Posted 10 July 2016 - 10:49
Separatoarele sunt o "educativă" pt.cei care taie curbele, acestia fiind extrem de multi. De cate ori, conducand preventiv, pe drum cu 2 benzi pe sens, in curba cu mica vizibilitate spre stanga, nu am depasit pe sensul meu, deoarece ma gandeam, ca daca vine unul care taie curba pe sensul meu. De multe ori, am avut dreptate sa renunt la manevra.
Ma gandeam odata, ce ar fi daca as merge asa cu un tanc si sa.i culeg pe toti taietorii de curbe. Sunt f.bune separatoarele. Sustin sa fie puse in cele mai dure curbe, asa fel incat fiecare sa.si tina sensul de mers.
Edited by calinkgb, 12 July 2016 - 14:07.
|
#190
Posted 11 July 2016 - 21:42
Torquemada-666, on 10 iulie 2016 - 10:49, said:
........ Sunt f.bune separatoarele. Sustin sa fie puse in cele mai dure curbe, asa fel incat fiecare sa.si tina sensul de mers. daca intelegi ce spun ! |
|
#191
Posted 11 July 2016 - 22:55
Am inteles, pe tine te deranjeaza ca nu se pot lua curbele cu viteza mai mare pe nationale. Asta e problema traficului in Romaia, ca soselele noastre nu arata ca un velodrom
|
#192
Posted 12 July 2016 - 12:46
ipopovici11, on 07 iulie 2016 - 20:44, said:
Ca tot veni vorba de DN1 in Baneasa- alta este problema acolo si anume ca desi limita oficiala e de 60, se merge cu viteze de autostrada. Zici ca a explodat vreun reactor in Bucuresti si fug toti cat mai repede ) Si dupa aia ne plangem ca nu tin parapetii. Acolo trebuie ceva camere fixe de radar. Nu stiu de ce nu se introduce in Romania un sistem simplu al acelor "average speed cameras", ar potoli si tine la respect pe multi. Exagerarea asta este boala natioanala..iar radarul din privire dotare standard la romani. Nu e zi sa nu atentionez catre un speriat/a pe DN 1 in zona Academiei de Politie care datorita separatorului de sensuri proaspat montat merge pe banda 3 avand 2 roti pe banda 2. Inca nu reusesc sa inteleg de unde panica asta cu separatoarele..parca urmeaza sa le sara in fata / sa le puna piedica. Cand era bordura aia acolo (si prin Otopeni, unde inca mai e) se merge si la 10cm cu roata de ea..probabil nici nu-si dau seama cat de aproape sunt. Edited by closchkutza, 12 July 2016 - 12:55. |
#193
Posted 12 July 2016 - 17:34
valitudor, on 11 iulie 2016 - 22:55, said:
Am inteles, pe tine te deranjeaza ca nu se pot lua curbele cu viteza mai mare pe nationale. Asta e problema traficului in Romaia, ca soselele noastre nu arata ca un velodrom Pt cultura ta generala , ca nu sintem drumari , drumul se proiecteaza in functie de viteza de circulatie proiectata pe acel tronson , deci si curbele se proiecteaza dupa " fizica " nu cum ii iese lui nea Gheorge din creion . E posibil ca o curba in care se pun parapeti , sa devina acum un pericol . Nu pricepi , asta este . |
#194
Posted 12 July 2016 - 18:00
maximg, on 12 iulie 2016 - 17:34, said:
E posibil ca o curba in care se pun parapeti , sa devina acum un pericol . Inainte de montarea parapetilor, anumiti iresponsabili taiau curbele pentru a nu mai fi nevoiti sa reduca viteza, dupa montarea parapetilor, aceiasi iresponsabili au nevoie acum de inclinare de velodrom, fix pentru acelasi motiv: sa nu reduca viteza. Am inteles corect? Totusi, ce nu inteleg, de ce nu vor sa reduca viteza inainte de curba? Prin locuri mai civilizate sunt suficiente o linie continua sau un indicator pentru a se interzice depasirea, la noi e nevoie de ziduri, pentru ca nu avem educatie (de orice fel, nu numai rutiera). De banii aia pe care ii doresti tu cheltuiti pentru inclinarea soselelor, eu mi-as dori sa linieze si sa instaleze stalpisori reflectorizanti pe fiecare bucata de sosea. Iar de restul sa construieasca drumuri comunale si sa scoata carutele si animalele de pe soselele europene. In felul asta soselele ar deveni mai sigure, pentru ca ai avea mai multa vizibilitate pe timpul noptii si am scapa si de o parte din pericolele de pe ele. Am cateva zeci de mii de km prin Balcani si nu-mi amintesc sa fi vazut vreo trecere la nivel cu calea ferata, indiferent daca e cu bariera sau nu. Balega pe sosea, caini morti, carute... Niciodata. Recunosc, n-am mai fost prin Bulgaria de multi ani, poate pe acolo sa fie la fel Edited by valitudor, 12 July 2016 - 18:05. |
#195
Posted 12 July 2016 - 19:52
Hai sa nu exageram, de câini morti pe drum e plina Grecia, am văzut o grămadă in concediul asta. Am facut un tur al Greciei care a presupus si mult condus pe drumuri nationale.
Despre educatie, e adevărat. Desi drumurile europene ale grecilor sunt sub ale noastre ca si marcaje/calitatea asfaltului, nimeni nu face depasiri la risc sau manevre lipsite de bun simt. Limitele de viteza se depasesc si acolo, dar tot cu bun simt... |
|
#196
Posted 12 July 2016 - 21:02
O singura data am fost in Grecia si nu am vazut vreun caine mort pe drum, insa de peste 10 ani ma plimb prin fosta Iugoslavie si nu am vazut niciodata asa ceva pe strada. Am vazut pisici, testoase, etc, dar niciodata vreun caine mort. Anul trecut, cand am intrat in tara, am vazut 2 intinsi pe strada doar intre Portile de Fier si Orsova. Acum cativa ani mi-am facut zob partea din fata a masinii de la un astfel de "vitel".
Ciudat si ceea ce spui despre Grecia. Mie mi s-a parut cea mai haotica tara in care am fost dpdv al traficului rutier, mult mai ciudati ca noi. Ma refer in special la pietoni si la scutere. Dar cum spuneam, eu am fost demult pe acolo... Edited by valitudor, 12 July 2016 - 21:05. |
#197
Posted 12 July 2016 - 22:22
Disclaimer: La afirmatiile de mai sus nu am pus Atena, care e de departe cel mai dificil loc in care am condus. In schimb, in rest traficul mi s-a părut foarte civilizat.
Legat de Serbia, cea mai cretina regula pe care o au e limita de 80. Limitele se respecta, iar asta înseamnă ca TIR-istii cu statii au ocazia sa depaseasca des. Am fost martor la vreo 2 depasiri de profesionist de m-am mirat ca nu s-a lăsat cu victime... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users