Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Improvizatie marca CNADNR: Parapetul Median.
Last Updated: Jul 18 2016 21:29, Started by
Hedonist
, Apr 25 2016 20:44
·
0
#199
Posted 16 July 2016 - 10:56
valitudor, on 10 iulie 2016 - 10:32, said:
Acum cativa ani am fost martor la o chestie cam ciudata (cel putin pentru mine). Pe o autostrada in Croatia mergeam constant cu vreo 140 km/h (pe banda 1-a, stai linistit ...) cand am vazut apropiindu-se usor, exclusiv pe a 2-a, o ambulanta cu semnalele aprinse. Ambulanta a trecut in fata mea la vreo cateva sute de m, si pentru ca aveam cam aceeasi viteza, am mers impreuna multa vreme. La un moment dat, din spate a venit un S Klasse cu numere de Germania, cu peste 200 km/h si s-a oprit in spatele ambulantei, banda 1-a fiind libera, autostrada era cam pustie. Au mers asa, cu ala in spatele ambulantei, aproape 40 km. Erau convins ca ala cu S Klasse este impreuna cu ambulanta, pana cand ambulanta a faut dreapta la o iesire iar ala cu S Klasse a disparut in fata. Nu stiu cum e in alte tari legal, desi am condus prin destule tari, insa comportamentul neamtului imi spune ca n-ar fi permis asta in Germania |
#200
Posted 16 July 2016 - 11:47
closchkutza, on 12 iulie 2016 - 12:46, said: Nu stiu unde visezi tu viteze de autostrada, de la Piata Presei Libere pana la Ikea se merge in general cu viteze cuprinse intre 50 si 80km/h. Exagerarea asta este boala natioanala..iar radarul din privire dotare standard la romani. Nu e zi sa nu atentionez catre un speriat/a pe DN 1 in zona Academiei de Politie care datorita separatorului de sensuri proaspat montat merge pe banda 3 avand 2 roti pe banda 2. Inca nu reusesc sa inteleg de unde panica asta cu separatoarele..parca urmeaza sa le sara in fata / sa le puna piedica. Cand era bordura aia acolo (si prin Otopeni, unde inca mai e) se merge si la 10cm cu roata de ea..probabil nici nu-si dau seama cat de aproape sunt. Hai nu mai spune...daca-mi arati tu unul care merge cu 50 acolo il mananc... 80-90 e viteza minina cu care se merge acolo si daca mergi doar cu atat esti considerat melc...era o figura de stil viteza de autostrada, da nu se ajunge la 130, dar cu 100 se merge lejer. maximg, on 12 iulie 2016 - 17:34, said: Ma intreb daca cei ce te-au apreciat , au inteles ceva sau ceva notiuni . Pt cultura ta generala , ca nu sintem drumari , drumul se proiecteaza in functie de viteza de circulatie proiectata pe acel tronson , deci si curbele se proiecteaza dupa " fizica " nu cum ii iese lui nea Gheorge din creion . E posibil ca o curba in care se pun parapeti , sa devina acum un pericol . Nu pricepi , asta este . Nu are de ce sa devina o curba cu parapeti un pericol, decat ptr un sofer idiot, de ala care le taie. Si daca boul va intra in parapet, macar ala nevinovat de pe contrasens nu va fi luat in plin de idiot. Edited by ipopovici11, 16 July 2016 - 11:38. |
#201
Posted 16 July 2016 - 12:06
Cei care nu-s in stare sa ia o curba fara a trece pe contrasens ar merita o suspendare a carnetului de minim 6 luni ) si chiar o retrimitere la un curs practic de condus pe drumuri virajate.
Ma crucesc de fiecare data cat de multi sunt, si mai ales chiar in curbe lejere, care pot fi luate si cu 100, ei le taie. Degeaba spun unii ca le taie doar cand nu vine nimeni, ma trezesc cu ei sa dea peste mine! Chestia e ca taindu-le cand nu vine nimeni, se invata asa si nu vor sti ce sa faca intr-o situatie limita, mai ales in curbe fara vizibilitate. Eu i-as trimite din nou la scoala, cred ca ar fi buna o proba de poligon care sa contina inclusiv curbe dificile. Am observat ca lumea nu stie cum trebuie sa intri intr-o curba(pe exteriorul benzii, adica, daca e curba la stanga tu intri aflat cat mai pe dreapta posibil pe sensul de mers si invers), nu stie ca inainte de curba trebuie nu doar sa franezi ci si sa retrogradezi intr-o treapta inferioara(3 sau chiar 2-la ace de par), fapt care iti asigura un control mult mai bun al masinii si alte lucruri de bun simt:nu se franeaza in interiorul curbei decat foarte foarte usor ba chiar se accelereaza dupa momentul de curbura "maxima". Deci daca stii sa iei o curba ca la carte nu e nevoie nici sa franezi pana la 20 la ora si nici nu te mai "incurca" parapetii... Edited by ipopovici11, 16 July 2016 - 12:36. |
#202
Posted 16 July 2016 - 13:10
ipopovici11, on 16 iulie 2016 - 11:47, said:
....What? Adica tu vrei sa iei toate curbele cu aceeasi viteza ca si-n linie dreapta? Cam multe pretentii... Nu are de ce sa devina o curba cu parapeti un pericol, decat ptr un sofer idiot, de ala care le taie. Si daca boul va intra in parapet, macar ala nevinovat de pe contrasens nu va fi luat in plin de idiot. Din mila , ca poate astepti o reactie la doua mesaje consecutive , iti raspund atit : n-ai habar de cum se proiecteaza un drum , si ca in situatia montarii parapetilor , in multe locuri trebuie instalate si marcaje / limitare de viteaza . |
#203
Posted 16 July 2016 - 13:27
maximg, despre proiectarea caror drumuri vorbesti? Ca in tarisoara noastra nu s-a mai construit nici un drum (in afara de ceva petece de autostrada).
