Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

Dacia Duster 2017

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
2199 replies to this topic

#1729
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 bumpocbum, on 02 aprilie 2018 - 15:53, said:

Ca unu care isi ia ignore...
am inteles ... esti din aceeasi categorie Posted Image

#1730
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din pacate nu ai inteles nimic.... ai ramas cu ceva "amintiri" din 86 ?

Edited by bumpocbum, 02 April 2018 - 18:45.


#1731
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,907
  • Înscris: 14.11.2004

 MMike, on 02 aprilie 2018 - 16:00, said:

Ieri am vazut pe o cale ferata care trece prin zona Pipera din Bucuresti un tren marfar, foarte lung, vagoane cu doua nivele, plin numai cu Dustere noi.

Dupa ruta se pare ca rula inspre port. In fabrica au un terminal cargo care poate expedia masinile pe trailer, tren sau intermodal, unele Duster au plecat cu avion cargo din Bucuresti, fiind vorba de masini pre-serie.

Edited by connectorxp, 02 April 2018 - 20:16.


#1732
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 connectorxp, on 01 aprilie 2018 - 13:44, said:

Duster-ul nu este pentru cei care vor
Android Auto si Apple CarPlay
Nu stiu exact ce mesaj ai vrut sa transmiti ... da' daca tot s-a ajuns la capitolu' asta ... la Duster e inca ok - este acolo un "spatiu" 2 DIN in care, daca nu-ti place echiparea OEM, poti pune ce HU doresti (spre deosebire de tendinta actuala de a pune o "unitate" integrata in bord fara posibilitatea de a mai face modificari).

Edited by adrian_r5, 03 April 2018 - 08:37.


#1733
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Asta nu o inteleg cum nu poti sa pui o unitate aftermarket, eu stiu ca poti la orice masina doar sa cauti....
Ca nu mai e standardul de acum cativa ani asta e alta poveste.

#1734
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 fotbal5, on 03 aprilie 2018 - 11:04, said:

eu stiu ca poti la orice masina doar sa cauti....
Nu indraznesc sa te contrazic Posted Image
Eu ma refeream la situatii precum cea de la Mazda CX3 unde la cea mai ieftina varianta de echipare bordu' arata ca in poza:

Attached Files

  • Attached File  cx3.png   489.79K   50 downloads


#1735
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
Chinezii te ajuta cu HU-uri care stiu tot ce vrei si ce nu vrei, sau cu rame adaptoare daca ai mania muzicii si vrei sa pui ceva virf de gama de Alpine de exemplu.
Dar astea nu mai arata cum trebuie ;)

#1736
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,718
  • Înscris: 23.04.2007

 Evergreen, on 03 aprilie 2018 - 13:58, said:

Chinezii te ajuta
Crezi ca si la situatii precum cea din poza de mai sus ?

PS - nu zic ca e imposibil ... doar ca nu-mi place abordarea asta a constructorului masinii (strict dpdv al unui posibil upgrade "afermarket").

Edited by adrian_r5, 03 April 2018 - 14:06.


#1737
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
Nu ma stiu la Mazde, dar cam ca asta o fi buna?
https://www.aliexpre...iceBeautifyAB=0
sau asa ceva:
https://carllt.en.ma...-Interface.html

HU a fost ultima problema la mine la ultima achizitie.
La cit vrea chinezul pe ceva mult mai dotat era pacat sa dau multi bani pe o jucarea din fabrica.

Edited by Evergreen, 03 April 2018 - 15:36.


#1738
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,730
  • Înscris: 02.07.2011

 fotbal5, on 02 aprilie 2018 - 13:25, said:

Eu sunt curios cati din cei care vorbesc de Duster pe aici au condus noul model (nu vechil)...
Ca la criticat de la distanta sau din ce scriu altii, nu ne intrece nimeni...
Parerea mea masina e buna (raport calitate pret) dar umpic scumpa mai ales full (pe la 16-17000 era ok full)!
Am mers cu ambele (si varianta veche si cea noua) si singurul lucru de care m-as plange e lipsa unui motor mai puternic. Ceva pe la 140CP/250-350NM.
Daca Dacia ar fi oferit asa ceva cand mi-am luat masina curenta, probabil ca acum aveam Duster.

In alta ordine de idei, am trecut pe la SAB WE trecut (ma interesau mai degraba sa vad motocicletele BMW, dar nu aveau ce doream eu expus) si am avut ocazia sa stau in marele rival al Dusterului, Suzuki Vitara. Prima data m-a pufnit rasul cand am vazut calitatea interiorului (de la design, la ergonomie si calitatea materialelor e undeva cam la nivelul generatiei anterioare de Duster).
A doua oara m-a pufnit rasul cand am vazut cat cereau pe ea (peste 19000 euro). Ce-i drept, cu motor de 140CP.. ..

