Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Duster 2017
#1730
Posted 02 April 2018 - 18:40
Din pacate nu ai inteles nimic.... ai ramas cu ceva "amintiri" din 86 ?
Edited by bumpocbum, 02 April 2018 - 18:45. |
#1731
Posted 02 April 2018 - 20:16
MMike, on 02 aprilie 2018 - 16:00, said:
Ieri am vazut pe o cale ferata care trece prin zona Pipera din Bucuresti un tren marfar, foarte lung, vagoane cu doua nivele, plin numai cu Dustere noi. Dupa ruta se pare ca rula inspre port. In fabrica au un terminal cargo care poate expedia masinile pe trailer, tren sau intermodal, unele Duster au plecat cu avion cargo din Bucuresti, fiind vorba de masini pre-serie. Edited by connectorxp, 02 April 2018 - 20:16. |
#1732
Posted 03 April 2018 - 08:36
connectorxp, on 01 aprilie 2018 - 13:44, said:
Duster-ul nu este pentru cei care vor Android Auto si Apple CarPlay Edited by adrian_r5, 03 April 2018 - 08:37. |
#1733
Posted 03 April 2018 - 11:04
Asta nu o inteleg cum nu poti sa pui o unitate aftermarket, eu stiu ca poti la orice masina doar sa cauti....
Ca nu mai e standardul de acum cativa ani asta e alta poveste. |
#1735
Posted 03 April 2018 - 13:58
Chinezii te ajuta cu HU-uri care stiu tot ce vrei si ce nu vrei, sau cu rame adaptoare daca ai mania muzicii si vrei sa pui ceva virf de gama de Alpine de exemplu.
Dar astea nu mai arata cum trebuie |
#1736
Posted 03 April 2018 - 14:03
Evergreen, on 03 aprilie 2018 - 13:58, said:
Chinezii te ajuta PS - nu zic ca e imposibil ... doar ca nu-mi place abordarea asta a constructorului masinii (strict dpdv al unui posibil upgrade "afermarket"). Edited by adrian_r5, 03 April 2018 - 14:06. |
#1737
Posted 03 April 2018 - 15:25
Nu ma stiu la Mazde, dar cam ca asta o fi buna?
https://www.aliexpre...iceBeautifyAB=0 sau asa ceva: https://carllt.en.ma...-Interface.html HU a fost ultima problema la mine la ultima achizitie. La cit vrea chinezul pe ceva mult mai dotat era pacat sa dau multi bani pe o jucarea din fabrica. Edited by Evergreen, 03 April 2018 - 15:36. |
#1738
Posted 03 April 2018 - 17:07
fotbal5, on 02 aprilie 2018 - 13:25, said:
Eu sunt curios cati din cei care vorbesc de Duster pe aici au condus noul model (nu vechil)... Ca la criticat de la distanta sau din ce scriu altii, nu ne intrece nimeni... Parerea mea masina e buna (raport calitate pret) dar umpic scumpa mai ales full (pe la 16-17000 era ok full)! Daca Dacia ar fi oferit asa ceva cand mi-am luat masina curenta, probabil ca acum aveam Duster. In alta ordine de idei, am trecut pe la SAB WE trecut (ma interesau mai degraba sa vad motocicletele BMW, dar nu aveau ce doream eu expus) si am avut ocazia sa stau in marele rival al Dusterului, Suzuki Vitara. Prima data m-a pufnit rasul cand am vazut calitatea interiorului (de la design, la ergonomie si calitatea materialelor e undeva cam la nivelul generatiei anterioare de Duster). A doua oara m-a pufnit rasul cand am vazut cat cereau pe ea (peste 19000 euro). Ce-i drept, cu motor de 140CP.. .. Edited by StefanSC, 03 April 2018 - 17:08. |
|
#1739
Posted 03 April 2018 - 20:20
@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ?
Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul. |
#1740
Posted 03 April 2018 - 20:38
StefanSC, on 03 aprilie 2018 - 17:07, said:
Am mers cu ambele (si varianta veche si cea noua) si singurul lucru de care m-as plange e lipsa unui motor mai puternic. Ceva pe la 140CP/250-350NM. Daca Dacia ar fi oferit asa ceva cand mi-am luat masina curenta, probabil ca acum aveam Duster. In alta ordine de idei, am trecut pe la SAB WE trecut (ma interesau mai degraba sa vad motocicletele BMW, dar nu aveau ce doream eu expus) si am avut ocazia sa stau in marele rival al Dusterului, Suzuki Vitara. Prima data m-a pufnit rasul cand am vazut calitatea interiorului (de la design, la ergonomie si calitatea materialelor e undeva cam la nivelul generatiei anterioare de Duster). A doua oara m-a pufnit rasul cand am vazut cat cereau pe ea (peste 19000 euro). Ce-i drept, cu motor de 140CP.. .. |
#1741
Posted 03 April 2018 - 20:42
bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 20:20, said:
@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ? Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul. |
#1742
Posted 03 April 2018 - 21:21
Nu stiu ce sa zic, eu folosesc intreaga plaja de turatii de la benzinar. Plec aproape intotdeauna cu tr 1 de pe loc si ma duc pana in 6300-6400 Rpm.
Doar consumul ca sa zic asa ma deranjeaza in trafic urban. In rest nu am ce sa ii reprosez. |
#1743
Posted 03 April 2018 - 21:34
M0sGerila, on 03 aprilie 2018 - 20:42, said:
Ori nu sunt eu obisnuit cu dieselul ori dinamica e varza pe Duster. Edited by Kroghy, 03 April 2018 - 21:36. |
|
#1744
Posted 03 April 2018 - 21:43
bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 21:21, said: Nu stiu ce sa zic, eu folosesc intreaga plaja de turatii de la benzinar. Plec aproape intotdeauna cu tr 1 de pe loc si ma duc pana in 6300-6400 Rpm. Doar consumul ca sa zic asa ma deranjeaza in trafic urban. In rest nu am ce sa ii reprosez. 6000 pe dieselul ala ? Pai 6400 nu duce nici aspiratul de la reno ca iti taie alimentarea, been there, done that ! |
#1745
Posted 03 April 2018 - 23:20
bumpocbum, on 03 aprilie 2018 - 20:20, said:
@StefanSC la ce vrei sa folosesti un motor mai puternic ? Eu am un amarat de benzinar de 105, cu un cuplu minor. Dar folosind cutia scurta se misca foarte bine. Acceleratia 0-100 este foarte ok. La cateva zecimi de secunda de un dCi. Un benzinar TCe 125Cp este net superior peste cele 2 motorizari, poate ceva mai slab la cuplu fata de dCi. Dusterul este o masina foarte usoara pentru un cuplu de 240 Nm cat dezvolta dCi-ul. Acceleratia 0-100 nu ar trebui sa intereseze pe nimeni pt ca nu e foarte relevanta. CA nu cred ca utilizarea uzuala consta in a pleca de pe loc pana la 100 si apoi repetir. Important este si ce face dupa 100 la ora, ca acolo se fac depasiri frecvent. La un suv, tristetea apare dupa 100 la ora, ca acolo incep sa moara incet. Pana si la 180 200 de cai incepe sa gafaie dupa 140 150 la ora. Avantajul Duster este ca e usurel, insa intr-adevar daca avea si o varianta de 140 150 de cai putea fura si mai mult din felia concurentilor. Ca tot veni vorba, Vitara pare jucarie pe langa Duster, nu stiu de ce. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users