Astia ai nostri nu-s in stare sa asfalteze drumurile existente, dar sa mai construiasca ceva. Cand tot felul de bizoni cu permis de conducere nu-s in stare sa-si controleze masina si ma trezesc ca intra frontal in mine, nu pot sa nu fiu de acord cu montarea parapetilor. Dupa ce vor invata ca daca lovesc parapetul, ajung inevitabil la tinichigiu/vopsitor si vor invata sa circule civilizat, atunci vom putea cere demontarea parapetilor. Dar asta nu va veni cu una cu doua. |
#204
Posted 16 July 2016 - 13:29
Mda, unii nu vor parapeti ca sa poata taia curbele, altii vor sa dispara curbele, ca ii incurca etc etc...Toti ar merita sa fie retrimisi la scoala de soferi.
Daca ati invata sa conduceti in curbe...ar deveni chiar o placere trecutul prin ele asa, daca nu stiti s a invartiti de un volan si sa selectati o viteza, evident injurati pe cel care a proiectat drumul. Mie imi plac curbele, cu cat mai multe si mai stranse, cu atat mai "fun" )) te tin in priza, in linie dreapta adormi, e boring rau de tot. Edited by ipopovici11, 16 July 2016 - 13:33. |
#205
Posted 16 July 2016 - 17:39
Hedonist, on 16 iulie 2016 - 10:56, said:
Este ilegal sa depasesti o masina prioritara... Este ilegal sa te tii si dupa ea, chiar daca masina este singura, cand te tii dupa ea formezi fara drept "coloana oficiala" Prin alte părți nu e valabil. Nu de alta, ar fi o imbecilitate să meargă 4 benzi de autostradă cu 110 km/h în urma unei ambulanțe. Îi faci loc, dacă se duce bine, dacă te duci mai tare ca ea și nu o încurci, nici o problemă. |
#206
Posted 17 July 2016 - 06:31
Foarte multa inteligenta si soferie pe aici . Sa vad si eu unul care este capabil , dupa ce a luat pe cauciucuri stratul de bitum turnat pe drum inaintea asfaltarii + nisip , rezultat cauciucuri incarcate , sa faca "urmariri" pe Cheia , pe serpentine , in coloana , la citiva m maisna de masina ....apoi discutam .
Senzatia este nebanuita , amplificata de cauciucurile " speciale " . Precizez ca a doua zi cauciucurile au fost date jos si descarcate , curatate manual de bitumul dintre rizuri .... Dar nu discut de soferie sau " soferie " , ci de conditiile ideale care ar trebui asigurate . Asa cum un drum de autostrada este proiectat sa se poata respecta viteza maxima pe fiecare m , asa ar trebui facute si alte categorii de drumuri , sau macar semnalizate corespunzator , pina la corectarea profilului . |
#207
Posted 17 July 2016 - 06:51
E clar ca fiecare vorbeste de ceea ce-l doare.
Hai sa-ti dau un exemplu de drum pe care eu cred ca ar fi obligatorii aceste despartitoare de sens. 2016-07-17.png 4.16MB 27 downloads Nu o data m-am trezit cu ditamai autotrenul ca se urca pe mine, de pe contrasesns, pentru ca nu se mai putea mentine pe sensul lui de mers. Dupa ce ai cateva experiente de genul asta, dupa ce amintesti de toata divinitatea, sfinti, ingeri, arhngheli, etc., cred ca iti vei schimba parerea. Trebuie lucrat mult la mentalul soferilor nostri, prin alte tari nu vezi atata graba. Acolo lumea e relaxata, numai la noi parca se termina timpul sau inchide la non-stop. ps. Drumul e aproape de comuna Plugova, pe directia Caransebes-Baile Herculane. O placere sa conduci pe drumul asta. |
#208
Posted 17 July 2016 - 12:08
Bucata e semnalizata bine, si nu prea am avut neplaceri de care zici tu.
Mai multe sa zicem, au fost din cauza unor idioti cu masini mici ce cred ca linia continua e degeaba, iar aia care merg dupa un tir sint doar niste prosti. |
|
#209
Posted 18 July 2016 - 14:31
Eu de idiotii aia vorbesc, nu de marcajele rutiere sau de indicatoare.
|
#210
Posted 18 July 2016 - 20:08
Din experienta mea, consider mai periculoase depasirile terminate aproape de inceputul unei curbe, mai ales la dreapta cind te poți trezi cu el fata in fata fara drept de apel, daca nu ai cum sa te dai in dreapta ta.
|
#211
Posted 18 July 2016 - 21:29
Evergreen, on 18 iulie 2016 - 20:08, said:
Din experienta mea, consider mai periculoase depasirile terminate aproape de inceputul unei curbe, mai ales la dreapta cind te poți trezi cu el fata in fata fara drept de apel, daca nu ai cum sa te dai in dreapta ta. Toti spunem acelasi lucru. Cum putem limita numarul de accidente de genul asta? "Cu pararapeti"! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users