Edited by StefanSC, 03 April 2018 - 17:08.


#1739
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ?

Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul.

#1740
chris_t

chris_t

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,116
  • Înscris: 27.04.2006

 StefanSC, on 03 aprilie 2018 - 17:07, said:

Am mers cu ambele (si varianta veche si cea noua) si singurul lucru de care m-as plange e lipsa unui motor mai puternic. Ceva pe la 140CP/250-350NM.
Daca Dacia ar fi oferit asa ceva cand mi-am luat masina curenta, probabil ca acum aveam Duster.

In alta ordine de idei, am trecut pe la SAB WE trecut (ma interesau mai degraba sa vad motocicletele BMW, dar nu aveau ce doream eu expus) si am avut ocazia sa stau in marele rival al Dusterului, Suzuki Vitara. Prima data m-a pufnit rasul cand am vazut calitatea interiorului (de la design, la ergonomie si calitatea materialelor e undeva cam la nivelul generatiei anterioare de Duster).
A doua oara m-a pufnit rasul cand am vazut cat cereau pe ea (peste 19000 euro). Ce-i drept, cu motor de 140CP.. ..
+1. O colega de la birou și-a luat Vitara. Am mers 5km cu ea, masina mea fiind la revizie. As alege oricând Duster.

#1741
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

 bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 20:20, said:

@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ?

Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul.
Ori nu sunt eu obisnuit cu dieselul ori dinamica e varza pe Duster. Personal nu imi place deloc, dar poate sunt unii care stiu cum sa mearga cu masina aia pe o plaja de 1500 rpm plecand evident numai cu a doua de pe loc ca sa reduca din topaieli la schimbatul vitezelor!

#1742
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu stiu ce sa zic, eu folosesc intreaga plaja de turatii de la benzinar. Plec aproape intotdeauna cu tr 1 de pe loc si ma duc pana in 6300-6400 Rpm.

Doar consumul ca sa zic asa ma deranjeaza in trafic urban. In rest nu am ce sa ii reprosez.

#1743
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006

 M0sGerila, on 03 aprilie 2018 - 20:42, said:

Ori nu sunt eu obisnuit cu dieselul ori dinamica e varza pe Duster.
Asa am observat si eu. Se tureaza aiurea si in ultima treapta e exagerat de turat raportat la viteza. Pana la urma cred ca trebuie sa ne impacam cu stilul de condus mai apropiat de un utilaj agricol decat de o masina de sosea. Noul Duster arata frumos dar tehnica e cea de la vechiul Duster care a fost un dezastru dpvd al performantelor, sigurantei si tehnologiei.

Edited by Kroghy, 03 April 2018 - 21:36.


#1744
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

 bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 21:21, said:

Nu stiu ce sa zic, eu folosesc intreaga plaja de turatii de la benzinar. Plec aproape intotdeauna cu tr 1 de pe loc si ma duc pana in 6300-6400 Rpm.

Doar consumul ca sa zic asa ma deranjeaza in trafic urban. In rest nu am ce sa ii reprosez.
4 real ? La 3500 rpm cu radio pe la 14 il auzeam cum zboara prin capota, la jumatatea depasirii camionului am schimbat viteza ca mi-a fost frica !
6000 pe dieselul ala ?
Pai 6400 nu duce nici aspiratul de la reno ca iti taie alimentarea, been there, done that !


#1745
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 20:20, said:

@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ?

Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul.

Acceleratia 0-100 nu ar trebui sa intereseze pe nimeni pt ca nu e foarte relevanta. CA nu cred ca utilizarea uzuala consta in a pleca de pe loc pana la 100 si apoi repetir.
Important este si ce face dupa 100 la ora, ca acolo se fac depasiri frecvent. La un suv, tristetea apare dupa 100 la ora, ca acolo incep sa moara incet. Pana si la 180 200 de cai incepe sa gafaie dupa 140 150 la ora. Avantajul Duster este ca e usurel, insa intr-adevar daca avea si o varianta de 140 150 de cai putea fura si mai mult din felia concurentilor. Ca tot veni vorba, Vitara pare jucarie pe langa Duster, nu stiu de ce.

#1746
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,740
  • Înscris: 15.06.2007

 MicroEdge, on 26 martie 2018 - 22:14, said:

Dacă sunt asa proaste de ce europenii prefera Duster în detrimentul altor mașini din clasa? Primul model a fost lansat acum câțiva ani și totuși a reușit pe un segment de piață aglomerat.
Pentru ca " banii vorbeste"..

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate