Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW X5 E70 2011
#19
Posted 11 April 2016 - 23:07
pai 4 l de ulei mobil super costa sub 100 de lei la emag. mai pui filtre si nu cred ca depasesti 200 de lei.
mie la masina mea (ford focus) mi-a iesit aprox 160 de lei pe acel site dar n-am mai pus filtru de combustibil si habitaclu ca alea oricum nu cont. cu alea ar fi vreo 270 Edited by andutza15, 11 April 2016 - 23:09. |
#20
Posted 11 April 2016 - 23:12
andutza15, on 11 aprilie 2016 - 23:07, said:
pai 4 l de ulei mobil super costa sub 100 de lei la emag. mai pui filtre si nu cred ca depasesti 200 de lei. mie la masina mea (ford focus) mi-a iesit aprox 160 de lei pe acel site dar n-am mai pus filtru de combustibil si habitaclu ca alea oricum nu cont. cu alea ar fi vreo 270 Relax ca un motor de 3000 nici nu se spala pe dinti cu 4 lt ...poate 6 -7 lt ??? |
#21
Posted 11 April 2016 - 23:22
@Andutza15: nu vrei tu sa te duci sa canti la alta masa? Pe bune acum, este complet off-topic si mai mult de atat esti in mod clar pe langa subiectul auto in general!
|
#22
Posted 11 April 2016 - 23:24
#23
Posted 12 April 2016 - 07:46
Adm, on 11 aprilie 2016 - 18:55, said:
Motorul de 3l diesel a avut in trepte aceste puteri: 204, 218, 245, 258 etc Ce e drept, 218 CP nu cred ca a avut pe E70 (ci pe E53) 218 CP. Cati Kw scrie in talon ca are? Un chiptuning de 20-30 cp crede-ma ca nu se simte la motorul acela. Pt placute e o estimare, de obicei mai ai minim 1000 km cand se aprinde becul, depinde cum conduci. La cati km are, probabil e la al doilea set de discuri de frana. Pe cartea masinii sunt trecuti 155KW(deci undeva la 218CP). Crede-ma, se simte diferenta. In ceea ce priveste placutele nu inteleg foarte bine cum indica numarul de km ramasi pana la service. Am explicat masi sus motivul...la plecarea intr-o calatorie mai lunga spunea ca trebuiesc schimbate in 8000km, a doua zi si dupa parcurgerea a 3000km avertizarea a schimbat culoarea din portocaliu in rosu si spunea ca trebuie sa merg la cel mai apropiat service. Dupa o noapte de pauza computerul s-a razgandit subit si a revenit la ganduri mai bune (portocaliu) anuntandu-ma ca mai pot rula 4000km. TruculMagic, on 11 aprilie 2016 - 19:49, said:
Pai ce cunostiinte is alea cand iti aduc masina cu, km dati inapoi ? Masina nu a fost adusa cu "dedicatie". Am auzit de la ei ca au adus un X5 si am vrut sa il vad. Pentru ca era in preajma sarbatorilor am ajuns abia dupa cateva zile, masina era in parc si astepta sa ii fie montate pragurile (care, fie vorba intre noi, in afara de aspectul estetic sunt o mare pacoste. Eu unul nu reusesc sa urc sau sa cobor din masina fara sa le sterg cu pantalonii). Km fusesera dati deja inapoi (asta este prima operatiune) iar baietii m-au informat asupra numarului real. andutza15, on 11 aprilie 2016 - 19:56, said:
25 de milioane schimbat filtrele si lichidul de frana? te-au luat aia de fraier. o fi x5 da trb sa fi nesimtit ca sa umfli costurile de 10x eu am schimbat toate alea cu 200 de lei. Nu stiu daca m-au luat de fraier, cert este ca mi-am asumat aceste costuri atunci cand am achizitionat masina. Nici nu am stat langa masina sa vad daca le-au schimbat pe bune (pentru ca nu ai acces in service) dar nu vad de ce nu ar face-o. Si ca sa nu insit foarte mult pe subiect intotdeauna (indiferent de sigla de pe capota) mi-am facut servisarea masinilor in atelierele importatorilor marcii. Imi este foarte greu sa cred ca un mecanic, oricat de bun, de la un service de cartier este mai bun decat unul care a participat la niste cursuri de pregatire pentru intretinerea unui anumit model. Poate ca este doar o prostie dar ma simt mai safe cand stiu ca piesa si lucrarea au fost efectuate de cei care cunos cel mai bine masina. Pana sta ploaia si ajung sa spal masina am sa atasez cateva poze prafuite... si o copie a facturii (pentru cei care fac calcule sa vada de unde a rezultat suma). IMG_1282.JPG 343.75K 269 downloads Attached FilesEdited by adimanolo, 12 April 2016 - 07:48. |
#24
Posted 12 April 2016 - 07:57
microfiltru acela costa 500 de lei? 6 litri ulei 600 de lei. doamne fereste
celalte preturi parca is mai ok acum dupa ce vad factura. 400 de lei manopera e mult dar macar nu e 2000 ) |
#25
Posted 12 April 2016 - 08:17
într adevăr microfiltru ăla e suflat cu aur conform facturii.
manopera e ,,ieftină,, dar restul sunt umflate la pret ca să zici ,, nu,domle ,manopera e ieftina,piesele sunt scumpe,, un posesor de tanc de asta nu sta sa mai caute pe la magazinele online unde cu nici 300 lei îți iei cele mai calitative filtre la acest model.toate 4 bineînțeles. idem la plăcuțe plus discuri ,unde Ate te ajunge 1000 de lei set complet. |
#26
Posted 12 April 2016 - 08:49
andutza15, on 12 aprilie 2016 - 07:57, said:
microfiltru acela costa 500 de lei? 6 litri ulei 600 de lei. doamne fereste celalte preturi parca is mai ok acum dupa ce vad factura. 400 de lei manopera e mult dar macar nu e 2000 ) Ok. Ajunge! E jurnal de bord, nu "sfaturi de achiziționare", " service are", sau "versus"! De ce insiști în a face praf jurnalul omului cu părerile tale? În fond nu tu plătești întreținerea mașinii respective. Așa că, din nou - AJUNGE! Edited by calinkgb, 12 April 2016 - 08:49. |
#27
Posted 12 April 2016 - 11:56
Costuri pt X5 40d
-filtru ulei : 99.3ron -ulei: 612.1ron (intra aproape 7L) -filtru aer: 186ron -filtru combustibil: 170.8ron -colier filtru combustibil: 5.4ron -manopera: 207.5ron Total 1281.1ron+tva (oferta Bavaria) -microfiltru 1:507.45 -microfiltru 2: 134.95 -manopera: 103.75ron Total : 746.1ron+tva (oferta Bavaria) fara microfiltre, revizia are absoulut un pret decent. andutza15, on 11 aprilie 2016 - 23:07, said:
pai 4 l de ulei mobil super costa sub 100 de lei la emag. mai pui filtre si nu cred ca depasesti 200 de lei. mie la masina mea (ford focus) mi-a iesit aprox 160 de lei pe acel site dar n-am mai pus filtru de combustibil si habitaclu ca alea oricum nu cont. cu alea ar fi vreo 270 Fugi ma cu emag-ul tau, bagi cel mai ieftin ulei si cele mai ieftine filtre, manopera o faci probabil in fata portii si apoi te lauzi cu preturile. Filtru de combustibil din ce motiv crezi ca nu ar conta sau cel de polen ? |
#28
Posted 12 April 2016 - 13:47
andutza15, on 12 aprilie 2016 - 07:57, said:
microfiltru acela costa 500 de lei? 6 litri ulei 600 de lei. doamne fereste celalte preturi parca is mai ok acum dupa ce vad factura. 400 de lei manopera e mult dar macar nu e 2000 ) De ce sunt asa scumpe ? Au carbon activ , dupa 6 luni se schimba ca nu mai absorb chimicalele din aer. La ce sunt bune ? Treci prin ferma de porci si nu miroase deloc inauntru. Castrol Edge 0w30-40 e pe la 13 euro minim pe litru, probabil 17-20 pe la reprezentanta. (e 27 euro 1 litru in benzinarie ). Mobil ESP 0w30 e si ala vreo 12 euro, ce recomanzi tu e ulei mineral de drujba (100 lei 4 litri ) |
|
#29
Posted 12 April 2016 - 14:12
eu atat îi spun inițiatorului :
păcat că nu s a dus personal în DE să şi ia singur x 5 ul , aşa cum a făcut cu Laguna.păcat. Edited by viks, 12 April 2016 - 14:13. |
#30
Posted 13 April 2016 - 01:54
Bai frate chiar asa muriti de grija celui cu X5? Cand o sa aveti voi X5 (unii de aici) puteti sa va faceti servisarea unde considerati voi, ecentual sa va si plateasca mecanicul sa o faceti la el. Pana atunci va rog sa respectati faptul ca e un jurnal iar omul isi pune parerile si cheltuielile legate de masina lui. Ce drac nu va vonvine? Si eu as fi facut exact ca el. Daca nu iti permiti servisarea unui BMW cumperi ceva mai accesibil, nu iei BMW si apoi te plangi ca e naspa dupa ce ai facut intretinerea la 10% din pretul oficial. Dar asa suntem noi romanii experti in toate.
Sa o stapanesti cu placere initiator si sa iti continui servisarea in cele mai bune conditii. Si nu ii lua in seama pe deatepti, daca nu e cu suparare contiuna sa pui preturile aici. Eu nu m-am tinut de treaba la jurnalul meu, rusinica sa imi fie. |
#31
Posted 15 April 2016 - 07:31
Ieri noapte intors din scurta calatorie la Istanbul.
Consum mediu 9.8% in urmatoarele conditii: 3 persoane si porbagajul plin (la intoarcere). viteza medie 64km/h pe autostrada mers preponderent pe pilot automat setat la 140km/h cu doar cateva varfuri de viteza de 160 Frana parca nu imi mai da impresia de siguranta anterioara schimbului de discuri si placute. Parca pedala este ceva mai elastica si am impresia ca masina nu va opri chiar asa ferm ca inainte. Ramane sa mai punem niste km pentru ca schimbul a fost facut in ziua anterioara plecarii. In rest totul OK. Edited by adimanolo, 15 April 2016 - 07:32. |
#32
Posted 15 April 2016 - 09:51
Dureaza ceva timp (cateva sute de km) pana cand placutele de frana se "imprietenesc" cu noile discuri. Discurile trebuie sa-si formeze santuletele specifice. La mine dupa cam o saptamana de mers zi de zi (urban si extraurban), deci vreo 500km au inceput sa se simta ca inainte de schimb. Dupa inca o saptamana erau in forma maxima. Senzatia este intr-adevar, ca apesi pe pedala si frana nu "musca" cum o facea,
Edited by closchkutza, 15 April 2016 - 09:52. |
#33
Posted 15 April 2016 - 10:15
closchkutza, on 15 aprilie 2016 - 09:51, said:
Dureaza ceva timp (cateva sute de km) pana cand placutele de frana se "imprietenesc" cu noile discuri. Discurile trebuie sa-si formeze santuletele specifice. La mine dupa cam o saptamana de mers zi de zi (urban si extraurban), deci vreo 500km au inceput sa se simta ca inainte de schimb. Dupa inca o saptamana erau in forma maxima. Senzatia este intr-adevar, ca apesi pe pedala si frana nu "musca" cum o facea, pai problema mea este ca am parcurs mai bine de 1300 km in toate conditii (autostrada, DN, oras) si parca nu prea s-au asezat... |
|
#34
Posted 15 April 2016 - 10:32
autostrada / dn nu te ajuta, ca nu le folosesti. Traficul de oras ajuta. Mai da-le niste timp (o saptamana de mers in oras) si apoi poti intra la banuieli .
Depinde si cat mergi, eu am ~60km pe zi, dintre care vreo 40 pe extraurban insa trafic de dimineata/seara aglomerat (frane multe) si vreo 20 urban. |
#35
Posted 15 April 2016 - 11:45
Cam așa rulam si noi zi de zi cu excepția celor 2-3 drumuri mai lungi din timpul unei luni.
Mai aștept sa facem 1000 km si daca este la fel ne întoarcem la service. Oricum este posibil sa fie numai o impresie sau ceva care nu afectează semnificativ performanța la frânare pentru ca după schimb înțeleg ca au făcut si un test de frânare pe stand. |
#36
Posted 15 April 2016 - 13:09
In opinia mea nu au voie sa se simta mai slabe decat ce ai avut inainte (in ideea ce sunt aceleasi placute / discuri cu cele pe care le aveai initial pe masina). Mai mult, ar trebui sa simti ca prind ceva mai devreme decat vechiul set.
Edited by closchkutza, 15 April 2016 - 13:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users